Dat vraag ik me ook altijd af.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:57 schreef jerryx het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?Waarom vinden Nederlanders toch zo snel iemand arrogant?
Nee, maar op deze manier had ik er vier woorden voor nodig ipv zes posts.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Cruyff alleen is niet representatief voor alle topspelers.
Ik ben het eens met je overeenkomst tussen Cruyff en Robben.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee, maar op deze manier had ik er vier woorden voor nodig ipv zes posts.
Absolute toppers krijgen het vanzelf (een beetje). Als je door iedereen gelauwerd wordt is het moeilijk met beide benen op de grond te blijven staan. Dat lukt Arjen nog aardig vind ik (vandaar dat ik hem ook niet echt arrogant vind zoals meer mensen hier), maar hij straalt absoluut uit dat hij zich onoverwinnelijk voelt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je overeenkomst tussen Cruyff en Robben.
Ik ben het niet eens met je beredenatie dat het hoort bij topspelers.
Een brutaal mens beheerst de halve wereld, ik denk dat het in een soortgelijk principe in uitstraling en lef op de voetbalvelden hetzelfde geldt. Robben heeft dat ook inderdaad.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
hij straalt absoluut uit dat hij zich onoverwinnelijk voelt.
Arrogantie en zelfvertrouwen zijn twee totaal verschillende eigenschappen. Het vele zelfvertrouwen echter wordt vaak verkeerd geinterpeteerd waardoor het al gauw op arrogantie lijkt. (we bedoelen hetzelfde denk ik, alleen ik formuleer het anders)quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het verschil tussen arrogantie en bijzonder veel zelfvertouwen is klein.
je vergeet Gullitquote:Op zondag 14 november 2004 13:22 schreef BB-King het volgende:
Cruijff, Van Basten, Bergkamp, Robben...![]()
Hij liet zich weer een aantal keren opzichtig vallen, en toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben. Totaal ongepast en verrekte arrogant imo.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:57 schreef jerryx het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer?Waarom vinden Nederlanders toch zo snel iemand arrogant?
Op het veld mag alles vind ik.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij liet zich weer een aantal keren opzichtig vallen, en toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben. Totaal ongepast en verrekte arrogant imo.
Het minzame lachje was voor de scheids, die de wereld een prachtig doelpunt van Van Bronkhorst ontnam. Niet z'n eerste onterecht afgekeurde goal.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben.
Dat doelpunt was in de eerste helft, dat lachje in de tweede.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het minzame lachje was voor de scheids, die de wereld een prachtig doelpunt van Van Bronkhorst ontnam. Niet z'n eerste onterecht afgekeurde goal.
Bij dat doelpunt lachtte hij ook minzaam, tegen de scheids. Andere lachjes zijn mij ontgaan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat doelpunt was in de eerste helft, dat lachje in de tweede.
Dat is irritant, niet arrogantquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij liet zich weer een aantal keren opzichtig vallen
Tsja, eigenlijk zijn wedstrijden tegen dit soort landjes totaal onnodig en zou de poule uit maximaal 4 landen mogen bestaan... Dit is gewoon niveau hoofdklasse B ofzo. Dan zou ik ook zo lachenquote:en toen een speler van Andorra dat bij de achterlijn deed, kwam er ontzettend minzaam lachje van Robben.
Ik vind het wel meevallen. Kluivert, díe is arrogant. Robben is gewoon een beetje een apparte jongen. Een echte noorderlingquote:Totaal ongepast en verrekte arrogant imo.
Moet toegeven dat hij het leuk doet, neemt niet weg dat je zo iemand makkelijk uit zijn spel haalt. Verkoop hem gewoon een paar rotschoppen en je ziet hem niet meer.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:40 schreef fayakill het volgende:
en over Robben
ja hij rent dan wel als een fag, zijn spel is briljant
daarom win je maar met 3-0quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:45 schreef FR_08 het volgende:
Tsja, eigenlijk zijn wedstrijden tegen dit soort landjes totaal onnodig en zou de poule uit maximaal 4 landen mogen bestaan... Dit is gewoon niveau hoofdklasse B ofzo. Dan zou ik ook zo lachen
[..]
quote:Ik vind het wel meevallen. Kluivert, díe is arrogant. Robben is gewoon een beetje een apparte jongen. Een echte noorderling
ja, dat dachten we over andere talenten ookquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeik over Robben, het is de beste speler die in we in jaren hebben... Misschien wel de beste sinds Van Basten (op Bergkamp na)...
wie dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat dachten we over andere talenten ook
Ik vind het wel erg vroeg om daar nu al over te oordelen. En zoals ik al in een eerdere reactie zei, elke speler moet op zichzelf worden beoordeeld niet ten op zichte van een topspeler uit het verleden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:01 schreef Zwansen het volgende:
Wat een gezeik over Robben, het is de beste speler die in we in jaren hebben... Misschien wel de beste sinds Van Basten (op Bergkamp na)...
Ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:57 schreef The_Hives het volgende:
daarom win je maar met 3-0
Ja klopt, iedereen sprak over van der Vaart en af en toe over Robben... Nu spreekt men nog steeds veel over Van der Vaart alleen vrijwel nooit meer positief!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
van der Vaart, Sneijder, van Persie etc.
Maar die zijn ongeveer tegelijkertijd met Robben doorgebroken, en over Robben zeggen we het nu nog. Da's tch wel een verschil.
Dan heb je gelijk z'n beste wedstrijd in een Groningen-shirt te pakken volgens mij.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:57 schreef methodmich het volgende:
Weet ik niet eens eigenlijk. Robben dolde op zijn 16e de Feyenoord 1-defensie...
quote:Van Basten says Robben is beter than Rooney
Holland coach Marco van Basten says that Chelsea's summer signing Arjen Robben is curently the brightest talent in world football and even insists that he is better than Manchester United starlet Wayne Rooney. Van Basten is convinced that although Robben is already a world star his true potential has has yet to emerge.
In an interview in the 'Daily Star' Van Basten said : "Holland has found a jewel who is so young. If I had to choose between Rooney and Robben, every time I would choose Robben - and for many reasons. For me it is a blessing to be able to train him and see him develop. It is one of the joys of being Dutch manager. For that reason alone, I am happy. Robben is the typical extreme left. A special player with great technique and loads of pace. He can score beautiful goals and is in the best form of his life. He is a rare species in football since there are few players with these characteristics. For me it is clear that he has all the attributes to be the best player in the world. He needs to keep working hard on the pitch, which he will do. For me, Chelsea have the best future talent going and I think they did a very good bit of business when they signed him in the summer."
Bron: dutch football
Noem er eens een dan.... Als er iemand niet arrogant is is Robben het wel. Hij weet dat hij heel goed is maar is daar heel nuchter over. En uiteraard gedraag je je anders als je gewoon supergoed bent, dasch logisch, maar arrogant?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef zjroentje het volgende:
Maar hij heeft arrogante trekjes gekregen vind ik.
Hij lijkt inderdaad erg blessuregevoelig te zijn. Hopelijk gebeurt dit niet al te vaak meer, maar ik ben bang dat hij nog wel wat meer blessures gaat krijgen, helaas.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:20 schreef Suijk het volgende:
Is die jongen van porselein ofzo?
Wat zonde iedere keer zeg.
quote:'Blessure Robben ernstiger dan verwacht'
27/8/2005 20:33
Het is nog onzeker of Arjen Robben volgende zaterdag in staat is te spelen voor het Nederlands elftal. De aanvaller kampt met een enkelblessure.
Zaterdag ontbrak de aanvaller in de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur. Volgens vader Hans Robben is de blessure ernstiger dan verwacht.
'Zaterdagochtend is Arjen in het ziekenhuis geweest. Een dokter heeft er naar zijn enkel gekeken omdat het iets ernstiger is dan in eerste instantie werd gedacht. Het is nu afwachten hoe de blessure zich deze week ontwikkelt. Hij hoopt te kunnen spelen en zal zich ook melden bij Oranje
mmm.. dit kan echt z'n basisplaats gaan kosten bij chelsea als die steeds geblesseerd is. Hopelijk is ie weer fit voor de belangrijke wedstrijd tegen de Tsjechen.quote:
omgquote:
Ik hoop dat hij daadwerkelijk de overstap gaat maken. Chelsea kan wel zonder.quote:Tottenham eye Robben developments
Tottenham boss Martin Jol wants to sign Arjen Robben if the chance arises. The Dutch winger's relationship with Chelsea manager Jose Mourinho is reportedly deteriorating and Jol is keeping a keen eye on developments.
"If there are more problems surrounding Robben I'll make a mega bid for him," Jol told Dutch website Football Zone.
"Spurs have a lot of quality. Financially we're very healthy, too. We've money to spend and that's why we can bring in expensive players."
Robben made a startling impact at Stamford Bridge last season, but his spell in west London has been blighted by injury. Speculation has suggested Mourinho is growing increasingly frustrated by the 21-year-old's attitude and fitness record and would be willing to offload the Dutchman, who cost Ŗ12m in summer 2004. The reported row resurfaced after Robben's substitution in the Champions League defeat against Real Betis. However, Mourinho insisted he replaced the former PSV Eindhoven star because of injury and that there was no subsequent falling out between the pair (BBC Sport)
Bij Groningen is hij nog steeds welkom...quote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef DeTolk het volgende:
Als ie verstandig is gaat ie een niveautje lager voetballen, om zo lang mogelijk te kunnen doorgaan.
als ie daar wel fit blijft, waarom niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bij Groningen is hij nog steeds welkom...
Met 70.000 euro per week? Denk je dat ie van de LOM-school komt?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:47 schreef DeTolk het volgende:
Als ie verstandig is gaat ie een niveautje lager voetballen, om zo lang mogelijk te kunnen doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |