Rouge vind ik beter, Blanc iets minder, maar zeker een erg mooie trilogie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:35 schreef kinky_queen het volgende:
TROIS COULEURS ; BLEU
Mooie en vrij trage film is het eerste deel van Krzysztof Kieslowski's '3 kleuren trilogie', ik hoop dat de andere 2 films ook zo goed zijn!
Alle 3 achter elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:14 schreef Lady-unicorn het volgende:
Ik heb de marathon van Lord of the Ring zitten kijken
Nee nog niet gezienquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:56 schreef _Flea_ het volgende:
Donnie Darko.
Wat een mindfucker. Zeker wel een aanrader, maar dat is overbodig om te zeggen. Ik neem aan dat bijna iedereen 'm hier al gezien heeft.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:00 schreef MLorena het volgende:
gister lost in translation ..............slecht joh....doellooossseee film!
vind het ook altijd een rot gezicht om naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:06 schreef Timo20 het volgende:
Maar das ook omdat Meg Ryan 1 van me favoriete actrices is
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
vind het ook altijd een rot gezicht om naar te kijken
![]()
[afbeelding]
hee die krijg ik binnenkort ook van Keeno.nlquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:13 schreef Gorro het volgende:
Warriors, The (1979)
Beter dan verwacht. De film heeft een geweldige sfeer, mede door de goede soundtrack. Het verhaal is lekker ongecompliceerd. Leuk wegkijkfilmpje. ***½
ik heb hem een 2 op imdb gegeven, wat een kutfilm zeg. Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar als ik ooit nog eens zelfmoord wil plegen dan zet ik Annie aanquote:Op zondag 7 maart 2004 10:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Cijfer?
![]()
Meen je dat? Ik vond Annie een mooie musical. Alle kinderen die de film hebben gezien (die ik ken) vonden het ook prachtig. Ik geef "Annie" een 8 !quote:Op zondag 7 maart 2004 10:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb hem een 2 op imdb gegeven, wat een kutfilm zeg. Ik had hem nog nooit eerder gezien, maar als ik ooit nog eens zelfmoord wil plegen dan zet ik Annie aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |