abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18126959
vervolg van Wachten op een tweede streepje deel 19 :)

Hoppa en hier verder met de strepen en stippen!

Het belangrijkste vergeet ik

9 april Xanthe bloed prikken?
11 april: Renegate NOD
12 april: Hartje NOD
12 april: Girly NOD
13 april: Beaker WOWD (wel ongesteld worden dag )
17/19 april Mallemeid NOD
eind april: Little-Woodstock ongi?
2 mei : Martineke NOD

[ Bericht 36% gewijzigd door Karin op 06-04-2004 21:16:38 ]
BabyS :))
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:29:42 #2
86274 hartje
still waiting...
pi_18126980
ik heb hier juist minder last van mixed-emotions omdat ik weet hoe iedereen er mee bezig is & hoe lang al. in real life hoor je ineens: ja die&die is zwanger en dan is het net alsof dat zomaar ineens is omdat je die voorgeschiedenis nooit hoort (nou ja, zelden. van goede vriendinnen weet je het soms wel, maar die van mij zijn vaak gelijk zwanger, of zelfs tijdens de pil! grrrrr) vooral als iemand nog vrij jong is (in mijn ogen) dan denk ik, o waar beginnen ze aan, weten ze wel wat ze doen, ze hebben nog amper gewerkt, WAAROM ZIJ WEL! & ik heb alles voorelkaar, leuk huis, flexibele baan & ik ben al zo oud aan het worden, die klok tikt maar door. IK WIL OOK & WEL NU!
maar als hier iemand zwanger is, ben ik echt hardstikke blij & denk ik; nou wie weet ik ook wel volgende maand. omdat het eigenlijk bevestigd wordt dat het in de "hopeloze" (zo noem ik het maar ff, niet neg. bedoeld) gevallen ook ineens een keer raak is. het liefst zou ik natuurlijk ons allemaal naar het volgende forum toveren & WEL NU! maar we wachtten maar af. ik weet gewoon zeker: het zal ons allemaal lukken!
ga ook ff proberen zet 'm op allemaal!!!!
pi_18126996
Beaker Je vergeet het openingslijstje
pi_18127011
Xanthe en al die andere meiden...ik denk ook veel aan jullie hoor..zeker weten. Ik vind jullie allemaal toppertjes Zo, Clauwheee heeft gezegd

Enne Slaapmeisje ik snappie je hoor
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_18127047
Jolene, zo bedoelde ik het niet hoor , ik wilde je alleen nog een smilie leren
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_18127095
Offtopic:
Easy-Going
hihihi, die staat in het vakje hieronder.
Ik zie wel eens smiley's voorbij komen en dan denk ik hoe doen ze dat.
Ik bedoelde het ook grappig...

vrijdag 2 april 2004 @ 11:39:10 #7
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18127240
Nou Beaker! Je bent me voor!!! Had ook een nieuw deel geopend!

Lois kan de mijne wel weer sluiten!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:41:36 #8
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18127299
Mijn post uit mijn onnodig geopende nieuwe deel:

Dank je Jolene ,maar ik hoop dat het deze maand zin heeft om te Kvk-en, tis nog maar de vraag of de 5 Orgametril- tabletjes een dermate invloed hebben gehad dat ze de natuurlijke cyclus weer op gang hebben gebracht. We zien het wel over een paar weken....
Ik heb thuis ovu-testen liggen, dus die wil ik deze maand sowieso gaan proberen, en als deze positief zijn, dan is het Kvk-en geblazen! Maar daar hou ik jullie uiteraard van op de hoogte!

Dikke kus!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18127361
LittleWoodstock,

Ik vergelijk het ff met Beaker d'r tabelleten. Daarvan zeiden ze dat het voldoende moest zijn.
Dus ik ga daar stiekum bij jou ook vanuit
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:44:51 #10
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18127394
Zow, nog ff het openingslijstje:

2 april: Martineke NOD
8 april: Renegate NOD
12 april: Hartje NOD

begin april: Beaker arts
eind april: Little-Woodstock ongi?
pi_18127439
Slaapmeisje moet ernog bij?
Maar hoe plaatsen we die
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:48:31 #12
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18127487
Idd, hoe plaatsen we die?
Hmmm, zondag gaat ze testen nietwaar? Dan is het 4 april, misschien dan:
4 april: Slaapmeisje test of zoiets...
pi_18127532
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 11:48 schreef LittleWoodstock het volgende:
Idd, hoe plaatsen we die?
Hmmm, zondag gaat ze testen nietwaar? Dan is het 4 april, misschien dan:
4 april: Slaapmeisje test of zoiets...
Ja.. laten we dat maar doen.

Beaker Wil jij dit in de openings post opnemen.
  vrijdag 2 april 2004 @ 11:58:49 #14
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18127784
Nou, dan is dat ook voormekaar!

En ik hoop heel errug dat we Slaapmeisje dan door kunnen sluizen naar het Z&G-topic!!

Groetjes
pi_18127833
Hallo allemaal, daar ben ik ook weer eens Tijdje weggeweest ivm verbouwing en het overlijden van mijn pake (opa in het fries), dus ik had niet zo veel zin om gezellig te babbelen. Ik heb wel veel gelezen, maar lang niet alles en het kost me nu eigenlijk nog teveel moeite om alles te lezen . Ik hoop dat iedereen dr NOD's doorgaan en dat er in het weekend flink wat testjes positief gepiest worden
pi_18127871
Up-date voor Mallemeid
Merisse positief en Annie B positief.
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:11:20 #17
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18128053
Gecondoleerd met het overlijden va je Pake, Mallemeid. Lijkt me niet niks.
Ik heb je naam wel es voorbij zien komen in dit topic....ben jij ook actief bezig en/of kan/wil je in het NOD-lijstje in de openingspost?
Ik hoop niet dat ik tegen een zeer been schop, want ik weet niet wat je situatie is of je plannen zijn.

Wel een verrassing natuurlijk, ff weggeweest en meteen 2 dames zwanger!

Hee Martineke, hoe is het met je meid? Durf/wil je binnenkort (misschien wel vandaag) testen? Ik duim heel hard anti- !!
Hoop dat je vandaag nog even langs komt met een update!
Dikke kus!
pi_18128599
* Beaker1 heeft het lijsje aangepast, omdat ze dat was vergeten
BabyS :))
pi_18128839
quote:
Op vrijdag 2 april 2004 12:11 schreef LittleWoodstock het volgende:
Gecondoleerd met het overlijden va je Pake, Mallemeid. Lijkt me niet niks.
Ik heb je naam wel es voorbij zien komen in dit topic....ben jij ook actief bezig en/of kan/wil je in het NOD-lijstje in de openingspost?
Ik hoop niet dat ik tegen een zeer been schop, want ik weet niet wat je situatie is of je plannen zijn.

Wel een verrassing natuurlijk, ff weggeweest en meteen 2 dames zwanger!
Dankje.

Wij zijn 8 maand geleden (toen we getrouwd zijn ) begonnen met klussen, toen was ik er heel erg veel mee bezig, k wilde persé binnen toen en een halfjaar zwanger zijn. Nu heb ik meer het idee van ach, we gaan gewoon een beetje sex hebben in de periodes dat ik vruchtbaar ben om het zo maar te zeggen en we zien het wel. Mijn ongesteldheid is trouwens ook een dik jaar flink knudde geweest, 1x in de drie maanden en toen vijf maanden niet, toen om de week en nu is het geloof ik weer een beetje op orde dus we kunnen een beetje meer 'plannen'.
(een zeer been heb ik trouwens geen last van )

Wat ontzettend fantastisch van die positieve tests! Gefeli Merisse en Annie B!!
  vrijdag 2 april 2004 @ 12:57:24 #20
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18128980
Hee Mallemeid!

Vaak als je relaxed gaat klussen zijn de resultaten het best!
Mag ik vragen hoe het komt/kwam dat je ongi zo knudde liep? De mijne doet nl. ook niet echt z'n best...
pi_18129210
Ik heb ongeveer een jaar de pil geslikt, daar ben ik in oktober 2002 mee gestopt...toen heb ik dus een dik jaar zo lopen klooien en nu is het geloof ik weer een beetje normaal, hoewel de laatste ongi wel heel erg weinig was .
Ik ben toen ook naar de huisarts geweest en ik heb een echo gehad van mn baarmoeder en eierstokken, daar was verder nix mee aan de hand en daar moest ik het maar mee doen.
Maar we gaan gewoon rustig door en als het niet lukt dan is het jammer maar helaas maar het beheerst gelukkig niet meer mn hele leven.
pi_18129371
LW me NOD is 11 april.... me ei was ietje verlaat hihihi

GEFELICITEERD Merisse
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:24:40 #23
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18129604
Beaker!!! opgelet: Renegate's NOD is gewijzigd! Verandurruh!

Mallemeid, bij mij idem dito verhaal. Ipv zoals jou 1 jaar heb ik 7 jaar de pil geslikt, en is het nu ook aan het rommelen met de ongi. In de week van 16 nov. 2003 nog een pil-bloeding gehad en daarna niks meer. Heb voor 24 mrt tm 28 maart van HA Orgametril-tabletten gekregen ( elke dag 1) en heb daar nu de onttr. bloeding van. Als het goed is zou dit dan voldoende moeten zijn om een natuurlijke cyclus weer op te wekken. Met andere woorden: eind vd maand ''gewoon'' ongi. Maar ben wel erg sceptisch en wacht het af.
Heeft jouw HA je toen niet iets dergelijks voorgeschreven of werd je meteen doorgestuurd voor controle baarmoe. etc.?
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:26:31 #24
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18129657
wow wat ging dit hard ineens dat topic hoop bijlezen in die 3 uur dat weg was
lief alle reacties die ik gelezen heb over die mixed emotions, tnx iedereen!
ik moet wel zeggen dat ik echt hele tijd aan jullie dames (merisse en annieB) denk, echt SUPER voor jullie

en ok voor iedereen gemoedsrust, ik heb getest en een dikke vette -- ik had niet anders verwacht ook. nu maar wachten op die RD's.
volgende maand word er beter geklust was naar mijn idee eigenlijk al iets te weinig.
  vrijdag 2 april 2004 @ 13:27:10 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_18129672
Merisse!!!! Gefeliciteerd meid! Het is je ontzettend gegund!!!!!

AnnieB ook! Heb je al voor 2e maal getest met een fatsoenlijk merk?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')