Ik las op imdb dat er zelfs een piraat in zit!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:59 schreef Tijn het volgende:
Lijkt me een schitterende film!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Wat zeg je nou in godsnaamquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:10 schreef foktrot het volgende:
hoe langzaam drink jij?
Ik heb 'm gisteren even bekeken en had toch wel 4 flesjes nodig om deze belediging van een film te kunnen absorberen.
Maar stiekem vond ik 'm af en toe wel grappig...
Ik was dronkenquote:Op zondag 5 september 2004 21:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat zeg je nou in godsnaam
![]()
Amusementswaarde 9, maar je moet wel van camp houden
Ik kom er net vandaan en heb nog buikpijn van het lachen....het was zooooo fout en over the topquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:45 schreef ZIOPPA het volgende:
Heb me ook wel vermaakt, paar briljante stukjes!
Weet niet of iemand de moeite heeft genomen om te blijven zitten tot na de aftiteling, absoluut de moeite waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga 'm zeker nog eens op dvd kijken...-= http://www.fcdbfans.nl/ =-
Oleee
Ben je niet blijven zitten tot na de aftiteling dan?quote:Op maandag 27 september 2004 16:51 schreef heiden6 het volgende:
Het einde was me wel iets te zoetsappig
Nee, we waren al snel de deur uit. Als ik het had geweten hadden we wel blijven zitten natuurlijk maar ja...quote:Op maandag 27 september 2004 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ben je niet blijven zitten tot na de aftiteling dan?
Je moet bij komedies altijd blijven zitten...9 van de 10 keer komt er nog wat na de aftiteling.quote:Op maandag 27 september 2004 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, we waren al snel de deur uit. Als ik het had geweten hadden we wel blijven zitten natuurlijk maar ja...
Ik zou nog een keer gaan. Alleen al het echte einde is het geld van een bioscoopkaartje waard.quote:Op maandag 27 september 2004 16:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, we waren al snel de deur uit. Als ik het had geweten hadden we wel blijven zitten natuurlijk maar ja...
Tuurlijk wel. Gewoon een hoop bier drinken.quote:Op maandag 27 september 2004 16:58 schreef heiden6 het volgende:
Ik ga wel even het internet afzoeken, wie weet vind ik daar iets. Deze film moet je geen twee keer achter elkaar zien natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ave en gegroet
Pauzes? Die zijn er in Pathe Schouwburgplein niet geloof ik, niet dat ik weet in ieder geval. Zeker bij een film van 93 minuten ben ik daar wel blij mee... Waar ben jij geweest dan?quote:Op maandag 27 september 2004 20:34 schreef Fliepke het volgende:
ik vond hem trouwens tot de pauze in de bios een beetje lauw, maar daarna was hij erg grappig
Oftewel, hij was gewoon zichzelfquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:04 schreef Duiveltja het volgende:
Leuke flauwe film.
Stiller heeft gewoon zijn Zoolanderkarakter gepakt, wat aangepast en gerecycled.
Ik heb em net gezien....wat een ontzettende "foute" film zeggen....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 van de besten in z'n genre.
Goed acteerwerk van zowel Stiller als Vaughn
Eind Zwei Drei Hasselhoff!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
Leuke film idd Mike, heb je enig id wat de verschillen zijn met deze versie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Mike het volgende:
Ik heb me kapot gelachen om deze film in de bios...ben benieuwd wat hier van overblijft als je 'm thuis op dvd ziet. Was 9,99 bij de MM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig neukt Ben Stiller de vrouwelijke hoofdpersoon in het echt moet je dan maar bedenken.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door sampoo op 18-08-2007 21:19:59 ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:13 schreef sampoo het volgende:
Het zou veel beter zijn als het einde zoals de regisseur had gewenst was. Dan zou de titel een stuk toepasselijker zijn geweest.Dat was idd een beter einde geweest, want bij zo'n film weet je van tevoren al dat Average Joe's wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig neukt Ben Stiller de vrouwelijke hoofdpersoon in het echt moet je dan maar bedenken.![]()
Zo gaat het bij elk filmtopic in FTR. Als er een topic over een film is, dan wordt dat eerst volgemaakt.quote:
En grof taalgebruik inderdaad, ben ik ook nooit overheen gegroeid.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:34 schreef Bupatih het volgende:
"You all are about as useful as a cock-flavored lollipop"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |