Dat vond ik zelf eigenlijk ook al.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij gebrek aan beters heb ik maar op Silence of the Lambs gestemd. Als je die opsomming zo ziet, vind ik dat eigenlijk een vrij teleurstellende lijst.
Forrest Gump en 'subtiel'quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:29 schreef static het volgende:
Forrest Gump. Vooral vanwege die subtiele verwijzingen.
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Forrest Gump en 'subtiel'
Je bedoelt Forrest Gump en subtiele verwijzingen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Ik vind dezen toch wel okee:quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind de "oskar" een zwaar overschatte filmprijs, en eigenlijk staat in dit lijstje geen enkele echt goede film.
LOL... dat eerste deel van je zin kan ik nog begrijpen, maar het tweede deel slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind de "oskar" een zwaar overschatte filmprijs, en eigenlijk staat in dit lijstje geen enkele echt goede film.
Ik weet er nog een hele berg meer te noemen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja... Forrest Gump?
Geen slechte film, maar ik vond zowel Pulp Fiction, The Shawshank Redemption als Quiz Show een pak beter.
Ja, maar ik bedoelde uit het zelfde jaar. Maar inderdaad, ook films als Ed Wood, Once Were Warriors, Heavenly Creatures, Trois Couleurs: Rouge en Shallow Grave vond ik beter.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet er nog een hele berg meer te noemen.
V.
Mischien begrijp je niet wat ik bedoel. Ik vind geen enkele film in dat lijstje een SUPER film, er staan best een paar aardige en 1 of 2 goeie tussen, maar geen enkele die ik als écht goed beschouw.quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... dat eerste deel van je zin kan ik nog begrijpen, maar het tweede deel slaat echt nergens op.
paar jaar terug zouden die massaal Titanic hebben gestemdquote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef ErikT het volgende:
De LOTR fans zijn al gearriveerd
Welke beschouw jij wel als echt goed?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:53 schreef Pietverdriet het volgende:
maar geen enkele die ik als écht goed beschouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |