quote:In 1976, Gordon Sumner, a British ex-school teacher, was playing guitar in a band called Last Exit. Stewart Copeland, a promising young drummer from Virginia, caught a show and approached Sumner, who is better known to the world as Sting. The two began playing together and later recruited Andy Summers of The Soft Machine to complete the trio, forming The Police.
Two years later, The Police released their first album, Outlandos d'Amour, an album marrying jazz and reggae. Not only did the band introduce the hit "Roxanne," still a favorite with fans today, but the album also received critical acclaim. With A&M backing the trio, The Police went on to release seven more albums, including Regatta de Blanc, Ghost In The Machine and their Grammy-winning, multiplatinum No. 1 album,
Synchronicity. Synchronicity propelled The Police into the spotlight, taking them off college radio and into the mainstream. But, for however big the band became, they remained grounded and never sold out. The 1986 Amnesty International benefit concert marked the last time The Police performed live together. There have been rumors over the last decade that Sting, Summers and Copeland would regroup and play again, but to fans' disappointment, no such thing has happened. Even though they haven't played together in more than 10 years, The Police have never officially broken up.
bron
Inderdaad, Stings nieuwere werk boeit mij steeds minder. Zijn enige solowerk wat ik geweldig vind ik Ten Summoners Tales. Dat nieuwe van hem - nee bedankt. Hoewel je duidelijk kunt horen dat het echte Sting-muziek is...quote:Op donderdag 15 april 2004 15:08 schreef Gyan het volgende:
The Police is geweldig. Ik hou vooral van Andy Summer's gitaarsound. Eigenlijk niet veel meer erover te zeggen![]()
nou behalve dat stings nieuwe werk crap is
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:44 schreef OldJeller het volgende:
Roxanne! Put on your headlights! Roxanne..
Ja, leuk.![]()
Ik zag hem bij Oprah, dat is zo mogelijk nog ergerquote:Op donderdag 15 april 2004 19:50 schreef MuadDib het volgende:
Ik zat laatst tv te kijken toen ik plots een concert van Sting zag. Vlak daarna ik ben in slaap gevallen...
Wat is dat rare ding daaronder? Lijkt wel een barbeque ofzo....quote:Op donderdag 15 april 2004 20:03 schreef MuadDib het volgende:
Een van de beste, coolste en meest maniakale drummers!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Een of andere trommel?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:01 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Wat is dat rare ding daaronder? Lijkt wel een barbeque ofzo....
En dan nog maar wat live-pics:quote:Andrew James Summers (originally spelled Somers) was born on December 31, 1942, in Poulton-le-Fylde, Lancashire, England, the second of four children. After the War, his father left the RAF and opened a restaurant in the staid South Coast resort of Bournemouth. Andy had a happy childhood, during which he became increasingly obsessed with playing guitar and piano.
He left school at 17 to work in a music shop and performed in public for the first time at the Blue Note jazz club in Bournemouth, filling in between the headline band's then-traditional two sets. There, he met a musical soulmate called Zoot Money, a Hammond organist, whom he'd first known at school. Their careers were to be interwoven for several years. But in 1961 they had a while to wait before their band of rhythm & blues became commercial. In the meantime, Andy played the Blue Note and earned his living via residencies in the big seafront hotels.
Then, in 1963, when The Beatles were about to burst out of Liverpool, Zoot got a job in London with British blues guru Alexis Korner and Andy decided to go too, in the hope of establishing himself. They soon struck out on their own as Zoot Money's Big Roll Band, starting at The Flamingo, where they replaced Georgie Fame & The Blue Flames as the house band. They regularly chalked up more than 10 gigs a week, often at 400 pounds a time - very good money indeed - although glory somehow eluded them, apart from their one hit single, Big Time Operator. (A Big Roll highlight was playing with James Brown in Paris, the performance featuring Zoot's trousers being pulled down by Eric Burdon, a sensation which, Andy avers, doubled their gig money thereafter.) Struggling to find a niche in the psychedelic market, in 1967, the year of Sgt. Pepper, the Big Roll Band became Dantalion's Chariot, all cosmic philosophising, strobe lights - and some very good music too. But still nobody wanted the records. And that was when the 10-year steady flow of Andy Summers' musical life was broken.
Within 12 months in 1968, the Chariot was brought to an end by a bad car crash in which Andy was injured; he did a stint with avant-gardists Soft Machine, leaving them after a three month tour; he rejoined Zoot in Eric Burdon's Los Angeles-based New Animals and they split up when the singer decided he wanted to be an actor. Deciding this was a moment to pause and reconsider, Andy stepped back to work on his music more formally. With, he says, $5 in his pocket, he married a Californian singer Robin Lane and, for three years, studied classical guitar at Northridge University. He earnt a hand-to-mouth living by giving lessons himself.
Then his marriage broke up and Andy found himself at the lowest ebb of despair he'd ever experienced. He has described a period of weeks when he rarely got out of bed because he just couldn't see the point. But, at length, he shook himself out of it by picking up the electric guitar again. He found he had more determination than ever before: "I'd been through a lot. I'd watched musicians drop away left, right and centre - the carnage was dreadful - but I could play and I had the ego that wanted to succeed. The need to be a supreme musician was the strongest force."
Feeling renewed, he returned to Britain in 1973 and quickly re-established himself as the complete, reliable sideman, renting his skills out successively to Tim Rose (of Morning Dew fame), Neil Sedaka, David Essex, Kevin Coyne, Jon Lord (of Deep Purple, Kevin Ayers (formerly in Soft Machine) and Eberhard Schoener (an avant-garde German composer). He even took the Mike Oldfield role in a live orchestral performance of Tubular Bells at Newcastle City Hall - with Last Exit as the support band. Andy didn't rate them.
A formidable track record. But when, at a party around Christmas 1976, Mike Howlett started chatting him up about Strontium 90, Andy Summers was still unfulfilled, he still wanted more.
born
Andersom. The Police is begonnen als "slechte/overgekwalificeerde" punkband, luister Fallout/Nothing Achieving maar.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:30 schreef Tribal_Souljah het volgende:
ze hebben ook invloed op de punk gehad volgens mij
luister het laatste nummer op reggeta de blanc,daar hoort een beetje punk achtig![]()
Daar wordt nog steeds over gediscussiëerd. Punk was iig wel voor new wavequote:Op zondag 18 april 2004 19:15 schreef Tribal_Souljah het volgende:
punk begon volgens mij in engeland toch?![]()
Nope:quote:Op zondag 18 april 2004 10:30 schreef Tribal_Souljah het volgende:
maar new-wave is toch van voor de PUNK![]()
quote:During the late '70s and early '80s, New Wave was a catch-all term for the music that directly followed punk rock; often, the term encompassed punk itself, as well. In retrospect, it's became clear that the music that followed punk could be divided, more or less, into two categories -- post-punk and new wave.
Ik mag toch hopen dat dat niet Roxanne is, anders hadden je ouders de loopbaan van de originele Roxanne toch iets beter mogen volgenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:50 schreef Grasmaaier. het volgende:
mijn zusje is naar een nummer van hun vernoemt
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:16 schreef LtMSchaffer het volgende:
misschien toch nog maar the box set aanschaffen
Ik ben niet de gene die hier Roxanne heetquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat niet Roxanne is, anders hadden je ouders de loopbaan van de originele Roxanne toch iets beter mogen volgen.
Ik denk bij new wave altijd aan de perfectionering van de punksound door hem toegankelijker te maken voor de dansvloer.quote:Op zondag 18 april 2004 20:15 schreef LtMSchaffer het volgende:
En New wave betekende trouwens in engeland iets heel anders dan in de states.. de engelsen verwezen ermee naar de eerste punkgolf terwijl men het in de states had over synthesizers en vreemd geklede apen. Ik denk ook eerder aan het laatste eigenlijk.
Ze hadden haar ook Xaviera kunnen noemenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat niet Roxanne is, anders hadden je ouders de loopbaan van de originele Roxanne toch iets beter mogen volgen.
Sally...?quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:50 schreef Grasmaaier. het volgende:
mijn zusje is naar een nummer van hun vernoemt
Altijd al een opblaaszusje willen hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:58 schreef Rooligan het volgende:
Sally...?
Would you be my girl, would you be my girl...."
Je moet ook vooral Zenyatta Mondatta aanschaffen! Vind ik veruit de bestequote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:35 schreef webfreak het volgende:
Ik heb gisteren mijn eerste Police-album aangeschaft (Outlandos d'Amour) - tevens ook hún eerste.
Hoewel ik al van kinds af aan bekend ben met de grote hits ben ik pas sinds een paar maanden echt aan 't ontdekken hoe goed die band eigenlijk was.
Zo kreeg ik enkele maanden geleden van mijn drumleraar 't een en ander te horen, en inmiddels weet ik wat voor een geweldige drummer Copeland eigenlijk is. Zó strak zijn er niet veel.
Toen ik eergisteren bij iemand thuis "Zenyatta Mondatta" hoorde bedacht ik me dat ik vreemd genoeg nog niets in huis had van deze genieuze band. Nu wel dus
Ik heb diverse live-beelden en ik kan niet zeggen dan de stijl van Copeland subtiel is (visueel dan, het klinkt wel subtiel waar dat nodig is)quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:45 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je moet ook vooral Zenyatta Mondatta aanschaffen! Vind ik veruit de beste![]()
Maar eigenlijk moet je message in a box aanschaffen, daar staat alles wat de mannen hebben gemaakt op. Hij kost wel een paar duiten (heb hem ooit voor mijn verjaardag gekregen)
En Copeland is ws. 'swerelds beste drummer, het is ongenadig subtiel wat die vent doet. Wie zei ook alweer dat blanken geen ritme hebben?
Ja, wat ie live doet weet ik niet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 07:01 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ik heb diverse live-beelden en ik kan niet zeggen dan de stijl van Copeland subtiel is (visueel dan, het klinkt wel subtiel waar dat nodig is)Hij ramt en mept zo hard op zijn drumstel, dat ik in het begin echt versteld stond hoe hij snel en gevarieerd hij kan spelen.
Leuk weetje: door zijn ruwe (visuele) vorm van spelen botst hij met zijn handen en knieëen vaker tegen zijn drumstel aan; daarom heeft hij zijn vingers ingetaped, zijn handen zitten in handschoentjes (zonder vingers) en heeft hij handdoeken rondom zijn snare vastgeknoopt![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:12 schreef Rooligan het volgende:
Eén van de handelskenmerken van Copeland vind ik toch de triolen met de rimshot.....
Maar dan wel nadat ik ze gezien heb!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:37 schreef MuadDib het volgende:
Misschien gaan ze halverwege de tour weer lekker ouderwets met elkaar op de vuist!
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:17 schreef BadDay het volgende:
Het Barcelona verhaal klopt niet, daar waren ze te snel mee. Het zijn in ieder geval wel meer dan 60 concerten waarvan de data's deze week waarschijnlijk bekend zullen worden gemaakt...
bron: Volkskrantquote:The Police treedt op bij uitreiking Grammy Awards
Uitgegeven: 29 januari 2007 20:21
LOS ANGELES - De legendarische Britse popgroep The Police treedt tijdens de uitreiking van de Grammy Awards op. De band speelt 11 februari in het Staples Center in Los Angeles waar de muziekprijzen zullen worden vergeven, meldde de Amerikaanse zender FoxNews maandag.
De band oefent momenteel in het Canadese Vancouver, aldus FoxNews. Het trio Sting, Stewart Copeland en Andy Summers ging in 1986 uit elkaar en kwam sindsdien slechts voor bijzondere gelegenheden bij elkaar, zoals tijdens het huwelijk van Sting.
In 1977 scoorde The Police met Roxanne een eerste grote hit. In het begin van de jaren tachtig hoorde de formatie bij de grootste popbands van dat moment.
En hopelijk krijgt hij iets te doen, want als ze vooral die dweilnummers van Ghost in the machine en Synchronicity gaan doen is er niks aan. Maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:28 schreef Zeiksnor het volgende:
Wat een werelddrummer was die man....hopelijk haalt hij het niveau nog kwa snelheid en souplesse.
simpele muziek?? Lekker in het gehoor, dat wel...maar absoluut niet simpel!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef horned_reaper het volgende:
the police is echt geweldige muzieklekkere simpele en losse muziek
en toch vind ik het tof ^_^ daar moet een band veel klasse voor hebben in mijn opinie (H)
zie drie posts boven die van jouquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Numbie het volgende:
Geruchten gaan dat ze op de Grammy's voor het eerst weer samen gaan optreden...![]()
![]()
staat erbij inmiddelsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef Numbie het volgende:
Heeeeyyy, zie je wel. Toch erover heen gelezen.Maar bevestiging vanuit een goede bron zou wel fijn zijn op zich...
Zo beter?quote:After weeks of rumours, it has been confirmed that The Police will reunite and play at the 2007 Grammy Awards.
Inderdaad geen simpele...De reden waarom ik toch niet een die-hard fan ben is omdat ik het niet zo toegankelijk vind!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:24 schreef ForrestX het volgende:
[..]
simpele muziek?? Lekker in het gehoor, dat wel...maar absoluut niet simpel!
Een reden van de reunie is overigens het 30 jarig jubileum van de eerste The Police single...Fall out. Deze is op 12 februari 1976 uitgekomen...
Volgens mij bestaat er overigens geen officiele The Police website, of wel? Ben wel benieuwd naar tourschema nl....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:06 schreef Rory78 het volgende:
Ik denk dat we na 11 februari wel meer info gaan krijgen over die reünie toernee.
Wat ik allemaal lees (60 concerten in de USA én in Europa), stemt natuurlijk goed! Tel daarbij op het feit dat Sting NL tot één van zijn belangrijkste landen uit zijn carrière ziet (ooit eens in een interview gelezen) en er moet toch minimaal wel een avondje stadion in NL in zitten...
You tube / ander video linkje..download...iets...iemand????quote:Op maandag 12 februari 2007 08:11 schreef oYo het volgende:
Prachtig die opening van de Grammy's. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen the Police Roxanne inzette!!
Het valt me niet mee en ook niet echt tegen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:43 schreef oYo het volgende:
http://www.gofish.com/player.gfp?gfid=30-1079154 het optreden
Doet het hier niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:43 schreef oYo het volgende:
http://www.gofish.com/player.gfp?gfid=30-1079154 het optreden
Eh.. dit kan ik dus gewoon quoten..quote:Op donderdag 15 april 2004 15:08 schreef Gyan het volgende:
The Police is geweldig. Ik hou vooral van Andy Summer's gitaarsound. Eigenlijk niet veel meer erover te zeggen![]()
nou behalve dat stings nieuwe werk crap is
Ik hoorde het ookquote:Op maandag 12 februari 2007 20:28 schreef Numbie het volgende:
Ze komen naar Nederland hoor ik net Philip Freriks zeggen
Ik denk inderdaad ook dat het een nachtje postkantoor wordt. Maar ik moet en zal er heengaan, ook al moet ik de hele dag voor die deur liggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:52 schreef ForrestX het volgende:
* Forrestx is zeker van de partij als het moment daar is!!
Ik vermoed dat het voor het postkantoor slapen wordt...
pakt de Police box er weer eens bij
die vielen toch reuze mee met 55 euro hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:24 schreef Apfel het volgende:
Ze zullen vast naar de Genesis prijzen kijken![]()
Is nog helemaal niet zeker dat ze niet naar Belgie komen hoor. Lijkt me dat ze gewoon ongeveer ieder land in West-Europa aan zullen doen. Die paar centjes van Belgie laten ze heus niet aan hun neus voorbijgaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:39 schreef KillingMoon het volgende:
Ze komen alvast NIET naar België.
De band lijkt me anders wel in staat om het Sportpaleis te vullen.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)j_the-police-is-back
is er een manier waarmee ik dit filmpje kan downloaden en op mijn telefoontje kan krijgen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:04 schreef sjakie007 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)j_the-police-is-back
https://addons.mozilla.org/firefox/extensions/ Videodownloader voor firefoxquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:29 schreef ForrestX het volgende:
[..]
is er een manier waarmee ik dit filmpje kan downloaden en op mijn telefoontje kan krijgen?
Handigquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:32 schreef Jasperr het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/firefox/extensions/ Videodownloader voor firefox
http://www.erightsoft.com/SUPER.htm hiermee converten
omdat het twee dingen zijn die onvermijdelijk samen gaan misschien??quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:42 schreef kamagurka het volgende:
...
Verder: hoe kan je "Born in the fifties!!" brullen, als je zelf de vijftig bent gepasseerd?
...
quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef Slappy het volgende:
Jezus wat een vuile honden![]()
![]()
Dan kunnen ze van mij sterven vuile oplichters![]()
Sting had zeker weer geen geld voor zijn nieuwe Bmw
Tsja, 25 jaar geleden had het toch meerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:05 schreef ForrestX het volgende:
[..]
omdat het twee dingen zijn die onvermijdelijk samen gaan misschien??
dat wordt dus vroeg opquote:Op maandag 5 maart 2007 11:18 schreef YPrue het volgende:
Datum in Nederland: donderdag 13 september in de ArenA. Voorverkoop start 9 maart. Duurste kaarten kosten 89 euro, goed te doen dus.![]()
Voor mij wordt het dan eerder op 13 oktober in Düsseldorf in de LTU Arena: dichterbij (binnen een half uur ben ik daar) en op een zaterdag.
Nu nog kaarten zien te krijgen.![]()
Wow!quote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Slappy het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=6727
Of zijn dat soms oplichters
Wat is die site van de Arena
Ja en dit soort personen gaan ze nu dus eindelijk aanpakken...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Slappy het volgende:
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=6727
Of zijn dat soms oplichters
Wat is die site van de Arena
Meestal 10.00 uurquote:Op maandag 5 maart 2007 19:05 schreef Jasperr het volgende:
Weet er iemand hoelaat de voorverkoop vrijdag begint? Al om 00:01 of pas om 8:00 ofzo..?
van de officiele sitequote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef Blupp het volgende:
https://tickets.thepolicetour.com/
ze spelen dus niet in Belgie.
Nou volgens belgische website voorlopig niet hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef Blupp het volgende:
https://tickets.thepolicetour.com/
ze spelen dus niet in Belgie.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:18 schreef Raphaelo29 het volgende:
The Police Voorprogramma: Fiction Plane
kun je niet ergens zien wat je voor welke prijs voor plaats krijgt? ik wil een beetje relaxed zitten! en spelen ze in het midden of gewoon ouderwets achterin?
quote:Rangindeling:
Rang 1 (staanplaatsen VELD)**** Rang 2 (zitplaatsen vak 103, 104, 105, 106, 107, 108, 119, 120, 121, 122)**** Rang 3 (zitplaatsen vak 101, 102, 123, 124, 404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422)**** Rang 4 (zitplaatsen vak 125, 126, 127, 128, 129, 402, 403, 423, 424)**** Rang 5 (zitplaatsen vak 401, 425)**** Rang 6 (zitplaatsen vak 426, 427, 428, 429, 430)
Jup, ik ken ze, waren vorig jaar ook voorprogramma bij Sting zijn concert op Bospop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef matthijst het volgende:
Fiction Plane, kent iemand ze?
Weet alleen dat de zoon van Sting erin zit....
Dat wil ik ook graag weten!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef Sjimmie het volgende:
Staan er al ergens mensen voor de vvk punten?
Idem. Op de meeste andere plaatsen had ik voor het postkantoor gelegen in mijn slaapzak, maar als ik ze alleen maar kan zien en niet horen hoeft het voor mij nietquote:
ik bedacht me laatst dat er iemand voor me stond bij U2 die zei "hou je oren eens dicht" en verdomd, de echo was weg. Dus ik ga het er nog één keer opwagen, neem oordopjes mee dit keerquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem. Op de meeste andere plaatsen had ik voor het postkantoor gelegen in mijn slaapzak, maar als ik ze alleen maar kan zien en niet horen hoeft het voor mij niet.
Doe eens niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:20 schreef ForrestX het volgende:
niemand trouwens een Fan Club password??
Een beetje overdreven. Als je echt iets graag wilt zien dan neem je het matige geluid toch gewoon voor lief.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:49 schreef Litpho het volgende:
Idem. Op de meeste andere plaatsen had ik voor het postkantoor gelegen in mijn slaapzak, maar als ik ze alleen maar kan zien en niet horen hoeft het voor mij niet.
Matig, ja. Dat is niet zoals ik het geluid in de Arena zou beschrijven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:35 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Een beetje overdreven. Als je echt iets graag wilt zien dan neem je het matige geluid toch gewoon voor lief.
is dat ook al tegen de policy??quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef nipeng het volgende:
Veel sterkte met de jacht op kaartjes morgen.
[..]
Doe eens niet.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Sosa het volgende:
ik heb 4 kaarten voor Rangvak 3 (vak 101 volgens kaartjes), die van 79,-
Zijn dat goede plekken in die galmbak?
Mooie kaarten als je ze niet wilt hebben graag hoor want ik kom er echt niet door bij dat klote ticketservicequote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:14 schreef Sosa het volgende:
ik heb 4 kaarten voor Rangvak 3 (vak 101 volgens kaartjes), die van 79,-
Zijn dat goede plekken in die galmbak?
I'll keep that in mindquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef kluivie het volgende:
[..]
Mooie kaarten als je ze niet wilt hebben graag hoor want ik kom er echt niet door bij dat klote ticketservice![]()
Ongeveer en dat was niet al te best, maar dat was voor de aanpassingen die ze aan de Arena hebben gedaan (geluids-/echo dempende panelen in het dak)...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:16 schreef Sosa het volgende:
dat zijn best tegenvallende plaatsen....![]()
Iemand ervaring met een concert vanaf die plek?
Valt mee hoor... met een beetje geduld heb je nog gewoon veldkaartenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:46 schreef MadMaster het volgende:
Via internet is er inderdaad geen doorkomen aan, zoals we al verwachten voor een doordeweekse dag waarbij iedereen vanaf z'n werkplek een poging moet doen...
Omdat ticketservice aangaf dat de veldkaarten op waren?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Waarom besteld iedereen tribuneplaatsen trouwens?
Maar er vallen altijd weer tickets vrij voor het veld. Daarom heb ik gewoon gewacht.. en zie daar... 2 veldkaartenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ticketservice aangaf dat de veldkaarten op waren?
Of de site moest fucked-up geweest zijn, maar rang 4 was het beste wat we nog konden krijgen.
Nou ja, sois.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:39 schreef peaceman het volgende:
Maar er vallen altijd weer tickets vrij voor het veld. Daarom heb ik gewoon gewacht.. en zie daar... 2 veldkaarten
Auwquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ticketservice aangaf dat de veldkaarten op waren?
Of de site moest fucked-up geweest zijn, maar rang 4 was het beste wat we nog konden krijgen.
Meeting?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:39 schreef peaceman het volgende:
Maar er vallen altijd weer tickets vrij voor het veld. Daarom heb ik gewoon gewacht.. en zie daar... 2 veldkaarten
Als we kunnen welquote:
Heb je zo'n volle agenda dat je dat nu nog niet weet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als we kunnen wel, maar dat weet ik nog niet zeker.
Nou het is door de week he?! dus ik weet nu nog niet of het met onze beide banen te regelen is...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je zo'n volle agenda dat je dat nu nog niet weet?
Volgens mij mag dat ook niet... Denk je dat het een handelaar was? In dat geval had je m van mij gelijk mogen molesterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:56 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Maar vreemd genoeg kon de persoon voor mij 20 kaarten kopen. Lijkt mij toch ook niet echt de bedoeling.
Hmm, die kaarten kun je dus waarschijnlijk straks op Marktplaats oid terugvinden voor 500 euro per stuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:56 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Heb in tegenstelling tot vorige keren maar eens mijn geluk beproeft bij de FreeRecordShop, maar eens en nooit meer. Die josti achter de balie deed gewoon iedereen een voor een uitdraaien en afrekenen en tussendoor nog even geld wisselen achter. Maar gelukkig toch 2 veldkaarten kunnen scoren. Maar vreemd genoeg kon de persoon voor mij 20 kaarten kopen. Lijkt mij toch ook niet echt de bedoeling.
ja waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hmm, die kaarten kun je dus waarschijnlijk straks op Marktplaats oid terugvinden voor 500 euro per stuk.![]()
Tsja, misschien was het een bekende.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat ook niet... Denk je dat het een handelaar was? In dat geval had je m van mij gelijk mogen molesteren![]()
![]()
Moet je voor de gein eens kijken hoeveel kaarten er NU al op Marktplaats staan.quote:
58 inmiddelsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef peaceman het volgende:
Er staan al weer 29 advertenties op marktplaats met aangeboden tickets
Stelletje flikkers zijn het ook!
Ik heb in een krant gelezen dat dit een eenmalig concert hier zou zijn. Maar ja, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:19 schreef evert het volgende:
godsamme, 3 kwartier wachten om binnen te komen bij ticketmaster en dan alleen nog maar k kaarten. dan maar niet, wachten op 2e concert?
Vind ik geen verkeerd plan! Afzetters, ¤150/stuk! En de mensen die echt graag willen voor de band hebben geen kaartjes meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
58 inmiddels![]()
Bashen die lui met fake-bieden!
Ik ben al begonnen en ga er straks weer mee verder (moet nu even weg). Heb totaal geen respect voor die afzetters!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Vind ik geen verkeerd plan! Afzetters, ¤150/stuk! En de mensen die echt graag willen voor de band hebben geen kaartjes meer.
Kijk eens op Ebay: http://cgi.ebay.nl/twee-k(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Vind ik geen verkeerd plan! Afzetters, ¤150/stuk! En de mensen die echt graag willen voor de band hebben geen kaartjes meer.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ben ook even aan het kloten op marktplaats. Uw bod van ¤ 1 is verwijdererd krijg ik enkele minuten later via de mail terug. Dan maar weer opnieuw bieden. Zal ze vandaag niet meer met rust laten.
Hoorde het net ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Extra concert op 14 september, kaartverkoop begint 17 maart...
Tweede concert The Police in Amsterdamquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef YPrue het volgende:
Ik heb in een krant gelezen dat dit een eenmalig concert hier zou zijn. Maar ja, je weet maar nooit.![]()
I'm in. Adders.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen en ga er straks weer mee verder (moet nu even weg). Heb totaal geen respect voor die afzetters!
Doe mee!![]()
![]()
helemaal eens! ben je eindelijk binnen na 3 kwartier, krijg je alleen maar kutkaarten aangeboden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm... 2 veldkaarten kunnen krijgen, heb ervoor anderhalf uur lang zitten refreshen op ticketservice..
Hopelijk kan ik later nog 2 andere veldkaarten erbij zien te regelen, anders moet ik volgende week zaterdag vroeg m'n bed uit.
Dit is echt de laatste keer dat ik via ticketservice bestel, wat een drama zeg. Zoveel tijd kwijt, en dan nog niet eens in staat zijn om 4 kaarten te bestellen
Daar wordt je echt niet vrolijk van hoor. Het ergste is dat ik aan het werk ben, en m'n tijd wel beter te besteden heb dan anderhalf uur lang proberen kaarten te regelen. Maargoed, 2 kaarten zijn vast binnen. Nu de andere 2 nog..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:48 schreef evert het volgende:
[..]
helemaal eens! ben je eindelijk binnen na 3 kwartier, krijg je alleen maar kutkaarten aangeboden.
ik heb steeds geweigerd en uiteindelijk kwamen er ineens wel 2 veldkaarten in beeld....
heel vreemd maar ja, ik heb ze
Nou weet niet of je dan nog zo juicht hoor is bijna bovenin....maar ja jij hebt kaarten...ik niet helaas maar misschien tweede concert!quote:
Podium staat in de Arena vaak aan de lange kant. Als je er rond 14:00 kunt zijn, doe dat gewoon. Altijd gezellig voor de deur (lekker een biertje drinkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Greys het volgende:
Is er iemand al eerder in de Arena geweest met een concert als deze?
Is het podium dan in het midden of aan de zijkant op de korte kant?
En eigenijk de belangrijkste vraag, wat raden jullie ons aan:
We hebben 4 veldkaarten. Hoe lang van te voren moet je dan al bij de Arena aanwezig zijn om nog een beetje halverwege het veld te kunnen staan en niet heeeeeeeelemaal achteraan? Want dan heb je nog niets aan de '1e rangs' veldkaarten (zo noemen ze dat....) als je helemaal achteraan staat.
Prijzen gaan nou al bijna over de kop..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Het kost wel wat meer
Genoeg gasten die kaarten voor 110e aanbieden... Valt nu nog wel mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Prijzen gaan nou al bijna over de kop..![]()
Podium staat hier aan de korte kant, de noordzijde van de ArenA....zie ook www.amsterdamarena.nl voor de indeling...heb je zitplaatsen kun je hier ook alvast checken wat voor uitzicht je hebtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Podium staat in de Arena vaak aan de lange kant. Als je er rond 14:00 kunt zijn, doe dat gewoon. Altijd gezellig voor de deur (lekker een biertje drinken), en dan sta je tenminste in het voorste vak.
wat geef je er voor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, je hebt je bevestiging, komt wel goed dan!
Heeft er nog iemand 2 veldkaarten over? Ik heb er nog 2 nodig...
veel mensen hebben in kassa gezien dat je er makkelijk geld mee kan verdienen. dus dat doen zequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:16 schreef Proper_fucked het volgende:
ZIEKE mensen!
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Blt%3Azip%3Blx%3A165099%3Bly%3A449942%3Bkw%3Apolice%3Bosi%3A2;l1:1099;l2:1249
Gewoon 7 uur na verkoop al 200 advertenties... echt waar, wat gaat er in het hoofd van die mensen om. Te lui om fatsoenlijk werk te zoeken ofzo?!?!!!!![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:16 schreef Proper_fucked het volgende:
ZIEKE mensen!
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?xl=1&ds=to%3A1%3Blt%3Azip%3Blx%3A165099%3Bly%3A449942%3Bkw%3Apolice%3Bosi%3A2;l1:1099;l2:1249
Gewoon 7 uur na verkoop al 200 advertenties... echt waar, wat gaat er in het hoofd van die mensen om. Te lui om fatsoenlijk werk te zoeken ofzo?!?!!!!![]()
Ah oke. Wij hebben veldkaarten en daar staat bij Ingang Zuid.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:33 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Podium staat hier aan de korte kant, de noordzijde van de ArenA....zie ook www.amsterdamarena.nl voor de indeling...heb je zitplaatsen kun je hier ook alvast checken wat voor uitzicht je hebt
dat dus.quote:Of is het met veldplaatsen altijd zo, wie het eerst er is en dus het eerst naar binnen gaat, die kan redelijk vooraan staan?
Weet ik, maar de kaarten die ik eigenlijk wilde waren al weg. En hé, het is the Police, daar moet ik bij zijn, ongeacht de plek waar ik kom te zitten!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nou weet niet of je dan nog zo juicht hoor is bijna bovenin....maar ja jij hebt kaarten...ik niet helaas maar misschien tweede concert!
Wat zullen veel mensen jaloers op je zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:56 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met mijn veldkaarten, ik krijg de gelukzalige grijns niet meer van mijn gezicht.
Hopelijk kan ik volgende week ook zo'n smile hebben, proficiat Sanne met je kaarten...en have fun de 13dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:56 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met mijn veldkaarten, ik krijg de gelukzalige grijns niet meer van mijn gezicht.
Mijn baas heeft een aantal 'zeldzame' optredens in z'n bezit, maar geen idee of hij deze ook heeft (weet niet of je een optreden bedoelt?). Hij is zelf wel fanatiek drummer, dus zou best wel 's kunnenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:49 schreef ForrestX het volgende:
Heeft iemand de DVD van Stewart Copeland wel eens gezien/ in zijn bezit???
Ben erg benieuwd...
Nee, geen optreden...Copeland heeft vanaf het begin van de Police zelf met een super video 8 videocamera-tje opnames gemaakt van The Police voor prive gebruik zeg maar. Dat is in november 2006 op DVD uitgebracht met de titel: Police-Everyone Stares The Policequote:Op zondag 11 maart 2007 13:56 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een aantal 'zeldzame' optredens in z'n bezit, maar geen idee of hij deze ook heeft (weet niet of je een optreden bedoelt?). Hij is zelf wel fanatiek drummer, dus zou best wel 's kunnen
Ow diequote:Op zondag 11 maart 2007 14:06 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Nee, geen optreden...Copeland heeft vanaf het begin van de Police zelf met een super video 8 videocamera-tje opnames gemaakt van The Police voor prive gebruik zeg maar. Dat is in november 2006 op DVD uitgebracht met de titel: Police-Everyone Stares The Police
[afbeelding]
Düsseldorf ligt hier maar een half uur vandaan, dus dan is voor mij de keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef bugeye1 het volgende:
Je hebt nog hoop als je zaterdag nog kaartjes haalt YPrue
en..en .en....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:17 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Ow die. Vriend van me heeft 'm pas gezien, weet alleen niet meer wat ie ervan vond... Zal morgen ofzo 's vragen!
Sorry, was zo druk op het werk dat ik niet echt tijd heb gehad er te socialiserenquote:
Heb al antwoordquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:19 schreef Slappy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze maar 1 optreden geven
Hey, sla mijn belangrijke posts niet overquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:20 schreef Slappy het volgende:
Ik bedoel in Nederland
Ho ho!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:42 schreef bugeye1 het volgende:
[..]
Hey, sla mijn belangrijke posts niet over
quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:20 schreef Slappy het volgende:
Ik bedoel in Nederland
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:40 schreef ForrestX het volgende:
[..]
guess again....en even verder lezen dat je neus lang is..misschien ga je wel een leuke zomer tegemoet...
Mijn post is veel mooier, heeft nuttiger info en valt meer opquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho ho!!
Ere wie ere toekomt, ik was bijna 35 minuten eerder (check)...
quote:THE POLICE
Amsterdam ArenA
Vr, 14/09/07 19.00 uur
Rang 3
Plaatsaanduiding: vak 406, rij 3.
wtfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:34 schreef Rooligan het volgende:
[..] maar ik prefereer toch te kunnen zitten.
Dan zit je pal achter mij, wij hebben ook 406 voor de 14e (13e veldkaarten) en zitten op rij 1.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:34 schreef Rooligan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn nog veldkaarten beschikbaar, maar ik prefereer toch te kunnen zitten. Nu zit ik rond de middenlijn! Maar Jezus... wat een prijzen....![]()
Maar goed, we gaan de 14e!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |