je smeekte er anders wel het hardst om hoor, ben je homo ofzo?!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geef mij maar weer de schuld hoor, wanker..
Alleen als ik met jou ben, dat weet je toch..quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:45 schreef kooba het volgende:
[..]
je smeekte er anders wel het hardst om hoor, ben je homo ofzo?!![]()
Misschien had hij de webcam wel opzichelf gericht..quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat je het 10 minuten lang filmt...
heej je mag toch wel lol hebben om een gosert die zichzelf kansloos rukt voor een webcamquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat je het 10 minuten lang filmt...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alleen als ik met jou ben, dat weet je toch...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:46 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Misschien had hij de webcam wel opzichelf gericht..
Zou je het woord kansloos niet in deze context willen gebruikenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heej je mag toch wel lol hebben om een gosert die zichzelf kansloos rukt voor een webcam![]()
![]()
zo kansloos is het niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heej je mag toch wel lol hebben om een gosert die zichzelf kansloos rukt voor een webcam![]()
![]()
uitleg (dat ik dit doe zelfsquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:46 schreef kastanova het volgende:
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden...
Zelfs ik als nerd zou niet weten hoe ik zo snel een webcamfilmpje zou moeten opnemen en dat terwijl ik toch redelijk wat nutteloze tooltjes op mn comp heb staan, subsync, nandub, premiere enz.
En jou lukt het wel, terwijl je niet eens weet hoe je een filmpje knípt
das dus die gozer die me dat proggie stuurdequote:Op zaterdag 17 april 2004 03:48 schreef kooba het volgende:
ow, hijs geslaagd voor zn theorie (6 minuut nogwat)
Het feit dat je het opneemt om er later nog plezier van te hebben zegt genoeg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft het Kasta niet uit te leggen hoor, die neemt dit soort dingen dagelijks op.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:48 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
uitleg (dat ik dit doe zelfs)
snel ff over msn een vriend benaderd die zegt dat ik het moet opnemen, hij verstuurd snel een proggie waarmee je het op kan nemen en deze laat ik draaien... en voila: een fok-user in zijn blote togus op je pc-scherm....
kan je die truuk niet ff uithalen met een van die breezersletjes van 16 hier op fok?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:48 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
snel ff over msn een vriend benaderd die zegt dat ik het moet opnemen, hij verstuurd snel een proggie waarmee je het op kan nemen en deze laat ik draaien... en voila: een fok-user in zijn blote togus op je pc-scherm....
whahahquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:49 schreef numf het volgende:
[..]
Het feit dat je het opneemt om er later nog plezier van te hebben zegt genoeg.
Daarbij komt dat jij dit vast vaker hebt gedaan cams opnemen.
![]()
![]()
Camtasia, die kan alles.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:46 schreef kastanova het volgende:
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden...
Zelfs ik als nerd zou niet weten hoe ik zo snel een webcamfilmpje zou moeten opnemen en dat terwijl ik toch redelijk wat nutteloze tooltjes op mn comp heb staan, subsync, nandub, premiere enz.
En jou lukt het wel, terwijl je niet eens weet hoe je een filmpje knípt
3de post, ergo; 2de reply enzoquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:50 schreef Steijn het volgende:
Waar blijft dat linkje?
Ben je blind of zo?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:50 schreef Steijn het volgende:
Waar blijft dat linkje?
die gozer pleurd ineens een webcam stream met z'n blote lul op mijn scherm...quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:51 schreef HAL9000S het volgende:
vuile exhibitionist
Kennelijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je blind of zo?.
Je mist niets hoor, een gast met een kleine pik dit zit te rukken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:52 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kennelijk![]()
![]()
euh ik moets bewijsmateriaal neer pleuren binnen 5 minuten.. dan heb je geen tijd om ook nog ff zwarte balkjes erin te editten.. die denk je er maar zelf bijquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:53 schreef numf het volgende:
Had je geen zwart balkje kunnen plaatsen voor het slachtoffer zijn leutertje.
Dadelijk surft zijn ma ook hier rond
Lees je in.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:53 schreef Jack_Flash het volgende:
Overigens denk ik hetzelfde over het lieve meisje dat die kerel zo ver heeft gekregen om dit te doen. Denk ook eens aan ons in plaats van je eigen pleziertjes.
En een hoop pixels.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je mist niets hoor, een gast met een kleine pik dit zit te rukken..
Op deze tijd heb jij nog iemand online, dat is mogelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:48 schreef Leipo666 het volgende:
Je had er op zijn minst een gezichtje op kunnen tekenen,dan was het niet zo schockerend geweestquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
euh ik moets bewijsmateriaal neer pleuren binnen 5 minuten.. dan heb je geen tijd om ook nog ff zwarte balkjes erin te editten.. die denk je er maar zelf bij
Die beschreef ze nog niet dudequote:Op zaterdag 17 april 2004 03:54 schreef Caesu het volgende:
het is David Beckham!
ik herken een speciaal plekje op z'n linkerbal dat die Miss Loos beschreef.
welk lief meisje.. ben toch echt een gozerquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:53 schreef Jack_Flash het volgende:
Overigens denk ik hetzelfde over het lieve meisje dat die kerel zo ver heeft gekregen om dit te doen. Denk ook eens aan ons in plaats van je eigen pleziertjes.
wel tegen mij op emesenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:55 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Die beschreef ze nog niet dude
Ik hoef het echter niet via de webcam met een wildvreemde te doen; ik trek gewoon een willekeurige MILF van straatquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hoeft het Kasta niet uit te leggen hoor, die neemt dit soort dingen dagelijks op.
headline: "Caesu betrokken in sexschandaal Beckham"quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
wel tegen mij op emesem
goh, gelukkig is er een reden voor danquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:56 schreef gelly het volgende:
Dit topic is trouwens het hilarische vervolg op FOK user die sexchat met mij begint :S .
het verhaal: ik was met die gast die dus dat proggie van me had net in de kroeg geweest: hij was dus nog wakker.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Op deze tijd heb jij nog iemand online, dat is mogelijk.
Hij weet kennelijk dat je webcamstreams op kan nemen via msn, dat kan ook nog.
Vervolgens weet hij ook nog met welk programma dat moet, ok....
Hij heeft dat programma toevallig net op zijn harde schijf staan, aha...
Jij downloadt het, installeert het en snapt direct hoe het programma werkt, hmmmz...
En ondertussen, terwijl jij met die vriend overlegt, hij het proggie zoekt, jij het download, jij het installeert, het programma probeert te snappen rukt hij fijn verder voor de webcam op de msn van iemand die hij totaal niet kent en vervolgens kun je het ook nog 10 minuten opnemen....
In theorie is het mogelijk, maar in de praktijk lijkt het me een lulverhaal....
Iew!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:55 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
welk lief meisje.. ben toch echt een gozer
Dus jij gaat als man zijnde met een rukkende vent geilen en noemt hém vervolgens een ranzig mannetjequote:Op zaterdag 17 april 2004 03:58 schreef Leipo666 het volgende:
en ik heb hem natuurlijk ff aan de praat gehouden om deze 'mooie' () beelden te kunnen capturen....
Volgens mij heb je die gast gewoon op zitten geilenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:58 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
het verhaal: ik was met die gast die dus dat proggie van me had net in de kroeg geweest: hij was dus nog wakker.
hij neemt weleens webcam filmpjes op ja, daar is niets mis mee.
het proggie werkt erg simpel en ik ben zelf ook geen n00b die geen reet van computers snapt
en ik heb hem natuurlijk ff aan de praat gehouden om deze 'mooie' () beelden te kunnen capturen....
quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:59 schreef numf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die gast gewoon op zitten geilen![]()
![]()
het ff aan de praat houden vind ik toch wel ff anders als het zomaar willekeurig rukken voor een MSN-user die je totaal niet kentquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus jij gaat als man zijnde met een rukkende vent geilen en noemt hém vervolgens een ranzig mannetje
idd, anders benadrukt hij het niet zo.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:59 schreef numf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die gast gewoon op zitten geilen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus jij gaat als man zijnde met een rukkende vent geilen en noemt hém vervolgens een ranzig mannetje
Goed punt daar!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goh nee, je voordoen als vrouw om zo 10 minuten lang een wildvreemde rukkende vent op te kunnen nemen en dus minimaal een kwartier met die vent geilen is heel normaal hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:00 schreef Leipo666 het volgende:
het ff aan de praat houden vind ik toch wel ff anders als het zomaar willekeurig rukken voor een MSN-user die je totaal niet kent
Oh Mijn God je hebt me doorquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goh nee, je voordoen als vrouw om zo 10 minuten lang een wildvreemde rukkende vent op te kunnen nemen en dus minimaal een kwartier met die vent geilen is heel normaal hoor.
Als je het alleen voor het filmpje/bewijsmateriaal deed zou 1 minuut film ruim voldoende zijn.
Dude, geef nu maar gewoon toe, jij hebt samen met hem zitten rukken voor de cam, maar omdat hij direct offline ging na zijn orgasme voordat jij klaar was gekomen, probeer je nu wraak te nemen....
Jaja, met dat verhaal kom je nu plotseling nadat iedereen je een ranzig mannetje vindt omdat je al gemeld had dat je de hele tijd terug geilde...quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:01 schreef Leipo666 het volgende:
btw ik zei dat ik ff naar de wc moest en dat ik na een paar minuutjes wel terug zou zijn.... hij ging blijkbaar gewoon rustig door met rukken
tja hoe kan ik mensen overtuigen als ze er zelf niet bij waren.... ik vertel 100% de waarheid... maar dat kun jij natuurlijk niet zeker wetenquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jaja, met dat verhaal kom je nu plotseling nadat iedereen je een ranzig mannetje vindt omdat je al gemeld had dat je de hele tijd terug geilde....
Tissues halen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:01 schreef Leipo666 het volgende:
btw ik zei dat ik ff naar de wc moest en dat ik na een paar minuutjes wel terug zou zijn.... hij ging blijkbaar gewoon rustig door met rukken
Dan ga ik morgen direct naar de dokter, een gehalveerde penis is niet iets waar je gewoon mee door moet blijven lopenquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:05 schreef gelly het volgende:
Volgens mij is het gewoon Kasta...
Zeker niet Kasta, maar ben jij dat nou op het filmpje ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen direct naar de dokter, een gehalveerde penis is niet iets waar je gewoon mee door moet blijven lopen.
Wat ben jíj een goor mannetje zeg!quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
tja hoe kan ik mensen overtuigen als ze er zelf niet bij waren.... ik vertel 100% de waarheid... maar dat kun jij natuurlijk niet zeker weten![]()
![]()
Dat witte shirt verraadde me hé?quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker niet Kasta, maar ben jij dat nou op het filmpje ?
IK ben niet degene die nou met z'n stijve lul op internet staatquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben jíj een goor mannetje zeg!
Nee, je staat nu te boek als een vent die geilt met rukkende mannetjes zodat hij een uitgebreid filmpje kan maken van hun masturbatiekunsten....quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:13 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
IK ben niet degene die nou met z'n stijve lul op internet staat
quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:14 schreef wingerd het volgende:
mijn vriendin zag jou net online en ze wilde meteen weten wie je was....
ze vond die pik dus wel ok?quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:14 schreef wingerd het volgende:
mijn vriendin zag jou net online en ze wilde meteen weten wie je was....
heej and I am damn proud of itquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, je staat nu te boek als een vent die geilt met rukkende mannetjes zodat hij een uitgebreid filmpje kan maken van hun masturbatiekunsten....
You go girl!
nog een belangstellendequote:Op zaterdag 17 april 2004 04:15 schreef Shirley het volgende:
Wie is het nou?
nee, dat weet ze nog niet eens, ze had aan het plaatje genoeg...dat zwarte hemd met korte mouwen...quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:15 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze vond die pik dus wel ok?
Nee totaal niet. Wil alleen weten welke Fok!ker zo'n zieke geest heeft...quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:16 schreef Caesu het volgende:
[..]
nog een belangstellende
dus nog een belangstellende..?quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Wil alleen weten welke Fok!ker zo'n zieke geest heeft...
eentje heb je al.quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Wil alleen weten welke Fok!ker zo'n zieke geest heeft...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Wil alleen weten welke Fok!ker zo'n kleine lul heeft...
lol, hij heeft tenminste bij 1 vrouw de interesse gewekt! toch nog iets goed gedaanquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:15 schreef Shirley het volgende:
Wie is het nou?
Ja tuurlijk, denk dat maar hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 04:18 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
lol, hij heeft tenminste bij 1 vrouw de interesse gewekt! toch nog iets goed gedaan![]()
Moet ik de webcam weer aanzetten en m'n broek vast uitdoen?quote:Op zaterdag 17 april 2004 04:16 schreef wingerd het volgende:
[..]
nee, dat weet ze nog niet eens, ze had aan het plaatje genoeg...dat zwarte hemd met korte mouwen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |