Ik word er gewoon bang van dat ik ze allemaal gezien heb ook nogquote:Op maandag 12 april 2004 20:46 schreef sweek het volgende:
Ik word gewoon bang voor het nineties tournament, als ik het aantal genomineerden hier zie.
Hehe.quote:Op maandag 12 april 2004 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word er gewoon bang van dat ik ze allemaal gezien heb ook nog
Blablabla... een aantal meesterwerken heeft hij nog niet genoemd zag ik al in een oogopslagquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:50 schreef scanman01 het volgende:
Ook een tip: In Gorro's eerste post staan de films op alfabet dus het is heel simpel om even te kijken of bepaalde films al in die eerste lijst voorkomen.
Ach.. het is zo makkelijk even te controleren en maakt het voor Gorro wat simpeler.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Blablabla... een aantal meesterwerken heeft hij nog niet genoemd zag ik al in een oogopslag
Wat maakt het uit dat ik er aantal dubbel noem?
Is iets voor te zeggen, maar ik vind het helemaal niet zo erg dat er wat onbekende ver komen, leuk zelfs. Zo worden mensen, waaronder ikzelf, misschien nog eens aangezet op zoek te gaan naar zo'n film als die ver komt, wat hoogstwaarschijnlijk zeker niet gaat gebeuren als hij via zo'n groep systeem er direct uit vliegt. Toen ik twee jaar geleden nog heel wat minder films gezien had, gebruikte ik vaak tournaments om tips op te doen, films te leren kennen. Door het 1993-tournament in MUZ heb ik bijvoorbeeld Cannonball Run van The Breeders leren kennen. Kende daarvoor heel dat nummer niet moet ik eerlijk bekennen. Dat vind ik juist het leukste aspect van dit soort tournaments, de uiteindelijke winnaar vind ik leuk, maar zeker niet het belangrijkste. Ik denk dat ik dus gewoon meteen vanaf het begin paren maak.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:50 schreef ranja het volgende:
Gorro, trouwens, als ik je een tip mag geven zou ik beginnen met een voorronde zoals ik ook heb gedaan bij het 1993 single toernooi en overigens wel vaker wordt gedaan. Op die manier vallen de meest onbekende er wel uit en kun je beginnen met het wegstreeptoernooi met films die de meeste wel kennen. Jammer voor de fans van die films maar het voorkomt uitslagen als 2-1 in de 1e ronde met 50 ofzo stemmers.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:19 schreef Gorro het volgende:
Door het 1993-tournament in MUZ heb ik bijvoorbeeld Cannonball Run van The Breeders leren kennen.
Hm, dat kun je toch moeilijk een 'onbekend nummer' noemen. Ok het was geen top 40 hit maar werd wel overal gedraaid. Maarquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:19 schreef Gorro het volgende:
Door het 1993-tournament in MUZ heb ik bijvoorbeeld Cannonball Run van The Breeders leren kennen. Kende daarvoor heel dat nummer niet moet ik eerlijk bekennen.
Oopsquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je haalt met de titel van het nummer het FTR- en MUZ-forum door elkaar
Misschien een reden sommige van die films eens op te zoeken en te bekijken...?quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:29 schreef ranja het volgende:
Ok, het is jouw toernooi maar ik vind het altijd zo frustrerend als ik op goeie films niet 'mag' stemmen omdat ik de tegenstander niet ken, zeker als bijna niemand die kent en dus dreigt te gaan winnen van een van mijn favorieten(met een stand als 2-1 5-3 ofzo)
Als veel mensen de film kennen overleeft die de voorronde toch wel...quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:38 schreef kamagurka het volgende:
Ik was vaak aangenaam verrast in het 70s tournament hoeveel mensen een bepaalde film nog kenden.
Tja, dan moet je zo'n toernooi niet op zo'n groot vrij toegankelijk forum als dit doen.quote:Bij film (als bij muziek) is het vaak zo dat overhypte slappe meuk veel betere ondergewaardeerde films overschaduwt.
Daar is Trivia voor. Daarover gesproken...quote:Dit soort toernooien zijn wat dat betreft echte testen of mensen hun filmkennis terdege beheersen
Tssss... zegt meneer "one flew is 100x beter dan apocalypse now"quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik sluit me wat dit betreft helemaal bij Ranja aan. Verder vind ik termen als "overhypte slappe meuk" enzo weer helemaal niet nodig en komt een beetje over alsof alleen sommige mensen denken te weten wat goede films zijn en anderen niet.
Dat vind ik ja... Dat is een kwestie van smaak toch? Ik val daar toch niemand mee aan? Ik scheer in ieder geval niet heel veel films over 1 kam daarmee.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tssss... zegt meneer "one flew is 100x beter dan apocalypse now"
Tssss... zegt iemand die Blind Date nomineert.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik vind dat je in een FTR-subforum best wat meer kennis mag verwachten dan rambo of die hard, maar da's mijn mening![]()
Dan vind ik dan ook ja... als het twijfelgevallen zijn, zal ik dat ook eerlijk toegeven. Dat was bij het 70s tournament echter niet het geval.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vind ik ja... Dat is een kwestie van smaak toch? Ik val daar toch niemand mee aan? Ik scheer in ieder geval niet heel veel films over 1 kam daarmee.
Jij lult me net even te veel dat alleen de films die jij goed vindt ook daadwerkelijk goed zijn.
Ik hoef toch niet expres alleen occulte films te nomineren? Blind date vind ik een vermakelijke comedy en stukken minder bekend als rambo. Maar hij is onmiskenbaar 80s..quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tssss... zegt iemand die Blind Date nomineert.
Ik heb heel erg veel films gezien, dus ook de films die verder geen hond het aankijken waard vind, maar die toch wel een bepaalde klasse hebben. En soms ben ik het ermee eens en soms niet. Maar bij alles wat jij zegt komt het me net even te vaak over alsof alle commerciele films slecht zijn. En die mening deel ik dus zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dan vind ik dan ook ja... als het twijfelgevallen zijn, zal ik dat ook eerlijk toegeven. Dat was bij het 70s tournament echter niet het geval.
Welke films scheer ik over een kam dan? Ik zeg alleen dat er veel gehypte meuk wordt uitgebracht en dat die vaak onontdekte pareltjes overschaduwen. Ik zou het erg betreuren als we een tournament puur op naamsbekendheid/boxoffice/hollywood-gehalte krijgen. Daar loop jij wat mij betreft namelijk altijd net iets te warm voor
Jij geeft dus meteen wel een waardeoordeel terwijl mijn opmerking puur objectief bedoeld was. Overigens zijn de films die ik goed vind ook lang niet allemaal bekend, maar daar ging het niet over.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:21 schreef kamagurka het volgende:
Ik zeg alleen dat er veel gehypte meuk wordt uitgebracht en dat die vaak onontdekte pareltjes overschaduwen. Ik zou het erg betreuren als we een tournament puur op naamsbekendheid/boxoffice/hollywood-gehalte krijgen.
Kijk maar naar de reactie van saintofkillers: ik nomineer een puur commerciele film als blind date dus ook (meneer Willis in zijn hoogtijdagenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg film films gezien, dus ook de film die verder geen hond het aankijken waard vind, maar die toch wel een bepaalde klasse hebben. En soms ben ik het ermee eens en soms niet. Maar bij alles wat jij zegt komt het me net even te vaak over alles alle commerciele films slecht zijn. En die mening deel ik dus zeer zeker niet.
Ik vond Blind Datequote:Op dinsdag 13 april 2004 13:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet expres alleen occulte films te nomineren? Blind date vind ik een vermakelijke comedy en stukken minder bekend als rambo. Maar hij is onmiskenbaar 80s..
Je zou ook de sterkeren niet meteen tegen elkaar kunnen laten loten. Het is idd vrij extreem om met full metal jacket tegen the shining te beginnen en daaronder 2 poolse producties tegen elkaar oidquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij geeft dus meteen wel een waardeoordeel terwijl mijn opmerking puur objectief bedoeld was. Overigens zijn de films die ik goed vind ook lang niet allemaal bekend, maar daar ging het niet over.
Het is wel zo dat ik baal als ik zie dat een (niet al te onbekende, al is dat soms moeilijk inschatbaar) favoriet van mij met 30-1 verliest die tegen een heel bekende film staat terwijl in diezelfde ronde 2 films die ik niet eens van titel ken een moeizame 3-2 uit het vuur slepen. Dan heb ik liever dat die twee beide er uit gaan zodat mijn favoriet meer kans heeft een ronde verder te komen. Zo heb ik er ook meer vrede mee dat een favoriet van mij een eventuele voorronde niet overleeft vanwege te onbekend dan dat die met 30-1 verliest in een moeilijke loting (nou ja moeilijk... wat heet moeilijk met 30-1). Maar dat is dan weer mijn mening... en nogmaals mijn opmerking/tip was niet subjectief bedoeld.
Trouwens wat betreft de bekende namen... dat gebeurt toch wel alleen nu misschien pas bij de laatste 8 of 16 in plaats van bij het begin van 128 of 256. Wat is dan eerlijker eigenlijk?
Ik vind porky's dus echt beschamend slecht (toen al!). Onderbroekenhumor waar police academy nog ijzersterk bij afsteekt (staat die er ook al tussen trouwens?)quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond Blind Date![]()
Haalt zeker niet het niveau van Porky's en Revenge of the Nerds![]()
Zo'n toernooi is nou juist om te zien of jij dat inderdaad 'alleen' vind of dat 'iedereen' zo denkt. Bovendien is een toernooi een graadmeter van het moment, eigenlijk zou je dat gewoon nu moeten kunnen doen zonder dat iedereen eerst nog allerlei films gaat kijken. Tips opdoen prima, films kijken prima maar daar kun je ook volgend jaar je voordeel mee doen (of later dit jaar bij het opstellen van je eigen lijst voor de film top 100 allertijden), dat hoeft niet perse nu voor dit toernooi.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:35 schreef kamagurka het volgende:
ik vind alleen
Eigenlijk zou een film die maar heel weinig mensen (bv 3) hebben gezien het toernooi makkelijk moeten winnen (even er vanuitgaan dat alle 3 mensen die ook briljant vinden) omdat nooit iemand behalve die 3 op die loting mogen stemmen, deze film wint dus elke ronde inclusief de finale met 3-0... ok een beetje overdreven natuurlijk maar zo is het toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Aan de andere kant heb je wel kans dat die kleine films de bekendere films eruit gooien omdat veel mensen die kleine films niet hebben gezien en dus niet mogen stemmen. Dat is dus wel wat oneerlijk denk ik.
Ik amuseer me altijd ongelooflijk met die Porky's filmsquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vind porky's dus echt beschamend slecht (toen al!). Onderbroekenhumor waar police academy nog ijzersterk bij afsteekt (staat die er ook al tussen trouwens?)
Revenge of the nerds is wel ok
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Eigenlijk zou een film die maar heel weinig mensen (bv 3) hebben gezien het toernooi makkelijk moeten winnen (even er vanuitgaan dat alle 3 mensen die ook briljant vinden) omdat nooit iemand behalve die 3 op die loting mogen stemmen, deze film wint dus elke ronde inclusief de finale met 3-0... ok een beetje overdreven natuurlijk maar zo is het toch?
Het zou jammer zijn als een hersenloos stuk vermaak als rambo een schitterende film als After Hours eruit zou schoppen alleen omdat meer mensen hem gezien hebben, maar in principe werkt het toch al zo... dus het zal in praktijk al gaan zoals jij wilt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Zo'n toernooi is nou juist om te zien of jij dat inderdaad 'alleen' vind of dat 'iedereen' zo denkt. Bovendien is een toernooi een graadmeter van het moment, eigenlijk zou je dat gewoon nu moeten kunnen doen zonder dat iedereen eerst nog allerlei films gaat kijken. Tips opdoen prima, films kijken prima maar daar kun je ook volgend jaar je voordeel mee doen (of later dit jaar bij het opstellen van je eigen lijst voor de film top 100 allertijden), dat hoeft niet perse nu voor dit toernooi.
Kijk... daar heb ik nou moeite mee!quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als een hersenloos stuk vermaak als rambo
quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:01 schreef kamagurka het volgende:
Mijn stem is nodig zie ik!!
Straks gaat die zouteloos overrate zeikclub radioharses dit nog binnenhalen...![]()
Jij moet perse weer een waardeoordeel geven he? Doe nou eens zonder voorbeelden en denigrerende opmerkingen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:03 schreef kamagurka het volgende:
Het zou jammer zijn als een hersenloos stuk vermaak als rambo een schitterende film als After Hours
daar kun je nou juist zo'n voorronde voor gebruiken zodat Gorro dat niet zelf hoeft te bepalen. Zeker als het aantal deelnemende films uit de hand begint te lopen, als je straks op 512 zit is dat veel teveel en weet je vrijwel zeker dat de meeste stemmers de helft niet heeft gezien... alleen weet je niet welke helft. Het bevalt mij in elk geval prima zo'n voorronde, en een 1e ronde met allemaal stemmen 30-20 en 40-10 en 25-24 ziet er toch een stuk beter uit dan 2-1 en 3-0. Vind ik dan.quote:Anders kun je het verloop alvast wel gewoon gaan invullen aan de hand van naamsbekendheid
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:12 schreef ranja het volgende:
Jij moet perse weer een waardeoordeel geven he? Doe nou eens zonder voorbeelden en denigrerende opmerkingen.
In een tournament mag je volgens jou niet voor je mening uitkomen...?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk... daar heb ik nou moeite mee!
Of zoals je ook in een ander topic schrijft:
[..]
De manier waarop jij dat doet vind ik zeer ongepast ja!quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
In een tournament mag je volgens jou niet voor je mening uitkomen...?
Dat lag er niet aan dat Cuckoo's nest eruit lag, maar meer aan het feit dat ik beide finale films niet leuk vind. Dan ga ik dus niet voor een "beste film van de jaren 70" stemmen nee.quote:Als jouw favoriet eruit is wil je niet eens meer stemmen in een tournament, kijk dat vind ik nu iets waar ik moeite mee heb![]()
Jij en scanman willen van dit forum een meningsloze grijze massa maken ofzo...?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Jij moet perse weer een waardeoordeel geven he? Doe nou eens zonder voorbeelden en denigrerende opmerkingen.
Je lijkt moeite te hebben om te aanvaarden dat misschien een meerderheid Rambo gewoon beter of leuker vindt dan After Hours en dat het niet noodzakelijk met bekendheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als een hersenloos stuk vermaak als rambo een schitterende film als After Hours eruit zou schoppen alleen omdat meer mensen hem gezien hebben, maar in principe werkt het toch al zo... dus het zal in praktijk al gaan zoals jij wilt.
Die onbekende films liggen er meestal toch al de eerste rondes kansloos uit omdat de meeste mensen blindelings op de bekende namen stemmen.
Het enige wat ik bedoelde is dat er af en toe films bijzitten die blijkbaar toch meer mensen hebben gezien en verrassend verder komen, da's juist het leuke!
Anders kun je het verloop alvast wel gewoon gaan invullen aan de hand van naamsbekendheid
Daar heb ìk dan weer geen moeite mee, maar ik wou het nu graag algemeen houdenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:14 schreef kamagurka het volgende:
In een tournament mag je volgens jou niet voor je mening uitkomen...?
Helemaal niet! Je kunt toch ook gewoon je mening geven, zonder daarbij de ander die die film toevallig wel goed vind het gevoel te geven alsof zijn mening helemaal belachelijk is?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jij en scanman willen van dit forum een meningsloze grijze massa maken ofzo...?
Dat is natuurlijk overdreven. Bovendien... als er 50 stemmers zijn per ronde kun je dat moeilijk meningsloos noemen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef kamagurka het volgende:
Jij en scanman willen van dit forum een meningsloze grijze massa maken ofzo...?
Ik zou het jammer vinden als dat zo is, maar het lijkt me dat het in veel gevallen wel met naamsbekendheid heeft te maken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je lijkt moeite te hebben om te aanvaarden dat misschien een meerderheid Rambo gewoon beter of leuker vindt dan After Hours en dat het niet noodzakelijk met bekendheid te maken heeft.
Pulp Fiction tegen Usual Suspects in een voorronde. Goed idee.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk overdreven. Bovendien... als er 50 stemmers zijn per ronde kun je dat moeilijk meningsloos noemen.
Volgens mij moet ik het jaren 90 toernooi gaan organiserenHeel veel bekende films, ideaal voor een voorronde
Pulp Fiction toch zwaar overratedquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pulp Fiction tegen Usual Suspects in een voorronde. Goed idee.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pulp Fiction tegen Usual Suspects in een voorronde. Goed idee.![]()
Ik heb zowel First Blood als After Hours gezien. En hoewel After Hours een leuke film is (bijna alles met Rosanna is wel leuk) heb ik me toch beter vermaakt bij First Blood.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als rambo een schitterende film als After Hours eruit zou schoppen alleen omdat meer mensen hem gezien hebben, maar in principe werkt het toch al zo...
Dat is dus GEEN mening gevenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Je kunt toch ook gewoon je mening geven, zonder daarbij de ander die die film toevallig wel goed vind het gevoel te geven alsof zijn mening helemaal fout is?
Ik weet het, ik heb ook in elke ronde gestemdquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies
Nee, kijk anders hier Song van het jaar 1993 - Voorronde wat ik onder een voorronde versta (stemmen hoeft niet meer, we zitten al in de finale van dat toernooi).
Ahem...quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zowel First Blood als After Hours gezien. En hoewel After Hours een leuke film is (bijna alles met Rosanna is wel leuk) heb ik me toch beter vermaakt bij First Blood.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef kamagurka het volgende:
Ik denk niet dat al teveel mensen moeite hebben om zich in mijn mening over rambo te verplaatsen (de tweede film wel te verstaan, first blood is kiks!)
Who's that girl (1987)quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:35 schreef scanman01 het volgende:
Nu ik het toch had over Rosanna... Is
Desperately seeking Susan (1985)
al genomineerd?
En als we toch bezig zijn met Madonna:
Vision Quest (1985)
Ze kunnen jou in ieder gevaln iet verwijten datje alleen maar commerciele films kijktquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:59 schreef kinky_queen het volgende:
Ik weet niet waar jullie over zitten te bekvechten, het is toch overduidelijk dan alleen IK smaak heb?
* nou ja, vooruit, samen met nog wat anderen dan...
Above the law moet er zeker in!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:48 schreef Gorro het volgende:
Volgens mij zit ik zo ongeveer aan de 512 films. Ik zal straks even de balans op maken. Misschien dat er een aantal mensen die nog geen nominaties genoemd hebben nog een aantal persoonlijke favorieten hebben?
Dan hebben we dat tenminste gehad en kunnen we het verder achterwege latenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:46 schreef dolle_hond het volgende:
wel leuk dat het bekvechten nu al voor ronde 1 begint
Een paar dan, het al te obscure spul laat ik maar achterwege:quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:48 schreef Gorro het volgende:
Misschien dat er een aantal mensen die nog geen nominaties genoemd hebben nog een aantal persoonlijke favorieten hebben?
kom maar op hoor, met dat obscure spul...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:32 schreef Bensdorp het volgende:
[..]
Een paar dan, het al te obscure spul laat ik maar achterwege:
Niet echt superobscuur, maar Crimewave (1985) van Sam Raimi en de Coens bijvoorbeeld. Zou het nut hebben om die er tussen te zetten? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kom maar op hoor, met dat obscure spul...
ah, oftewel de XYZ MURDERSquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:48 schreef Bensdorp het volgende:
[..]
Niet echt superobscuur, maar Crimewave (1985) van Sam Raimi en de Coens bijvoorbeeld. Zou het nut hebben om die er tussen te zetten? Ik denk het niet.
Misschien dat ie al genoemd is, heb het ff niet gecheckt.
Nee, morgen dus. Ik heb nu 510 films, dus er kunnen er nog een paar bij. Ik kijk de lijst zelf ook nog even door en ga misschien nog wat sleutelen aan de lijst (lees: onbekende films verwisselen voor bekendere misschien minder goede films, zodat er wat te stemmen valt).quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Gorro, beginnen we vanavond nog aan ronde 1?
Ik weet er alles van. Ik heb in de jaren 80 hele videotheken leeggehuurd, dus weet zeker dat het barst van de films waar ik even niet op kom. Ach ja, niets aan te doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:53 schreef victorinox het volgende:
Goeie God, ik zie steeds meer films waarvan ik niet kan begrijpen dat ik ze niet genomineerd heb.
Dat vind ik dus jammer, dat jij bepaalt wat bekend is en wat niet (niet persoonlijk) en niet de stemmers.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:17 schreef Gorro het volgende:
(lees: onbekende films verwisselen voor bekendere misschien minder goede films, zodat er wat te stemmen valt).
:')quote:Op woensdag 14 april 2004 00:17 schreef Gorro het volgende:
Heb zelf in elk geval deze nog toegevoegd
Beastmaster, The (1982)
De voornaamste reden was inderdaad dat ik me nog kon herinneren dat jij die in je top 50 had staanquote:Op woensdag 14 april 2004 10:09 schreef Joppe het volgende:
[..]![]()
--> Tetsuo (1988)quote:Op woensdag 14 april 2004 10:37 schreef Gorro het volgende:
Tetsuo II: Body Hammer (1992)
Is het niet Woman in Red? Die film is wel uit de jaren 80 dacht ik!quote:Op woensdag 14 april 2004 10:37 schreef Gorro het volgende:
Omdat ik op 517 zat heb ik er 5 films uit moeten halen:
Woman in Black, The (niet te vinden op MM)
Nee, Woman In Black. Eén van de engste films die ik ooit zag. Maar eigenlijk een TV-film, dus wellicht niet geschikt voor dit tournament.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Is het niet Woman in Red?
Nee hoor, ik heb die gewoon genegeerd. Dat soort ongein hoort niet thuis in een kwalitatief hoogstaand tournament.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:28 schreef Gorro het volgende:
Ik heb de twee dubbele films vervangen door twee Star Trek films waar we helemaal overheen gekeken hebben (Wrath of Khan en Voyage Home).
Als er geen bezwaren zijn wil ik die wel verruilen voor bijvoorbeeld Porky's II en Piranha IIquote:Op woensdag 14 april 2004 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Geen ruimte meer voor Woman in Red en Stripes?
Graag...iig Stripes, dan.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:47 schreef Gorro het volgende:
[..]
Als er geen bezwaren zijn wil ik die wel verruilen voor bijvoorbeeld Porky's II en Piranha II
Mwah, ik snap niet wat al die extreem slechte films tussen de kandidaten doen. Het lijkt af en toe meer een wedstrijd wie er zoveel mogelijk films kan noemen.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:55 schreef dolle_hond het volgende:
porky's 2 moet er in blijven
dat klopt zeer zeker. maar dat is altijd zo. eigenlijk kun je met 32 volstaan.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Mwah, ik snap niet wat al die extreem slechte films tussen de kandidaten doen. Het lijkt af en toe meer een wedstrijd wie er zoveel mogelijk films kan noemen.
Wmb had dit tournament ook de helft zo groot kunnen zijn.
Dan zijn de meningen alleen wel erg verdeeld wat er in moet.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat klopt zeer zeker. maar dat is altijd zo. eigenlijk kun je met 32 volstaan.
[ b] [/b]quote:Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef Build.1984 het volgende:
hoe maak je iets vergedrukt?
bedanktquote:Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef Gorro het volgende:
[..]
[ b] [/b]
Inderdaad, gelieve niet te stemmen als je één of meerdere films van een loting niet gezien hebt.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Build.1984 jij hebt dus alle 512 films gezien?
(wat me erg sterk lijkt als je idd in 1984 bent geboren)
Ik beloof niksquote:Op woensdag 14 april 2004 15:36 schreef Gorro het volgende:
Inderdaad, gelieve niet te stemmen als je één of meerdere films van een loting niet gezien hebt.
Ik ga ook wel wat uitzonderingen maken, maar op alle lotingen stemmen lijkt me wat overdrevenquote:Op woensdag 14 april 2004 15:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik beloof niksDaarvoor staat er teveel onbekends in.
als ik beide niet ken of ik ken er 1 maar die vind ik niet leuk zal ik ook zeker niet stemmen.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik ga ook wel wat uitzonderingen maken, maar op alle lotingen stemmen lijkt me wat overdreven
Ik heb eenmaal gezondigd tegen die regel.quote:Op woensdag 14 april 2004 15:36 schreef Gorro het volgende:
[..]
Inderdaad, gelieve niet te stemmen als je één of meerdere films van een loting niet gezien hebt.
En dat is?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Eén van mijn favorieten vliegt er meteen al uit denk ik
Dus jij hebt echt Tenkû no shiro Rapyuta (1986) gezien?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:21 schreef pazuzu het volgende:
Ronde 1
19. Tenkû no shiro Rapyuta (1986) - Fly, The (1982)
Zo raar is dat tog niet? Eén van de bekendere anime-films van Miyazaki.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus jij hebt echt Tenkû no shiro Rapyuta (1986) gezien?
SaRgl is echt een prima film. Zou m zo weer op zetten, wat ik bij FoA niet hebquote:Op woensdag 14 april 2004 16:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb eenmaal gezondigd tegen die regel.
Ik heb "Sammy and Rosie Get Laid" niet gezien, maar ik durf te veronderstellen dat "Fanny och Alexander" beter is dan iets met zo'n titel.
Ik denk dat het meesterwerk van Alan Parker, Pink Floyd The Wall, het gaat afleggen tegen het standaard horrorfilmpje Friday the 13th.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:19 schreef Gorro het volgende:
[..]
En dat is?
Als je anime films kijkt misschien wel jaquote:Op woensdag 14 april 2004 16:37 schreef Gorro het volgende:
[..]
Zo raar is dat tog niet? Eén van de bekendere anime-films van Miyazaki.
Idemquote:Op woensdag 14 april 2004 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
SaRgl is echt een prima film. Zou m zo weer op zetten, wat ik bij FoA niet heb
De japanse versie, nog net niet onder dwang. Ik verbaas me er meer over dat jij Heathers en The Name Of The Rose niet hebt gezien.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:36 schreef scanman01 het volgende:
Dus jij hebt echt Tenkû no shiro Rapyuta (1986) gezien?
Die heb ik een paar weken geleden gezien, idd een heel aardige tv filmquote:Op woensdag 14 april 2004 13:26 schreef pazuzu het volgende:
[..]
Nee, Woman In Black. Eén van de engste films die ik ooit zag. Maar eigenlijk een TV-film, dus wellicht niet geschikt voor dit tournament.
Zowel Name of the rose als Heathers heb ik wél gezien. Communion en Return of the Jedi niet!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:49 schreef pazuzu het volgende:
[..]
De japanse versie, nog net niet onder dwang. Ik verbaas me er meer over dat jij Heathers en The Name Of The Rose niet hebt gezien.
quote:Op woensdag 14 april 2004 17:01 schreef Mike het volgende:
-edit: grmbl...snel aanpassen he, scanman?-
Heb mezelf bijkans bevuilt bij één scene.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:57 schreef kinky_queen het volgende:
Die heb ik een paar weken geleden gezien, idd een heel aardige tv film
Communion is leuk hoor! Christopher Walken outweirds even the aliens! ROTJ mis je niet veel aan, ben in ieder geval blij dat er nog mensen zijn die die hele saga niet woord-voor-woord mee kunnen lullen.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Name of the rose als Heathers heb ik wél gezien. Communion en Return of the Jedi niet!
(van Star Wars heb ik alleen de eerste en tweede gezien en dat vond ik wel zat)
I know..... SF is aan mij niet besteed.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:14 schreef pazuzu het volgende:
ben in ieder geval blij dat er nog mensen zijn die die hele saga niet woord-voor-woord mee kunnen lullen.
KQ, we verschillen wel vaker van mening over films, maar dat je Iris verkiest boven DePalma's Body Doublequote:Op woensdag 14 april 2004 17:44 schreef kinky_queen het volgende:
Ronde 1
Ik vind t wel leuk zo eigenlijk. Kom een hele hoop films tegen waarvan ik vergeten was dat ik ze ooit heb gezien.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:58 schreef Mike het volgende:
Mwah, ik snap niet wat al die extreem slechte films tussen de kandidaten doen. Het lijkt af en toe meer een wedstrijd wie er zoveel mogelijk films kan noemen.
Dat doe ik speciaal om een reactie bij jou los te wrikken...quote:Op woensdag 14 april 2004 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
KQ, we verschillen wel vaker van mening over films, maar dat je Iris verkiest boven DePalma's Body Double![]()
![]()
Ik had Piranha II er dan ook als geintje tussen gezet. Er stond toch echt een knipoog bij.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik heb het al aangepast. Net als dat het Planes, Trains & Automobiles is ipv Plains, Trains & Automobiles.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:28 schreef kamagurka het volgende:
Maar gorro, voor de goede orde: The fly is dus uit 1986
Hij gaat mijn stem in elk geval nog krijgen...quote:Op woensdag 14 april 2004 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Een van de beste films ooit gemaakt nu er al uit (The Wall)![]()
![]()
![]()
![]()
(snik)
Viel mij ook op jaquote:Op woensdag 14 april 2004 23:00 schreef Bensdorp het volgende:
Ronde 1
Dat viel mee. Eigenlijk vond ik alleen de keuze tussen Mississippi Burning en The Elephant Man lastig. Wel erg veel horrorpulp, daar heb ik weinig mee.
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:17 schreef ranja het volgende:
Ronde 1
185. Friday the 13th (1980) - Pink Floyd The Wall (1982)
249. Flash Gordan (1980) - Diavolo in corpo, Il (1986)
Tja... het is altijd leuk om iemand met smaak te zien in dit topicquote:Op woensdag 14 april 2004 23:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's waar, want ze zijn zeldzaamquote:Op woensdag 14 april 2004 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... het is altijd leuk om iemand met smaak te zien in dit topic
Nu toch al 2... en als Gorro gestemd heeft zelfs wel 3.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's waar, want ze zijn zeldzaam
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu toch al 2... en als Gorro gestemd heeft zelfs wel 3.
Er is nix mis met bagger hoorquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:11 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Het is natuurlijk om het lijstje compleet te maken, maar er staat echt een hoop bagger tussen.
Fok! 80's Tournamentquote:Op maandag 19 april 2004 00:23 schreef kamagurka het volgende:
Wanneer ga je deze ronde sluiten gorro?
Bij deze uitslagen (en de loting van De Vierde Man) vind ik de verliezer van beduidend beter niveau dan de winnaars van de lotingen, maar ze hebben het dus helaas niet gered en daar wou ik dus even een traantje voor wegpinkenquote:Op maandag 19 april 2004 19:12 schreef Gorro het volgende:
65. [12-7] Meaning of Life, The (1983) - Dangerous Liaisons (1988)
245. [5-7] Hotaru no haka (Grave of the Fireflies) (1988) - Top Secret! (1984)
246. [3-4] Mujeres al borde de un ataque de nervios (1988) - City of the Living Dead (1980)
Nu de films van Steve Martin, Chevy Chase, John Candy en aanverwanten nog en de grootste bagger uit de jaren 80 is wegquote:Op maandag 19 april 2004 19:53 schreef scanman01 het volgende:
Geen fans van Eddie Murphy hier. Alle Murphy films eruit geloof ik.
Geen Murphy fan dusquote:Op maandag 19 april 2004 19:59 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nu de films van Steve Martin, Chevy Chase, John Candy en aanverwanten nog en de grootste bagger uit de jaren 80 is weg
btw Coming to America en Trading Places zitten er nog wel in.
Hoezo? Heb je een kater?quote:Op maandag 19 april 2004 19:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
En gaan we na de uitslag voor de verandering eens gewoon onze kop houden, de uitslag aanvaarden en stemmen op de volgende ronde?
quote:Op maandag 19 april 2004 19:12 schreef Gorro het volgende:
127. [5-6] Witness (1985) - Salvador (1986)
OK, door de ingetrokken stem van dolle_hond beslist:quote:Op maandag 19 april 2004 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil mijn stem op Mitt liv som hund wel terugtrekken, vind S&N ook best goed
Ik vraag me af of er nog stemmers rondzweven die al deze films hebben gezien...quote:Op maandag 19 april 2004 20:12 schreef Gorro het volgende:
[..]
OK, door de ingetrokken stem van dolle_hond beslist:
256. [3-3(-1)] Sid and Nancy (1986) - Mitt liv som hund (1985)
Nog open:
87. [6-6] Zelig (1983) - Blow Out (1981)
100. [2-2] Milagro Beanfield War, The (1988) - Outland (1981)
152. [3-3] Stormy Monday (1988) - All of Me (1987)
186. [4-4] Dutch Treat (1986) - Lady Chatterley's Lover (1981)
Nee, enkel wat last van "smaak-discussie" overkill. Un oeuf is un oeuf.quote:Op maandag 19 april 2004 20:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een kater?
Loting 87 is nog goed mogelijk, maar de rest zal lastig worden ben ik bang ja. Misschien dat iemand net als dolle_hond z'n stem wil intrekken/veranderen. Dan zijn we er ook uitquote:Op maandag 19 april 2004 20:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er nog stemmers rondzweven die al deze films hebben gezien...
Wel goed van sid and nancy trouwens
Chevy Chasequote:Op maandag 19 april 2004 19:59 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nu de films van Steve Martin, Chevy Chase, John Candy en aanverwanten nog en de grootste bagger uit de jaren 80 is weg
Het verbaasd me dat je die films gezien hebt...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Ronde 1
11. Evil Dead, The (1981) - Ironweed (1987)
31. Hellraiser (1987) - Kiss, The (1988)
33. Henry: Portrait of a Serial Killer (1986) - Cat People (1982)
36. Indiana Jones and the Temple of Doom (1984) - Society (1989)
46. Basket Case (1982) - Missing (1982)
48. Scanners (1981) - Tequila Sunrise (1988)
88. Intervista (1987) - Evil Dead II (1987)
94. Day of the Dead (1985) - Diva (1981)
126. Aanslag, De (1986) - House by the Cementary, The (1981)
135. Barfly (1987) - Nightmare On Elm Street, A (1984)
161. Mama is boos! (1986) - American Werewolf in London, An (1981)
170. Tetsuo (1988) - Agnes of God (1985)
172. Brain Damage (1988) - Above the Law (1988)
173. Big Trouble in Little China (1986) - Near Dark (1987)
174. Cannibal ferox (1981) - Spetters (1980)
175. Tenebre (1982) - Jagged Edge (1985)
185. Friday the 13th (1980) - Pink Floyd The Wall (1982)
196. Re-Animator (1985) - Cobra (1986)
197. Squartatore di New York, Lo (1982) - Changeling, The (1980)
202. Opera (1987) - Man with Two Brains, The (1983)
205. When Harry Met Sally... (1989) - Killer Klowns From Outer Space (1988)
213. Stuff, The (1985) - Yentl (1983)
231. Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980) - Rocky IV (1985)
Omelet du fromage!quote:Op maandag 19 april 2004 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, enkel wat last van "smaak-discussie" overkill. Un oeuf is un oeuf.
Om te laten zien wat voor een ongelooflijk sypmathieke jongen ik ben, zal ik mijn stem voor Zelig intrekken. Close un oeuf.quote:Op maandag 19 april 2004 20:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Omelet du fromage!
Ik ga mijn stem voor blow out ook zeker niet intrekken, de beste di palma na scarface!
quote:Op maandag 19 april 2004 20:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Om te laten zien wat voor een ongelooflijk sypmathieke jongen ik ben, zal ik mijn stem voor Zelig intrekken. Close un oeuf.
is dat de scene op deze pagina?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:14 schreef pazuzu het volgende:
Heb mezelf bijkans bevuilt bij één scene.
Lol... daar had ik nog niet eens aan gedacht ook.quote:Op maandag 19 april 2004 20:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Chevy Chase![]()
trouwens Scanman, dat heeft niks met z'n uiterlijk te maken
Is niet nodig. Zoals al vaker gezegd heb ik in de jaren 80 en 90 meer films gezien dan je je kunt voorstellen. Het was zo erg dat er op een gegeven moment in de videotheek niets meer te kijken was.quote:Op maandag 19 april 2004 20:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat je die films gezien hebt...
![]()
Van mij mag witness wel opnieuw meedoen ipv een van die tweequote:Op maandag 19 april 2004 23:04 schreef ranja het volgende:
Doe anders gewoon zowel Milagro dinges als Outland er uit... 2-2 is toch niks... Spies like us had in z'n eentje al 6 stemmen maar had pech dat z'n tegenstander er 8 had. Maar blijkbaar kennen veel meer mensen die film dan 1 van deze 2.
edit: Of Clockwise met 9. Dat is dus het jammere van deze methode.
En ik zou het jammer vinden als het alleen een tournament is met films die tog iedereen al kent. Ik ga niet opeens lotingen door elkaar husselen. Anders krijg je weer het gevecht voor welke je dan tog een oogje dichtknijpt, want ik zou bijvoorbeeld veel liever Dangerous Liaisons (7 stemmen) door zien.quote:Op maandag 19 april 2004 23:04 schreef ranja het volgende:
Dat is dus het jammere van deze methode.
Daar noem je er nog eentje jaquote:Op maandag 19 april 2004 23:12 schreef Gorro het volgende:
want ik zou bijvoorbeeld veel liever Dangerous Liaisons (7 stemmen) door zien.
Nee joh, hup naar 1 met die geile wijvequote:Op maandag 19 april 2004 23:10 schreef kamagurka het volgende:
En clockwise ipv die dolly dots onzin?
Ey, aan mij zou het niet gelegen hebbenquote:Op maandag 19 april 2004 19:53 schreef scanman01 het volgende:
Geen fans van Eddie Murphy hier. Alle Murphy films eruit geloof ik.
My thoughts Exactlyquote:Op maandag 19 april 2004 23:02 schreef scanman01 het volgende:
maar ga echt niet voor die Dolly Dots film stemmen. Dan kijk ik toch liever naar een blote Kristel
Zoals 71 ja... en nog een aantalquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:15 schreef Gorro het volgende:
Succes, er zitten al een aantal erg vervelende lotingen tussen
Monty Python is sowieso ernstig overgewaardeerd in mijn ogen. Vorige ronde ook al Dangerous Liaisons door uitgeschakeldquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:18 schreef Posdnous het volgende:
Jammer dat de misschien wel beste film er uit vliegt tegen het altijd overgewaarde Meaning of Life![]()
absoluut niet, maar MoL is wel zowat de minste van de herenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Monty Python is sowieso ernstig overgewaardeerd in mijn ogen. Vorige ronde ook al Dangerous Liaisons door uitgeschakeld
Het ziet wel erg diep geloof ikquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fuck you, Lean
Een van de weinige regisseurs waarbij ik dus compleet niet begrijp waarom men daar zo lyrisch over doet. Er zijn er nog waarvan ik geen fan ben, maar waarvan ik wel de populariteit bij anderen kan begrijpen. Maar Lean dus niet. Ik vind het allemaal zoquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het ziet wel erg diep geloof ik
ik heb PtI niet uitgekeken, maar ik vond het eigenlijk niet nodig om of RotN te stemmen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een van de weinige regisseurs waarbij ik dus compleet niet begrijp waarom men daar zo lyrisch over doet. Er zijn er nog waarvan ik geen fan ben, maar waarvan ik wel de populariteit bij anderen kan begrijpen. Maar Lean dus niet. Ik vind het allemaal zoen
.
Ik vond het dus enorm leuk dat die net tegen zo'n "shitfilm" staat
quote:84. This Is Spinal Tap (1984) - Rumble Fish (1983)
Als het aan mij ligt deels nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:21 schreef Bensdorp het volgende:
Ik mag toch hopen dat prachtfilms als Videodrome en Brazil deze ronde zullen overleven ten koste van respectievelijk: de meest voorspelbare film van de jaren tachtig, en een doorsnee ’bier-en-frikadellen-film’.
Fabulous Baker Boys niet gezien?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:10 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
101. Dead Poets Society (1989) - Fabulous Baker Boys, The (1989)
Nope! Die naam mag ik dus eigenlijk ook niet dragen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fabulous Baker Boys niet gezien?
Ach, ik wil best toegeven dat ik op Offret gestemd heb terwijl ik de tegenstrever The Fog nooit gezien heb. Maar na IMDB te hebben geraadpleegd weet ik zeker dat ik voor 100% achter die stem sta. Bovendien heb ik al op een paar andere John Carpenter films gestemd, dus hij wordt niet eens benadeeld.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Valt me op dat nog aardig wat mensen op Shining stemmen.... en daarmee dus zeggen dat ze Diavolo in Corpo ook hebben gezien. Of wordt er een beetje gesmokkeld?
Ik dacht dat je niet van s.f. hield.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:20 schreef scanman01 het volgende:
21. E.T. the Extra-Terrestrial (1982) - Schatjes! (1984)
Tiens, bij mij is het andersom!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:56 schreef Bensdorp het volgende:
Ach, ik wil best toegeven dat ik op Offret gestemd heb terwijl ik de tegenstrever The Fog nooit gezien heb.
Je hebt gelijk... maar voor E.T. maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 21 april 2004 00:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van s.f. hield.
En het is een Nederlandse film die je er uit knikkerd.
ik hoop hetquote:Op woensdag 21 april 2004 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het 50's, 60's en 70's tournament was er telkens een andere winnaar dan de vorige keer. Het ziet er dus slecht uit voor Blade Runner.
Zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind Accused (zijn 'tegenstander' nu) al beterquote:Op woensdag 21 april 2004 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij het 50's, 60's en 70's tournament was er telkens een andere winnaar dan de vorige keer. Het ziet er dus slecht uit voor Blade Runner.
Ridley Scott heeft dan ook geduchte concurrentie van James Cameron.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mag heus wel hoor...quote:Op woensdag 21 april 2004 20:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind Accused (zijn 'tegenstander' nu) al beter
Forgive me please.
En dan heeft ie nog geluk dat Piranha 2 uit het tournament werd geweerd.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:04 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ridley Scott heeft dan ook geduchte concurrentie van James Cameron.
It's a damn shame...quote:Op woensdag 21 april 2004 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan heeft ie nog geluk dat Piranha 2 uit het tournament werd geweerd.
Wat ik in de openingspost dus al zeiquote:Op woensdag 21 april 2004 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen is dus duidelijk dat niemand dat leest.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:18 schreef Gorro het volgende:
[..]
Wat ik in de openingspost dus al zei
Ik zie mijn favorieten ook niet winnen helaas. What else is newquote:Op woensdag 21 april 2004 21:18 schreef Gorro het volgende:
[..]
Wat ik in de openingspost dus al zei
Van de realistische kanshebbers is Blade Runner wel mijn favoriet. Nostalghia en Fanny och Alexander zie ik dit tournament niet winnen helaas.
Ik ben het nochtans geheel met je eens. Vind blade runner veruit het beste wat er tussen staat. Al staan er nog wel een handvol films tussen die het ook niet zou misstaan dit toernooi te winnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:18 schreef Gorro het volgende:
Van de realistische kanshebbers is Blade Runner wel mijn favoriet.
Que?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:58 schreef Gorro het volgende:
Batavierenrace.
http://www.batavierenrace.nl/quote:Op donderdag 22 april 2004 00:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Que?
Jij was sneller klaar dan ikquote:Op donderdag 22 april 2004 16:04 schreef Eluc het volgende:
34. Full Metal Jacket
122.Amadeus (1984)
denk je?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij was sneller klaar dan ik
Mijn meningquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is die 5 of 6 dagen iedere keer toch veel te lang. Het topic ligt steeds zo goed als stil.
Ja, maar ik had de afgelopen dagen geen tijd, vandaar. De eerste had ik wat langer gedaan omdat het zoveel paren waren. De volgende duurt wel 4 dagenquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is die 5 of 6 dagen iedere keer toch veel te lang. Het topic ligt steeds zo goed als stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |