abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18293928
Wachten op het tweede streepje deel 20

Wouw nummer 21 alweer

Hier gaat de babyboom van start

12 april Girly NOD
12 april Githa NOD
13 april Beaker WOWD
16 April slaapmeisje follikelmeting
17/19 april Mallemeid NOD
20 april Xanthe follikelmeting
1 mei Littlewoodstock WOWD
2 mei Martineke NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
13 mei Hartje NOD

Zet hem op

[ Bericht 18% gewijzigd door Karin op 14-04-2004 20:34:32 ]
BabyS :))
pi_18294480
Martineke ik snap dat je er onzeker door word , maar schuif niet alles op jezelf hoor!
De opmerking die hij heeft gemaakt vind ik wel heel erg fout!
En hij kan toch niet bepalen of je iets leuk vind of niet er zullen vast momenten zijn dat jij iets geweldig vind en hij het gewoon wat minder vond...
Maar goed die opmerking klinkt voor mij als waarom ben je bij je ex weg dan?
Ergens was ze toch niet zo heel erg leuk....Anders zouden ze nog wel bij elkaar zijn.
Probeer in gesprek te blijven en vooral niet het jij jij jij gesprek maar het ik vind... en het voelt voor mij... Dan betrek je het op jezelf en voelt de tegen partij zich niet aangevallen (als het goed is ) Sterkte ermee!

Slaapmeisje hoe is het nou bij jou?

Andere meiden die het spannend blijven houden....Ik duim!

Ik ga even mijn eten op eten n en dan moet ik ervan door naar het ziekenhuis
pi_18294537
Xanthe

* Beaker1 duimt vreselijk voor je

Succes!!
pi_18295279
Martineke,wat een raar gedoe zeg!!!.
Als ik zoiets zou meemaken zou ik zeggen:ik vond het wel leuk/gezellig,maar nou niet je van het.Maar ik ben blij dat jij het leuk vind"....of zoiets.En dan zou je nog kunnen zeggen,waarom je het niet leuk vond en wat juist wel.En ik ben het met de rest eens,je kunt iemand niet verplichten om iets leuk te vinden,dan doet ie dat voortaan toch alleen,of met vrienden???
En om dan zo'n opmerking naar je hoofd te slingerren.....da's gewoon een trap nageven,ws.uit onmacht,maar netjes vind ik het niet.
Nou,ik hoop dat je t m uit kunt leggen en dat de paas toch nog gezellie word,dikke ,Minoes
pi_18295295
Xanthe...... (toi,toi,toi)
Laat je de uitslag ff weten???
Groetjes en ,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 11:40:59 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18295846
Martineke wat een verhaal zeg. Om eerlijk te zijn snap ik niet zo goed waar je vriend zich druk om maakt. Het lijkt wel alsof hij aangetast is door hormonen ofzo. Je hoeft toch niet overal dezelfde mening over te hebben? Dat zou wel erg saai zijn zeg. En zeker zo´n avondje uit is juist leuk als je van mening verschilt, dan kun je tenminste een echt gesprek aangaan over wat er nou wel en niet zo leuk aan is. Ik denk eerlijk gezegd dat hij met iets heel anders in zijn maag zit en het er dan op deze manier uitgooit. Het kan geen kwaad om daar nog eens even rustig over te praten en te vragen wat hem nou precies dwars zit.

Xanthe, ben je vandaag bloedprikken? Ben benieuwd zeg, maar wel fijn dat je dezelfde dag al voor de uitslag kan bellen. Bij ons in het ziekenhuis moet je daar wat langer op wachten. Ben je trouwens nog steeds zo vrolijk in plaats van de mood waar je meestal in zit als je ongesteld wordt? Nou ik duim voor je dat je gewoon een positief resultaat hebt met de bloedtest, die twee streepjes moet je dan later maar even op de test piesen

Mijn ongi-achtige periode is sinds gisteren voorbij. Wel heb ik nog een week gevoel in mijn maag en gevoelige borsten. Die zullen er binnenkort ook wel achterkomen dat het voorbij is en we weer naar het volgende eitje moeten gaan en dan zal het weer eventjes rustig zijn in mijn lichaam. Volgende week vrijdag (16 april) ga ik weer voor een echo naar de fertikliniek. Ik had vannacht gedroomd dat we daar een 7 weken zwangerschap te zien zouden krijgen... dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ik ben bang dat het alleen bij dromen blijft voorlopig.

Renegate, Hartje, Girly voor jullie schiet het nu ook lekker op zeg. Nog maar een paar dagen wachten en dan weten we meer! Beaker jij verwacht een WOWD, ben benieuwd of je lichaam weer een beetje lief naar je luistert. Jij blijft toch ook een geval apart
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18296165
Whahahaha Slaapmeisje

I know!
Ben vandaag super emotioneel dus mijn hormonen zijn wel weer lekker bezig
Dinsdag slik ik de laatste pil van mijn eerste strip dus ik geef mijn lijf 3 dagen de tijd om de op te starten
Mjaaa.........het blijft afwachten

iig bedankt voor je lieve woorden
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:58:30 #8
86274 hartje
still waiting...
pi_18297834
gadver ik baal als een stekker
al die klanten van me zijn gek geworden ik moet met de pasen gewoon werken! omdat die eikels nog snel allerlei werkjes opgeven; se waren vergeten dat het pasen was & ze moeten dinsdag naar het verre oosten & dan moeten ze nog vanalles meenemen, dus of ik snel nog ff.....
gadver, kon ik maar alvast met zwangerschaps verlof
waarschijnlijk als ik lig te bevallen, vragen ze nog of ik snel het 1 & ander tussendoor voor ze kan doen!
& al die stomme buren hier zijn nu al allemaal vrij
stomme
  vrijdag 9 april 2004 @ 13:01:32 #9
86274 hartje
still waiting...
pi_18297917
ik moet er bijna van

hee, zouden het hormonen zijn!
pi_18298700
Owhhhh. Hartje

Die hormonen ook
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 13:44:44 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18299021
hartje toch, wat een gedoe. Terwijl je eigenlijk gewoon lekker van je Paasweekend wil genieten heb je dit gezeik aan je kop
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 9 april 2004 @ 13:54:04 #12
86274 hartje
still waiting...
pi_18299291
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
hartje toch, wat een gedoe. Terwijl je eigenlijk gewoon lekker van je Paasweekend wil genieten heb je dit gezeik aan je kop
idd had me helemaal ingesteld op uitslapen, paasontbijtje, lekker voor de buis hangen. we zijn de afgelopen tijd al ieder weekend bezig geweest met klussen in & om het huis omdat we net verhuisd zijn dus wilde eindelijk 's gaan relaxen & van lang weekend genietten. ga gewoon dubbel-paas-tarief rekenen
pi_18301922
Slaapmeisje - dit klinkt erg spannend , ik hoop zo voor je dat het dit keer eindelijk toch waar is... ik duim nog steeds voor je

Xanthe- Ik zit hier echt vol spanning te wachten op je uitslag... wordt er gewoonzenuwachtig van... (toi toi toi)

Hartje- jah kweet niet wat het is maar en gewoon happy, echt klote voor je dat je moet werken met pasen, weer lekker geregeld dus . trouwens heb jij dat jij sochtends ook zo beroerd wakker word??? (of misshcien iemand anders van de meiden)
mijn vriend zei dat ik alweer dat rare buikje heb zoals bij mijn eerste zwangerschap... zou het dan toch.... (hij heb wel gelijk, vorige keer was het ook al zo snel te zien) najah we wachten maar af toch??
pi_18302037
Xanthe * Beaker1 wacht op antwoord voordat ze naar huis gaat

Girly

of loop ik te hard van stapel nu
pi_18302685
Zo ik moest wta langer wachten op de uitslag om half 4 was de uitslag nog niet binnen.
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
Als ik de komende week nog niet ongi word dan moet ik weer komen om
bloed te prikken.
Ik ga snel terug naar mijn visite!
pi_18303029
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Xanthe het volgende:
Zo ik moest wta langer wachten op de uitslag om half 4 was de uitslag nog niet binnen.
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
bloed te prikken.
ik hoorde het al van je op msn... echt baluh om dat te horen <-- voor jou
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:17:28 #17
86274 hartje
still waiting...
pi_18305472
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef Xanthe het volgende:
Maar hij is negatief!
Wat ik al dacht....
bloed te prikken.
hèèèèè balen zeg. ik had echt nog stille hoop.
dikke knuffel &
pi_18305602
Dames,

Ik lurk hier altijd, en ik krijg niet alles mee maar wel veel..

Mij moet van het hart dat ik erg met jullie meeleef.

Het klussen, het rekenen ivm cyclussen, ovulatie-problemen en testen. Wachten op NOD en dan vaak de teleurstelling van een menstruatie of een negatieve zwangerschapstest. Onbegrip van manlief...Het zal je maar te doen staan....

En dan heb ik het niet eens over de mallemolen van ziekenhuizen...

Petje af ....

Probeer je niet te laten leven door alles, ongeacht wat er gebeurd !
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:19:06 #19
1087 Merisse
broddeltante
pi_18308100
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 15:33 schreef Girly het volgende:
trouwens heb jij dat jij sochtends ook zo beroerd wakker word??? (of misshcien iemand anders van de meiden)
mijn vriend zei dat ik alweer dat rare buikje heb zoals bij mijn eerste zwangerschap... zou het dan toch.... (hij heb wel gelijk, vorige keer was het ook al zo snel te zien)
Girly, dat beroerd wakker worden, bedoel je daarmee dat je misselijk bent als je wakker wordt? Hmmm sounds good. En ook nog een buikje... Toppie hoor!
* Merisse begint alvast te duimen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_18308164
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 20:19 schreef Merisse het volgende:

[..]

Girly, dat beroerd wakker worden, bedoel je daarmee dat je misselijk bent als je wakker wordt? Hmmm sounds good. En ook nog een buikje... Toppie hoor!
* Girly begint alvast te duimen
jah en hoofdpijn, duizelig.. en ik ben overdag ook in vlagen misselijk... maar voorheen konk geen eten zien, nu kan ik wel wat eten enzo... dus das geen probleem (maar dat kwam ook veel later) en tjah dat buikje weer ... echt zo boven slank en onderkant een puntbuikje... thv mijn baarmoeder... (ziet er verdacht het zelfde uit als vorige keer) maar jah ik ga nergens op rekenen
pi_18309442
Klinkt spannend Girly

Ow dames, ik hoop toch zo dat jullie snel naar "dat andere topic" mogen verhuizen.
En ik wil me aansluiten bij lily's berichtje.

Xanthe balen zeg, je had toch een beetje hoop he
Nu maar hopen dat ze je snel weer "op gang" kunnen helpen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_18310828
Hai
Ik heb gister een romed test gedaan en wat zag ik?? een tweede streepje.. heeeeel vaag dacht dat ik gek werd, heb meteen vanochtend een cb test gedaan en die was negatief.. nu heb ik dus op internet gelezen dat romed vaak vals posi testen geeft.

En ik weet het zeker vanavond zag ik de eerste tekenen van ongi weer toen ik naar de wc ging.
dus ik zit er nu helemaal door weet niet meer of ik nu van voor of achter leef.
Ik heb dus excact een cyclus van 28 dagen gehad deze maand maar dat is ook het enige positieve dat ik ff kan ontdekken.

klus ze dames en succes allemaal ik ben ff voor mezelf wat dingen op een rit krijgen.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_18314508
Ik heb in januari ook de romed test gedaan en die was positief heb nu ook een romed test gedaan en duidelijk negatief...
Geloof niet zo in valse test dus van dat merk....
Had des tijds ook negatieve test van clear blue dus misschien nog te weinig hcg in je urine?
  zaterdag 10 april 2004 @ 10:32:04 #24
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18317033
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 22:30 schreef Renegate het volgende:
Hai
Ik heb gister een romed test gedaan en wat zag ik?? een tweede streepje.. heeeeel vaag dacht dat ik gek werd, heb meteen vanochtend een cb test gedaan en die was negatief.. nu heb ik dus op internet gelezen dat romed vaak vals posi testen geeft.

En ik weet het zeker vanavond zag ik de eerste tekenen van ongi weer toen ik naar de wc ging.
dus ik zit er nu helemaal door weet niet meer of ik nu van voor of achter leef.
Ik heb dus excact een cyclus van 28 dagen gehad deze maand maar dat is ook het enige positieve dat ik ff kan ontdekken.

klus ze dames en succes allemaal ik ben ff voor mezelf wat dingen op een rit krijgen.
dat is wel erg vaag zeg, hoe is het nu?? echt ongi geworden of toch nog niks??
pi_18317761
nog niks! We wachten dus even af en anders weer heen vrijdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')