Las het net. Vandaar dit topic.quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:44 schreef Thetallguy het volgende:
Stond vandaag nog een stuk over in de Volkskrant
gelukkig is '88 mijn eerste voetbalherrinnering
Jij was ook een Auke Kok?quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las het net. Vandaar dit topic.
Chargerenquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
chargeerd?
zeker een woord wat in '74 vaak gebruikt werd, maar ik ken het niet
Overdrijven om de feiten te ridiculiceren.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
chargeerd?
zeker een woord wat in '74 vaak gebruikt werd, maar ik ken het niet
We verloren van Duitslandquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:03 schreef Thetallguy het volgende:
Waarom is deze eigenlijk zoooveel erger dan in '78? alleen omdat het Duitsland is? of omdat de verwachtingen in '78 minder groot waren? En dan toch er zo dicht bij zijn met die bal op de paal toen
Met beter zijn pak je niet altijd prijzen, de Duitsers zijn nog steeds blij met hun beker en wij zeggen 'ja maar wij waren beter'quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
We verloren van Duitsland.
En Nederland was gewoon de veel betere.
Het gras is groen. De bal is rond. Wie het vaakst scoort die wint.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:10 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft destijds historie geschreven. Het wereldvoetbal veranded. Algemeen beschouwd als het beste team dat nooit won.
Zouden ze willen in Ethiopië.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:03 schreef plugger het volgende:
[..]
Het gras is groen.
Hier nog één. Weet alleen nog dat ik met slingers over straat liep, verder niks. Ik was nog niet eens 6quote:Op zaterdag 17 april 2004 21:44 schreef Thetallguy het volgende:
Stond vandaag nog een stuk over in de Volkskrant
gelukkig is '88 mijn eerste voetbalherrinnering
Compliment aanvaard.quote:Op zondag 18 april 2004 00:06 schreef ErikT het volgende:
En Tong, ik dacht dat je veel jonger was joh! Je komt heel jeugdig over![]()
Dus 't is Cruyff z'n schuldquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:52 schreef tong80 het volgende:
We hadden de beste keeper van de wereld. Maar Jan van Beveren had ruzie met Cruijff.
Jong Bloed paste wel meer in het totaal voetbal systeem, een mee spelende keeper. Zeg maar de voorloper van Menzo.quote:Op zondag 18 april 2004 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
V. Beveren's vervanger deed het ook niet slecht hoor. Behalve dat ene moment dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |