quote:Op donderdag 15 april 2004 09:11 schreef LadyS het volgende:Luchtbel
Dan moeten we dus niet samen gymenZou wel grappig geweest zijn
Luchtbel, juist als je je onzeker voelt kun je er juist wat aan hebben! En als je niet gaat weet je zeker dat je er niets aan hebtquote:Op donderdag 15 april 2004 09:16 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te gaan
Voel me zo'n muts af en toe tussen mensen die ook zwanger zijn, ben iedere keer 5 jaar jonger ongeveer en lijk wel 1000 keer zo onzekerDaarnaast twijvel ik ook, of ik er wel wat aan heb...
Geloof me, (bijna) iedereen vindt het doodeng. Maar onthoud dat iedereen niemand kent, en het 'kennismakingsrondje' zorgt ervoor dat het echt niet meer eng is daarna. Gewoon gaan meid, je zult zien dat het nog minder eng is dan afbellen!quote:Op donderdag 15 april 2004 09:34 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ja het grote dillema is dat ik ook niet durf af te bellen, vind ik ook weer zo raar staan![]()
Ik weet van mezelf dat als ik onzeker ergens over ben, dat ik dat toch niet aan andere mensen ga vertellen, dus dan al helemaal nietIk vind het echt kei eng met alleen maar onbekenden enzo.
Partners mogen niet mee? Serieusquote:Op donderdag 15 april 2004 09:21 schreef LadyS het volgende:
Vind het doodeng om te gaan en ik baal er dan ook van dat de partners nog niet meemogen, want ik zal echt alleen moeten aankomende maandag![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:43 schreef Luchtbel het volgende:
Nou jah, ik heb nog even om er over door te twijvelenIk ga wel iedere woensdagochtend zwemmen in Almere, kom daar maar heen LadyS kunnen we lekker de hele tijd niks zeggen
![]()
Het is misschien wel zo dat niemand iemand anders kent maar toch, ga me wel heel erg ongemakkelijk voelen denk ik...
Niet echt daarom durf ik niet meer naar die gym toequote:Op donderdag 15 april 2004 09:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik ben er gek genoeg voor...
Is het daar wel gezellig?
Niet elke keer.. Een aantal lessen wel.. Ik weet niet precies hoe het zit..quote:Op donderdag 15 april 2004 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Partners mogen niet mee? Serieus?
Nou, dat wordt dus geen zwangerschapsgym hierquote:Op donderdag 15 april 2004 09:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
Niet elke keer.. Een aantal lessen wel.. Ik weet niet precies hoe het zit..
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:49 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Niet echt daarom durf ik niet meer naar die gym toe
Maar moet mun zwemkaart vol krijgen anders vind ik het zonde, daarna ga ik lekker baantjes trekken wanneer het mij uitkomt
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus geen zwangerschapsgym hier
Zijn er lessen (weet ik veel, yoga of zo) waar de partner wel alle keren mee mag?
Oh nou pardon, het is er kei gezelligquote:Op donderdag 15 april 2004 09:52 schreef LadyS het volgende:
[..]
Zijn daar ook van die kliekjes?Ik hing er altijd een beetje bij
Ik hoopte echt dat je zou zeggen dat het gezellig was daar, want ik was er zo heengegaan
Want zwemmen vind ik echt wel lekker
Hier zwemmen ze ook niet door, want ze zijn eindeloos aan het kletsenquote:Op donderdag 15 april 2004 09:56 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh nou pardon, het is er kei gezellig![]()
Neeeeee allemaal heel erg zelfbewuste types die een beetje samenzweerderig ronddrijven en doorzwemmen doen ze ook nietIk ben helemaal bang er van geworden
Maar goed, ik maak die kaart vol en ga dan gewoon zelf baantjes trekken, dat deed ik voorheen ook en dat beviel toch een stuk beter.
Misschien in Almere Haven nog, ik ben in Buiten geweest, omdat ik daar woon. Ik ga even kijken of ik met m'n zwemkaart ook in Haven magquote:Op donderdag 15 april 2004 10:02 schreef LadyS het volgende:
[..]
Hier zwemmen ze ook niet door, want ze zijn eindeloos aan het kletsen
Dan ga ik wel eens in Emmeloord kijken
ow ja, dat kan ook nogquote:Op donderdag 15 april 2004 10:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Misschien in Almere Haven nog, ik ben in Buiten geweest, omdat ik daar woon. Ik ga even kijken of ik met m'n zwemkaart ook in Haven mag
Ow Tan, das minder...quote:Op donderdag 15 april 2004 10:01 schreef Tan het volgende:
Balen balen
...
Ja, inderdaad, word er ook onzeker van, als de baby even niet meer beweegt enzo... brr.. maar ja... het einde is nu hopelijk weldra in zichtquote:Op donderdag 15 april 2004 10:08 schreef Belana het volgende:
[..]
Ow Tan, das minder...
Aan de andere kant gaat er nu misschien wat gebeuren dan en gaan ze wat doen voor je, want dit is toch ook om gek van te worden.
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja, dat kan ook nogwaar beefcake zat was het ook gezellig, ik weet alleen niet meer waar dat was
Eén troost: je hoeft niet zo lang te wachten als ikquote:Op donderdag 15 april 2004 10:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, word er ook onzeker van, als de baby even niet meer beweegt enzo... brr.. maar ja... het einde is nu hopelijk weldra in zicht
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]Misschien wel in Almere Buiten en zit ik nu allemaal gemene dingen te zeggen
![]()
Mja, das natuurlijk ook waar. Maar mister_d wil echt wel mee, die zou het absoluut niet accepteren als het niet zou mogen. Dat wordt dan yoga voor ons. Ooit. Ik heb echt teveel babykriebels sinds het weekendquote:Op donderdag 15 april 2004 10:14 schreef pluisje het volgende:
<knip>
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel babykriebels sinds het weekend
Nee tuurlijk niet thuis bevallen rules!!!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:21 schreef clauwheee het volgende:
Ow balen Tan, maar net wat de andere meiden hierboven zeggen, misschien wel beter zo?
Ik weet dat Samen Bevallen voor zowel zwangere als partner is, vandaar ook SAMEN bevallen waarschijnlijk...quote:Op donderdag 15 april 2004 09:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus geen zwangerschapsgym hier
Zijn er lessen (weet ik veel, yoga of zo) waar de partner wel alle keren mee mag?
Gewoon hier in Zeewoldequote:Op donderdag 15 april 2004 10:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow ja, dat kan ook nogwaar beefcake zat was het ook gezellig, ik weet alleen niet meer waar dat was
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:30 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet thuis bevallen rules!!!!![]()
7 euro per les van 3 kwartier??!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gewoon hier in Zeewolde![]()
Maar het is nu 7 euro geworden voor drie kwartierEn de gratis koffie/thee hebben ze ook afgeschaft! Bezuinigingen... Ik ben net op tijd bevallen
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef Belana het volgende:
Miss D....de 24e kom ik je kriebels nog even meer aanwakkeren![]()
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!quote:Op donderdag 15 april 2004 10:18 schreef LadyS het volgende:
[..]wachten op het tweede streepje deel 21
Maar de verklaring van pluisje lijkt mij wel aannemelijk... bedankt pluis
Ben blij voor je dat (naar omstandigheden) alles nog goed is. Succes voor de komende tijd.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:59 schreef Knorretje het volgende:
terug.
De kleine maakt het tot nu toe nog goed, -knip-
Wat let je . . .quote:Op donderdag 15 april 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!
Er zijn eerst nog wat andere zaken die ik moet en wil afmaken. En daarna eerst nog een beetje van elkaar genieten. Bovendien vind ik mezelf behoorlijk jong. Over vijf jaar ben ik nog steeds een jonge moeder, dus ik wacht liever nog evenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat let je . . .
ow.. sorryquote:Op donderdag 15 april 2004 11:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou uh... dat is ook de reden dat ik het moeilijk vind daar te posten, terwijl ik in de andere topics wel meebabbel. Zo van: dat wil ik ook!!
Hoef je geen sorry voor te zeggen, dat weet ik toch welquote:Op donderdag 15 april 2004 11:35 schreef LadyS het volgende:
[..]
ow.. sorrywas natuurlijk als een grapje bedoeld
![]()
![]()
Hoop dat je het volhoudt, want als het nou al begint te kriebelen voorspelt het al niet veel goeds . . .quote:Op donderdag 15 april 2004 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn eerst nog wat andere zaken die ik moet en wil afmaken. En daarna eerst nog een beetje van elkaar genieten. Bovendien vind ik mezelf behoorlijk jong. Over vijf jaar ben ik nog steeds een jonge moeder, dus ik wacht liever nog evenMet mijn hoofd dan, bedoel ik
Ik kriebel al twee jaar, dus het gaat vast wel lukkenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoop dat je het volhoudt, want als het nou al begint te kriebelen voorspelt het al niet veel goeds . . .(en die kriebels herken ik ook wel
, alleen zal het er nooit meer van komen denk ik ...)
Staan die meubeltjes nou al?quote:Op donderdag 15 april 2004 13:14 schreef dutchie het volgende:
* pluisje gaat zich met haar hele hebben en houwen in de tuin installeren.![]()
* miss_dynastie schrikt.... ben jij niet meer samen met je vriend/manquote:Op donderdag 15 april 2004 13:22 schreef Pandorah het volgende:
Mja, zucht, hier ook iemand met babykriebels na de kleintjes van vriendinnen te hebben gezien. Een vriendin mailde me zelfs dat haar zoontje ons kado'tje zo leuk vindt dat ie ermee blijft spelen (tja, wij vonden het zelf ook erg leuk). Brighteyes: ik vermoed dat ik je situatie herken. Tis allemaal zo verdraaid dubbel he?
![]()
De oudste 2 zullen straks toch wel weer terug naar school gaan ??quote:Op donderdag 15 april 2004 13:28 schreef Tan het volgende:
Op zich vind ik dit luieren zo in het zonnetje niet zo ergmaar handig is het niet, met drie kids in huis.
nee! niet schrikken, ik ben nog hartstikke samen met vriendeliefquote:Op donderdag 15 april 2004 13:37 schreef miss_dynastie het volgende:
* Pandorah schrikt.... ben jij niet meer samen met je vriend/man???
Kan je dan een klein beetje toelichten, want ik dacht nl. hetzelfde als MissD en ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:42 schreef Pandorah het volgende:
[offtopic]
[..]
nee! niet schrikken, ik ben nog hartstikke samen met vriendelief. Ik doelde op de andere situatie maar ik kan het mis hebben..
[/offtopic]
quote:Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef Rottdog het volgende:
Nu terug gaat naar de babykamer waar vriendlief al een kleine tijd bezig is om een plankje aan de muur te krijgen. Weet het best moeilijk
, is niet eenvoudig
![]()
Ja, op zich maakt het niet uit dat ze wel of niet rondlopen qua drukte, maar ik doel meer op de hoeveelheid werk eromheen, alle kamers (badkamer, wc, keuken enz.) moeten schoon zijn, ze maken wasgoed vuil, er moet gekookt worden en afgewassen... met een huishouden van 5 personen stapelt dit soort werk zich gewoon vele malen sneller op. En aangezien ik al drie weken alleen het hoognodige doe en nu helemaal niets meer, kun je je misschien een beetje voorstellen hoe lastig het is.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De oudste 2 zullen straks toch wel weer terug naar school gaan ??
Dit is mijn vierde bevalling en drie daarvan waren in het ziekenhuis (nu de vierde dus ws. ook). Op zich is het ziekenhuis prima hoor, als het kindje er maar goed uitkomt, maar het fijne van thuis lijkt me het knusse, niets hoeft alles mag, geen tijdsschema's, geen snurkende moeders op de zaal enz. En daarnaast ben je ook meteen thuis als de baby er eenmaal uit is. Alles is meteen goed en geregeld.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:55 schreef phluphy het volgende:
Tan Wat balen zeg. Je wilde echt graag thuis bevallen he?
[nieuwsgierigheidsmodus aan]Hele stomme vraag: waarom vind je dat thuis bevallen zo belangrijk? [nieuwsgierigheidsmodus uit]
Stopt U maar, I'll get the idea . . .quote:Op donderdag 15 april 2004 15:15 schreef Tan het volgende:
Ja, op zich maakt het niet uit dat ze wel of niet rondlopen qua drukte, maar ik doel meer op de hoeveelheid werk eromheen, alle kamers (badkamer, wc, keuken enz.) moeten schoon zijn, ze maken wasgoed vuil, er moet gekookt worden en afgewassen... met een huishouden van 5 personen stapelt dit soort werk zich gewoon vele malen sneller op.
Hoezo herkenbaar ??quote:Op donderdag 15 april 2004 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Vloekerdevloek, stuntel stuntel, het pakket is niet compleet afgeleverd, ik mis wat schroefjes, mopperdemopper... of hebben jullie dat al gehad?
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:29 schreef pluisje het volgende:
[..]
Staan die meubeltjes nou al?
(lees: waar blijft de foto?)
Moet je eens voorstellen hoe blerk het zou worden zonder wc'squote:Op donderdag 15 april 2004 15:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Stopt U maar, I'll get the idea . . .![]()
(wc's, blerk
)
Ja, of als je moet blerken zonder WCquote:Op donderdag 15 april 2004 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je eens voorstellen hoe blerk het zou worden zonder wc's
Er zijn VK's die op een standaard moment in de zwangerschap testen of je geen bloedarmoede of zwangerschapssuiker hebt, misschien is dat het?quote:Op donderdag 15 april 2004 15:34 schreef Luchtbel het volgende:
Even een vraagje, ik heb aan het begin van m'n zwangerschap bloed laten prikken, nu moet ik woensdag naar de vk, dan moet ik nog een keer m'n bloed laten prikken. Waarom is dat?
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij daar eens het ISBN van! Is absoluut (nog) niet aan de orde, maar ben wel nieuwsgierig.
ISBN: 9021540401quote:Op donderdag 15 april 2004 16:51 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij daar eens het ISBN van! Is absoluut (nog) niet aan de orde, maar ben wel nieuwsgierig.
Volldig off-topic:quote:Op donderdag 15 april 2004 16:52 schreef Syrena het volgende:
[..]dacht ik wel, moest meteen aan jou, mezelf en Luchtbel denken.
TITEL: Single Moeder Survival Kit
PRIJS: ¤ 14,50
ISBN: 90 215 4040 1
Je kan 'm bestellen via de site (of zometeen via IBL bij onze bieb).
Ik vond hem niet zoquote:Op donderdag 15 april 2004 16:52 schreef Syrena het volgende:
[..]dacht ik wel, moest meteen aan jou, mezelf en Luchtbel denken.
Die fase hadden we al achter de rug kwa meubeltjesquote:Op donderdag 15 april 2004 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Vloekerdevloek, stuntel stuntel, het pakket is niet compleet afgeleverd, ik mis wat schroefjes, mopperdemopper... of hebben jullie dat al gehad?
En als je het met een beetje chloorwater afneemt (in geval van aantasting door het boorpoeder uit de onderliggende muur dus)? Of is het echt afgebladderd?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:20 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Die fase hadden we al achter de rug kwa meubeltjesmaar dat plankie (heel simpel) bracht nog meer rotzooi
heb de witte structuur muur nu oranje
. Kan er nu nog niet bij
![]()
![]()
dat wordt opnieuw structuren
maar het plankje hangt
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Moet je eens voorstellen hoe blerk het zou worden zonder wc's
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:29 schreef Tan het volgende:
Ja, of als je moet blerken zonder WC
tja rust lijkt het tiverwoord te zijn om bij ieder bezoek als advies te gevenquote:Op donderdag 15 april 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
Knor, wat fijn dat er niets ernstigs met de baby aan de hand is. Minder fijn is het dat het met jou helemaal niet goed gaat. Ik begrijp dat je nu volledige bedrust hebt gekregen? Wat willen ze nou bereiken met wachten tot maandag? Wat kun jij in de tussentijd doen om de situatie te verbeteren? Rust houden, goed eten en veel slapen ofzo?
(klinkt misschien dom maar ik snap het niet zo goed)
Kunnen jullie het allemaal nog wel een beetje aan? Ik leef zo mee en baal er soms zo van dat je zover weg woont, anders had Alicia hier mooi een paar daagjes kunnen spelen.
Ik las ergens dat Mylene de la Haye er ook in had geschreven, dus ik dacht al van: Hmz.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zohad hem wel gezien en de schrijfster ook laatst bij Barend en van Dorp en daar was ik ook niet echt van onder de indruk, helaas.
Ik heb weleens gelezen dat het i.v.m. hygiene-eisen wordt afgeraden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:11 schreef Girly het volgende:
Succes tan![]()
meiden heb een vraagje.. mag je softijs eten als je zwanger bent??
jah ik dacht er nu pas ineens aan ,omdat ik vriendje elke keer aanspreek net voor 12en of tie ijsje wilt halen bij de mac. , maar jah ik weet nog niet of ik zwanger ben natuurlijk... en ik was min of meer met ijs vergetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen dat het i.v.m. hygiene-eisen wordt afgeraden.
eeeej bedanktquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Even gezocht:
Wel wordt vaak gewaarschuwd voor softijs om hygiėnische redenen: wanneer de machine waarin het ijs wordt gemaakt niet steriel is, is er mogelijkheid dat in de machine aanwezige bacteriėn zich mengen met het ijs. Hierdoor kan onder meer diarree of darmkramp veroorzaakt worden.
bron
ik kom dr nog wel eens, maar dr is vrijwel nooit iemand 'live' aanwezig.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:23 schreef Girly het volgende:
[..]
ps: zit er iemand nog weleens op de chat?? zit nooit mee rop mijn laptop
nee, inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:23 schreef pluisje het volgende:
, en als je zo gaat redeneren dat het afhankelijk is van de hygiene van de verkoper, kun je eigenlijk ook niet meer uit eten of wat dan ook
Ja, maar dan lig ik altijd helemaal in een deuk, omdat die Rob een oud-collega van me is die me vroeger altijd probeerde te versieren (enige meisje in een grote ziekenhuiskeukenquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:26 schreef lily het volgende:
[..]
nee, inderdaad
weleens naar de smaakpolitie gekeken![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
Tan succes!!!
Ik heb vannacht gedroomd over de zwangerschapsgym. Mijn schoonmoeder was mee
Het was in een heeeeeeeeel grote zaal en er waren 2 podia en aan elke kant stond een gymjuf alles voor te doen en wij stonden het met zijn 100-en na te doen
Wat kan een mens toch achterlijk dromen
ff copy/paste uit speeltuinbankje (daarvroegen ze ook hoe het ging en of ik nog een beetje heb kunnen slapenquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Knorretje, hoe is het nou vandaag? Is er al verbetering?
Heb een geroosterd broodje op inmiddles (met tegenzin maar wou graag een paracetamol dus dan moet ik wat eten. Anders ga ik gegarandeerd over m'n nek. Wel misselijk maar nog niet gebraakt. Ik drink zodadelijk nog een slap bakkie thee en dan houd ik het voor gezien voor even (m'n maag eerst dit droge, slappe, licht verteerbare voer maar verwerken)quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:19 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik heb enorm goed geslapen zelfs, ik ben nog voor tienen in diepe slaap geraakt en aan een stuk doorgeslapen (moest waarschijnlijk de schade inhalen van gisteren). Verder tja, ik heb nog niet gegeten of gedronken dus benbenieuwd of dat strakkies goed gaat, gisteren niet meer gebraakt iig dus dat is positief. De harde buiken zijn er nog wel.
weet iemand trouwens hoeveel je temperatuur hoger is in de zwangerschap dan buiten de zwangerschap ?? wat normaal geacht word ?
Niet zwanger schommel ik tussen de 36.2 - 36.4 en had vanmorgen voor het opstaan 37.4 (danny vond me zo warm aanvoelen gisteren dus gevraagd of ik morgen misschien even wilde temperaturen voor ik opstond voor zijn gemoedsrust)
Nee hoor, an sich niet. Alleen als zwangere heb je op een extra mensje te letten en is je lichaam soms wat gevoelig. Als jij al jaren ijs eet bij een tentje en je bent nooit ziek geworden, zal je dat nu vast ook niet doen. Maar ik zou op Koninginnedag niet een ijsje nemen bij een onbekend standje of zo.quote:Op vrijdag 16 april 2004 09:16 schreef LadyS het volgende:
En over die softijsIk heb in mijn zwangerschap tot nu toe behoorlijk wat softijs gegeten. Volgens mij is die informatie die miis_d gaf, wat meer algemeen bedoeld denk ik? Dus dat je als zwangere niet meer kans maakt om er ziek van te worden als niet zwangeren (ook niet je baby)
of zeg ik nu wat geks?![]()
Maar sowieso zou ik voor Mc Donalds niet zo bang zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:29 schreef pluisje het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik echt wil weten wat alle restaurants fout doen, zo vaak ga ik niet uit eten, zeker nu ik zwanger ben niet. Die enkele keer snackbar of Mc Donalds moet ik maar tegenkunnen
Idd maar even rustig aan doen met eten enzo!quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:16 schreef Knorretje het volgende:
snip
ik heb altijd gedacht dt juist de ochtend temperatuur lager was dan de avond, doordat je nog geen inspannnende dingen gedaan hebt etc etc. Maar goed maakt niet uit verderquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hou er rekening mee dat je temperatuur 's ochtends altijd wat hoger is dan later op de dag.
Verder kan ik je er niks zinnigs over vertellen.
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:38 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht dt juist de ochtend temperatuur lager was dan de avond, doordat je nog geen inspannnende dingen gedaan hebt etc etc. Maar goed maakt niet uit verder
ik ben donkerblondquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het niet LadyS het was gewoon een baby
Je was trouwens wel blond, dat ben je in werkelijkheid niet toch?
Ik was helemaal in shock man
Overigens heb ik mezelf vanmorgen wel opgegeven voor babyzwemmen
Hoe lang moet ik dit soort dingen nog aanhoren?quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
En is ze nu blij met de twee snackbarren in de straat?En nou maar hopen dat mijn vliezen niet breken
![]()
Tot de volgende keer dat iemand haar vliezen breken op een vreemde plekquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik dit soort dingen nog aanhoren?![]()
Ik vond je al niet zo tofquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
En nu ga ik even op bed liggen, want ik heb hoofdpijn en ik voel me helemaal niet tof
Wat lief dat je naar me vraagt Livelink. Alles gaat prima met mij en de baby. Ze schopt aardig en is behoorlijk druk, met name 's avonds. Ik heb thuis geen internet en zit dus altijd op mijn werk te Fokken. Helaas is de laatste paar dagen mijn bazin helemaal gestressd ivm een presentatie die zij moet houden volgende week op het hoofdkantoor in Engeland. Wat dus tot gevolg heeft dat ik hier om loop in het werk en probeer mijn bazin zo rustig mogelijk te houden voor dat die straks flipt. EN helaas kan ik dat wat minder vaak hier lezen en posten. Maar ieder vrij moment zit ik hier hoor. Kan geen dag zonder Fok (alleen in het weekend, en dan vraag ik me echt af hoe het met iedereen is).quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:43 schreef livelink het volgende:
Zwangerschapsdromen.
Hoe is het eigenlijk met Little-Angel? Ik heb het idee dat ik haar al een hele tijd niet meer gezien heb, hier.
Ik ga in principe thuis bevallen, en dan moet je er volgens het boekje dus 8 hebben, ipv 5, wanneer je in het ziekenhuis bevaltquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:02 schreef livelink het volgende:
Pluisje, weet jij al of je thuis wilt bevallen of in het ziekenhuis? Als je in het ziekenhuis bevalt, heb je vast wel voldoende kraammatjes.
edit, zo niet dan heb ik nog wel een hele stapel voor je.
Beterschapquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:53 schreef LadyS het volgende:
[..]
En nu ga ik even op bed liggen, want ik heb hoofdpijn en ik voel me helemaal niet tof
Ik kan ze wel naar je opsturen. Ik stuur vanavond wel een mailtje naar je, met verdere gegevens.quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:13 schreef pluisje het volgende:
[..]
Wil graag wat van je overnemen als dat kan, maar hoe gaan we dat doen?
Oh, kan ook. Ik dacht juist dat het kwam doordat je de nacht in rust bent en vaak onder een deken waardoor de temperatuur hoger is. Maar goed, ik denk dat ik het wel fout zal hebben.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:38 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht dt juist de ochtend temperatuur lager was dan de avond, doordat je nog geen inspannnende dingen gedaan hebt etc etc. Maar goed maakt niet uit verder
Is goed, thanks!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan ze wel naar je opsturen. Ik stuur vanavond wel een mailtje naar je, met verdere gegevens.
Wow, wat fijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:32 schreef Tan het volgende:
En.... ikke blij, want als ik van het weekend spontaan begin mag het.... THUIS!!!!
jij blij!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:32 schreef Tan het volgende:
Ben ik even snel... moet zo weg namelijk. Bloeddruk was schommelend maar wisselvallig te hoog, urine nog steeds dubbelpositief op eiwit. Wel enigszins zorgwekkend, maar geen spoedgeval. Dus maandag word ik ingeleid
En.... ikke blij, want als ik van het weekend spontaan begin mag het.... THUIS!!!!
Hiehie eng hequote:Op vrijdag 16 april 2004 14:06 schreef pluisje het volgende:
Brrrr, het wordt helemaal echt enzo
Dank je wel Tan. Ik kan me inderdaad aardig voorstellen want andere groepen voelen wanneer er op hun wordt neer gekeken om wat andere die toevallig tot dezelfde groep behoren uitvreten. Soms begrijp ik niet dat mensen niet verder kijken dan hun neus lang is. Niet iedereen is per definitie slecht omdat hij of zij woonwagenbewoner / moslim etc is of een uitkering heeft. Dat is best frustrerend want soms vraag je je af hoe jou kinderen later behandeld worden. Mijne is een halfbloed en woonwagenbewoner. Maakt het haar straks dubbel zo slecht?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:36 schreef Tan het volgende:
Little Angel, jammer dat mensen je zo veroordelen om wat anderen doen, belachelijk gewoon! Kan me voorstellen dat het je kwetst en dat je er boos om wordt. Ik denk dat bijv. veel moslims hetzelfde hebben. Of buitenlandse mensen. Ik had het zelf ook toen ik in de bijstand zat. Mensen oordelen zo makkelijk om wat anderen doen en denken meteen dat jij er 'ook zoeen' bent.
Nou, ik vind je een hele leuke lieve en meelevende meid met een goed stel hersens!
Nee. Die van jou wordt lief. Niet dubbel, gewoon eenmaal lief. Oke?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:44 schreef Little-Angel het volgende:
Mijne is een halfbloed en woonwagenbewoner. Maakt het haar straks dubbel zo slecht?
Spelbreeksterquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:26 schreef Psyche2003 het volgende:
En verder.... Boodschap van mijn vrouwtje : er komt GEEN webcam op de slaapkamer
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:26 schreef Psyche2003 het volgende:
En verder.... Boodschap van mijn vrouwtje : er komt GEEN webcam op de slaapkamer
Dus, dan weten jullie het weer
Ja, in de ogen van sommige mensen wel helaas. Ik hoop dat ze de kracht heeft om er boven te staan. Ze zal tegen een hoop vooroordelen op moeten boksen. Maar jullie kunnen haar leren dat ze zich daar lekker niets van aan hoeft te trekken en dat er helaas een hoop domme mensen zijn op deze wereld, maar dat er ook zat mensen zijn die het wél goed met haar voor hebben. Laat je niet kistenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:44 schreef Little-Angel het volgende:
Mijne is een halfbloed en woonwagenbewoner. Maakt het haar straks dubbel zo slecht?
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:26 schreef Psyche2003 het volgende:
Dat idee heb ik ook nog wel eigenlijk..quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:35 schreef phluphy het volgende:
LadyS Ik zou een thuisbevalling niet eens durven, ben nogal een schijtlijster, dus ik vind het een heerlijk idee dat ik straks veilig in de buurt ben van alle mogelijke apparatuur en hulpmiddelen, gewoon om het idee!
Klopt, je hoeft het helemaal niet van te voren aan te geven, wel vinden verloskundigen het meestal wel fijn dat ze weten dat een thuisbevalling overwogen wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:48 schreef LadyS het volgende:
Ik zit soms ook te twijfelen over een thuis bevalling... Ik heb altijd geroepen dat ik dat niet wilde, tot ergens vorige weekAch ik heb nog een aantal weken om er over na te denken en ik geloof zelfs dat je op het allerlaatste moment mag beslissen
Oh, jij hebt wel een webcamquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:03 schreef LadyS het volgende:
en bij een thuisbevalling worden jullie natuurlijk een stuk beter op de hoogte gehouden![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oh, jij hebt wel een webcam![]()
Dank uquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:05 schreef Troel het volgende:
Little Angel, ik weet maar een ding over halfbloedjes en dat is dat het altijd van die verschrikkelijk mooie kindjes zijn!
Oh goed dat je het zegt: ik moet nog een online-laptop regelen voor in de verloskamerquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:03 schreef LadyS het volgende:
en bij een thuisbevalling worden jullie natuurlijk een stuk beter op de hoogte gehouden![]()
Ja, ik woonde eerst in Den Helder, 2 minuten van het ziekenhuis, maar nu moet ik ook langer rijden, ruim een kwartier. Dat vind ik ook een groot nadeel. Maar ja, ik ga er van uit dat als ik dit weekend thuis beval dat het gewoon goed gaatquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet dus wel zeker dat het bij ons (mocht het ooit zover komen) een ziekenhuisbevalling zal worden. We wonen een redelijk eind van het ziekenhuis af (twintig minuten volgens mister_d, wat mij betreft is dat eerder een half uur, zeker in de spits) en ik zou het never nooit aandurven zo. Maar als je lekker dichtbij woont
Hier nog eenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank u
* beefcake is ook een halfbloedje
Ja, maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ze mensen bij wie ze complicaties verwachten, al bij voorbaat naar het ziekenhuis sturenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:30 schreef Tan het volgende:
[..]
Thuis schijnen er trouwens minder vaak complicaties op te treden dan in het ziekenhuis heb ik mij laten vertellen.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:37 schreef Knorretje het volgende:
Danny heb zijn 'zoon' (sorry jessicaa ik verklap het nog niet) gevoeld heeel zachies maar wel degelijk aanwezig. Voorzover we nog niet verliefd waren zijn we dat nu wel (is hettoch nog ergens goed voor die harde buiken)
Ik dacht er precies zo over als jij Pluisje, en ik heb ook het geluk gehad dat ik inderdaad thuis ben bevallen. Ik heb tot de 5 cm ontsluiting rond kunnen ijsberen, heb in m'n eigen bad kunnen zitten en na de bevalling (twee uur erna of zo) lekker onder m'n eigen douche kunnen staan. Ik had het niet beter kunnen wensen. Ik wens jou en iedereen zo'n bevalling toe.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:18 schreef pluisje het volgende:
Ik hoop heel erg op een thuisbevalling
Lekker in mijn eigen bedje, met mijn eigen spulletjes, en niet meer vervoerd hoeven te worden. De verwachting is toch dat ik na de bevalling een paar dagen niet zal kunnen lopen, en dan is het maar lekker als je gewoon alvast in je eigen vertrouwde bedje ligt
Nu ben ik wel in de luxe positie om het ziekenhuis zowat te kunnen zien liggen vanaf mijn huis, het is echt 5 minuten rijden, dus dat maakt me ook wel gerust. Als het nodig is zijn we er zo
Maar je moet gewoon kiezen voor de manier waarop jij je het beste voelt. Ik denk zelf veel relaxter te zijn als ik gewoon rustig thuis ben, dan lijkt het in mijn ogen toch allemaal veel minder eng en medisch dan wanneer je in een ziekenhuis bent, maar ik kan me ook voorstellen dat je juist de kriebels krijgt van het feit dat je thuis toch minder medische voorzieningen hebt dan in het ziekenhuis.
Nee sufferd.... Danny heeft zijn ZOON of zijn DOCHTER gevoeldquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zei het toch Knorretje.
Ik wist ineens het is een knul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En je verklapt het wel
Danny heeft ZIJN...
Ik twijfel ook nog (maar ik heb gelukkig nog wel evenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:25 schreef LadyS het volgende:
gelukkig is bij ons het zieknhuis op nog geen 10 minuten rijden, dus das ook nog te doen...
*twijfeldetwijfel*
ik wist het zei al tegen danny dat je zou reagerenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zei het toch Knorretje.
Ik wist ineens het is een knul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En je verklapt het wel
Danny heeft ZIJN...
he bah nuheb ik ook zin.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:08 schreef pluisje het volgende:
Even iets heel anders:
ik zit vlaaien uit te zoeken voor mijn verjaardag. Zal het kwaad kunnen als ik een ieniemienie stukje advocaat-vlaai neem?
* Knorretje zit hier zowat te kwijlen bij het idee
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:28 schreef Zabb het volgende:
Pluisje, jij bent op 21 april jarig, of heb ik dit nou helemaal verkeerd?![]()
Beentjes, voetjes, maakt niet uit wat gevoeld.....quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:37 schreef Knorretje het volgende:
Danny heb zijn '........'
8 maar??? Je hebt er veeeeel meer nodig johquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:13 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik ga in principe thuis bevallen, en dan moet je er volgens het boekje dus 8 hebben, ipv 5, wanneer je in het ziekenhuis bevalt
Wil graag wat van je overnemen als dat kan, maar hoe gaan we dat doen?
Vooral als je er ook lekker bij gaat poepenquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
8 maar??? Je hebt er veeeeel meer nodig joh![]()
ROFLquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Beentjes, voetjes, maakt niet uit wat gevoeld.....
En als je het zo invuld is het wel een knul!!!!!
wat jij en miss_D willen, ik weet wat de echo's zeggen tenminstequote:En nu niet zo flauw doen ja...laat mij maar in die waan dat ik het gewoon weet
Wij willen ook wel echo's zien hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:56 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ROFLje blijft bezig he
[..]
wat jij en miss_D willen, ik weet wat de echo's zeggen tenminste
(en jij ook je hebt de echo's immers gezien)
eentje danquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wij willen ook wel echo's zien hoor![]()
Of zijn ze hier al een keer voorbij gekomen en heb ik dat gemist![]()
dat dachten wij ook, maar deze echo is dus twee weken geleden genomen, vorige week hebben we nog een echo gehad en gisteren dus ook en ook op die echo's gaf de gyneacoloog aan wat het geslacht was. Dus als het woelwatertje maar stil genoeg ligt is het kennelijk al wel zichtbaar (al is het dan nog miniscuul en kan een leek het misschien niet zien, meer dan een extra streepje op kruishoogte of er tussenin is het natuurlijk ook niet bij een echo.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
maar met 17 weken kan je het geslacht toch nog niet zien![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:50 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
8 maar??? Je hebt er veeeeel meer nodig joh![]()
Dat lijkt me anders duidelijk een jongenquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:23 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik vond 8 al zo veel
*enge visioenen ziet*
op de hele foto is geen navelstreng zichtbaarquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat lijkt me anders duidelijk een jongen
Ja, ik weet dat het de navelstreng is
Ik ben ook op 21 april jarig! Gezellig! Ik zit hard na te denken over de hapjes die ik wil maken op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:06 schreef pluisje het volgende:
[..]
Maar ik "vier" het morgen.
(lees: mijn ouders, schoonouders en zus komen langs, meer wil ik er even niet in mijn huis hebben)
Wat dacht je van advocaatvlaai?quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik ben ook op 21 april jarig! Gezellig! Ik zit hard na te denken over de hapjes die ik wil maken op mijn verjaardag.![]()
Haha ja,quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:39 schreef pluisje het volgende:
[..]
Wat dacht je van advocaatvlaai?
ja lekker dichtbijquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:40 schreef pluisje het volgende:
[..]
He, jullie zijn bij dezelfde geweest als wij
Ik moest ff zoeken....quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:32 schreef Tan het volgende:
Ben ik even snel... moet zo weg namelijk. Bloeddruk was schommelend maar wisselvallig te hoog, urine nog steeds dubbelpositief op eiwit. Wel enigszins zorgwekkend, maar geen spoedgeval. Dus maandag word ik ingeleid
Oquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:36 schreef Knorretje het volgende:
[..]
op de hele foto is geen navelstreng zichtbaardoel je op dat vlekkie rechts boven buik ?? das een handje met een uitgestoken duimpje, ander handje ligt langs het lijf
dat dachten wij en die muts ook tot we het geslacht wisten en de foto's gingen bekijken en de uitleg erbij nog een keer kregenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:52 schreef Jessicaa het volgende:
Op de andere echos is het gewoon echt niet te zien.
Bij alicia hebben we destijds ook gigantisch veel (pret)echo's gehad, maar geen enkele keer konden we er achter komen. we waren dan ook zeer verbaasd dat het dit keer wel luktequote:Op vrijdag 16 april 2004 21:14 schreef Jessicaa het volgende:
Grappig Pluisje
Bo die hield haar beentjes dicht en handjes ervoor. Ik liep toen ook bij de gyn en kreeg meerdere echo's
Bij de pretecho liet ze het op t laatste moment eindelijk zien
Als ze later nog zo preuts blijft vind ik t best
Ja hoor, dat kan zeker. Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:25 schreef pluisje het volgende:
Dat moet wel een keer kunnen hoor
Ja, ik had ook twee plusjes eiwit in de urine, maar mijn bloeddruk was variabel (in het ZH een onderdruk tussen de 80 en 95 bij 6 metingen) en dat voor de gyn. genoeg om me het weekend nog thuis te gunnen. Bij Jessai was mijn onderdruk boven de 100 dus toen was een thuisbevalling snel bekeken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:37 schreef Karin het volgende:
Tan wat een lekker idee dat als het dit weekend nog begint je toch thuis mag bevallen!! Ik hoop het zo voor je.
Ik wou het ook zo graag maar met ook een behoorlijk hoge bloeddruk en 2 plusjes eiwit mocht het niet meerEn nu is de kans op ooit een thuisbevalling helemaal verkeken na de keizersnee
![]()
Ik kan me echt zo goed voorstellen dat je zeker een laatste lekker thuis wilt doen.
Maargoed wat mijn gyn ook tegen mij zei, het belangrijkste is een gezond kind (kon hem op dat moment wel wat hoor, lekkere dooddoener).
En er is een eind in zicht! Lijkt mij ook een heel fijn idee.
tnxquote:Op zaterdag 17 april 2004 08:57 schreef Kbot2000 het volgende:
Lieve Tan...![]()
voor jou. Iedere keer denk ik...jaaaaa....nu is ze begonnen. Maar nee. Nou ja, vanaf maandag iig dan dus. Ik leef zo met je mee! Zelfs kbot begint nu steeds te vragen: Heeft Tan al.....Is Tan al bezig.... Meid, rustig aan en sterkte zo met de laatste loodjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |