ik ben net 25 3 april geworden en hij word bijna32 12 meiquote:Op donderdag 15 april 2004 16:04 schreef Beaker1 het volgende:
LadyS
Hebben jullie een groot leeftijdverschil, want daar hadden we het over
Nog gefeliciteerd danquote:Op donderdag 15 april 2004 16:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik ben net 25 3 april geworden en hij word bijna32 12 mei
Dus hij is wel een beetje een ouwe fiets
Jolenequote:Op donderdag 15 april 2004 16:18 schreef jolene het volgende:
Misschien is het makkelijker na aanleiding van vorig topic.
Om ff de data welke verandert moeten worden ff tussen te zetten is het vet gedrukt.
Leest makkelijker voor Lois of Karin
[ b ] typ hier je tekst [ /b ]quote:Op donderdag 15 april 2004 16:20 schreef Githa het volgende:
[..]
Jolenegoed idee maaruh hoe maak je iets vet gedrukt
![]()
Mwaaaaaaaahahahaha beetje stomme vraag, want aan je buik te zien groeit tie goedquote:Op donderdag 15 april 2004 16:19 schreef LadyS het volgende:
dank je![]()
Ja hoor, met BabyS is alles goed
Meestal issie rustig wordt vast een lui aapjeen heeel af en toe zie je mijn buik heen en weer schieten
best wel hequote:Op donderdag 15 april 2004 16:26 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaahahahaha beetje stomme vraag, want aan je buik te zien groeit tie goed
![]()
Pfff Ik had de haakjes er neer gezet maar zonder spatiesquote:Op donderdag 15 april 2004 16:20 schreef Githa het volgende:
[..]
Jolenegoed idee maaruh hoe maak je iets vet gedrukt
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 april 2004 16:28 schreef LadyS het volgende:
[..]
best wel he![]()
![]()
Neen, prettig zal het niet zijn is het toch nooitquote:Op donderdag 15 april 2004 16:53 schreef Beaker1 het volgende:
Of het prettig is weet ik niet, maar het zou betekenen dat mijn cylcus weer goed is!
Joepie!!![]()
![]()
Hey Beaker, mochten dequote:Op donderdag 15 april 2004 16:49 schreef Beaker1 het volgende:
Donders
Begin een zere buik te krijgen en hoofdpijn, ik denk dat ik vanavond bezoek krijg![]()
of anders morgen, maar het laat vast niet lang op zich wachten
Het zou toch wat zijn zeg, zo mijn cyclus weer op orde![]()
jeetje zeg, ik kan snappen dat je daar geen trek in heb, en goed dat je hem heb ziekgemeld.. ongelukkig werken is niks.. plus de rottijd die jullie hebben moeten doorstaan, dat komt er allemaal bovenop... hij moet maar eens flink niks gaan doen.. sterkte voor julliequote:Op donderdag 15 april 2004 20:25 schreef Xanthe het volgende:
een heel verhaal.
logisch dat je je zorgen maakt... ik ben benieuwd wat de huisarts zeg,, ik denk dat tie aanraad nog ff thuis te blijven..quote:Op donderdag 15 april 2004 20:39 schreef Xanthe het volgende:
Hij kon niet eerder dan aanstaande maandag bij de huisarts terecht , hij mag dan smorgens meteen heen en heeft een dubbele afspraak gemaakt.
Dus dat word een heel gesprek.
In afwachting daarvan vond ik dat ie maar lekker bij huis moest blijven.
Even tot rust komen en zeker in zijn hoofd.
En nu heb ik koppijn omdat ik te weinig slaap heb gehad en me zorgen maak over hem....
Beaker en LittleWoodstock, zal ik die van mij voor volgende maand dan alvast jullie kant opsturen?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:28 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Hey Beaker, mochten de![]()
je met hun bezoek vereren...wil je dan ook naar mij doorsturen, ik wil nl. ook heeel graag dat mijn cyclus op orde wordt!
![]()
Anyway, ik hoop voor je dat ze doorzetten!!![]()
ik ben indd nu op dag 24 , voordat ik zwanger raakte was mijn cyclus onregelmatig.. duurde soms 2 maanden voordat ik ongi werd. na mijn curretage 20 febr. ben ik na dat de bloeding stopte pas na 21 dagen weer ongesteld geworden.. dus ik dacht misschien duurt het nu ook weer 21 dagen, en rekende daarom maar die 21 dagen, omdat ik niet wist wat ik anders moest berekenen.. vandaar dat ik samen met hartje wat dagen erbij gooide.. (raak altijd zo in de war met die cyclussen *zucht*quote:Op donderdag 15 april 2004 21:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly, wat jammer dat je test negatief was zeg. Maar je bent toch pas op dag 24? Heb je altijd zo een korte cyclus gehad dan en ben je na je miskraam alweer ongesteld geweest? Het kan natuurlijk best zo zijn dat je lichaam even tijd nodig heeft om op gang te komen al hoop ik natuurlijk dat je gewoon zwanger bent en te vroeg getest hebt. Ook voor jou een dikke
quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:26 schreef jolene het volgende:
Beaker Zijn ze er??
Hij is niet depressief , dus depressivia krijgt ie zowiezo niet voor geschreven en verder is ie best wel anti pilletjes.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jeetje Xanthe wat een verhaal. Ellende op het werk is natuurlijk al zwaar genoeg, maar in combinatie met jullie MMM verhaal kan ik me voorstellen dat het extra zwaar is. Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt nog geen anderhalf jaar geleden waarin ik depressief/overspannen thuis zat en vriendje op een gegeven moment ook overspannen werd. Dat kon ik er niet bij hebben om in die periode ook nog eens voor hem te ´zorgen´. In een gesprek met de psycholoog werd me verteld dat dat ook helemaal niet hoeft, maar dat die behoefte voortkwam uit mijn verzorgende karakter. Eerst voor jezelf zorgen anders kun je ook niet voor een ander zorgen zeg maar... in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd. Pas alleen een beetje op dat ze hem niet meteen anti-depressiva aansmeren. Dat had de huisarts bij mij wel direct gedaan en heeft uiteindelijk meer kwaads dan goeds teweeg gebracht. Toen ik uiteindelijk stopte met die pillen ging het bergopwaarts met me. Hou je taai he
Hey clauwheee!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:05 schreef clauwheee het volgende:
Xanthe wat een verhaal, goede move hoor om hem ziek te melden, zo kan het niet langer. Je moet er inderdaad voor waken dat jullie er allebei aan onderdoor gaan! Zoals je zelf al zegt, jullie hebben de laatste tijd al genoeg te verduren gehad!
weer gaat lurken
Heerlijk hoor die dag gisteren al.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:13 schreef Githa het volgende:
nou Xanthe wat een situatie zegik kan niet meer zeggen als rust samen lekker even wat uit...geniet van elkaar en ga met de arbo en vakbond in gesprek maar belangrijk is om aan jezelf te denken want er is niemand die dat voor je doet!!!
![]()
![]()
ohw wat klinkt dat allemaal makkelijk he...sterkte Xanthe![]()
Is hij helemaal nooit thuis door de weeks?quote:Op donderdag 15 april 2004 23:19 schreef Renegate het volgende:
Me man vertelde me dus ook dat hij de bof heeft gehad alleen is zijn moeder vergeten hoe oud hij was, dus de stress wat dat betreft zit ook hoog hier, maar hij kan in juni pas afspraak maken voor zaadonderzoek omdat hij door de weeks niet thuis is.
vannacht om half 4 ben ik de auto gestapt om op te halenquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:26 schreef jolene het volgende:
Martineke Hoe is het bij jou afgelopen.
Het verhaal komt me bekend voor.
Bij mij wil hij de volgende dag graag ook rust...en dat kan hij vergeten.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:26 schreef Martineke het volgende:
[..]
vannacht om half 4 ben ik de auto gestapt om op te halenerg he?
OMGquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:26 schreef Martineke het volgende:
[..]
vannacht om half 4 ben ik de auto gestapt om op te halenerg he?
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef Xanthe het volgende:
Soms horen off-topic dingen ook bij het leven...
Meeeens....en ik ga stoom afblazenquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:24 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Inderdaad
Neequote:Op vrijdag 16 april 2004 13:26 schreef Githa het volgende:
beaker nog niet![]()
Misschien moet je ze roepen![]()
ga voor je duimen hoor ....![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:14 schreef Xanthe het volgende:
lang verhaal van Xanthe
Jeetje Slaapmeisje wat een dommequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
heel verhaal
Oei! Spannend!!!!!quote:Op zondag 18 april 2004 15:54 schreef Girly het volgende:
update -
nog steeds geenhier ...
liefs
ik begin het ook steeds spannender te vindenquote:Op zondag 18 april 2004 16:14 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oei! Spannend!!!!!
afspraak heb ik 15:40 .. zal wel niet meer zijn dan een gesprek ofzo ...quote:Op zondag 18 april 2004 16:29 schreef Merisse het volgende:
Girly, oowwww spannend!!!![]()
![]()
Girly!!!
![]()
![]()
Hoe laat heb je die afspraak morgen bij de gyn?
Ik wist het zelf niet eens , was zo onregelmatig dat ik er niet bij stil stond.quote:Op zondag 18 april 2004 16:29 schreef Merisse het volgende:
Xanthe, hopelijk hoef je nu niet zo lang te wachten op een volgende zwangerschap. Maar hoe kunnen ze in hemelsnaam denken dat je niet zwanger bent geweest als je al 18 weken was? Onbegrijpelijk![]()
Dacht eerst mjaaaa...misschien komt het nog wel, maar ja gezien ik nu al op dag 6 zit geloof ik er niet meer zo inquote:Op maandag 19 april 2004 08:51 schreef jolene het volgende:
Beaker ow meis, pfff dit is ook niet geweldig.
Hoop dat de HA wat positief nieuws heeft.
Welke dag zit je nu Girly? Volgens mij toch wel rond de 30 dagen, niet? Ik zou bij de gyn beginnen met te vertellen dat je vermoed weer zwanger te zijn en vragen of zij dit ter plekke kunnen testen/zien. Ga je alleen of gaat je vriend mee?quote:Op zondag 18 april 2004 17:59 schreef Girly het volgende:
afspraak heb ik 15:40 .. zal wel niet meer zijn dan een gesprek ofzo ...
Hier heb ik, als zalm-liefhebber, al eens uitvoerig onderzoek naar gedaan. Wat ik geleerd heb is: je hebt 2 soorten gerookte zalm: verse en verpakte (zoals in de supermarkt). Die laatste kun je beter niet eten, omdat na het verpakken bacterie-groei in de verpakking kan ontstaan. Is ook best logisch: hoe langer het niet vers is, hoe groter de kans op bacterien. Maar wanneer je zeker weet dat ze in een bepaald restaurant verse zalm serveren, dan is het geen punt.quote:Op maandag 19 april 2004 11:26 schreef jolene het volgende:
ff over gerookte zalm
Neenquote:Op maandag 19 april 2004 11:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hoi Beaker!![]()
Maarreh, heb je die![]()
er op de WC nu uitgeperst of hoe zit dat?
![]()
Ja, dat herken ik wel. Zowel toen ik nog geen pil slikte als tijdens de pil-slik-periode, ik moest altijd meer plassen. Vaak kwam ook vlak voor het RODE moment supreme een grote boodschap langs. Dan wist ik meteen dat ik binnen een uur bezoek kreeg vanquote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Pies me het hele weekend al het ongans, maar ongesteld worden ho maar!
voordat ik ongsteld moet worden plas ik meer dan normaal, jullie ook ?
Is het ook ben ik helemaal eens.....quote:Op maandag 19 april 2004 12:15 schreef Beaker1 het volgende:
Ja maar ik heb me er nu echt niet druk om gemaakt![]()
Hier mijn menstrutie verleden: dan is het wat duidelijker
1,5 jaar geleden begonnen met de Microgynon 30, vrijdag laatste pil maandag 11.00 uur ongesteld
pillen vergeten--> niet zwanger niet meer ongesteld geweest
Primolut geslikt ongesteld geworden op eerste dag begonnen met de Lovette en weer niet ongesteld gewordenAlle pillen netjes optijd ingenomen
Ben in die 1,5 jaar denk ik elke maand wel een "belangrijke" pil vergetenmaar altijd ongesteld geworden
Beaker is een chaotisch druk ding die erg vaak haar pil vergeet
, vriendje is daarvan op de hoogte
![]()
Ineens was het wegnou dat is toch gek
Hee, inderdaad. Wat slikte je dan voor die Microgynon? Of was de Microgynon uberhaupt de eerste pil die je ooit hebt genomen?quote:Op maandag 19 april 2004 12:15 schreef Beaker1 het volgende:
Ja maar ik heb me er nu echt niet druk om gemaakt![]()
Hier mijn menstrutie verleden: dan is het wat duidelijker
1,5 jaar geleden begonnen met de Microgynon 30, vrijdag laatste pil maandag 11.00 uur ongesteld
pillen vergeten--> niet zwanger niet meer ongesteld geweest
Primolut geslikt ongesteld geworden op eerste dag begonnen met de Lovette en weer niet ongesteld gewordenAlle pillen netjes optijd ingenomen
Ben in die 1,5 jaar denk ik elke maand wel een "belangrijke" pil vergetenmaar altijd ongesteld geworden
Beaker is een chaotisch druk ding die erg vaak haar pil vergeet
, vriendje is daarvan op de hoogte
Al leg ik hem op mijn kussen dan vergeet ik hem nog!
Ineens was het wegnou dat is toch gek
Slaapmeisje wat een vervelend nieuws zeg.quote:Op maandag 19 april 2004 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vanmorgen weer naar de fertikliniek geweest voor vervolgecho en samenlevingstest. De test was weer negatief. Doordat er te weinig baarmoederslijm aanwezig was, was er te weinig materiaal om het goed te beoordelen met als gevolg dat het dus nog een keer overmoet. Volgende eisprong zijn we helaas op vakantie dus dat betekent dat we in juni pas weer terecht kunnen. Daarna pas een afspraak om de uitslag te bespreken en daarna is de kliniek dicht vanwege vakantie. Het betekent kortom dat we, als we mazzel hebben, pas eind augustus ofzo kunnen beginnen met een eventuele behandeling![]()
Ik ben siphopelijk gaat het met jullie wat beter!
Gossie Slaapmeisje, potdikkie zeg augustus... dat duurt nog lang... Wat moeten jullie toch weer een geduld hebben. Kan me voorstellen dat dit een tegenvaller is weer.quote:Op maandag 19 april 2004 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het betekent kortom dat we, als we mazzel hebben, pas eind augustus ofzo kunnen beginnen met een eventuele behandeling![]()
Dank je Merisse!quote:Op maandag 19 april 2004 13:26 schreef Merisse het volgende:
Tuuuurlijk LW, lucht je hart maar eens goed want het is vreselijk balen voor je dat je cyclus niet op gang komt! Voor Beaker is het ook niet fijn maar voor jou is het een heel ander verhaal tuurlijk. Wanneer ging je nou ook alweer hulp inroepen van een gyn? Ik weet het niet meer, solly..
quote:Op maandag 19 april 2004 13:47 schreef Stiekemurd het volgende:
Beaker, dat heeft er dus blijkbaar niks mee te maken!
Wat jammer zeg. Ik heb zo aan je gedacht vanmorgen en geduimd.quote:Op maandag 19 april 2004 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vanmorgen weer naar de fertikliniek geweest voor vervolgecho en samenlevingstest. De test was weer negatief. Doordat er te weinig baarmoederslijm aanwezig was, was er te weinig materiaal om het goed te beoordelen met als gevolg dat het dus nog een keer overmoet. Volgende eisprong zijn we helaas op vakantie dus dat betekent dat we in juni pas weer terecht kunnen. Daarna pas een afspraak om de uitslag te bespreken en daarna is de kliniek dicht vanwege vakantie. Het betekent kortom dat we, als we mazzel hebben, pas eind augustus ofzo kunnen beginnen met een eventuele behandeling![]()
Bedankt Beaker! Ik ben blij dat je het geen vervelende ervaring vond, dat scheelt bij mij weer een hoop pre-bibbers.quote:Op maandag 19 april 2004 13:38 schreef Beaker1 het volgende:
LW
Meiske toch! Geeft niks hoor je mag best sip zijn![]()
Die echo ging via de schede en ik vond het helemaal niet vervelend. Het is meer de manier waarop je ligt![]()
Stiekemerd
Dus als je niet meer menstrueerd ben je wel gewoon vruchtbaarIk denk zelf namelijk van niet en daar maak ik me nu zo erg druk om
of is dat dom
* Beaker1 geeftquote:Op maandag 19 april 2004 14:01 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Bedankt Beaker! Ik ben blij dat je het geen vervelende ervaring vond, dat scheelt bij mij weer een hoop pre-bibbers.
Ik dacht ook altijd dat als je niet menstrueerde je niet vruchtbaar was, ik denk ook dat meer vrouwen dat denken.
Maar Stiekemurd heeft ons wat dat betreft weer wat gunstiger gestemd!![]()
Bedankt Stiekemurd!!![]()
Dat was ik ook niet van planquote:Op maandag 19 april 2004 14:21 schreef Stiekemurd het volgende:
beaker je moet je echt niet onnodig zorgen gaan maken. Op een gegeven moment kan je wel overal wat in gaan zien.
Inderdaad is een inwendige echo een eitje. Ik heb er de afgelopen maanden al behoorlijk wat gehad en ik vind het voornamelijk erg interessant omdat je kan meekijken op een schermpje. Erg leuk om te zien hoe het er van binnen allemaal uitzietquote:Op maandag 19 april 2004 14:35 schreef Merisse het volgende:
LW, een inwendige echo is niet vervelend hoor, hooguit een beetje genant. Het is maar een dun ding wat erin moet en het is ingesmeerd met glijmiddel. Ik vond een uitstrijkje vervelender.
Groningen is 20 minuutjes rijden , Delfzijl ook zoiets....quote:Op maandag 19 april 2004 11:23 schreef jolene het volgende:
ff offtopic
Xanthe, waar woon jij dichtbij in de buurt dan.
Delfzijl of groningen?
He getsie!quote:Op maandag 19 april 2004 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Roden eens in de weekquote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Groningen is 20 minuutjes rijden , Delfzijl ook zoiets....
Woon in Winschoten woon je toevallig ook in de buurt?
Eens in de week?quote:Op maandag 19 april 2004 16:25 schreef jolene het volgende:
[..]
Roden eens in de week
[ff uit lurk]quote:Op maandag 19 april 2004 16:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Groningen is 20 minuutjes rijden , Delfzijl ook zoiets....
Woon in Winschoten woon je toevallig ook in de buurt?
Hopen op een goede uitslag! En wat is dan het vervolg?quote:Zo en nu een update van mij , had vandaag een loopbaan onderzoek.
Ellende! Kon niet slapen vannacht vanwege de stress van het rijden in de stad Groningen
tijdens de spits , zoveel fietsers en zoveel drukker dan in mijn eigen omgeving....
Lag om even over 12 op bed en om half 5 was ik weer beneden.
Heb Andre Kuipers live de lucht in zien gaan en al met al zat ik om half 8 in de auto.
Heb er echt een uur over gedaan zo druk was het op de weg.
De testen gemaakt en ipv 16.00 uur klaar te zijn was ik om half 3 al klaar
1 Van de testen heb ik giga verprutst waren bijna allemaal breuken , en dat kan ik niet.
Dank aan mijn ouders die vonden dat ik naar een andere school toe moest.
De rest ging wel goed denk ik.
Volgende week krijg ik de uitslag.
Xanthe-vriendje heeft een gesprek gehad met de huisarts en mag voorlopig niet aan het werk.
Krijgt mensendieck voor zijn nek en rug en verder is het afwachten op een afspraak bij de arbo-arts.
Morgen de folikel meting
En nu super nieuwsgierig hoe het met girly is gegaan.
Dat verklaart een hoop!quote:Op maandag 19 april 2004 16:39 schreef jolene het volgende:
Ik woon in Harderwijk en werk daar ook, vriendje werkt in kampen.
Maar het bedrijf zit in Groningen.
Kan dus voorkomen dat hij weer een aantal maandjes die kant opgaat.
Dus zitten we daar de weekenden en verder hier.
Hier idem dito. Ik kijk elke dag voor nieuwtjes en duim op de achtergrond mee. Ik vind jullie allemaal enorme doorzetters, heb er echt bewondering voor. Jullie zijn helden!quote:Op maandag 19 april 2004 13:46 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik lurk hier nog geregeld mee en ik vind het zo rot dat het allemaal niet van een leien dakje gaat. Soms weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen en dan reageer ik niet.
Kom kom.... Das wel een beetje veel van het goede hoor....quote:Op maandag 19 april 2004 16:48 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hier idem dito. Ik kijk elke dag voor nieuwtjes en duim op de achtergrond mee. Ik vind jullie allemaal enorme doorzetters, heb er echt bewondering voor. Jullie zijn helden!![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 16:48 schreef Xanthe het volgende:
Applaus clauwhee , dat je drufde te vertellen dat je uit clowns dorp , euhhhhh oude pekel komt
Wel grappig eigenlijk , wie weet word het nog een groningen meet voor dit topic
Ben nu wel nieuwsgierig hoe oud je bent , wie weet kennen we elkaar ook nog wel... hahaha.
Klein blijkt nederland dan weer te zijn he?
Ja dat weet ik nog wel..wat een toestand he, lijkt me niet fijn om daar bij te wonen inderdaad. Maar och in Pekela gebeurde ook altijd wel ietsquote:Ben zelf eigenlijk wel blij als we hier weg gaan , misschien kun je je herrinneren dat er in 2001 of 2002 (weet het jaar niet meer) Jantje Buiter is vermoord? Was bij mij in de straat. Was wel even schrikken toen hoor....
Heb je zelf al enig idee of laat je dat volledig van het onderzoek afhangen? Succes in ieder geval!! En welterusten voor straksquote:Wat het vervolg word op het loopbaan onderzoek... Ligt een beetje aan Agens , maar ik ga in elk geval ervan uit dat ik een opleiding ga volgen in een richting die mij ligt en aan mijn eisen voldoet en dat goed gekeurd is door Agens en daarmee ook door het Gak en dan eindelijk eens uit de WAO te komen.
Zometeen eerst maar eens slapen ik ben bek af.
Xanthe, ik verwijs ook even naar de ondertitel van Clauwhee!quote:Op maandag 19 april 2004 16:50 schreef Xanthe het volgende:[..]
Kom kom.... Das wel een beetje veel van het goede hoor....
We gaan gewoon voor onze wensen en dromen , dat het niet zo makkelijk gaat als we allemaal
wel hopen geeft natuurlijk wel het nodige verdriet , maar uiteindelijk hebben we net als iedereen de overlevingsdrang en pakken we na elke tegenslag ons leventje weer op.
Maar tis wel leuk als het gezegd word....
Welkom MammaM , leuk dat je hier bent..quote:Op maandag 19 april 2004 17:44 schreef MammaM het volgende:
Hallo allemaal,
Ik slik mijn laatste strip en dan gaan mijn vriend&ik ook van startIk zal eerst maar even over mijn naam beginnen MammaM ik moest iets verzinnen en alles was al bezet en mijn eigen naam hou ik nog even geheim want als het zover is moet het natuurlijk wel een verassing zijn als we het gaan vertellen
Ik ben 23 en dit word ons eerste kindje als alles goed gaat en het gaat lukken natuurlijk. Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? en voor wie van jullie word het de eerste? Ik hoop dat ik jullie over een maandje mag vergezellen
![]()
pff indd.. wie weet duurt dalijk nog een maand voordat ik dequote:Op maandag 19 april 2004 18:28 schreef clauwheee het volgende:
Hmm jammer Girly dat je nog steeds in onzekerheid zit!
SUPER , ben weer blij dat je er bentquote:Op maandag 19 april 2004 20:28 schreef minoes1967 het volgende:
Owwww ja.........
MEIDEN,IK BEN TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
groetjes,Minoes![]()
Dat zal wel altijd zo blijven met onze generatie.quote:Op maandag 19 april 2004 16:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ach ja..ikzelf heb er nooit mee gezeten dak ervandaan kom, maar als je het zegt krijg je inderdaad altijd het clown-verhaal te horen, haha.
Was ook heel raar die dag.quote:Ja dat weet ik nog wel..wat een toestand he, lijkt me niet fijn om daar bij te wonen inderdaad. Maar och in Pekela gebeurde ook altijd wel iets![]()
Willen jullie graag verhuizen dan op termijn? Als ik soms in het weekend bij mijn ouders ben kom ik vaak nog wel ff in winschoten, mn schoonzussie woont er ook enz.
Heb wel wat ideën maar laat het toch ook erg van het onderzoek afhangen.quote:Heb je zelf al enig idee of laat je dat volledig van het onderzoek afhangen? Succes in ieder geval!!
quote:Op maandag 19 april 2004 17:02 schreef phluphy het volgende:
[..]
Xanthe, ik verwijs ook even naar de ondertitel van Clauwhee!
Waar ik al bang voor was dus....quote:Op maandag 19 april 2004 17:29 schreef Girly het volgende:
we hebben zo'n test gedaan in het ziekenhuis, wat helaas negi aangaf. ze denk zelf dat mijn cyclus langer is.. en dat ik het over 2 dagen nog moet proberen, maar ik wacht liever een week af,omdat ik misschien ook ongesteld kan worden.. ik heb al; flink aantal testen er doorheen geragt, en wil nu rustig afwachten, hoe moeilijk het ook is..
dus meiden moet jullie weeer teleurstellen...
nee maar toch denk je van,, zou er mis geschoten zijn.. omdat mijn cyclus langer is e.d je gata zoveel denken.. ik hoop dat ik dan snel ongi wordt..quote:Op maandag 19 april 2004 21:03 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Waar ik al bang voor was dus....
Sterkte Girly!
Enne negatief nu betekend niet definitief negatief , das pas als je echt niet ongi word.
dat betekend rode duivelsquote:Op maandag 19 april 2004 20:53 schreef MammaM het volgende:
O'ja nog een vraagje wat betekenddeze bij jullie?
Hey tipje voor de volgende keer vanaf de dag dat je ongi over is om de dag kvk , vind je vriendje echt niet erg hoorquote:Op maandag 19 april 2004 21:07 schreef Girly het volgende:
[..]
nee maar toch denk je van,, zou er mis geschoten zijn.. omdat mijn cyclus langer is e.d je gaat zoveel denken.. ik hoop dat ik dan snel ongi wordt..
[..]
Slaapmeisje, wat ongelooflijk balen weer! En dan die tijd die je weer moet wachten...Tja, om er nou je vakantie voor te annuleren....Misschien troost het je; ik wacht ook tot juni/juli...Hoef je dat in iedergeval niet alleen te doen.quote:Op maandag 19 april 2004 13:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Niet gemeen bedoeld maar ik hoop eigenlijk niet dat we elkaar hier al te veel spreken , maar liever in het zwangerschap en geboorte topicquote:Op maandag 19 april 2004 21:28 schreef MammaM het volgende:
Ik hoop je nog vaak te spreken hier en ik hoop binnenkort actief mee te kunnen praten![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 19 april 2004 23:32 schreef LittleWoodstock het volgende:
Xanthe, heel veel succes met je follikel-meting morgen!!! Zal voor je duimen!![]()
Clowntjes hebben op heel veel mensen indruk gemaakt...ik was doodsbenauwd..heb toen van veel ouders en vriendinnetjes gehoord dat er iets gebeurt moet zijn..maar wat...ik heb geen idee en kan het me allemaal niet meer herinneren, gelukkig.quote:Op maandag 19 april 2004 20:58 schreef Xanthe het volgende:
weer heul lang verhaal
Dus dacht zij: ik paf lekker door, dan verliest mijn kind zijn/ haar moeder ook aan kankerquote:Op maandag 19 april 2004 11:39 schreef Beaker1 het volgende:
Mijn collega is ook zwanger en rookthaar excuus? Haar moeder is overleden aan kanker tijdens haar zwangerschap en daardoor ziet ze het niet zitten om te stoppen, omdat ze zich al zo vrolijk en sip tegelijk voelt.
Mijn nichtje werd ongesteld en daarna een hele tijd niet.... en daarna weer een keertje en weer een hele tijd niet.... gemiddeld wordt ze zo'n twee keer per jaar ongesteld. Ze is twee keer zonder problemen zwanger geraakt.quote:Op maandag 19 april 2004 13:38 schreef Beaker1 het volgende:
Dus als je niet meer menstrueerd ben je wel gewoon vruchtbaarIk denk zelf namelijk van niet en daar maak ik me nu zo erg druk om
of is dat dom
Wowquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:02 schreef Xanthe het volgende:
Joehoeeeeeeemorgen pregnyl spuiten vrijdag de IUI !
Goed zo!! Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:02 schreef Xanthe het volgende:
Joehoeeeeeeemorgen pregnyl spuiten vrijdag de IUI !
Hmmm..klinkt mij ook een beetje raar in de oren..quote:De dokter heeft mij overigens weer gezegt dat als je niet menstrueerd niet zwanger kan worden, omdat je geen eisprong hebt!
...want dit heeft mijn schoonzussie dus ook gehad, ik geloof dat ze zelfs maar 1 keer of helemaal niet ongesteld is geweest in een periode van een jaar, en dies nu, na die periode, echt hoogzwanger!quote:Mijn nichtje werd ongesteld en daarna een hele tijd niet.... en daarna weer een keertje en weer een hele tijd niet.... gemiddeld wordt ze zo'n twee keer per jaar ongesteld. Ze is twee keer zonder problemen zwanger geraakt.
Nee, dat hoeft niet zo te zijn, er zijn zat vrouwen die normaal ongesteld worden en toch onvruchtbaar blijken. Een vriendinnetje van mij is door kanker onvruchtbaar geraakt, maar wordt nog wel (of eigenlijk pas sinds ze beter is) ongesteld.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:57 schreef heaven7 het volgende:
Is het andersom eigenlijk wel zo? Dat je vruchtbaar bent als je ongesteld wordt? Of hoeft dat ook niet altijd zo te zijn?
Jippieeeee wat gaat dat rap ineens Xanthequote:Op dinsdag 20 april 2004 12:09 schreef Xanthe het volgende:
Dank je , nu maar hopen dat het ook echt wat worden gaat.
Ben helemaal vergeten te vermelden dat ik vandaag (cd 11) een eitje had van 16mm!
Dat gebeurd me nooit
Cervix slijm is 7mm , dus ook al netjes.
Girly wat ontzettend jammer dat het niet het resultaat was waar je (en wij hier allemaal ook natuurlijk) op zat te wachtenquote:Op maandag 19 april 2004 17:29 schreef Girly het volgende:
zo meiden ben ik weer...
kut onzekerheid - als dienou gwoon eens kwamen.. pff ben gwoon beetje chago denk ik, iedereen liep daar weer met mooie volle buikjes, en dan zit je daar in die wachtkamer af te wachten.
Ja, dat kan ook. En iedereen heeft volgens mij die angst weleens, ik tenminste welquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:25 schreef heaven7 het volgende:
Kan dat ook aangeboren zijn? Onvruchtbaarheid terwijl je wel ongesteld wordt dus?
Lief van je, die knuffel kan ik zeker goed gebruiken *in voorraadkast doet voor de moeilijkere momenten*. Op de een of andere manier heb ik altijd aan voelen komen dat zwanger worden bij mij niet zo makkelijk zou gaan. De timing met die vakanties tussendoor komt wel heel beroerd uit, maar er is niets aan te veranderen en ik maak het mezelf niet makkelijker door erover te tobben. We gaan gewoon ontzettend genieten van onze vakantie over 3 weken en dit is wellicht onze laatste vakantie zonder kindertjes dus dat wordt nog even flink uitslapen en tot diep in de nacht swingen in een discotheek zonder ons zorgen te maken over een oppasquote:Op maandag 19 april 2004 21:20 schreef Karin het volgende:
Ach Slaapmeisje wat een toestanden. Alweer een negatieve samenlevingstest (maar niet goed te beoordelen begrijp ik, dus niet betrouwbaar) en dan door vakanties e.d. dat het allemaal weer zo lang moet duren voordat de molen verder gaat voor je.
Even dikke knuffelDie kan je wel gebruiken.
juni/juli? nou ok, dan maken we er gewoon een simultaan zwangerschap van!quote:Op maandag 19 april 2004 21:38 schreef katinka het volgende:
[..]
Slaapmeisje, wat ongelooflijk balen weer! En dan die tijd die je weer moet wachten...Tja, om er nou je vakantie voor te annuleren....Misschien troost het je; ik wacht ook tot juni/juli...Hoef je dat in iedergeval niet alleen te doen.![]()
ik ben druk aan het lezen in het boek dat xanthe voor haar verjaardag had gekregen (xanthe, hoe ver ben jij met lezen?) en daar staan in dat de eisprong altijd 14 dgn voor je menstruatie is. dus hoe korter je cyclus hoe strakker op je ongi. dus met een cyclus van 21 dgn heb je je eisprong al op dag 7quote:Op woensdag 21 april 2004 03:17 schreef Girly het volgende:
wat ik me afvraag is als je cyclus onregelmatig is wat verschilt van dag 21 tot dag 40 etc.. hoe moet je dan weten wanneer je ovulatie is?? ik snap daar dus echt de eitjes niet van... kan iemand mij dat uitleggen?
en wil wel eens weten hoe de ovulatie testen werken.. heeft er iemand van jullie goede ervaringen mee???
of zal ik maar gwoon wat xanthe zegt om de dag KVK .. tjah op gegeven moment ga je het echt met tegenzin doen , alhoewel tis voor een goed doel heh.
was ikke ja,quote:Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef Merisse het volgende:
Van die site die hartje noemt de volgende tekst:
"Wanneer de eisprong nadert, wordt de baarmoedermond zacht, opent zich enigszins en komt wat hoger te liggen, zodat hij soms nog maar net te voelen is."
Dus Xanthe dat "neuspuntje" is niet in de vruchtbare periode.
Die site is wel bijna verplicht leesvoer als je zwanger wil worden trouwens.
xanthe - bij mij is juist zo dat ik tegenzin heb, en muh vriend vind alles best, maar zoals hartje zegt in begin tegenzin, en later wel lekker als je het gedaan heb hahaha..quote:Op woensdag 21 april 2004 08:59 schreef Xanthe het volgende:
Girly , probeer zelf degene te zijn die echt sex wil dan valt het mee.
Ga jet het zien als moeten dan gaat het tegen staan.
Ovulatie testen zijn inderdaad erg practisch , ken veel mensen die er mee werken
omdat het ziekenhuis dat van ze verlangt.
Echter zijn ze best duur.
Misschien kun je in gesprek met je eigen huisarts om aan te geven dat je menstruatie steeds
wisselt en je wel bezig bent om zwanger te worden.
Ik weet dat er medicatie is (word ook gebruikt in ziekenhuizen voor mensen met een kinderwens) die ervoor zorgt dat je een regelmatige cyclus krijgt.
Tenslotte is een onregelmatige cyclus niet handig als je zwanger wilt worden.
Knuffel voor jou!
pff jah ik wordt er echt stapel vanquote:Op woensdag 21 april 2004 15:46 schreef jolene het volgende:
Girly wat moeilijk joh.
Hoeveel dagen ben je vrijdag?
Het lijkt me erg moeilijk om te beslissen.
dat klinkt erg spannendquote:Op woensdag 21 april 2004 16:09 schreef Merisse het volgende:
Bij IUI (Intra Uteriene Inseminatie) wordt het sperma voorbij de baarmoedermond, in de baarmoeder zelf ingebracht. Copy paste van de website van http://www.freya.nl
jah mijn vriend vind dat mijn buik aardig is gegroeid (ik heb er zelfs een foto van) , hij vind mijn borsten al weer ietsje groter.. ikzelf merk het niet zo, jah heb last van dat opgeblazen gevoel buik, en broeken zitten weer eens lekker strak, moet altijd wel knoopjes openlaten.. ik weet wel dat ik nooit zo dikke buik heb gehad als ik ongi moest worden. misselijkheid heb ik in vlagen.. en jah en dan heb ik nog niet over mijn humeur verteld.. ik sla van het ene moment om van lief naar ineens kutwijf.. dat ik gwoon rood aanloop, soms schik ik er echt van.. ik heb vaak woede uitbarstingen om de stomste dingetjes..quote:Op woensdag 21 april 2004 16:14 schreef Merisse het volgende:
Tja Girly dat ligt eraan wanneer je zwanger bent geraakt. Theoretisch zou dat ook deze week gebeurd kunnen zijn en dan heb je misschien nog niet genoeg HCG in je urine. Maar hoe staat het met de overige verschijnselen, borsten, buik etc.? Voel je je zwanger? Mocht dat er nog steeds zijn zou ik nog maar een keer testen dit weekend. Maar je kunt het ook zo doen als Annie en pas testen als je de miskraamperiode al voorbij bent!
Om eerlijk te zijn was ik zo danig verdoofd dat ik helemaal geen smaak meer had.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:53 schreef hartje het volgende:
hč xanthe gatver, dat gaasje, daar hangt toch zo'n vreselijke chemische medicinale lucht/smaak aan? sterkte ermee, gelukkig is het ergste nu achter de rug, maar ik weet nog wel dat ik dat gaasje vreselijk smerig vond.
enne die pregnyl, moet je jezelf dan een injectie geven? vind je dat niet eng?
wat ben jij stoer zeg! ff kies trekken, daarna nog ff prikken brrrrrr
O ja, het is vandaag pas woensdag, ik heb al de hele dag in mijn hoofd dat het donderdag is vandaagquote:Op woensdag 21 april 2004 14:37 schreef Xanthe het volgende:
Slaapmeisje ik heb vrijdag de IUI.
Vanavond om 21.00 uur moeten we de pregnyl spuiten en 36 uur later de inseminatie.
Wow, wat een stoer vriendje heb je zeg. Slaapvriendje trekt al wit weg bij de verhalen en als wij hormonen moeten gaan spuiten dan zal ik dat ongetwijfeld zelf moeten doen en liefst niet waar hij bij is anders valt ie nog flauw. Hoe moet dat straks als ik ga bevallenquote:Op woensdag 21 april 2004 18:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Over het spuiten , zo stoer ben ik nou ook weer niet hoor.
Ik maak de spuit zelf klaar maar de rest laat ik over aan mijn vriendje.
Ik mag zeggen waar ik de spuit wil (met name toen ik menopur spoot kon mijn buik nogal gevoelig zijn omdat het toen vanaf cd 3 moest tot de dag dat de pregnyl gespoten moest worden) en mijn vriendje jast de spuit in mijn buik![]()
Ik blij alleen maar rustig liggen.
Nou moet ik zeggen dat het met een heel klein naaldje gebeurd iets van 1,5 cm en heel erg dun.
Mits er geen bloedvaatje geraakt word voel je er bijna niets van.
De hormonen voel je meer (begint bij mij vaak wat branderig aan te voelen) dan de prik.
Vriendje heeft vroeger opleiding verpleegkunde ofzo gedaan , daar moesten we ook spuiten.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Wow, wat een stoer vriendje heb je zeg. Slaapvriendje trekt al wit weg bij de verhalen en als wij hormonen moeten gaan spuiten dan zal ik dat ongetwijfeld zelf moeten doen en liefst niet waar hij bij is anders valt ie nog flauw. Hoe moet dat straks als ik ga bevallen![]()
Sjongejongejonge, waarom toch altijd maar dat clown-gezeik... Iedereen hoort ergens een klok, maar weet absoluut niet waar de klepel hangt.quote:Op maandag 19 april 2004 16:48 schreef Xanthe het volgende:
Applaus clauwhee , dat je drufde te vertellen dat je uit clowns dorp , euhhhhh oude pekel komt
Hij is nu officieel 31quote:Op donderdag 22 april 2004 10:23 schreef jolene het volgende:
ow en nog gefeliciteert
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:53 schreef Beaker1 het volgende:
* Githa zichzelf een schouderklopje geeft, omdat ze netjes al haar pillen op heeft![]()
Dat doet ie automatisch omdat je quotequote:Op donderdag 22 april 2004 10:56 schreef Githa het volgende:
ehz ik geef mezelf helemaal geen schouderklopjedat was beaker
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:55 schreef Girly het volgende:
hmm beaker toen je net dat verhaaltje over die kaas begon, GATVER wat werd ik misselijk ervan ... (vraag me niet waarom)
nou met mij is het nog steeds hetzelfde... nog steeds geen....
ik heb gedroomd dat ik een test deed, en dat ik een plusje zag ... en het herhaalde zich keer op keer... jah wat kunnen dromen leuk zijn zeg... GOH wat baalde ik toen ik wakker werd![]()
jah ze zegt gwoon dat ik een langere cyclus waarschijnlijk heb, en moest toen ik was geweest een test over 2 dagen nog doen... nou ik heb het speciaal uitgesteld... omdat ik dat zo zonde vind van die testen .... (ik kreeg 2 maal een test in ziekenhuis... ) die testen wil ik thuis ook wel, ik wou dat ze er een paar mee gaf..quote:Op donderdag 22 april 2004 14:57 schreef Beaker1 het volgende:
[..]Logisch dat je baalt dat je wakker word!
Donders wat zei de gyn. over het niet ongesteld worden enzo?
* Beaker1 een tesje geeft aan Girly, want ik heb ze over en voorlopig niet nodigquote:Op donderdag 22 april 2004 15:02 schreef Girly het volgende:
[..]
jah ze zegt gwoon dat ik een langere cyclus waarschijnlijk heb, en moest toen ik was geweest een test over 2 dagen nog doen... nou ik heb het speciaal uitgesteld... omdat ik dat zo zonde vind van die testen .... (ik kreeg 2 maal een test in ziekenhuis... ) die testen wil ik thuis ook wel, ik wou dat ze er een paar mee gaf..
hmm vriendje wilde net weer testje doen... nog steeds negi...quote:Op donderdag 22 april 2004 15:06 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
* Girly een tesje geeft aan Girly, want ik heb ze over en voorlopig niet nodig
Succes meid, tis wel ff spannend zo
Heb je nog leuke dingen / uitjes geplant staan?
Ik ga morgen naar Sarbone in Rotterdamof de Skihut
we twijfelen nog een beetje,maar ja das altijd bij ons en we eindigen altijd ergens anders
ik zal je zeggen, ik heb dat niet eens gevraagdquote:Op donderdag 22 april 2004 15:22 schreef jolene het volgende:
Girly Wt jammer zeg...
Maar huh wat doen ze als je bijvoorbeeld volgende week je ongi nog niet hebt.
Oja gaaf! Wij gaan ieder jaar naar Trance energy, maar nu wilde iedereen naar de nacht van Oranjequote:Op donderdag 22 april 2004 15:16 schreef Girly het volgende:
[..]
hmm vriendje wilde net weer testje doen... nog steeds negi...
ik ga deze zaterdag wegnaar ghosttown
in utrecht vechtse banen .. met mijn favoriete dj's
muziekstyle is hardcore, oldschool, early rave..
de enigste muziek waarmee je mij weer ken opbeuren... dus ik weet zeker dat het feest me onwijs goed zal doen![]()
ik zit nu op dag 31quote:Op donderdag 22 april 2004 15:41 schreef jolene het volgende:
Huh, ik zou denk ik toch ff bellen, om te vragen tot wanneer je moet wachten.
Hoeveel dagen ben je nu Girly
lachuh zegquote:Op donderdag 22 april 2004 15:48 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
Oja gaaf! Wij gaan ieder jaar naar Trance energy, maar nu wilde iedereen naar de nacht van Oranjebeetje jammer
en het is heel wat anders
Heel veel plezier hoor![]()
![]()
Oja...balen van die testvoordat ik het vergeet te zeggen
![]()
uhmm Sorbonnequote:Op donderdag 22 april 2004 15:06 schreef Beaker1 het volgende:
[..]
* Martineke een tesje geeft aan Girly, want ik heb ze over en voorlopig niet nodig
Succes meid, tis wel ff spannend zo
Heb je nog leuke dingen / uitjes geplant staan?
Ik ga morgen naar Sarbone in Rotterdamof de Skihut
we twijfelen nog een beetje,maar ja das altijd bij ons en we eindigen altijd ergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |