Bedanktquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:24 schreef rubbereend het volgende:
avond hools, een rondje op mijn kosten
No offense, maar ik vind het een 100% nietszeggend wezen.quote:geen foute dingen over maud graag, k volg idols nie echt maar maud is
maar ze is wel lekker en irl ziet ze er nog lekkerderder uitquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
No offense, maar ik vind het een 100% nietszeggend wezen.
Ik vind r dus ook niet lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar ze is wel lekker en irl ziet ze er nog lekkerderder uit![]()
k zal eens ff gaan kijken daar, tis trouwens wel rustig hier in hools, volgens mij kunnen we voor ons zelf tappenquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind r dus ook niet lekker
Echt zo'n boerentrien met overdose TMF.
Wel leuk: [POLL] Beste Oscar film van de laatste 25 jaar?
u ook één?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:44 schreef Inquistor87 het volgende:
Tap maar.
wat is t leven toch zwaar hequote:Op zaterdag 17 april 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
Zo, Bluezz en ik zijn na een druk middagje en avondje ook weer thuis.
Vanmiddag eerste competitiewedstrijd van junioren1-team honkbal van Vegeta bekeken.
Was moeizame overwinning: slechts met 23-0 (!!) gewonnen door zijn team.
Daarna richting Rotterdam voor een beperkte crew-meeting, die uiterst gezellig was en waar we JustMe ook nog even overgehaald hebben om naartoe te komen.
Nu lekker met de poten omhoog even een afzakkertje nemen en morgen zie ik verder wel wat er eventueel te modereren valt.
Ik neem een lekker whiskietje.quote:Op zondag 18 april 2004 00:01 schreef rubbereend het volgende:
wat is t leven toch zwaar hebiertje?
quote:Op zondag 18 april 2004 00:11 schreef pascalheister het volgende:
hallo
0:12 weer binnen...noem je dat op pad?quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:59 schreef pascalheister het volgende:
ja ik ga ook maar is op pad![]()
vast beter dan Dude where is my car?quote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
0:12 weer binnen...noem je dat op pad?
Ik heb ten minste nog Clueless gekeken![]()
Die moet je ook alleen maar kijken als je heel erg dronken bent of stoned. Of beiden.quote:Op zondag 18 april 2004 00:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vast beter dan Dude where is my car?![]()
wat een kutfilm zeg
aan het eind werdt ie al wat beter door het aantal beugelsquote:Op zondag 18 april 2004 00:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die moet je ook alleen maar kijken als je heel erg dronken bent of stoned. Of beiden.
Clueless was best wel grappis, maar vooral alicia Silverstone is een reden om die film te kijkenquote:Op zondag 18 april 2004 00:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
0:12 weer binnen...noem je dat op pad?
Ik heb ten minste nog Clueless gekeken![]()
Ja idd. Wat een schatje is dat zeg...ik moet er ook zo één om op dit soort loze avonden verplicht Idols mee te kijken om me aan te storen. Lijkt me heerlijk.quote:Op zondag 18 april 2004 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Clueless was best wel grappis, maar vooral alicia Silverstone is een reden om die film te kijken
jes en daarna neukenquote:Op zondag 18 april 2004 00:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja idd. Wat een schatje is dat zeg...ik moet er ook zo één om op dit soort loze avonden verplicht Idols mee te kijken om me aan te storen. Lijkt me heerlijk.
met aliciaquote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jes en daarna neuken
graagquote:Op zondag 18 april 2004 00:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met alicia
Dat zou inderdaad ook nog een mogelijkheid zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 00:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jes en daarna neuken
ah welke tent was datquote:Op zondag 18 april 2004 00:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
burrrpp
Vandaag heerlijk uit eten geweest. De vissoep was vertoouwd goed. De Gamba's op een bedje van rivierkreeftje is een tomatenroomsaus afgemaakt met dille en thijm was uit de kunst, maar de kastanje parfait met frambozenijs was echt hemels.
zo en na het lezen van dit heb k dus honger, kunnen dr een paar snacks in t vet?quote:Op zondag 18 april 2004 00:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
burrrpp
Vandaag heerlijk uit eten geweest. De vissoep was vertoouwd goed. De Gamba's op een bedje van rivierkreeftje is een tomatenroomsaus afgemaakt met dille en thijm was uit de kunst, maar de kastanje parfait met frambozenijs was echt hemels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |