Zijn elfen nu ook al niet welkom.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef Silmarwen het volgende:
Verhaaltje
Wat is er mis met de naam Anouk?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef Silmarwen het volgende:
Verhaaltje
Dat bereik je toch door jezelf op te blazen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef kLowJow het volgende:
do·ra·do (het ~, ~'s)
1 eldorado => paradijs
Nee, zo kom je in de lokale VIP-lounge aldaar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat bereik je toch door jezelf op te blazen?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef kLowJow het volgende:
do·ra·do (het ~, ~'s)
1 eldorado => paradijs
Daar past dan weer zoiets bij...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Met "speciale behandeling".quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:04 schreef kLowJow het volgende:
Nee, zo kom je in de lokale VIP-lounge aldaar.
Zo'n breezah namequote:Op vrijdag 16 april 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er mis met de naam Anouk?![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo'n breezah name
Of nog erger: Alternatieve cu2-lijstquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
Zo'n breezah name
Ik heb net een filmpje gedownload van Kazaa. Ken je MTV Cribs? Dan gaan ze thuis filmen bij een celebrity. Was een filmpje van The Playboy Mansion!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat bereik je toch door jezelf op te blazen?
Het si geen Elsjuhquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Elsjuh niet?![]()
![]()
Els is een limburgse jonge klare!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het si geen Elsjuh
Er zit els in
Je neemt de woorden uit mijn mondquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:07 schreef sizzler het volgende:
Ik heb net een filmpje gedownload van Kazaa. Ken je MTV Cribs? Dan gaan ze thuis filmen bij een celebrity. Was een filmpje van The Playboy Mansion!!Als dat het paradijs is zou ik me meteen opblazen. Fuck it. Niks zeven maagden; hondervijftig bunnies!!
![]()
Downloaden magnie.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb net een filmpje gedownload van Kazaa.
Uploaden magnie.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Downloaden magnie.
jawel, uploaden magnie. Van mij mag Donner nie.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Downloaden magnie.
* pastquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:07 schreef Silmarwen het volgende:
Hypocrietpast bij veel crewleden
Dan had hij het dus ook fout.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Het was een uitspraak van Sizzler zelf hoor, die gebruik ik nu tegen hem.
Jij bent lievvv. Ik zei ook sommigequote:Op vrijdag 16 april 2004 20:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
* past
Nope, te klein, past niet
Weet hij tenminste hoe jij je in 99% vd gevallen voelt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan had hij het dus ook fout.
Ga je nu vreemd?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij bent lievvv. Ik zei ook sommige
Sidekick sizzler en jij zijn ok
Inconsequent.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sidekick sizzler en jij zijn ok
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je nu vreemd?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sidekick sizzler en jij zijn okow en Quietuy ook
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
ik ga schilderen op nummer.![]()
Ik geef haar nog een kans, daarna moet ze maar moslim worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Stenigen die handel.
Welke gevallen? Wanneer ik het goed heb? Dat jij je niet goed voelt hoef je niet bij elk commentaar op andere mensen te zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Weet hij tenminste hoe jij je in 99% vd gevallen voelt.
The gates are open!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
flamewar
![]()
Nee, dan had ik het wel over 1% gehad.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:18 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Welke gevallen? Wanneer ik het goed heb?
Ik voel me perfectquote:Dat jij je niet goed voelt hoef je niet bij elk commentaar op andere mensen te zeggen.
Nieuwe slowchat, nieuwe kansenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
The gates are open!![]()
Dat zei Mohammed ook toen hij met dat 9 jarige kindje aan de gang ging.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik voel me perfect.
Hij heeft nog steeds aanhang.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat zei Mohammed ook toen hij met dat 9 jarige kindje aan de gang ging.
Een echte profeet van God.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat zei Mohammed ook toen hij met dat 9 jarige kindje aan de gang ging.
Linkse users worden nooit geband, dus zijn ze altijd blij. Wel goed idee.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Proefballon: de volgende keer dat er een POL-user gebanned wordt, boycotten we dit forum totdat hij weer unbanned is. Wat vinden jullie ervan?
Klonen incluis?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Proefballon: de volgende keer dat er een POL-user gebanned wordt, boycotten we dit forum totdat hij weer unbanned is. Wat vinden jullie ervan?
*proefballonnetje lekschietquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Een echte profeet van God Detroux.
Nee, in jouw mailboxquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
*proefballonnetje lekschiet
En dan in NWS gaan kutten zeker
Als de kloonban ervoor zorgt dat de user met geen enkele account meer kan posten in POL (of op Fok), ja.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Klonen incluis?
Een palestijnse mailbomb is altijd leukquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nee, in jouw mailbox.
Ja hallo, en ik dan elk mailtje gaan forwarden naar de rest van de users zekerquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, in jouw mailbox.
zitten er kinderen in de mailbox van Dagonjet?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een palestijnse mailbomb altijd leuk
Ik ben solidair met mijn rechtse broeders. Ook een links beginsel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Linkse users worden nooit geband, dus zijn ze altijd blij.
Interessant, maar ik bedoelde of er dan ook niet met klonen in POL gepost gaat wordenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als de kloonban ervoor zorgt dat de user met geen enkele account meer kan posten in POL (of op Fok), ja.
Mijn postbus, wat doe je?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een palestijnse mailbomb altijd leuk
Ik durf rustig te stellen dat ik ALTIJD kan posten in POL.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Interessant, maar ik bedoelde of er dan ook niet met klonen in POL gepost gaat worden
Jij bent 1 vd weinige mods die niet zuur en verbitterd reageert, wist je dat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja hallo, en ik dan elk mailtje gaan forwarden naar de rest van de users zeker
Kan ik net zo goed een mailinglist opzetten
Door de POL-kliek of door de gebande?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Interessant, maar ik bedoelde of er dan ook niet met klonen in POL gepost gaat worden
Ik ben dan ook nog nieuwquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij bent 1 vd weinige mods die niet zuur en verbitterd reageert, wist je dat?
Beidenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Door de POL-kliek of door de gebande?
Domme vraag, ik weet het.
Ik heb een keer een server om zeep geholpen met een actie tegen iemand die was aan het photoshoppen met mijn foto dus daag me niet uitquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Mijn postbus, wat doe je?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Door de POL-kliek of door de gebande?
Domme vraag, ik weet het.
Door de gebande: lijkt me geen goed idee. Doorposten tijdens een forumban leidt tot een even lange ban voor het hele forum.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Beiden
Als je erwinnnnnnnnnnnnnnnn!.bmp zoekt met google kom je het vast en zeker tegenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb een keer een server om zeep geholpen met een actie tegen iemand die was aan het photoshoppen met mijn foto dus daag me niet uit
*deltree c:\program files\adobequote:Op vrijdag 16 april 2004 20:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb een keer een server om zeep geholpen met een actie tegen iemand die was aan het photoshoppen met mijn foto dus daag me niet uit
Deed ik min of meer al toen pberends er niet was en Sil ook druk was en jij er niet zo vaak was en...quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Door de gebande: lijkt me geen goed idee. Doorposten tijdens een forumban leidt tot een even lange ban voor het hele forum.
Door de POL-kliek: ik zie het nut ervan niet in.
Wie voelt hier [boycot] wel wat voor? Ikzelf iig wel.
Zeg je emailadres maar vaarwel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:32 schreef Dagonet het volgende:
*deltree c:\program files\adobe
Nee, gelukkig voor mij niet meerquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je erwinnnnnnnnnnnnnnnn!.bmp zoekt met google kom je het vast en zeker tegen![]()
Internet heeft genoeg van je.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, gelukkig voor mij niet meer![]()
Wow, dat is wel een heel erg nihilistische haiku!quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:37 schreef RichardQuest het volgende:
sterf
Ik zou het geweldig vinden. Want alleen de relusers gaan POL dan boycotten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wie voelt hier [boycot] wel wat voor? Ikzelf iig wel.
Als jij jezelf banned dan doen we het heusquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:38 schreef Sidekick het volgende:
Ik zou het geweldig vinden. Want alleen de relusers gaan POL dan boycotten.
Eens even zien wie ik ff laat bannen....
Jeetje, tweakers.net verbaggerd ook in rap tempo.quote:Gepost door --MeAngry-- - vrijdag 16 april 2004 - 17:29 - Score: 0 (Overbodig) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll
De grote broer van de X800 XT zal tien dagen later geïntroduceerd worden op 14 mei.
Denk dat dat X800 Pro moet zijn
Mooi trouwens, lancering zo 1 dag na mijn verjaardag, ben benieuwd of ATI het nu nog steeds kan opnemen tegen NVIDIA
Zeer sterke concurrentie op die markt
Gepost door RobertDH - vrijdag 16 april 2004 - 17:31 - Score: -1 (Gemodereerd) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Het moet wel de X800 XT zijn hoor
Gepost door --MeAngry-- - vrijdag 16 april 2004 - 17:37 - Score: 0 (Off-topic) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll
*knip*
Ik had dus wel gelijk, het is al gefixt
Gepost door Max|Burn - vrijdag 16 april 2004 - 17:39 - Score: 0 (Off-topic) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll
*knip*
Gepost door --MeAngry-- - vrijdag 16 april 2004 - 17:39 - Score: 0 (Off-topic) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 First post-1 Flamebait-1 Troll
Kijk even naar wat ik gequote heb voordat je blaat ajb
Nee, ik weet ook niet waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef Silmarwen het volgende:
Wie is er dan reluser Sidekick. Die hebben we hier toch helemaal niet?
Ja of Denethor II ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waar hij het over heeftZou hij Dora bedoelen
![]()
![]()
3-regelig Japanse gedichtvorm bestaande uit niet meer dan 17 lettergrepen in de vorm 5-7-5, een verwijzing naar een seizoen en een kleur.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
hai wat
Haiku's zijn mooiquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
3-regelig Japanse gedichtvorm bestaande uit niet meer dan 17 lettergrepen in de vorm 5-7-5, een verwijzing naar een seizoen en een kleur.
Of Bansheeboyquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja of Denethor II ?
BSBs nee dies lievvv joh.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Of Bansheeboy
Klinkt saaiquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
3-regelig Japanse gedichtvorm bestaande uit niet meer dan 17 lettergrepen in de vorm 5-7-5, een verwijzing naar een seizoen en een kleur.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef Silmarwen het volgende:
BSBs nee dies lievvv joh.
DeltaOnequote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef Silmarwen het volgende:
Youssef dan maybe?
Is niet saai is kunst. Cultuur barbaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Klinkt saai
Klopt, we hebben alleen maar een flink groepje ouwehoeren hier.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:48 schreef Silmarwen het volgende:
Wie is er dan reluser Sidekick. Die hebben we hier toch helemaal niet?
Die zichzelf beperken tot 1 topicreeks?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
Klopt, we hebben alleen maar een flink groepje ouwehoeren hier.
Kunst kan ook saai zijn. Ik lees nou eenmaal niet zo veel gedichten....Ik heb wel een gedichtenbundel van Komrij, allemaal over de doodquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:59 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is niet saai is kunst. Cultuur barbaar
Je lijkt me ook geen cultuureel iemandquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kunst kan ook saai zijn. Ik lees nou eenmaal niet zo veel gedichten....
Elke maand minimaal 2 concertenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je lijkt me ook geen cultuureel iemand![]()
Moet ik je komen helpen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:03 schreef Ype het volgende:
Bah, ik zit weer in een studiefase dus ik moet druk aan de slag en er zijn zo weinig leuke topics en ik heb geen fijne spelletjes meer en bla en bla en bla.
Iemand?
Ooit schreef ik ook gedichten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kunst kan ook saai zijn. Ik lees nou eenmaal niet zo veel gedichten....Ik heb wel een gedichtenbundel van Komrij, allemaal over de dood
Er ligt nog één biertje in de koelkast en dat is wit.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet ik je komen helpen?
Elke maand wel een musea niet elke maand een concert maar ik probeer graag van alles. Van Hawkwind naard e Mattheus Passion van Blackmores Knight naar het Zwanenmeer en van pPink Floyd naar Mysteryland. Bovendien ben ik een groot liefhebber van abstacte kunstquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Elke maand minimaal 2 concertenJij?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Ooit schreef ik ook gedichten.
Toen stuurde ik een goede naar candellight, maar die werd niet uitgezonden.
Toen heb ik er een geschreven die precies aan het stereotype candellightgedicht voldeed en die werd wel uitgezonden.
Interessant hmmm?
Een goede haiku is als een verhaal van Tsjechov maar dan nog korterquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Klinkt saai
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Elke maand wel een musea niet elke maand een concert maar ik probeer graag van alles. Van Hawkwind naard e Mattheus Passion van Blackmores Knight naar het Zwanenmeer en van pPink Floyd naar Mysteryland. Bovendien ben ik een groot liefhebber van abstacte kunstEn lees ik enorm veel.
Ik zal er eens naar zoekenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een goede haiku is als een verhaal van Tsjechov maar dan nog korter
Je hebt toch de "Nederlandse cultuur"?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hier in de provincie heb je geen cultuur, maar koeien zover men kan kijken![]()
![]()
Ik bedoelde mijnenvegen, maar daar kom ik niet op.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Er ligt nog één biertje in de koelkast en dat is wit.
BSB is lievvv?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
BSBs nee dies lievvv joh.
Youssef dan maybe?
Hoegaarduh...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijnenvegen, maar daar kom ik niet op.
En ik heb nog 1 kanonOverschat kutbier. Welke witbier heb je?
LOLquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:10 schreef Ype het volgende:
[..]
Je hebt toch de "Nederlandse cultuur"?
Dan koop ik morgen een enkeltje Amerika.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:10 schreef Ype het volgende:
Je hebt toch de "Nederlandse cultuur"?
Kom, dan gjin we de kei molke en ai reepje!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Daar heeft 'ie het nu dan ook over.
He bah, dat is echt zo'n passé mengelmoescultuurtje.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan koop ik morgen een enkeltje Amerika.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Kom, dan gjin we de kei molke en ai reepje!
Musea zijn heel boeiend en Leiden heeft er heeeeeeel veel. Abstarcte kunst is mooi, lekker staren ernaar. Kroller Mollerquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Musea,
de meeste abstracte kunst (behalve Kandinsky en m'n pa) ,
Tshaikovski\
zo.
Ik zei toch dat er servers gingen uitvallenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is bij jullie ook MSN uit de lucht?
Ja, wil ik tegen Ype mijnenvegenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Klaag me maar aan anders.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zei toch dat er servers gingen uitvallen
Kijk jij films op je msnquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik zei toch dat er servers gingen uitvallen
Neen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ruilen?
Interesses verschillen ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Musea zijn heel boeiend en Leiden heeft er heeeeeeel veel. Abstarcte kunst is mooi, lekker staren ernaar. Kroller MollerCobra
![]()
Tjaikovski is goedBAch ook.
Vivaldi
Ik heb brede intresses
Ja, als jij je webcam aanzet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kijk iij films op je msn
Wolke peen hast't ur?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Please make the pain stop
Wie wint er altijd?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, wil ik tegen Ype mijnenvegen
Ben je nu te laat meequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ja, jammer, ik wilde vragen wat Sil me nog wilde vragen vorige week.
Je bedoelt ingemaakt worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, wil ik tegen Ype mijnenvegen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:14 schreef Ype het volgende:
[..]
Wolke peen hast't ur?
Blijf leven.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
sterf
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ben je nu te laat mee
Wolke boerderie? Ik sit jirre g'woan in'n student'nhûske jer.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]de boerderij is die kant op ---------->
Omdat ik een enorm eerlijk mens ben, zeg ik ja, klopt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:16 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb zelfs 's 26-0 van Ype gewonnenOf neit, Ype
In dat geval ga ik nu maar film kijken, de groeten!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:16 schreef Silmarwen het volgende:
Nope geen cam kheb rooie oogjes en ben ijdel sorry sweeties
Dat is dan, helaas voor jou, weer niet waar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ik
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Wolke boerderie? Ik sit jirre g'woan in'n student'nhûske jer.
Wat?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Doe normaal
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:13 schreef Silmarwen het volgende:
Tjaikovski is goedBAch ook.
Vivaldi
Ik heb brede intresses
Agge godsamme nog inne kir zuk sort kuttoaltje boazlt, komkoe op oewen bek rossequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat?
Vivaldi en Tjaikovski vind ik erg mooiquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Klassieke muziek
![]()
Wagner is natuurlijk ietjes te. Mozart is vaak te truttig.
Modde moar hierkomme, ik ros uwen zo de bakkes in.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:20 schreef RichardQuest het volgende:
l
[..]
Agge godsamme nog inne kir zuk sort kuttoaltje boazlt, komkoe op oewen bek rosse
Waar is de tolk? WTF praten julliequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:20 schreef RichardQuest het volgende:
l
[..]
Agge godsamme nog inne kir zuk sort kuttoaltje boazlt, komkoe op oewen bek rosse
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef Silmarwen het volgende:
Vivaldi en Tjaikovski vind ik erg mooi
Leg de link tussen rellende boeren en groningers.quote:Ik verveel me. Ik heb zin in een leuke bash discussie en niet over de islam nog iemand leuke ideeen?
Een hoog gebouw is die kant op ------>quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:22 schreef Silmarwen het volgende:
omg ik zei net hetzelfde al Michiel Smit omg omg what 2 do...
Ze zijn beide dom?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Leg de link tussen rellende boeren en groningers.
een paar tips ...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een hoog gebouw is die kant op ------>
Deze topic is helaas ook al geslotenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:21 schreef Silmarwen het volgende:
Ik verveel me. Ik heb zin in een leuke bash discussie en niet over de islam nog iemand leuke ideeen?
Bubbel bulp bubs bubbel bub bulb blub blubbel bullebulb.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Waar is de tolk? WTF praten jullie
SPREEK NEDERLANDS!!!
omg ik zei net hetzelfde al Michiel Smit omg omg what 2 do...
Hey moet dat niet Wordt? Zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Deze topic is helaas ook al gesloten
Word Israel misbruik door Amerika en europa !
LOL @ "Pim wilde het zo"quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Deze topic is helaas ook al gesloten
Word Israel misbruik door Amerika en europa !
Ik ben Groninger.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ze zijn beide dom?
Welke kant rechts?
Ja, en ik mis nog een T, en een vraagteken...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey moet dat niet Wordt? Zijn
Lees de OP eensquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey moet dat niet Wordt? Zijn
De rest van de posts van de TS waren anders ook pure toonbeelden van taalgevoelquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lees de OP eensPure humor
Die zijn ook niet te missenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:28 schreef Silmarwen het volgende:
OMG ik zie een spelfout
Groninger, boer is toch hetzelfde?
Dora werkt weer zie ikquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ja maar jullie zeiken wel teveel over taal. Wat maakt hte nu uit of je ik wordt of ik wordt typed. Boeien. Dat zijn OP verder wat onduidelijk was kan ik wel inkomen ja.
Zelfs mods hebben niet door dat iemand aanvallen op taalfouten bagger is. ???quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:29 schreef Dagonet het volgende:
De rest van de posts van de TS waren anders ook pure toonbeelden van taalgevoel
Bagger is een understatement voor de OP.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
Zelfs mods hebben niet door dat iemand aanvallen op taalfouten bagger is. ???
In principe heb je gelijk... er was alleen geen inhoud.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een enkele opmerking moet kunnen maar in dat topic ging het weer eens baggeriaans over boord.
Op deze wijze maak je Fok ontoegangelijk voor mensen die problemen met schrijven hebben.
Wat zeg ik nou allemaal ......Fok wordt ontoegangelijk voor mensen die niet van rellen houden.
Niet teveel op de puntjes letten...............maar meer op de inhoud .....
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:41 schreef kLowJow het volgende:
In principe heb je gelijk... er was alleen geen inhoud.
Van onbestemde makelarij oder?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:42 schreef RichardQuest het volgende:
Ahhhhhhh, 8 nieuwe pils voor vandaag
U riep?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:42 schreef RichardQuest het volgende:
Hoe kom je er aan en hoelaat zal ik langswippen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zou het topic een kans maken om heropend te gaan worden?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben wel de laatste die zeikt over spelling maar ik snapte ook niet echt wat de TS nou wilde.
De OP stelde ook qua inhoud niks voor, niet alleen qua spelling niet, eerlijk gezegd. De enige reden dat ik hem niet eerder sloot was omdat volgens mij Natalie online wasquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een enkele opmerking moet kunnen maar in dat topic ging het weer eens baggeriaans over boord.
Op deze wijze maak je Fok ontoegangelijk voor mensen die problemen met schrijven hebben.
Wat zeg ik nou allemaal ......Fok wordt ontoegangelijk voor mensen die niet van rellen houden.
Niet teveel op de puntjes letten...............maar meer op de inhoud .....
DoG.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
avond lieve luitjes.
Ik wist wel dat NorthernStar een kloon van je was!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De OP stelde ook qua inhoud niks voor, niet alleen qua spelling niet, eerlijk gezegd. De enige reden dat ik hem niet eerder sloot was omdat volgens mij Natalie online was
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:46 schreef Ype het volgende:
[..]
DoG.
Lekker ding die Riaquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ria Bava heeft ze gemaakt
Even gebeldquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:45 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoe kom je er aan en hoelaat zal ik langswippen?
Guinness sluit haar brouwerij in Engeland.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
avond lieve luitjes.
Kutcookiesquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik wist wel dat NorthernStar een kloon van je was!
Niet zo bescheiden joh.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Ype ik hou niet zo van vereering, veels te veel eer voor mijn persoontje.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:47 schreef Silmarwen het volgende:
Mensen ik ga weer![]()
Lief zijjn he?!
Zo lang die in Dublin maar openblijft, wat ook op de sluitlijst staat, alles best. Guinness uit de Engelse brouwerij is toch bocht.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Guinness sluit haar brouwerij in Engeland.
Waar woon je precies?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Even gebeld
Je mag alleen komen als je op de fiets bent. Fiets maar rond 10 uur aan
Daar zal Arthur Guinness alleen maar blij mee zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Guinness sluit haar brouwerij in Engeland.
Die blijft inderdaad gewoon openquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zo lang die in Dublin maar openblijft, wat ook op de sluitlijst staat, alles best. Guinness uit de Engelse brouwerij is toch bocht.
Betwijfel het, Arthur Guinness stond nou niet bekend als republikeinquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar zal Arthur Guinness alleen maar blij mee zijn
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo lang die in Dublin maar openblijft, wat ook op de sluitlijst staat, alles best. Guinness uit de Engelse brouwerij is toch bocht.
St. James Gatequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die blijft inderdaad gewoon open
Mijn hints worden duidelijk?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:53 schreef Ype het volgende:
Mijnenveger is unavailable.
Waarom zou ik nu nog doorgaan met leven eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mijn hints worden duidelijk?
Krepeer!quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het woord hints in deze context vind ik zeer ongepast.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Het woord hints in deze context vind ik zeer ongepast.
Doe de pierlalaquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
sterf
* DrWolffenstein speelt Boudewijn de Groot - land van maas en waalquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Doe de pierlala
Veganisten vergeten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
Zullen we een oorlog tegen voeren? Kunnen we weer mijnenvegen
Sorry.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:03 schreef RichardQuest het volgende:
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wel dan?
Als je nou niet heel snel opflikkert hè
Wat ik me nou afvraag, zit er een prijsverschil tussen een hoer en een stront hoer?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
STRONTHOERUHH!
De stronthoer is duurder, die moet zich volvreten vantevoren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, zit er een prijsverschil tussen een hoer en een stront hoer?
Stronthoeren zijn duurder lijkt me.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag, zit er een prijsverschil tussen een hoer en een stront hoer?
Negerinnnetjes zijn goedkoper, als je dat wil wetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarheen moet ik dan opflikkeren?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:14 schreef RichardQuest het volgende:
Geen bier voor Ype...
Aaah maak me gekquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De stronthoer is duurder, die moet zich volvreten vantevoren.
![]()
Lekker, jij een chippie?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Aaah maak me gek
Hallo Aaah, biertje??
Ype is (tm).quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:19 schreef RichardQuest het volgende:
Mein volch ((c) Ype) is natuurlijk duurder
Nee dank je, ga dalijk een Döner halenquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lekker, jij een chippie?
kebab?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee dank je, ga dalijk een Döner halen
Naar de stronhoeren. Sorry, Ype, je zit in een gesloten systeem....quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:18 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarheen moet ik dan opflikkeren?
Waar kan ik die zgn. 'stronthoeren' dan vinden?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Naar de stronhoeren. Sorry, Ype, je zit in een gesloten systeem....
quote:Aan: familie_berends@planet.nl
Cc:
Van: ORG-FRC-CDA-Publieksvoorlichting <cda.publieksvoorlichting@tweedekamer.nl>
Ontvangen op: vrijdag 19 maart 2004 om 14:19 uur
Onderwerp: RE: Werkelozenteller GroenLinks
Bijlage(n):
Geachte heer Barends,
Hartelijk dank voor uw mail over de werkelozenteller op de site van GroenLinks.
Wij zijn het met u eens dat het suggestieve informatie is.
Helaas kunnen wij hiertegen weinig ondernemen omdat GroenLinks en andere partijen de vrijheid hebben om te publiceren op hun site wat zei van belang achten.
Via debatten, forums en andere mediamiddelen probeert het CDA echter wel een juist beeld te creeeren.
Nogmaals hartelijk dank, ook voor de steun die klinkt in de boodschap dat het u sterk lijkt dat alle werklozen het gevolg zijn van Balkenende II
Met vriendelijke groet,
Hanneke Kortmann
CDA Publieksvoorlichting
www.cda.nl
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: familie_berends@planet.nl [mailto:familie_berends@planet.nl]
Verzonden: maandag 1 maart 2004 23:16
Aan: cda.publieksvoorlichting@tk.parlement.nl
Onderwerp: Werkelozenteller GroenLinks
Hallo CDA,
Wat vinden jullie van de Werkelozenteller van GroenLinks: http://www.groenlinks.nl/teller/ ?
Gaan jullie nog actie ondernemen tegen deze uiterst suggestieve informatievoorziening? Lijkt me sterk dat alle werkelozen het gevolg zijn van het kabinet-Balkenende-II.
Met vriendelijke groet,
Peter Berends
Theemsweg, Keyleweg, Zandpad, Woensel-West. In Groningen zul je ook wel studentenhoertjes hebben. Ga zelf maar even zoeken, eigen verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Waar kan ik die zgn. 'stronthoeren' dan vinden?
Ze mogen daar is wel is "Spreek fucking normaal Nederlands" van NieuwRechts draaien, daar bij het CDAquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:23 schreef pberends het volgende:
Zelfs op objectieve mail reageert CDA 18 dagen na het insturen:
[..]CDA
Als je bovenstaande nu eens per mail aan het CDA kenbaar zou maken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:23 schreef pberends het volgende:
Zelfs op objectieve mail reageert CDA 18 dagen na het insturen:
[..]CDA
Groningen heeft twee hoerenbuurten hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Theemsweg, Keyleweg, Zandpad, Woensel-West. In Groningen zul je ook wel studentenhoertjes hebben. Ga zelf maar even zoeken, eigen verantwoordelijkheid![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je bovenstaande nu eens per mail aan het CDA kenbaar zou maken.
LOLquote:Via debatten, forums en andere mediamiddelen probeert het CDA echter wel een juist beeld te creeeren.
http://www.hookers.nl/forum/index.php?board=25quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Groningen heeft twee hoerenbuurten hoor.
Of daar ook feciesprostituees zijn weet ik echter niet.
Ik prostitueer niet, ik ben geen lid van de PvdA.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.hookers.nl/forum/index.php?board=25
Succes.. laat je even weten hoe het was?
Tijd niet geneukt, mwoa, kan er niet mee zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:30 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, en nu je avatar waarmaken, fucking Ype
Agnes Kant, die had ik laatst ook nog genukt op de Theemsweg, wat een geile hoer zegquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:31 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik prostitueer niet, ik ben geen lid van de PvdA.
Wat is dat nou voor mentaliteit. Op naar de hoeren, vriendquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Tijd niet geneukt, mwoa, kan er niet mee zitten.
Da's wel een mooie vrouw ja.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Agnes Kant, die had ik laatst ook nog genukt op de Theemsweg, wat een geile hoer zeg
Niet met hoeren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ik wil vuur in je ogen zien, Ype, vuur!!!
NEUKEN godverdomme.
Niet?...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Niet met hoeren.
Tevens ben ik komend weekend te druk met de studie.
quote:Groningen, Nieuwstad 27A, Nathalie, kleine blonde dame met brilletje (8.8)
Ben haar naam vergeten, maar ze zit in Nieuwstad, met de rijrichting mee aan de linkerzijde en één van de laastste glazen deuren. Is klein, zeer slank, blond en heeft een brilletje. Als je er langs loopt drukt ze haar nep borsten haast dwars door de ruiten. Alles doet ze lekker. En ze doet ook alles, ook anaal. Kost wel 100 Euro maar is zeker de moeite waard.
Geloof me nou, dat studeren, daar word je alleen maar wijzer van. Dat schiet gewoon niet op . Een zesje is ook goed.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Niet met hoeren.
Tevens ben ik komend weekend te druk met de studie.
Een brilletjequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet?...
Deze is gewaardeerd met een 8.8!
[..]
Dude, ik ga geen 100 euro betalen als ik het ook gratis kan krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet?...
Deze is gewaardeerd met een 8.8!
[..]
Ik haal altijd zesjes, omdat ik er bijna geen hol aan doe, en dat moet maar eens veranderen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geloof me nou, dat studeren, daar word je alleen maar wijzer van. Dat schiet gewoon niet op . Een zesje is ook goed.
Waarom? Je hebt toch zesjes? Daar ben ik altijd tevreden mee hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:39 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik haal altijd zesjes, omdat ik er bijna geen hol aan doe, en dat moet maar eens veranderen.
Wat is je email RQquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Say what?
[..]
Geen moeite gedaan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Say what?
[..]
RichardQuest@CapeCod.comquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is je email RQ![]()
Spoken like a true gentlemanquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:42 schreef Ype het volgende:
[..]
Geen moeite gedaan.
Tevens heb ik geen zin om met een vrouw te neuken die mij niet persé hoeft te neuken als ze er geen geld voor kreeg.
Zesjes en een paar onvoldoendes.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch zesjes? Daar ben ik altijd tevreden mee hoor
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Spoken like a true gentleman![]()
Stuur eens een foto.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb overigens ook het geile zusje van DrW in m'n MSN-lijst![]()
Lijk ze een beetje op hem?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:45 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb overigens ook het geile zusje van DrW in m'n MSN-lijst![]()
Als je van die onvoldoendes zesjes maakt...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:44 schreef Ype het volgende:
[..]
Zesjes en een paar onvoldoendes.
Nee, mijn zusje is nog te jong voor MSNquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
Je kent dat wel....
Dan moet ik dus wel dit weekend dik aan de slag.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je van die onvoldoendes zesjes maakt...
Maar goed, moet je zelf weten.....![]()
Dus dan ken je geen ensen met een vaginaquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje is nog te jong voor MSN
Succes, laat je FOK-vriendjes maar in de steekquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan moet ik dus wel dit weekend dik aan de slag.
Jullie zijn mijn vrienden niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Succes, laat je FOK-vriendjes maar in de steek
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dus dan ken je geen ensen met een vagina
Gelukkig maar.. Ik hoorde al iemand eerwraak roepen..quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Laat maar
quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Ik hoorde al iemand eerwraak roepen..![]()
http://www.chriswetherell.com/elf/Default.aspquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
Over Elven en Orks trouwens, waar komt dat vandaan?
Caranthir Calanorquote:Op vrijdag 16 april 2004 23:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.chriswetherell.com/elf/Default.asp
Silmarwen kwam er mee in het vorige SCT..
Ik vond het een leuke uitzending.quote:Op vrijdag 16 april 2004 23:08 schreef pberends het volgende:
Wat een zeikhoer die van Ardenne.
Zegt ze dat de andere minister langdradig praten. Doet ze zelf ook.
Wat ze eigenlijk zegt:
"Jullie vakgebied is minder interessant dan de mijne dus jullie moeten minder onzin uitkramen zodat ik meer tijd heb voor MIJN onzin"
Hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |