Ja en nee.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:12 schreef gelly het volgende:
Nou, moet ie op slot ?
nee dan valt ie niet meer opquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:12 schreef gelly het volgende:
Nou, moet ie op slot ?
Als jij mod van Klaagbaak was Maanvis, wat zou jij dan doen ? Behalve jezelf ophangen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja en nee.
Wees blij dat ie op jou heeft lopen rukken en niet zijn lul in een jong meisje heeft geragd!quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee dan valt ie niet meer op
ik klaag hier gewoon over het feit dat mensen zomaar ineens mensen adden op MSN en dan gewoon hunzelf gaan lopen rukken via de webcam
Heb je überhaupt ooit de moeite genomen de FAQ van Klaagbaak te lezen ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:14 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee dan valt ie niet meer op
ik klaag hier gewoon over het feit dat mensen zomaar ineens mensen adden op MSN en dan gewoon hunzelf gaan lopen rukken via de webcam
Wat is er mis met jonge meisjes?quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wees blij dat ie op jou heeft lopen rukken en niet zijn lul in een jong meisje heeft geragd!
Ik zou hem open laten, maar wel de user de kans geven om binnen 30 minuten bewijsmateriaal te posten. Zo niet, is het gelul en gaat ie op slot.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Als jij mod van Klaagbaak was Maanvis, wat zou jij dan doen ? Behalve jezelf ophangen natuurlijk.
Eerst jezelf ophangen, dan ben je pas echt geslaagd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Maanvis het volgende:
Ik hoop dat ik geslaagd ben voor dit examen!
Het vliesje en de vadersquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is er mis met jonge meisjes?.
Dat vind ik nog coulant, 30 minuten, als ik godverdomme niet binnen 10 mins het bewijs had flikkerde ik hem al dichtquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou hem open laten, maar wel de user de kans geven om binnen 30 minuten bewijsmateriaal te posten. Zo niet, is het gelul en gaat ie op slot.
En dan fok aan laten klagen door mijn oudersquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerst jezelf ophangen, dan ben je pas echt geslaagd.
Nou, 30 minuten hou ik niet vol. 5 Minuten lijkt me een goede deal.quote:Op zaterdag 17 april 2004 03:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou hem open laten, maar wel de user de kans geven om binnen 30 minuten bewijsmateriaal te posten. Zo niet, is het gelul en gaat ie op slot.
Mwah, we moeten hem natuurlijk wel de kans geven om die jpg'jes naar zijn kabelfoon-accountje te uploadenquote:Op zaterdag 17 april 2004 03:18 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat vind ik nog coulant, 30 minuten, als ik godverdomme niet binnen 10 mins het bewijs had flikkerde ik hem al dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |