Meeting?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:39 schreef peaceman het volgende:
Maar er vallen altijd weer tickets vrij voor het veld. Daarom heb ik gewoon gewacht.. en zie daar... 2 veldkaarten
Als we kunnen welquote:
Heb je zo'n volle agenda dat je dat nu nog niet weet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als we kunnen wel, maar dat weet ik nog niet zeker.
Nou het is door de week he?! dus ik weet nu nog niet of het met onze beide banen te regelen is...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je zo'n volle agenda dat je dat nu nog niet weet?
Volgens mij mag dat ook niet... Denk je dat het een handelaar was? In dat geval had je m van mij gelijk mogen molesterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:56 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Maar vreemd genoeg kon de persoon voor mij 20 kaarten kopen. Lijkt mij toch ook niet echt de bedoeling.
Hmm, die kaarten kun je dus waarschijnlijk straks op Marktplaats oid terugvinden voor 500 euro per stuk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:56 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Heb in tegenstelling tot vorige keren maar eens mijn geluk beproeft bij de FreeRecordShop, maar eens en nooit meer. Die josti achter de balie deed gewoon iedereen een voor een uitdraaien en afrekenen en tussendoor nog even geld wisselen achter. Maar gelukkig toch 2 veldkaarten kunnen scoren. Maar vreemd genoeg kon de persoon voor mij 20 kaarten kopen. Lijkt mij toch ook niet echt de bedoeling.
ja waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hmm, die kaarten kun je dus waarschijnlijk straks op Marktplaats oid terugvinden voor 500 euro per stuk.![]()
Tsja, misschien was het een bekende.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat ook niet... Denk je dat het een handelaar was? In dat geval had je m van mij gelijk mogen molesteren![]()
![]()
Moet je voor de gein eens kijken hoeveel kaarten er NU al op Marktplaats staan.quote:
58 inmiddelsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef peaceman het volgende:
Er staan al weer 29 advertenties op marktplaats met aangeboden tickets
Stelletje flikkers zijn het ook!
Ik heb in een krant gelezen dat dit een eenmalig concert hier zou zijn. Maar ja, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:19 schreef evert het volgende:
godsamme, 3 kwartier wachten om binnen te komen bij ticketmaster en dan alleen nog maar k kaarten. dan maar niet, wachten op 2e concert?
Vind ik geen verkeerd plan! Afzetters, ¤150/stuk! En de mensen die echt graag willen voor de band hebben geen kaartjes meer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
58 inmiddels![]()
Bashen die lui met fake-bieden!
Ik ben al begonnen en ga er straks weer mee verder (moet nu even weg). Heb totaal geen respect voor die afzetters!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Vind ik geen verkeerd plan! Afzetters, ¤150/stuk! En de mensen die echt graag willen voor de band hebben geen kaartjes meer.
Kijk eens op Ebay: http://cgi.ebay.nl/twee-k(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:21 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Vind ik geen verkeerd plan! Afzetters, ¤150/stuk! En de mensen die echt graag willen voor de band hebben geen kaartjes meer.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Ben ook even aan het kloten op marktplaats. Uw bod van ¤ 1 is verwijdererd krijg ik enkele minuten later via de mail terug. Dan maar weer opnieuw bieden. Zal ze vandaag niet meer met rust laten.
Hoorde het net ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Extra concert op 14 september, kaartverkoop begint 17 maart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |