quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:58 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens dat iedereen nu ineens met Robben mee moet leven, terwijl er elke week geroepen wordt dat van der Vaart in tweeen getrapt moet worden, om maar niet te spreken over hoe het eraan toe ging, de keren dat 'ie wel langdurig geblesseerd was.
Nee hoor, ik lach nu lekker dat 'ie niet meer in 't shirt van PSV komt te spelen. Heerlijk vind ik het. En hij mag best op tijd fit zijn voor het EK, dat zou ik nog meer humor vinden.
ik heb tot nu toe 1 klote opmerking gehad over Robbenquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:13 schreef twi het volgende:
Ach, ik weet niet wie wat heeft gezegd, aangezien ik sinds afgelopen donderdag tot nu vrij druk in de weer ben geweest met zaken belangrijker dan het forum. Ik heb alleen Fnoord-Ajax heb gezien en sommige samenvattingen, en de topics even vluchtig door heb genomen, maar ik vind dat PSV'ers niet moeten mekkeren over klote reacties van Ajacieden over Robben, gezien de acties van veelal dezelfde personen richting het schopwerk op/blessureleed van Ajacieden.
Juist, maar als liefhebber zie ik Robben toch wel graag spelen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:47 schreef ErikT het volgende:
We hebben Robben nergens voor nodig. Volgend seizoen niet, en dit seizoen ook niet.
PSV wint wel zonder hem de UEFA Cup.
VDV is een arrogante kut-Ajacied. Robben is een sympathieke jongenquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:58 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens dat iedereen nu ineens met Robben mee moet leven, terwijl er elke week geroepen wordt dat van der Vaart in tweeen getrapt moet worden
Vind Robben ook geen sympatieke jongen met zijn maniertjes. Maar goed, ik leef wel met hem mee nu hij waarschijnlijk het ek gaat missen. En heb ook medelijden met mezelf, de titlelkansen en dus de kansen op een topzomer dalen bijna beneden het nulpunt nu.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
VDV is een arrogante kut-Ajacied. Robben is een sympathieke jongen
Ik leef ook mee met VDV hoor, als 'ie z'n kruisbanden scheurt. Alleen niet als 'ie weer terug is van z'n blessure
zie em ook graag spelenquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Juist, maar als liefhebber zie ik Robben toch wel graag spelen.
uit portugalquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
"Stuur Arjen een kaartje".
Lijkt me een mooie zomeractie.
juist wel het moment om te doenquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Chadi het volgende:
PSV heeft hem te snel gebracht. Ik vind het nog steeds onverantwoord wat Hiddink heeft gedaan . Je mag hem gewoon uit voorzorg niet brengen tegen Groningen dat duidelijk al uitgespeeld was bij het begin van de wedstrijd. PSV 3 had nog van Groningen kunnen winnen zonder Robben. Dan spaar je hem gewoon even nog extra uit voor zorg.
beide partijen zaten fout!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef Chadi het volgende:
PSV heeft hem te snel gebracht. Ik vind het nog steeds onverantwoord wat Hiddink heeft gedaan . Je mag hem gewoon uit voorzorg niet brengen tegen Groningen dat duidelijk al uitgespeeld was bij het begin van de wedstrijd. PSV 3 had nog van Groningen kunnen winnen zonder Robben. Dan spaar je hem gewoon even nog extra uit voor zorg.
Ik hoorde dat er een onderzoek naar VD Hoogenband ingesteld gaat worden?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:29 schreef Sloggi het volgende:
Ze hadden 'm goed in kunnen brengen, maar waarom al in de 45e minuut
45 minuten is wel lang voor iemand die net terug is van een blessure.
Gehehehheheheequote:Op dinsdag 13 april 2004 17:20 schreef pascalheister het volgende:
jammer dat we hem niet meer zien spelen, maar zonder Robben red PSV het ook wel
wist niet dat het seizoen al voorbij isquote:Op donderdag 15 april 2004 01:19 schreef NewLife het volgende:
[..]
Gehehehhehehee![]()
datwas mooi, en niet alleen voor Robbenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:47 schreef Thetallguy het volgende:
Staande ovatie bij het opkomen van het trainingsveld vanmiddag
Advocaat een fluitconcertje
als publiekswissel zou het erg mooi zijn geweestquote:Op zondag 20 juni 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Die arme Arjen. Je zal maar de beste man zijn geweest en dan gewisseld worden.
Uit het hart van een PSV-er: ik had Sneider graag op de andere zijlijn gezien.quote:Inderdaad.! Vanuit het hart van een ajacied! Robben! Je was geweldig!
owjah, oopsquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:40 schreef methodmich het volgende:
Een heel slecht duel van Robben dus?
Zeker. Als Groningen-fan vind ik dat ook best jammer. Maar het kan nog wat opleveren als Chelsea hem over twee jaar voor pak 'm beet 50 miljoen aan Real Madrid verkoopt.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:55 schreef Sloggi het volgende:
PSV had 'm nog niet moeten verkopen. Nu zou 'ie voor het dubbele weggaan
Na de wedstrijd van vanavond denken ze "What the fuck is he doing here?"quote:Op maandag 28 juni 2004 19:56 schreef tong80 het volgende:
De Chelsea supporters hoeven hem iig niet meer te leren kennen.
Waarschijnlijk dachten ze voor het toernooi 'Who the fuck is Robben?'
2 man voorbij komen is idd niet slecht, maar als je de bal daarna kwijt bent, heb je er niks aan. Het is mooi, maar niet effectief en aan dat laatste heb je helaas meerquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:26 schreef tuindwerg het volgende:
Echt jammer inderdaad van gisteren. Maar wat had de scheids tegen hem? Robben ging bij elk tikkie liggen, maar kreeg zelden een vrije trap mee. Soms was dat terecht, maar vaker niet... Ik kan me voorstellen dat je op die manier amper in de wedstrijd kunt komen.
Overigens vond ik het TV-commentaar wel erg negatief. "Robben komt weer niet langs zijn man", als hij al 2 Portugezen had omspeeld en vervolgens niet langs de derde komt vind ik niet helemaal terecht.
Dat begrijp ik, maar dat hij 3 man voorbij moest kwam volgens mij vooral door de zwakte van de rest van Oranje. Als iemand zich nou eens had aangeboden, had hij de bal al af kunnen spelen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
2 man voorbij komen is idd niet slecht, maar als je de bal daarna kwijt bent, heb je er niks aan. Het is mooi, maar niet effectief en aan dat laatste heb je helaas meer
Niet mee eens.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Portugal was op iedere positie beter, dat kun je Robben of de andere spelers moeilijk kwalijk nemen. Maar de nuchtere Hollanders vinden iets al snel geweldig of zeer slecht. Gisteren waren ze kansloos, dus de spelers waren slecht
Robben zijn probleem is dat hij de bal vaak niet wil afspelen. niet alleen in oranje maar ook al bij PSV.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:47 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat hij 3 man voorbij moest kwam volgens mij vooral door de zwakte van de rest van Oranje. Als iemand zich nou eens had aangeboden, had hij de bal al af kunnen spelen.
het hele wk kwam de meeste dreiging van Robben.. Dat op tijd afspelen gaat hij met de jaren wel leren!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:23 schreef J-DOGG het volgende:
[..]
Robben zijn probleem is dat hij de bal vaak niet wil afspelen. niet alleen in oranje maar ook al bij PSV.
Net als Arjen een talentje hè?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:46 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, was dat zijn vriendin dir voor hem liep toen hij uit de gate kwam?
vi.nlquote:Arjen Robben staat maand aan de kant
10/8/2004 15:32
Een ogenschijnlijk lichte blessure bij Arjen Robben blijkt ernstiger dan verwacht. De linksbuiten van Chelsea mist de start van het Premiership, maar waarschijnlijk ook het begin van de WK-kwalificatie.
Robben was zondag niet van de partij bij het duel met Real Zaragoza waar Gianfranco Zola afscheid nam van het Chelsea-publiek, en andersom. Assistent-coach Steve Clarke sprak zondag de vrees uit dat de Nederlandse linksbuiten nog langer uit de roulatie zou zijn. 'De tijd begint voor hem te dringen. Het zonde dat hij deze kleine blessure heeft bij een stom incident.'
Robben liep de voetblessure op in het vriendschappelijke duel met AS Roma. De overtreding van Oliver Dacourt was aanleiding voor Mateja Kezman verhaal te halen bij de Fransman, hetgeen de Servische aanvaller een rode kaart opleverde.
Volgens Studio Sport heeft de medische staf van Chelsea Robben een maand absolute rust als behandeling voorgeschreven. Met de rust moet het scheurtje in zijn middenvoetsbeentje van zijn kleine teen genezen.
Robben mist niet alleen de start van het Premiership. De linksbuiten moet ook verstek laten gaan bij de eerste interland onder leiding van Marco van Basten. Het Nederlands elftal oefent 18 augustus tegen Zweden. Waarschijnlijk ontbreekt Robben ook tegen Liechtenstein en in de eerste WK-kwalificatiewedstrijd tegen Tsjechië.
Tactisch natuurlijk bijzonder slim.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:08 schreef Djekko het volgende:
Kut-Dacourt met z'n belachelijke overtreding.Gewoon ff de beste speler van Chelsea onklaar maken
![]()
Heel spijtig, kan hem zomaar het seizoen kosten. Je weet niet hoe zijn vervanger zal spelen. In ieder geval is er wel veel voor hem betaald, dus hij krijgt nog wel z'n kans.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:10 schreef Spideyman het volgende:
Robben maand geblesseerd......
Daar zit Chelsea niet meequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
In ieder geval is er wel veel voor hem betaald, dus hij krijgt nog wel z'n kans.
Maar de pers (en de toeschouwer) welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar zit Chelsea niet mee
bronquote:Chelsea winger Arjen Robben will taste his first action in a Blues shirt after recovering from a foot injury.
Chelsea (from): Cech, Cudicini, Pigdeley, Bridge, Gallas, Carvalho, Ferreira, Huth, Terry, Cole, Duff, Geremi, Lampard, Makelele, Parker, Tiago, Smertin, Gudjohnsen, Kezman, Robben.
Hij staat niet in de basis maar misschien dat ie mag invallen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Arjen speelt vandaag.
[..]
bron
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef zjroentje het volgende:
Doet 'ie al mee?
ja mooi om te horen. dan zet hij weer eens aan, en dreigt alleen maar, smokkelt 20 meter en niemand die durft in te grijpen! want ze weten dat ze dan uitgekapt worden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:51 schreef Haspel33 het volgende:
Goed bezig weer die 1e helft. Dat verwachtingsvolle geroes vanuit het publiek als ie elke keer aan de bal komt voor een rush.
Vast een invalbeurtje of zo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:39 schreef Zapper het volgende:
Speelt Kezman (al)?
Ik hoop 't wel, desnoods met een doodschopquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Leren ze hem in Engeland vast wel af, denk ik.
vertrouwen in ajax nu al kwijtquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:02 schreef lookinforyou het volgende:
VoreG wat is met je signature gebeurt???![]()
Verkocht voor 16 miljoen euro schat ik zo.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:02 schreef lookinforyou het volgende:
Heeft een tijdelijke breakquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:02 schreef lookinforyou het volgende:
Als ie niet gewisseld wordt...quote:Op zondag 7 november 2004 14:14 schreef ErikT het volgende:
We worden wereldkampioen
Daar geef ik Groningen toch iets meer credits voor.quote:Op zondag 7 november 2004 17:03 schreef cultheld het volgende:
Robben is één van de beste spelers die ooit zijn afgeleverd door PSV
gekocht door PSV bedoel je.quote:Op zondag 7 november 2004 17:03 schreef cultheld het volgende:
Robben is één van de beste spelers die ooit zijn afgeleverd door PSV
Precies, die fucking Brabo's proberen weer met de eer te strijkenquote:Op zondag 7 november 2004 17:06 schreef bruut het volgende:
[..]
gekocht door PSV bedoel je.
Zoals de Groningse gasbel de nationale schatkist op peil houdt, zo zal het een Groningse linkervoet zijn die ons de wereldtitel brengt.quote:Op zondag 7 november 2004 17:08 schreef savelkoul het volgende:
Robben is een Groninger!![]()
Mogen we je aanraken?quote:Op zondag 7 november 2004 17:04 schreef savelkoul het volgende:
Ik had Robben een keer bijna (...) onder de auto toen ie op zijn fietsie zomaar een zebrapad overstak. Hij stak nog even zijn hand omhoog, zo van 'sorry'.
En nu speelt ie bij Chelsea
Gatverdamme ik ben geen homoquote:Op zondag 7 november 2004 17:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mogen we je aanraken?
anders hap je ook nog ffquote:Op zondag 7 november 2004 17:58 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Gatverdamme ik ben geen homo
De enige echt boeiende club heeft pas boeiende spelers.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:25 schreef VoreG het volgende:
Ondanks dat hij bij geen enkele ploeg heeft gespeelt waar hij echt kan boeien, goede keuze
Ajax en Arsenal, mooiere clubs zijn er niet, Barca komt er in de buurt.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De enige echt boeiende club heeft pas boeiende spelers.![]()
Boeien. Daar zijn andere topics voor.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax en Arsenal, mooiere clubs zijn er niet, Barca komt er in de buurt.
Ik gaf toch mijn mening over Robben? Daarna ging jij offtopicquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Boeien. Daar zijn andere topics voor.![]()
Ik ga toch ook niet in het Ajax-topic posten dat ik voor Feyenoord ben.(b.w.v.s.)
Nee, je gaf je mening over de clubs waar hij heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 12 november 2004 16:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik gaf toch mijn mening over Robben? Daarna ging jij offtopic
Ondanks zijn clubs is het een goede keuze. Daarmee zeg ik dus dat het een goede speler is.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, je gaf je mening over de clubs waar hij heeft gespeeld.
Eigenlijk nog best ontopic op de zijdelingse manier maar desalniettemin irriteer ik me er aan dat sommigen 'altijd' posten vanuit hun clubvisie.
Oké, laat maar. Misschien ligt het aan mij.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ondanks zijn clubs is het een goede keuze. Daarmee zeg ik dus dat het een goede speler is.
Weer trefzeker.quote:59' [1 - 2] A. Robben
Aan PSV inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:36 schreef cultheld het volgende:
Hij is veel te goedkoop verkocht
Misschien wel, maar misschien ook niet, dat kun je van te voren niet weten. Het was een mooi bedrag al weet ik niet meer hoe hoog het was.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:36 schreef cultheld het volgende:
Hij is veel te goedkoop verkocht
18 miljoen euro aan een club als Chelsea. Dat Man U dat zou geven ok, maar bij Chelsea was meer te halen geweest denk ik. Ze hebben voor Drogba 30 miljoen betaald.............. En Drogba is vervangbaar door Gudjohnsen maar Robben door niemandquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet, dat kun je van te voren niet weten. Het was een mooi bedrag al weet ik niet meer hoe hoog het was.
Maar hij doet het natuurlijk wel fantastisch daar, meer dan ik van te voren had verwacht, teminste zo snel al.
Dat is gedeeltelijk zelfbescherming.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:46 schreef Djekko het volgende:
Hij is het snel gaan liggen in ieder geval nog niet verleerdDas jammer voor zo'n voetballer
Rare zelfbescherming,gaan liggen en vervolgens met puppy oogjes naar de scheids kijken in de hoop voor een fluitsignaal....quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk zelfbescherming.
Jij hebt de wedstrijd niet gezien?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
. Hij is niet iemand die ernaar op zoek gaat imo.
Zo hij heeft de smaak van het scoren goed te pakken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weer trefzeker.Tegen Fulham.
Ja en het rare is dat ie geen geel krijgt en Lampard wordt wel degelijk in de 16 op zijn voet getrapt,gaat liggen en krijgt wel geel ipv een pingelquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee.
Wel dus?
Daar zal ie toch mee op moeten gaan houden, anders is hij:quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:46 schreef Djekko het volgende:
Hij is het snel gaan liggen in ieder geval nog niet verleerdDas jammer voor zo'n voetballer
Sorry dat ik het moet zeggen, maar Robben is vaak wel degelijk op zoek naar de vrije trap. Wat je zegt ben ik het wel mee eens. Bij Robben is het echter bijna altijd zo dat hij heel snel gaat liggen in een sprintduel door zogenaamd haken of shirtje trekken van zijn tegenstander. Bij het minste geringste gaat ie al liggen en dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij gaat wel te makkelijk, vragen om kaarten doet ie gelukkig niet maar ik denk dat ie wel bang is voor blessures. Je ziet vaker aanvallers door de lucht zweven zonder dat ze geraakt zijn, maar door te springen ontwijken ze net een flinke tackle bv. Hij is niet iemand die ernaar op zoek gaat imo.
Hij loopt inderdaad als een wijfquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Showtime het volgende:
verder ook af en toe lachwekkend als je de gelijkenissen ziet van het lopen van het vrouwelijk geslacht
In die categorie wordt je gauw geplaatst wanneer je een vleugelaanvaller met een goede passeerbeweging bent. Ik vond het wel meevallen, hij heeft veel goede passes gegeven, helaas werd er te weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:41 schreef aldostuta het volgende:
Vond hem wel erg eoistisch.
Misschien wel, heb ook maar alleen de samenvatting gezien hoor. Maar hij schoot een paar keer uit een heel moeilijke hoek, terwijl hij ook voor had kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
In die categorie wordt je gauw geplaatst wanneer je een vleugelaanvaller met een goede passeerbeweging bent. Ik vond het wel meevallen, hij heeft veel goede passes gegeven, helaas werd er te weinig mee gedaan.
Jij hebt wel vaker goeie posts, dit is er eentje vanquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Showtime het volgende:
Oh my fucking god!!!!!
Wat een geweldige wedstrijd van Robben zeg. Ik heb de hele wedstrijd gezien en hij speelde werkelijk fantastisch. In de eerste helft kwam het gevaar alleen van zijn kant af en zijn doelpunt in de tweede helft. BAM 4 man gepasseerd en erin knallen die handel. Het 1-2 tje bij het vierde goal was ook schitterend, hakballetje als assist van Robben en doelpunt.
Deze gast is echt zo ongelofelijk goed bezig niet normaal meer wat hij allemaal laat zien zeg.
En ja ik erger me ook dood aan al zijn overdreven valpartijen en onnodige gezeik tegenover de scheidsrechter wanneer er in zijn ogen een overtreding is begaan door de tegenstander.
Maar even los van dat laatste, hij speelt werkelijk fan- tas- tisch! Een genot om naar zijn spel te kijken, verder ook af en toe lachwekkend als je de gelijkenissen ziet van het lopen van het vrouwelijk geslacht. Maar who the fuck cares hij speelt echt abnormaal dreigend daar aan de linkerkant.
Das wel duidelijk, in totaal heeft Robben 'maar' 5x op goal geschoten. Net zo vaak speelde hij de bal naar iemand die in goede scoringspositie was.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien wel, heb ook maar alleen de samenvatting gezien hoor.
Thanks Spideyquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:48 schreef Spideyman het volgende:
Jij hebt wel vaker goeie posts, dit is er eentje vanGoed samengevat valt niet veel meer over te zeggen.
Z'n voetenwerk (het tennisbegrip) is één van z'n beste kwaliteiten. Heeft met z'n manier van lopen te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Showtime het volgende:
verder ook af en toe lachwekkend als je de gelijkenissen ziet van het lopen van het vrouwelijk geslacht.
Jaaaaaquote:Op zondag 14 november 2004 13:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is vanavond te gast bij Studio Voetbal.
Vanwaar de smilie?quote:Op zondag 14 november 2004 13:22 schreef BB-King het volgende:
Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Robben...![]()
He wat jammer weer, zeur niet zo zeg...quote:Op zondag 14 november 2004 13:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
JaaaaaMaar wedden dat het op de één of andere manier toch weer 90% van de tijd over Ajax gaat
Feit is wel dat het de laatste weken met welke gast dan ook, bijna volledig over Ajax ging. Maar ja, we zullen zien vanvondquote:Op zondag 14 november 2004 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
He wat jammer weer, zeur niet zo zeg...
Dat Cruyff een bepaalde eigenschap bezat is niet meteen een vrijkaartje voor alle voetballers om ook arrogant te zijn. De hel zou losbreken op het veld met al die "arrogante" Cruyff wanabees.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Had Cruyff vroeger ook.
Duhh.. Alleen degenen die net zo goed zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:38 schreef Showtime het volgende:
Dat Cruyff een bepaalde eigenschap bezat is niet meteen een vrijkaartje voor alle voetballers om ook arrogant te zijn.
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Maar hij heeft arrogante trekjes gekregen vind ik.
Cruyff alleen is niet representatief voor alle topspelers.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oké. Ik wilde alleen maar zeggen dat enige arrogantie in zijn geval niet zo verwonderlijk is. Het hoort bij topspelers.
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:57 schreef jerryx het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?Waarom vinden Nederlanders toch zo snel iemand arrogant?
Nee, maar op deze manier had ik er vier woorden voor nodig ipv zes posts.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Cruyff alleen is niet representatief voor alle topspelers.
Ik ben het eens met je overeenkomst tussen Cruyff en Robben.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee, maar op deze manier had ik er vier woorden voor nodig ipv zes posts.
Absolute toppers krijgen het vanzelf (een beetje). Als je door iedereen gelauwerd wordt is het moeilijk met beide benen op de grond te blijven staan. Dat lukt Arjen nog aardig vind ik (vandaar dat ik hem ook niet echt arrogant vind zoals meer mensen hier), maar hij straalt absoluut uit dat hij zich onoverwinnelijk voelt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je overeenkomst tussen Cruyff en Robben.
Ik ben het niet eens met je beredenatie dat het hoort bij topspelers.
Een brutaal mens beheerst de halve wereld, ik denk dat het in een soortgelijk principe in uitstraling en lef op de voetbalvelden hetzelfde geldt. Robben heeft dat ook inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
hij straalt absoluut uit dat hij zich onoverwinnelijk voelt.
Arrogantie en zelfvertrouwen zijn twee totaal verschillende eigenschappen. Het vele zelfvertrouwen echter wordt vaak verkeerd geinterpeteerd waardoor het al gauw op arrogantie lijkt. (we bedoelen hetzelfde denk ik, alleen ik formuleer het anders)quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het verschil tussen arrogantie en bijzonder veel zelfvertouwen is klein.
je vergeet Gullitquote:Op zondag 14 november 2004 13:22 schreef BB-King het volgende:
Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Robben...![]()
Hij liet zich weer een aantal keren opzichtig vallen, en toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben. Totaal ongepast en verrekte arrogant imo.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:57 schreef jerryx het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?Waarom vinden Nederlanders toch zo snel iemand arrogant?
Op het veld mag alles vind ik.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij liet zich weer een aantal keren opzichtig vallen, en toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben. Totaal ongepast en verrekte arrogant imo.
Het minzame lachje was voor de scheids, die de wereld een prachtig doelpunt van Van Bronkhorst ontnam. Niet z'n eerste onterecht afgekeurde goal.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben.
Dat doelpunt was in de eerste helft, dat lachje in de tweede.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het minzame lachje was voor de scheids, die de wereld een prachtig doelpunt van Van Bronkhorst ontnam. Niet z'n eerste onterecht afgekeurde goal.
Bij dat doelpunt lachtte hij ook minzaam, tegen de scheids. Andere lachjes zijn mij ontgaan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat doelpunt was in de eerste helft, dat lachje in de tweede.
Dat is irritant, niet arrogantquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij liet zich weer een aantal keren opzichtig vallen
Tsja, eigenlijk zijn wedstrijden tegen dit soort landjes totaal onnodig en zou de poule uit maximaal 4 landen mogen bestaan... Dit is gewoon niveau hoofdklasse B ofzo. Dan zou ik ook zo lachenquote:en toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben.
Ik vind het wel meevallen. Kluivert, díe is arrogant. Robben is gewoon een beetje een apparte jongen. Een echte noorderlingquote:Totaal ongepast en verrekte arrogant imo.
Moet toegeven dat hij het leuk doet, neemt niet weg dat je zo iemand makkelijk uit zijn spel haalt. Verkoop hem gewoon een paar rotschoppen en je ziet hem niet meer.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:40 schreef fayakill het volgende:
en over Robben
ja hij rent dan wel als een fag, zijn spel is briljant
daarom win je maar met 3-0quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:45 schreef FR_08 het volgende:
Tsja, eigenlijk zijn wedstrijden tegen dit soort landjes totaal onnodig en zou de poule uit maximaal 4 landen mogen bestaan... Dit is gewoon niveau hoofdklasse B ofzo. Dan zou ik ook zo lachen
[..]
quote:Ik vind het wel meevallen. Kluivert, díe is arrogant. Robben is gewoon een beetje een apparte jongen. Een echte noorderling
ja, dat dachten we over andere talenten ookquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeik over Robben, het is de beste speler die in we in jaren hebben... Misschien wel de beste sinds Van Basten (op Bergkamp na)...
wie dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat dachten we over andere talenten ook
Ik vind het wel erg vroeg om daar nu al over te oordelen. En zoals ik al in een eerdere reactie zei, elke speler moet op zichzelf worden beoordeeld niet ten op zichte van een topspeler uit het verleden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeik over Robben, het is de beste speler die in we in jaren hebben... Misschien wel de beste sinds Van Basten (op Bergkamp na)...
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:57 schreef The_Hives het volgende:
daarom win je maar met 3-0
Ja klopt, iedereen sprak over van der Vaart en af en toe over Robben... Nu spreekt men nog steeds veel over Van der Vaart alleen vrijwel nooit meer positief!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
van der Vaart, Sneijder, van Persie etc.
Maar die zijn ongeveer tegelijkertijd met Robben doorgebroken, en over Robben zeggen we het nu nog. Da's tch wel een verschil.
Dan heb je gelijk z'n beste wedstrijd in een Groningen-shirt te pakken volgens mij.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:57 schreef methodmich het volgende:
Weet ik niet eens eigenlijk. Robben dolde op zijn 16e de Feyenoord 1-defensie...
quote:Van Basten says Robben is beter than Rooney
Holland coach Marco van Basten says that Chelsea's summer signing Arjen Robben is curently the brightest talent in world football and even insists that he is better than Manchester United starlet Wayne Rooney. Van Basten is convinced that although Robben is already a world star his true potential has has yet to emerge.
In an interview in the 'Daily Star' Van Basten said : "Holland has found a jewel who is so young. If I had to choose between Rooney and Robben, every time I would choose Robben - and for many reasons. For me it is a blessing to be able to train him and see him develop. It is one of the joys of being Dutch manager. For that reason alone, I am happy. Robben is the typical extreme left. A special player with great technique and loads of pace. He can score beautiful goals and is in the best form of his life. He is a rare species in football since there are few players with these characteristics. For me it is clear that he has all the attributes to be the best player in the world. He needs to keep working hard on the pitch, which he will do. For me, Chelsea have the best future talent going and I think they did a very good bit of business when they signed him in the summer."
Bron: dutch football
Noem er eens een dan.... Als er iemand niet arrogant is is Robben het wel. Hij weet dat hij heel goed is maar is daar heel nuchter over. En uiteraard gedraag je je anders als je gewoon supergoed bent, dasch logisch, maar arrogant?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Maar hij heeft arrogante trekjes gekregen vind ik.
Hij lijkt inderdaad erg blessuregevoelig te zijn. Hopelijk gebeurt dit niet al te vaak meer, maar ik ben bang dat hij nog wel wat meer blessures gaat krijgen, helaas.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Is die jongen van porselein ofzo?
Wat zonde iedere keer zeg.
quote:'Blessure Robben ernstiger dan verwacht'
27/8/2005 20:33
Het is nog onzeker of Arjen Robben volgende zaterdag in staat is te spelen voor het Nederlands elftal. De aanvaller kampt met een enkelblessure.
Zaterdag ontbrak de aanvaller in de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. Volgens vader Hans Robben is de blessure ernstiger dan verwacht.
'Zaterdagochtend is Arjen in het ziekenhuis geweest. Een dokter heeft er naar zijn enkel gekeken omdat het iets ernstiger is dan in eerste instantie werd gedacht. Het is nu afwachten hoe de blessure zich deze week ontwikkelt. Hij hoopt te kunnen spelen en zal zich ook melden bij Oranje
mmm.. dit kan echt z'n basisplaats gaan kosten bij chelsea als die steeds geblesseerd is. Hopelijk is ie weer fit voor de belangrijke wedstrijd tegen de Tsjechen.quote:
omgquote:
Ik hoop dat hij daadwerkelijk de overstap gaat maken. Chelsea kan wel zonder.quote:Tottenham eye Robben developments
Tottenham boss Martin Jol wants to sign Arjen Robben if the chance arises. The Dutch winger's relationship with Chelsea manager Jose Mourinho is reportedly deteriorating and Jol is keeping a keen eye on developments.
"If there are more problems surrounding Robben I'll make a mega bid for him," Jol told Dutch website Football Zone.
"Spurs have a lot of quality. Financially we're very healthy, too. We've money to spend and that's why we can bring in expensive players."
Robben made a startling impact at Stamford Bridge last season, but his spell in west London has been blighted by injury. Speculation has suggested Mourinho is growing increasingly frustrated by the 21-year-old's attitude and fitness record and would be willing to offload the Dutchman, who cost £12m in summer 2004. The reported row resurfaced after Robben's substitution in the Champions League defeat against Real Betis. However, Mourinho insisted he replaced the former PSV Eindhoven star because of injury and that there was no subsequent falling out between the pair (BBC Sport)
Bij Groningen is hij nog steeds welkom...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef DeTolk het volgende:
Als ie verstandig is gaat ie een niveautje lager voetballen, om zo lang mogelijk te kunnen doorgaan.
als ie daar wel fit blijft, waarom niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij Groningen is hij nog steeds welkom...
Met 70.000 euro per week? Denk je dat ie van de LOM-school komt?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef DeTolk het volgende:
Als ie verstandig is gaat ie een niveautje lager voetballen, om zo lang mogelijk te kunnen doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |