Maar dan wel nadat ik ze gezien heb!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:37 schreef MuadDib het volgende:
Misschien gaan ze halverwege de tour weer lekker ouderwets met elkaar op de vuist!
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:17 schreef BadDay het volgende:
Het Barcelona verhaal klopt niet, daar waren ze te snel mee. Het zijn in ieder geval wel meer dan 60 concerten waarvan de data's deze week waarschijnlijk bekend zullen worden gemaakt...
bron: Volkskrantquote:The Police treedt op bij uitreiking Grammy Awards
Uitgegeven: 29 januari 2007 20:21
LOS ANGELES - De legendarische Britse popgroep The Police treedt tijdens de uitreiking van de Grammy Awards op. De band speelt 11 februari in het Staples Center in Los Angeles waar de muziekprijzen zullen worden vergeven, meldde de Amerikaanse zender FoxNews maandag.
De band oefent momenteel in het Canadese Vancouver, aldus FoxNews. Het trio Sting, Stewart Copeland en Andy Summers ging in 1986 uit elkaar en kwam sindsdien slechts voor bijzondere gelegenheden bij elkaar, zoals tijdens het huwelijk van Sting.
In 1977 scoorde The Police met Roxanne een eerste grote hit. In het begin van de jaren tachtig hoorde de formatie bij de grootste popbands van dat moment.
En hopelijk krijgt hij iets te doen, want als ze vooral die dweilnummers van Ghost in the machine en Synchronicity gaan doen is er niks aan. Maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:28 schreef Zeiksnor het volgende:
Wat een werelddrummer was die man....hopelijk haalt hij het niveau nog kwa snelheid en souplesse.
simpele muziek?? Lekker in het gehoor, dat wel...maar absoluut niet simpel!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:15 schreef horned_reaper het volgende:
the police is echt geweldige muzieklekkere simpele en losse muziek
en toch vind ik het tof ^_^ daar moet een band veel klasse voor hebben in mijn opinie (H)
zie drie posts boven die van jouquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Numbie het volgende:
Geruchten gaan dat ze op de Grammy's voor het eerst weer samen gaan optreden...![]()
![]()
staat erbij inmiddelsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef Numbie het volgende:
Heeeeyyy, zie je wel. Toch erover heen gelezen.Maar bevestiging vanuit een goede bron zou wel fijn zijn op zich...
Zo beter?quote:After weeks of rumours, it has been confirmed that The Police will reunite and play at the 2007 Grammy Awards.
Inderdaad geen simpele...De reden waarom ik toch niet een die-hard fan ben is omdat ik het niet zo toegankelijk vind!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:24 schreef ForrestX het volgende:
[..]
simpele muziek?? Lekker in het gehoor, dat wel...maar absoluut niet simpel!
Een reden van de reunie is overigens het 30 jarig jubileum van de eerste The Police single...Fall out. Deze is op 12 februari 1976 uitgekomen...
Volgens mij bestaat er overigens geen officiele The Police website, of wel? Ben wel benieuwd naar tourschema nl....
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:06 schreef Rory78 het volgende:
Ik denk dat we na 11 februari wel meer info gaan krijgen over die reünie toernee.
Wat ik allemaal lees (60 concerten in de USA én in Europa), stemt natuurlijk goed! Tel daarbij op het feit dat Sting NL tot één van zijn belangrijkste landen uit zijn carrière ziet (ooit eens in een interview gelezen) en er moet toch minimaal wel een avondje stadion in NL in zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |