Martineke wat een verhaal zeg. Om eerlijk te zijn snap ik niet zo goed waar je vriend zich druk om maakt. Het lijkt wel alsof hij aangetast is door hormonen ofzo. Je hoeft toch niet overal dezelfde mening over te hebben? Dat zou wel erg saai zijn zeg. En zeker zo´n avondje uit is juist leuk als je van mening verschilt, dan kun je tenminste een echt gesprek aangaan over wat er nou wel en niet zo leuk aan is. Ik denk eerlijk gezegd dat hij met iets heel anders in zijn maag zit en het er dan op deze manier uitgooit. Het kan geen kwaad om daar nog eens even rustig over te praten en te vragen wat hem nou precies dwars zit.
Xanthe, ben je vandaag bloedprikken? Ben benieuwd zeg, maar wel fijn dat je dezelfde dag al voor de uitslag kan bellen. Bij ons in het ziekenhuis moet je daar wat langer op wachten. Ben je trouwens nog steeds zo vrolijk in plaats van de mood waar je meestal in zit als je ongesteld wordt? Nou ik duim voor je dat je gewoon een positief resultaat hebt met de bloedtest, die twee streepjes moet je dan later maar even op de test piesen
![]()
Mijn ongi-achtige periode is sinds gisteren voorbij. Wel heb ik nog een week gevoel in mijn maag en gevoelige borsten. Die zullen er binnenkort ook wel achterkomen dat het voorbij is en we weer naar het volgende eitje moeten gaan en dan zal het weer eventjes rustig zijn in mijn lichaam. Volgende week vrijdag (16 april) ga ik weer voor een echo naar de fertikliniek. Ik had vannacht gedroomd dat we daar een 7 weken zwangerschap te zien zouden krijgen... dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ik ben bang dat het alleen bij dromen blijft voorlopig.
Renegate, Hartje, Girly voor jullie schiet het nu ook lekker op zeg. Nog maar een paar dagen wachten en dan weten we meer! Beaker jij verwacht een WOWD, ben benieuwd of je lichaam weer een beetje lief naar je luistert. Jij blijft toch ook een geval apart
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.