Weer trefzeker.quote:59' [1 - 2] A. Robben
Aan PSV inderdaad.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:36 schreef cultheld het volgende:
Hij is veel te goedkoop verkocht
Misschien wel, maar misschien ook niet, dat kun je van te voren niet weten. Het was een mooi bedrag al weet ik niet meer hoe hoog het was.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:36 schreef cultheld het volgende:
Hij is veel te goedkoop verkocht
18 miljoen euro aan een club als Chelsea. Dat Man U dat zou geven ok, maar bij Chelsea was meer te halen geweest denk ik. Ze hebben voor Drogba 30 miljoen betaald.............. En Drogba is vervangbaar door Gudjohnsen maar Robben door niemandquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet, dat kun je van te voren niet weten. Het was een mooi bedrag al weet ik niet meer hoe hoog het was.
Maar hij doet het natuurlijk wel fantastisch daar, meer dan ik van te voren had verwacht, teminste zo snel al.
Dat is gedeeltelijk zelfbescherming.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:46 schreef Djekko het volgende:
Hij is het snel gaan liggen in ieder geval nog niet verleerdDas jammer voor zo'n voetballer
Rare zelfbescherming,gaan liggen en vervolgens met puppy oogjes naar de scheids kijken in de hoop voor een fluitsignaal....quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk zelfbescherming.
Jij hebt de wedstrijd niet gezien?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
. Hij is niet iemand die ernaar op zoek gaat imo.
Zo hij heeft de smaak van het scoren goed te pakken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weer trefzeker.Tegen Fulham.
Ja en het rare is dat ie geen geel krijgt en Lampard wordt wel degelijk in de 16 op zijn voet getrapt,gaat liggen en krijgt wel geel ipv een pingelquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee.
Wel dus?
Daar zal ie toch mee op moeten gaan houden, anders is hij:quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:46 schreef Djekko het volgende:
Hij is het snel gaan liggen in ieder geval nog niet verleerdDas jammer voor zo'n voetballer
Sorry dat ik het moet zeggen, maar Robben is vaak wel degelijk op zoek naar de vrije trap. Wat je zegt ben ik het wel mee eens. Bij Robben is het echter bijna altijd zo dat hij heel snel gaat liggen in een sprintduel door zogenaamd haken of shirtje trekken van zijn tegenstander. Bij het minste geringste gaat ie al liggen en dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij gaat wel te makkelijk, vragen om kaarten doet ie gelukkig niet maar ik denk dat ie wel bang is voor blessures. Je ziet vaker aanvallers door de lucht zweven zonder dat ze geraakt zijn, maar door te springen ontwijken ze net een flinke tackle bv. Hij is niet iemand die ernaar op zoek gaat imo.
Hij loopt inderdaad als een wijfquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Showtime het volgende:
verder ook af en toe lachwekkend als je de gelijkenissen ziet van het lopen van het vrouwelijk geslacht
In die categorie wordt je gauw geplaatst wanneer je een vleugelaanvaller met een goede passeerbeweging bent. Ik vond het wel meevallen, hij heeft veel goede passes gegeven, helaas werd er te weinig mee gedaan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:41 schreef aldostuta het volgende:
Vond hem wel erg eoistisch.
Misschien wel, heb ook maar alleen de samenvatting gezien hoor. Maar hij schoot een paar keer uit een heel moeilijke hoek, terwijl hij ook voor had kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
In die categorie wordt je gauw geplaatst wanneer je een vleugelaanvaller met een goede passeerbeweging bent. Ik vond het wel meevallen, hij heeft veel goede passes gegeven, helaas werd er te weinig mee gedaan.
Jij hebt wel vaker goeie posts, dit is er eentje vanquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Showtime het volgende:
Oh my fucking god!!!!!
Wat een geweldige wedstrijd van Robben zeg. Ik heb de hele wedstrijd gezien en hij speelde werkelijk fantastisch. In de eerste helft kwam het gevaar alleen van zijn kant af en zijn doelpunt in de tweede helft. BAM 4 man gepasseerd en erin knallen die handel. Het 1-2 tje bij het vierde goal was ook schitterend, hakballetje als assist van Robben en doelpunt.
Deze gast is echt zo ongelofelijk goed bezig niet normaal meer wat hij allemaal laat zien zeg.
En ja ik erger me ook dood aan al zijn overdreven valpartijen en onnodige gezeik tegenover de scheidsrechter wanneer er in zijn ogen een overtreding is begaan door de tegenstander.
Maar even los van dat laatste, hij speelt werkelijk fan- tas- tisch! Een genot om naar zijn spel te kijken, verder ook af en toe lachwekkend als je de gelijkenissen ziet van het lopen van het vrouwelijk geslacht. Maar who the fuck cares hij speelt echt abnormaal dreigend daar aan de linkerkant.
Das wel duidelijk, in totaal heeft Robben 'maar' 5x op goal geschoten. Net zo vaak speelde hij de bal naar iemand die in goede scoringspositie was.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien wel, heb ook maar alleen de samenvatting gezien hoor.
Thanks Spideyquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:48 schreef Spideyman het volgende:
Jij hebt wel vaker goeie posts, dit is er eentje vanGoed samengevat valt niet veel meer over te zeggen.
Z'n voetenwerk (het tennisbegrip) is één van z'n beste kwaliteiten. Heeft met z'n manier van lopen te maken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef Showtime het volgende:
verder ook af en toe lachwekkend als je de gelijkenissen ziet van het lopen van het vrouwelijk geslacht.
Jaaaaaquote:Op zondag 14 november 2004 13:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hij is vanavond te gast bij Studio Voetbal.
Vanwaar de smilie?quote:Op zondag 14 november 2004 13:22 schreef BB-King het volgende:
Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Robben...![]()
He wat jammer weer, zeur niet zo zeg...quote:Op zondag 14 november 2004 13:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
JaaaaaMaar wedden dat het op de één of andere manier toch weer 90% van de tijd over Ajax gaat
Feit is wel dat het de laatste weken met welke gast dan ook, bijna volledig over Ajax ging. Maar ja, we zullen zien vanvondquote:Op zondag 14 november 2004 13:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
He wat jammer weer, zeur niet zo zeg...
Dat Cruyff een bepaalde eigenschap bezat is niet meteen een vrijkaartje voor alle voetballers om ook arrogant te zijn. De hel zou losbreken op het veld met al die "arrogante" Cruyff wanabees.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Had Cruyff vroeger ook.
Duhh.. Alleen degenen die net zo goed zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:38 schreef Showtime het volgende:
Dat Cruyff een bepaalde eigenschap bezat is niet meteen een vrijkaartje voor alle voetballers om ook arrogant te zijn.
Waarom dat nou weer?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Maar hij heeft arrogante trekjes gekregen vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |