Islamitisch afrika doet het anders beter dan Christelijk Afrikaquote:Op maandag 12 april 2004 11:14 schreef Dagonet het volgende:
Zoals ik al zei, nieuwe onderwerpen dus, het is hier geen POL
Dat Islamgebabbel overstemde een best wel interessante Afrika en Hulporganisaties onderwerp :
Hoe gaat het in Algerije tegenwoordig eigenlijk?quote:Op maandag 12 april 2004 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Islamitisch afrika doet het anders beter dan Christelijk Afrika![]()
Een stuk beter, en nee het zou niet aan de Fransen hebben gelegen hoezo?quote:Op maandag 12 april 2004 11:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe gaat het in Algerije tegenwoordig eigenlijk?
Zou het aan de Fransen hebben gelegen?
Ze zitten nog vast, schijntquote:Op maandag 12 april 2004 11:23 schreef Silmarwen het volgende:
Hoe zit het nou met die Japanners ik lees overal tegenstrijdige berichten...
De Shaira is een duivelse wetgeving. Een wet die vrouwen laat stenigen omdat ze vreemd gaan, of verkracht worden is duivels. Shaira is haat, dood en geweld.quote:Op maandag 12 april 2004 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is daar erg aan? Overigens is Afghanistan totaal niet representatief voor de manier waarop de Sharia uitgevoerd behoort te worden. Maar dat hoef ik jouw niet uit te leggen neem ik aan.
Vreemde redenatie hou je er trouwens op na, een persoon wil naar SA en dan is het meteen een extremist?
Dat laatste was wat algemener, maar de meeste ex-kolonies waar het niet zo heel lekker gaat waren van Frankrijk. Zouden die er zo'n puinzooi van hebben gemaakt?quote:Op maandag 12 april 2004 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een stuk beter, en nee het zou niet aan de Fransen hebben gelegen hoezo?
Je gaat niet naar Saoedie-Arabie om het politieke systeem, je gaat om de achterliggende gedachte dat daar heilige steden liggen en dat de Islam daar ook gedeeltelijk begonnen is. Dat SA afgelopen eeuw zo'n wahabistisch systeem heeft gehad, komt door (zoals jij ook wel weet) de politieke situatie en oorlogen van de afgelopen eeuw(en).quote:Op maandag 12 april 2004 11:28 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De Shaira is een duivelse wetgeving. Een wet die vrouwen laat stenigen omdat ze vreemd gaan, of verkracht worden is duivels. Shaira is haat, dood en geweld.
En ja, als je naar Saudi-Arabie, een land dat verboden is voor joden, een land dat niet-moslims weigert tenzij ze wat geld te brengen hebbeb, een land waar vrouwen gedood worden door de Muttawas als ze ongesluierd of zonder man buiten lopen, een land dat de Wahabitische extremistische islam als hoogste goed heeft verheven, als je dat wilt leren, dan ja, dan ben je een extremist.
Zuid Afrika doet het anders niet slecht dacht ik zoquote:Op maandag 12 april 2004 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Islamitisch afrika doet het anders beter dan Christelijk Afrika![]()
Dat is het enige land dat het nog redelijk goed doet, maar de rest...zimbabwe etc etcquote:Op maandag 12 april 2004 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zuid Afrika doet het anders niet slecht dacht ik zo
Dat doet niets af aan het feit dat het nu een extreem-moslimfundamentalistisch land is. De Muttawas slaan vrouwen dood voor het zonder sluier buiten lopen, mensen worden geexecuteerd als ze kritiek op bepaalde wahabitische gebruiken hebben, je moet een niet-jood-verklaring tekenen om er uberhaupt binnen te komen. Het is een racistisch, middeleeuws, nazi-achtig afschuwelijk land.quote:Op maandag 12 april 2004 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je gaat niet naar Saoedie-Arabie om het politieke systeem, je gaat om de achterliggende gedachte dat daar heilige steden liggen en dat de Islam daar ook gedeeltelijk begonnen is. Dat SA afgelopen eeuw zo'n wahabistisch systeem heeft gehad, komt door (zoals jij ook wel weet) de politieke situatie en oorlogen van de afgelopen eeuw(en).
Mwah ik heb het gevoel dat Noord-Afrika zowiezo weinig hulp in $$ krijgt, ik weet in iedergeval dat het geld dat verkregen wordt goed is besteed de laatste jaren. Tis gek om te zien dat Marokko bijv meer snelweg heeft dan Polen..quote:Op maandag 12 april 2004 11:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laatste was wat algemener, maar de meeste ex-kolonies waar het niet zo heel lekker gaat waren van Frankrijk. Zouden die er zo'n puinzooi van hebben gemaakt?
Maar de hulporganisaties helpen ze ook niet echt, regeringen spekken zich met de hulpgelden terwijl de organisaties alle beslissingen maken wat er met het geld dat wel op de plek terecht komt moet gebeuren.
En terecht, het zelf moeten doen is veel beter voor alle betrokkenen. Beter voor de eigenwaarde, beter om de corruptie tegen te gaan enz.quote:Op maandag 12 april 2004 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mwah ik heb het gevoel dat Noord-Afrika zowiezo weinig hulp in $$ krijgt,
Wie zegt dat het gehele land als "islamitisch centrum" geldt. Het politieke systeem in dat land boeit een moslim geenene aars. Begrijp je dat dan niet? Feitelijk gaat het hen om de heilige steden Mekka en anderen. Dat dat land wahabistisch is, doet daar niets van af. En dat een stad daar nou toevallig ligt, daar kan menig moslim ook niets aan doen.quote:Op maandag 12 april 2004 11:40 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat het nu een extreem-moslimfundamentalistisch land is. De Muttawas slaan vrouwen dood voor het zonder sluier buiten lopen, mensen worden geexecuteerd als ze kritiek op bepaalde wahabitische gebruiken hebben, je moet een niet-jood-verklaring tekenen om er uberhaupt binnen te komen. Het is een racistisch, middeleeuws, nazi-achtig afschuwelijk land.. Als DAT als HET islamitische centrum moet gelden, dan belooft dat veel goeds
.
Maar Saudi-Arabie is toch het centrum der islam?quote:Op maandag 12 april 2004 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het gehele land als "islamitisch centrum" geldt. Het politieke systeem in dat land boeit een moslim geenene aars. Begrijp je dat dan niet? Feitelijk gaat het hen om de heilige steden Mekka en anderen. Dat dat land wahabistisch is, doet daar niets van af. En dat een stad daar nou toevallig ligt, daar kan menig moslim ook niets aan doen.
Hey iemand die het snapt. Ik ben ook tegen geld storten in een bodemloze put maar als ik dat zeg ben ik meteen kil en koud en heb ik niet over voor de mensheid.quote:Op maandag 12 april 2004 11:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En terecht, het zelf moeten doen is veel beter voor alle betrokkenen. Beter voor de eigenwaarde, beter om de corruptie tegen te gaan enz.
Verneukt religieus systeem heet dat. Ingevuld naar eigenbelang. Mekka is het centrum der Islam.quote:Op maandag 12 april 2004 11:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Maar Saudi-Arabie is toch het centrum der islam?
Trouwens, dat 'politieke' systeem is een religieus systeem: shaira-wetgeving.
Ik kan op m'n digitale encyclopedie ook 'snelweg' als kaart selecteren. Grappig, dan zie je dat er eigenlijk maar 2 gebieden ter wereld zijn waar echt veel snelwegen liggen: het noord-oosten van de Verenigde Staten, en Noord-West Europa (en dan vooral Duitsland, dat is met extreem veel snelwegen doorklieft).quote:Op maandag 12 april 2004 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis gek om te zien dat Marokko bijv meer snelweg heeft dan Polen..![]()
In Noord-Afrika heeft het wel degelijk haar vruchten afgeworpen. Zo is het namelijk dat de regeringen aldaar grootschalige privatiseringen laten plaatsvinden. De economie open proberen te gooien en zelfs mensenrechten verbeteren om multinationals aan te trekken.quote:Op maandag 12 april 2004 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey iemand die het snapt. Ik ben ook tegen geld storten in een bodemloze put maar als ik dat zeg ben ik meteen kil en koud en heb ik niet over voor de mensheid.
Ze moeten het idd zelf doen, zelf een goeie economie opbouwen, we kunnen eventueel wel mensen sturen om ze te helpen.
Klopt, maar wat vindt jij eigenlijk van de toetreding van een land als Polen?quote:Op maandag 12 april 2004 11:51 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ik kan op m'n digitale encyclopedie ook 'snelweg' als kaart selecteren. Grappig, dan zie je dat er eigenlijk maar 2 gebieden ter wereld zijn waar echt veel snelwegen liggen: het noord-oosten van de Verenigde Staten, en Noord-West Europa (en dan vooral Duitsland, dat is met extreem veel snelwegen doorklieft).
In de rest vd wereld (en ook bv oost en zuid europa) zie je ze gewoon bijna niet.
Sterker nog, er zijn zat afrikanen die hetzelfde zeggen, het zijn de regeringen en de rest van de toplaag die hun hand ophouden. Én de organisaties zelf die zo hun eigen voortbestaan garanderen.quote:Op maandag 12 april 2004 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey iemand die het snapt. Ik ben ook tegen geld storten in een bodemloze put maar als ik dat zeg ben ik meteen kil en koud en heb ik niet over voor de mensheid.
Ze moeten het idd zelf doen, zelf een goeie economie opbouwen, we kunnen eventueel wel mensen sturen om ze te helpen.
Polen verdient het cultureel en geografisch gezien om bij de EU te komen.quote:Op maandag 12 april 2004 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat vindt jij eigenlijk van de toetreding van een land als Polen?
Dude je bent van mijn shitlist af...quote:Op maandag 12 april 2004 11:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn zat afrikanen die hetzelfde zeggen, het zijn de regeringen en de rest van de toplaag die hun hand ophouden. Én de organisaties zelf die zo hun eigen voortbestaan garanderen.
Zoals je weet gaat het bij de EU vooral om het economische aspect en daar ben ik niet bepaald enthousiast over bij Polen.quote:Op maandag 12 april 2004 11:54 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Polen verdient het cultureel en geografisch gezien om bij de EU te komen.
Het probleem is dat ze allemaal zo corrupt zijn (regeringen) en dat daar zo moeilijk verandering in komt. Steeds als er een nieuwe leider komt is iedereen hoopvol en in het begin gata het goed. Maard aarna zakken ze constant weer af in de wereld van corruptie en wapen handel.quote:Op maandag 12 april 2004 11:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn zat afrikanen die hetzelfde zeggen, het zijn de regeringen en de rest van de toplaag die hun hand ophouden. Én de organisaties zelf die zo hun eigen voortbestaan garanderen.
De EU gaat als sinds het verdrag van Maastricht niet meer om het economische aspect. De EEG is weg, de EU gaat om het verenigen van het Europese continent in een supranationale staat.quote:Op maandag 12 april 2004 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals je weet gaat het bij de EU vooral om het economische aspect en daar ben ik niet bepaald enthousiast over bij Polen.
Zolang de voertaal maar Engels wordtquote:Op maandag 12 april 2004 11:59 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De EU gaat als sinds het verdrag van Maastricht niet meer om het economische aspect. De EEG is weg, de EU gaat om het verenigen van het Europese continent in een supranationale staat.
En Polen is anders veel rijker en hoger opgeleid dan Turkije.
Toetreden tot de EU, daarbij wordt al geselecteerd met een aantal economische voorwaarden. Ik denk dat het economische aspect toch echt wel het belangrijkste is gebleven. Het doel is weliswaar het verenigen van het Europese continent, maar het belang is gewoon economisch gewin.quote:Op maandag 12 april 2004 11:59 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De EU gaat als sinds het verdrag van Maastricht niet meer om het economische aspect. De EEG is weg, de EU gaat om het verenigen van het Europese continent in een supranationale staat.
Maar wel weer een stuk fundamentalistischer qua religie.quote:Op maandag 12 april 2004 11:59 schreef Robert_Jensen het volgende:
Duits is met ruim 100 miljoen sprekenden veruit de grootste taal in Europa.quote:Op maandag 12 april 2004 12:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zolang de voertaal maar Engels wordt
Nee, want dan zouden de Baltische staten ook niet toegelaten zijn.quote:Op maandag 12 april 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toetreden tot de EU, daarbij wordt al geselecteerd met een aantal economische voorwaarden. Ik denk dat het economische aspect toch echt wel het belangrijkste is gebleven. Het doel is weliswaar het verenigen van het Europese continent, maar het belang is gewoon economisch gewin.
Over Turkije heb je overigens wel gelijk. De GDP van dat land is ietsjes hoger dan van Iran, bovendien is het beter voor Turkije om zich te richten op de rest van Azie en het Midden-Oosten. Zo mag ze best wel iets meer aan het vredesproces werken in het M-Oquote:Op maandag 12 april 2004 12:08 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden de Baltische staten ook niet toegelaten zijn.
Het doel is niet alleen economisch gewin, maar zeker sinds de naamswijziging naar Europese Unie ook een idealistische om Europa na 1200 jaar weer te verenigen.
quote:Op maandag 12 april 2004 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over Turkije heb je overigens wel gelijk. De GDP van dat land is ietsjes hoger dan van Iran, bovendien is het beter voor Turkije om zich te richten op de rest van Azie en het Midden-Oosten. Zo mag ze best wel iets meer aan het vredesproces werken in het M-O
Niet moslims zijn wel welkom Raymond. Dat heb ik je al tig keren gezegd.quote:Op maandag 12 april 2004 11:28 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De Shaira is een duivelse wetgeving. Een wet die vrouwen laat stenigen omdat ze vreemd gaan, of verkracht worden is duivels. Shaira is haat, dood en geweld.
En ja, als je naar Saudi-Arabie, een land dat verboden is voor joden, een land dat niet-moslims weigert tenzij ze wat geld te brengen hebbeb, een land waar vrouwen gedood worden door de Muttawas als ze ongesluierd of zonder man buiten lopen, een land dat de Wahabitische extremistische islam als hoogste goed heeft verheven, als je dat wilt leren, dan ja, dan ben je een extremist.
Yo manquote:Op maandag 12 april 2004 14:08 schreef pberents het volgende:
Yo niggaz
Optieven kutkloonquote:Op maandag 12 april 2004 14:12 schreef pberents het volgende:
[..]
Woord omhoog.
In welke landen wordt de sharia eigenlijk toegepast 'schatje'quote:Op maandag 12 april 2004 14:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet moslims zijn wel welkom Raymond. Dat heb ik je al tig keren gezegd.
Europa is nooit verenigd geweest, dus over weer verenigen kan je niet spreken.quote:Op maandag 12 april 2004 12:08 schreef Robert_Jensen het volgende:
Het doel is niet alleen economisch gewin, maar zeker sinds de naamswijziging naar Europese Unie ook een idealistische om Europa na 1200 jaar weer te verenigen.
Ik zou je geschiedenis eens wat beter bestuderen, tvlxd.quote:Op maandag 12 april 2004 14:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Europa is nooit verenigd geweest, dus over weer verenigen kan je niet spreken.
Nee Mylene. Alleen als er een financieel voordeel aan te behalen is. Sterker nog, op de snelwegen staat zelfs aangegeven dat niet-moslims bepaalde wegen niet mogen volgen. Verder moet je een niet-jood verklaring tekenen om SA ingelaten te worden.quote:Op maandag 12 april 2004 14:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet moslims zijn wel welkom Raymond. Dat heb ik je al tig keren gezegd.
Licht er een beetje aan op welke schaal je het ziet. De Romeinen kwamen niet zo ver noordelijk en Oostelijk. Napoleon had ook lang niet overal controle. Zelfs Duitsland in WO2 lukte het niet echt.quote:Op maandag 12 april 2004 15:34 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ik zou je geschiedenis eens wat beter bestuderen, tvlxd.
Eh, zijn we allemaal Karel de Grote vergeten?quote:Op maandag 12 april 2004 15:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Licht er een beetje aan op welke schaal je het ziet. De Romeinen kwamen niet zo ver noordelijk en Oostelijk. Napoleon had ook lang niet overal controle. Zelfs Duitsland in WO2 lukte het niet echt.
De Romeinen hadden Germanië niet, laat staan Scandinavië, en daarna is het nooit één grensgebied meer geweest.quote:Op maandag 12 april 2004 15:34 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee maar ook die had in b.v. Spanje Italië en Scandinavië neitzo heel veel te zoeken toch?quote:Op maandag 12 april 2004 15:37 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Eh, zijn we allemaal Karel de Grote vergeten?
Niet dat die heel Europa onder controle had, maar een bezetting maakt Europa nog niet verenigd RJ.quote:Op maandag 12 april 2004 15:37 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ook Karel de Grote had niet allesquote:Op maandag 12 april 2004 15:37 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ik heb de gescheidenis van Europa bekeken en kom tot de conclusie dat Europa nog nooit verenigd is geweest, tenzij je de kortstondige veroveringen van Napoleon of Hitler een vereniging wilt noemen.quote:Op maandag 12 april 2004 15:34 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
En de grensprovincies waren vaak allesbehalve gepacificeerd.quote:Op maandag 12 april 2004 15:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook Karel de Grote had niet alles
[afbeelding]
Geen Iberia en geen Griekenland bijv.
True, maar het belangrijkste gedeelte wel.quote:Op maandag 12 april 2004 15:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook Karel de Grote had niet alles
[afbeelding]
Geen Iberia en geen Griekenland bijv.
Niks angelsaksisch andersquote:Op maandag 12 april 2004 15:42 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
True, maar het belangrijkste gedeelte wel.
![]()
Ach, dat hadden de Romeinen weer wel.quote:Op maandag 12 april 2004 15:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niks angelsaksisch anders
Voor Karel wás er niet eens een Europa, laat staan een verenigd Europa dat opgedeeld kon worden na Karel. Karel de Grote, en zijn voorouders, hebben koninkrijkjes veroverd en later is het weer uiteen gevallen.quote:Op maandag 12 april 2004 15:44 schreef Robert_Jensen het volgende:
Pas na het splitsen van Karels rijk begon de opdeling van Europa.
Nee, voor Karel de Grote was er geen Romeins rijk. Er was helemaal niets.quote:Op maandag 12 april 2004 15:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voor Karel wás er niet eens een Europa, laat staan een verenigd Europa dat opgedeeld kon worden na Karel. Karel de Grote, en zijn voorouders, hebben koninkrijkjes veroverd en later is het weer uiteen gevallen.
Het Romeins Rijk is wat anders dan Europa. Het Romeins Rijk is uiteindelijk ineengestort en Germaanse volkeren namen toen de macht over (die ze vaak ook al hadden in het Romeinse Rijk) in veel gebieden, zoals in Noord-Frankrijk/België.quote:Op maandag 12 april 2004 15:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee, voor Karel de Grote was er geen Romeins rijk. Er was helemaal niets.
Die laatse zin is weer zwaar onder de gordelquote:Op maandag 12 april 2004 15:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Nee Mylene. Alleen als er een financieel voordeel aan te behalen is. Sterker nog, op de snelwegen staat zelfs aangegeven dat niet-moslims bepaalde wegen niet mogen volgen. Verder moet je een niet-jood verklaring tekenen om SA ingelaten te worden.
Maar ach, het zijn moslims dus mag het he? Mylentje?
En ja, dat Joden niet welkom zijn is een zeer een kwalijke zaak. Vreemd dat de VS hier niets van zegtquote:AMSTERDAM - Westerlingen die hun korte broek thuislaten en bereid zijn om het zonder alcohol te stellen, kunnen binnenkort op vakantie in Saoedi-Arabië. Joden en alleenreizende vrouwen zijn echter niet welkom.
Tot op heden verstrekt Saoedi-Arabië alleen visa aan zakenlieden, buitenlandse werknemers en bedevaartgangers. De lokale Commissie voor het Toerisme heeft een nieuwe visaregeling voorgesteld die het mogelijk moet maken dat ook Westerse toeristen worden toegelaten. "Binnen een paar weken" zou de nieuwe regeling al in werking kunnen treden, verklaarden ambtenaren tegenover het Engelstalige dagblad Arab News.
Toeristen zullen zich wel aan de strenge regels van het fundamentalistische land moeten houden. Joden en mensen met een Israëlisch stempel in hun paspoort wordt sowieso de toegang geweigerd.
Wie zich onzedig kleedt of bij aankomst blijk geeft van alcoholconsumptie, wordt meteen teruggestuurd. Vrouwen mogen het land alleen binnen als zij van het vliegveld worden opgehaald door hun echtgenoot of iemand die zich in Saoedi-Arabië voor haar verantwoordelijk heeft gesteld.
Eenmaal in Saoedi-Arabië moeten bezoekers gehoorzamen aan strenge kledingregels. Korte broeken en rokjes zijn taboe en vrouwen wordt geadviseerd om een lichaamsbedekkend kleed te dragen. Alcoholgebruik is verboden en vrouwelijke toeristen mogen geen een auto besturen.
Saoedi-Arabië heeft bezoekers niet uitsluitend eindeloze woestijnvlaktes te bieden, maar ook bergen tot 3000 meter hoog en zelfs bijna drie miljoen hectare bos. Verder zou Saoedi-Arabië de strand- en duikmogelijkheden van de Rode Zee kunnen uitbuiten, zoals Egypte
Je vergeet het uiteenvallen van het Romeinse Rijk in het West gecentreerd op Rome en het Oost met als hoofdstad Byzantium/Constantinopel (het latere Istanbul).quote:Op maandag 12 april 2004 15:44 schreef Robert_Jensen het volgende:
Pas na het splitsen van Karels rijk begon de opdeling van Europa.
BINNENKORT kunnen... DUS NU nog niet.quote:Op maandag 12 april 2004 15:52 schreef schatje het volgende:
Maar goed, ik heb toch wel gelijk kleine Raymond:
Lees je ook de tekst onder de quote?quote:Op maandag 12 april 2004 15:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
BINNENKORT kunnen... DUS NU nog niet.
Joden en alleenreizende vrouwen zijn echter niet welkom.. Leuk land, en dat verdedig jij? Joden en vrouwen niet welkom, en Westerlingen MISSCHIEN binnenkort
. Over een extreem discriminerende overheid gesproken. Adolf Hilter had het zelfs nog niet zo dol gemaakt
.
Hallo??quote:Op maandag 12 april 2004 15:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Joden en alleenreizende vrouwen zijn echter niet welkom.. Leuk land, en dat verdedig jij? Joden en vrouwen niet welkom, en Westerlingen MISSCHIEN binnenkort
. Over een extreem discriminerende overheid gesproken. Adolf Hilter had het zelfs nog niet zo dol gemaakt
.
Volgens mij ben je gewoon jaloers X-Ray, je wilt namelijk precies hetzelfde met moslims in Nederland.quote:Op maandag 12 april 2004 15:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
.
Okay, als ongelovige misschien niet, maar een Jood is géén ongelovigequote:Op maandag 12 april 2004 16:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers X-Ray, je wilt namelijk precies hetzelfde met moslims in Nederland.En ik neem het de SA niet kwalijk, sterker nog, ik hoop dat het zo blijft. Mekka en Medinah zijn Islamitische steden, daar heb je als ongelovige niets te zoeken.
Ook een Jood heeft er niets te zoekenquote:Op maandag 12 april 2004 16:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, als ongelovige misschien niet, maar een Jood is géén ongelovige
Je beweert toch niet hier dat S.A. een meer discriminerend beleid voert dan de nazi-staat van Adolf Hitler ?quote:Op maandag 12 april 2004 15:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
Over een extreem discriminerende overheid gesproken. Adolf Hilter had het zelfs nog niet zo dol gemaakt.
Ah prima. Dan ben je ook vast niet tegen het verbod op moslims in Rome en Amsterdam. Dat zijn christelijke steden, daar heb je als ongelovige niets te zoeken.quote:Op maandag 12 april 2004 16:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers X-Ray, je wilt namelijk precies hetzelfde met moslims in Nederland.En ik neem het de SA niet kwalijk, sterker nog, ik hoop dat het zo blijft. Mekka en Medinah zijn Islamitische steden, daar heb je als ongelovige niets te zoeken.
Dat is dan ook te danken aan de Nederlanders. Zo chauvinistisch ben ik wel.quote:Op maandag 12 april 2004 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zeker wel. SA discrimineert zowel christenen als joden. Nazi Duitsland alleen joden.quote:Op maandag 12 april 2004 16:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je beweert toch niet hier dat S.A. een meer discriminerend beleid voert dan de nazi-staat van Adolf Hitler ?
Oei............foutje van je...
Ja, en die vind jij minder alarmerend?quote:Op maandag 12 april 2004 15:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lees je ook de tekst onder de quote?
Hoeveel duitse joden zijn voor de oorlog in kampen gezet?quote:Op maandag 12 april 2004 16:10 schreef Robert_Jensen het volgende:
Zeker wel. SA discrimineert zowel christenen als joden. Nazi Duitsland alleen joden.
Angola en Namibië doen het ook goed.quote:Op maandag 12 april 2004 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is het enige land dat het nog redelijk goed doet, maar de rest...zimbabwe etc etc
Nee, Hitler gooide ze alleen in de verbrandingsovens, dat is niets vergeleken met de weerzinwekkende scheiding van autowegen.quote:Op maandag 12 april 2004 16:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
[afbeelding]
Aparte snelwegen voor moslims en niet-moslims. Zelfs in zijn natste dromen dacht Hitler zoiets niet te kunnen realiseren.
Nee, je bent gewoon een zeikerd. Rome en Amsterdam wil je namelijk tot christelijke steden kruisigen omdat je je achtergesteld voelt. Mammmiieee, hij dus ik ook!quote:Op maandag 12 april 2004 16:10 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ah prima. Dan ben je ook vast niet tegen het verbod op moslims in Rome en Amsterdam. Dat zijn christelijke steden, daar heb je als ongelovige niets te zoeken.
Dit is echt niet waar hoor RJ.quote:Op maandag 12 april 2004 15:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
Verder moet je een niet-jood verklaring tekenen om SA ingelaten te worden.
Britten, de VOC heeft daar belachelijk veel kansen laten liggen.quote:Op maandag 12 april 2004 16:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is dan ook te danken aan de Nederlanders. Zo chauvinistisch ben ik wel.
Duits/Nederlandse invloed.quote:Op maandag 12 april 2004 16:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
Angola en Namibië doen het ook goed.
quote:Op maandag 12 april 2004 16:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een zeikerd. Rome en Amsterdam wil je namelijk tot christelijke steden kruisigen omdat je je achtergesteld voelt. Mammmiieee, hij dus ik ook!![]()
Nee, Rome en Amsterdam zijn geen christelijke steden, er is geen enkele christelijke of joodse stad op de wereld.
Rome is hooguit christelijk omdat het zoveel toeristen trekt. Daarom hebben de bischoppen deze steden ingenomen om zodoende de economische voordelen op te strijken en daarmee schadevergoedingen te betalen aan misbruikte kinderen
De Mutawa executeert je ter plekke indien je op die wegen rijd. Net zoals vrouwen zonder sluier ter plaatste geexecuteerd worden.quote:Op maandag 12 april 2004 16:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, Hitler gooide ze alleen in de verbrandingsovens, dat is niets vergeleken met de weerzinwekkende scheiding van autowegen.
De Britten kwamen in een gespreid bedje nadat ze het overnamen.quote:Op maandag 12 april 2004 16:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Britten, de VOC heeft daar belachelijk veel kansen laten liggen.
Als jij een stempel van Israel of een jood-vermelding in je paspoort had gehad, was je geweigerd.quote:Op maandag 12 april 2004 16:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dit is echt niet waar hoor RJ.
Ik ben er drie keer geweest en ik heb nog nooit zo'n document moeten overleggen.
Hell, ik heb niet eens zo'n document.
Moslims mogen in hun SA nu eenmaal discrimineren maar het Westen niet.quote:Op maandag 12 april 2004 16:28 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
. Damn u are stupid.
Jij wilt Rome, huis der Vaticaan, als niet belangrijk in het christendom bestempelen?Dit is nog dommer als toen je claimde voor de shaira te zijn maar niet eens te weten wat het inhoud!
![]()
fantaseer je dit nu ter plekke of heb je een serieuse bron hiervoor ?quote:Op maandag 12 april 2004 16:29 schreef Robert_Jensen het volgende:
De Mutawa executeert je ter plekke indien je op die wegen rijd. Net zoals vrouwen zonder sluier ter plaatste geexecuteerd worden.
Belangrijk, maar geen basis voor het christendom. En dat is het voor de moslims zeker wel. Het is zelfs een onderdeel van het geloof. Mekka en Medinah gelden als beschermplaatsen voor de moslims, daar zal geen ongelovige binnentreden. Niet gek dus dat de SA verbied mensen daar te komen.quote:Op maandag 12 april 2004 16:28 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
. Damn u are stupid.
Jij wilt Rome, huis der Vaticaan, als niet belangrijk in het christendom bestempelen?Dit is nog dommer als toen je claimde voor de shaira te zijn maar niet eens te weten wat het inhoud!
![]()
Dat is toch saaiquote:Op maandag 12 april 2004 16:34 schreef Dagonet het volgende:
Voordat het helemaal uit de hand gaat lopen lijkt het me heel handig als het onderwerp SA met rust gelaten wordt.
Mocht er nog ernstige behoefte aan zijn dan is er nog altijd #NWS op irc.
Ah, het is weer niet waar, moslimvriend Bleusdude?quote:Op maandag 12 april 2004 16:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
fantaseer je dit nu ter plekke of heb je een serieuse bron hiervoor ?
In ieder geval nog steeds minder erg dan 5,7 miljoen mensen vergassen..
Dat moet je toch kunnen beamen?
Da's toch iets anders. Ik heb geen stempel van Israel en in Nederland heb je geen ras/religie vermelding in je paspoort. In het vliegtuig kreeg ik zo'n entree formuliertje er daarop o.a. de vraag bent u Jood?quote:Op maandag 12 april 2004 16:31 schreef Robert_Jensen het volgende:
Als jij een stempel van Israel of een jood-vermelding in je paspoort had gehad, was je geweigerd.
http://www.bndestem.nl/re(...)l
Geen moderatorsquote:Op maandag 12 april 2004 16:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat is toch saai
Waar staat dat je ter plekke geëxecuteerd wordt?quote:Op maandag 12 april 2004 16:38 schreef Robert_Jensen het volgende:
Prima, hier de feiten. Of is dit weer een zionistische bron?
Ja....je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 april 2004 16:34 schreef Dagonet het volgende:
Voordat het helemaal uit de hand gaat lopen lijkt het me heel handig als het onderwerp SA met rust gelaten wordt.
Het Vaticaan is ook een ondereel van het geloof. ZEER sterk zelfs.quote:Op maandag 12 april 2004 16:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
Belangrijk, maar geen basis voor het christendom. |/quote]
Zeker wel. Het Vaticaan is het huis van de Paus, de baas. Heiligdom.
[quote]En dat is het voor de moslims zeker wel. Het is zelfs een onderdeel van het geloof. Mekka en Medinah gelden als beschermplaatsen voor de moslims, daar zal geen ongelovige binnentreden. Niet gek dus dat de SA verbied mensen daar te komen.
Uiteraard. Vooral vers 1, dus lees je geen hadiths.quote:En ik als moslims sta nu eenmaal, net als alle andere moslims behoren te doen, achter elke statement die in de Koran wordt gedaan.
Dat klinkt een beetje naar "tja, ik moet nu eenmaal daar achter staan want ik ben een moslim maar eigenlijk vind ik ook niet dat het kan. (en een eigen mening mag ik niet hebben want dem islam kent geen individualiteit)"quote:Op maandag 12 april 2004 16:37 schreef Youssef het volgende:
[..]
En ik als moslims sta nu eenmaal, net als alle andere moslims behoren te doen, achter elke statement die in de Koran wordt gedaan.
Ik bedoel maar. Ik wel.quote:Op maandag 12 april 2004 16:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
In het vliegtuig kreeg ik zo'n entree formuliertje er daarop o.a. de vraag bent u Jood?
Twee boxjes: Yes en No. Nooit meer iets van gehoord. Dat versta ik niet onder een niet-Jood verklaring.
Jensen, ander onderwerp, diepere discussies over de Islam zijn voor WFLquote:Op maandag 12 april 2004 16:42 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Het Vaticaan is ook een ondereel van het geloof. ZEER sterk zelfs.
[..]
Uiteraard. Vooral vers 1, dus lees je geen hadiths.
Hitler was een afschuwelijke despoot die verantwoordelijk was voor een ongekend haat-regime.quote:Op maandag 12 april 2004 16:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja....je hebt gelijk.
Maar ik vind dat Robert nog een kans moet hebben te schrijven dat hij vergaloppeerde met zijn Hiltervergelijking ....anders gaan die linksen allemaal denken dat hij de ernst van de nazi-praktijken
goedpraat cq een beetje vergeten is.
Kunnen we niet hebben zo'n misvatting
Oh, okay.quote:Op maandag 12 april 2004 16:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jensen, ander onderwerp, diepere discussies over de Islam zijn voor WFL
Hoe zou jij die verklaring willen omschrijven?quote:Op maandag 12 april 2004 16:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Da's toch iets anders. Ik heb geen stempel van Israel en in Nederland heb je geen ras/religie vermelding in je paspoort. In het vliegtuig kreeg ik zo'n entree formuliertje er daarop o.a. de vraag bent u Jood?
Twee boxjes: Yes en No. Nooit meer iets van gehoord. Dat versta ik niet onder een niet-Jood verklaring.
Vroeger, tot eind jaren zestig geloof ik, kon je bij de kerk waar je bij hoorde of bij de gemeent wel een officiële niet-Jood verklaring krijgen.
Allerlaatste Dagonet.quote:Op maandag 12 april 2004 16:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waar staat dat je ter plekke geëxecuteerd wordt?
Goed zo kleine Raymondquote:Op maandag 12 april 2004 16:46 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Oh, okay.
Klaar dermee.
Leuk voor een C&H topic, antisemitisme na WOII in Nederland, wie van jullie opent hem?quote:Op maandag 12 april 2004 16:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoe zou jij die verklaring willen omschrijven?
Ik lees nergens dat ze ter plekke geëxecuteerd worden omdat ze op de verkeerde weg rijden.quote:Op maandag 12 april 2004 16:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
http://web.amnesty.org/re(...)g
quote:Op maandag 12 april 2004 16:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed zo kleine Raymond.
Ik weet niet of je weleens buiten Europa komt maar entree/immigration formuliertjes die je in het vliegtuig moet invullen zijn vrij gebruikelijk hoor. En zo'n zelfingevulde verklaring vind ik niet zo spannend eerlijk gezegd. Het zegt iig geen hol.quote:Op maandag 12 april 2004 16:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Hoe zou jij die verklaring willen omschrijven?
Lees even rustig de posts opnieuw Monidique. Neem er rustig de tijd voorquote:Op maandag 12 april 2004 16:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat ze ter plekke geëxecuteerd worden omdat ze op de verkeerde weg rijden.
En wat zou ik dan moeten zien?quote:Op maandag 12 april 2004 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lees even rustig de posts opnieuw Monidique. Neem er rustig de tijd voor
Dat het bepaalde wegen voor groepen waren en vrouwen die geëxecuteerd werden.quote:Op maandag 12 april 2004 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
En wat zou ik dan moeten zien?
quote:Op maandag 12 april 2004 16:57 schreef Dagonet het volgende:
http://www.sony.net/SonyInfo/QRIO/
hebben hebben hebben
Ik lees "De Mutawa executeert je ter plekke indien je op die wegen rijd." en dat lees ik niet in http://web.amnesty.org/report2003/sau-summary-eng, maar misschien lees ik er overheen.quote:Op maandag 12 april 2004 16:59 schreef Dagonet het volgende:
Dat het bepaalde wegen voor groepen waren en vrouwen die geëxecuteerd werden.
Goeiemorgen!quote:Second image of face marks new mystery over Turin Shroud
A SECOND ghostly image of a man's face has been found on the Turin Shroud.
The discovery – on the reverse side of the handwoven linen which has remained hidden for centuries beneath a piece of Holland cloth – adds new mystery to one of the most controversial relics in Christendom.
It is venerated by many Roman Catholics as proof that Christ was resurrected from the grave. However, some scientists have dismissed it as a brilliant medieval fake. In the latest development, a new study claims that the reverse image also depicts a bearded man. It will be published today by the Institute of Physics in Journal of Optics A: Pure and Applied Optics. The reverse image was covered up when nuns sewed a piece of cloth over it in 1534 after it was damaged by fire.
The back was only properly studied in 2002 when the cloth was removed in a restoration project and the back photographed in detail before being recovered by cloth.
When Giulio Fanti, professor of mechanical and thermics measurements at Padua University in Italy, saw the photographs, he was struck by a faint image and decided to investigate further.
He said: "When I saw the pictures I was caught by the perception of a faint image on the back surface of the shroud. I thought that perhaps there was much more that wasn't visible to the naked eye."
Professor Fanti said his discovery fact could add further credence to its authenticity.
"It is extremely difficult to make a fake with these features," he said.
>>verder>>
Goeiemorgen!quote:RIYAD In de Saudische hoofdstad Riyad
hebben veiligheidstroepen gevochten met
extremisten.Een agent en een militante
strijder zouden daarbij zijn omgekomen.
Vorig jaar kwamen in Riyad 52 mensen om
bij aanslagen.Sindsdien is de regering
een klopjacht begonnen op extremisten.
Goeiemorgen!quote:De profeet heeft gezegd: sterk is niet degene die een ander op de grond kan gooien;sterk is wie zichzelf beheerst als hij boos is
Ehm daar ben ik het nietbepaald mee eens. Plaatsen als Rome en Jeruzalem zijn voor Christenen en Joden heilig. Die zou je dus net zo goed joods of christelijk kunnen noemen als Medina en Mekka Islamitisch.quote:Op maandag 12 april 2004 16:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een zeikerd. Rome en Amsterdam wil je namelijk tot christelijke steden kruisigen omdat je je achtergesteld voelt. Mammmiieee, hij dus ik ook! :'( :') Nee, Rome en Amsterdam zijn geen christelijke steden, er is geen enkele christelijke of joodse stad op de wereld.
Ga verder naar TRU. Ga niet door start en ontvang geen 20.000 euro.quote:Op dinsdag 13 april 2004 06:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
http://www.demorgen.be/telex/?news=B125705quote:Koning Jordanië: terroristen wilden duizenden vermoorden (20:23)
(Belga) De Jordaanse koning Abdoellah II heeft dinsdag gezegd dat het onlangs opgerolde terreurnetwerk zich opmaakte "om een nooit geziene misdaad in het koninkrijk te plegen" die "duizenden mensen het leven zou hebben gekost".
In een dinsdag openbaar gemaakte brief aan de chef van de Jordaanse geheime dienst, generaal Saad Khair, zei de koning dat alle leden van het netwerk zijn gearresteerd. Het land "heeft de laatste dagen een extreem delicate situatie meegemaakt (...). Maar de goddelijke voorzienigheid heeft de plannen van de misdadigers verijdeld en heeft het leven van duizenden burgers gered", aldus Abdoellah II. Hij vermeldde niet wat de doelwitten waren en ook niet de identiteit van de terroristen. De Jordaanse koning zei enkel dat de "hoeveelheid explosieven die zijn gevonden in de in beslag genomen voertuigen, de manier waarop de terroristische operatie had moeten worden uitgevoerd en de selectie van burgerdoelwitten" aantonen dat iets zwaars op til was. Eind maart maakte Amman de arrestatie bekend van "meerdere personen verdacht van banden met een terroristische organisatie". Zij "planden sabotagedaden in het koninkrijk" en "zij hadden grote hoeveelheden explosieven in hun bezit". (LOR)
(Belga)
Ja ik vraag me af wat de werkelijke bedoeling was? Snel duizenden mensen vermoorden is zonder dat ze zich op exact dezelfde plek bevinden een enorme klus.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:12 schreef zakjapannertje het volgende:
vaag bericht...
[..]
http://www.demorgen.be/telex/?news=B125705
http://www.hbvl.be/nieuws(...)5-819B-FE3CA6ED76F4}quote:14/04 Bijna 400.000 Italiaanse kinderen onder de 14 jaar werkt
Italië telt tussen de 360.000 en 400.000 kinderen van 7 tot 14 jaar die verplicht worden te werken. Dat blijkt uit een alarmerend rapport van de grootste Italiaanse vakbond CGIL, dat woensdag werd gepubliceerd.
Het cijfer komt overeen met 8 à 9 pct van het aantal Italiaanse minderjarigen.
70.000 kinderen werkt minstens vier uur per dag. Nog schokkender: 40.000 kinderen hebben zelfs een voltijdse job en werken minstens 8 uur per dag, voor een loon dat schommelt tussen de 200 à 500 euro per maand.
Volgens de vakbond is het fenomeen van kinderarbeid de laatste tien jaar gestegen. Een decennium geleden publiceerde de CGIL voor het eerst een studie over deze problematiek.
Volgens het rapport is kinderarbeid vooral in het zuiden van Italië een probleem. Dat gebied is economisch en sociaal ver achter op het noorden van het land. Maar ook het industriële noorden, de streek rond Milaan, ontsnapt niet aan kinderarbeid, aldus het rapport.
In hoeverre is het nog overspel als ze óf geen partner hebben óf een partner die werkzaam is in dezelfde branche?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het lekker voor ze, wie denken ze te kunnen tarten door zo vaak overspelig te zijn
over·spel (het ~)quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:41 schreef Dagonet het volgende:
Ik doe het hier even want het is toch wel redelijk offtopic voor dat topic
Overspel is alle omgang buiten het huwelijk, vooral als het gezapige interactiveiten betreftquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In hoeverre is het nog overspel als ze óf geen partner hebben óf een partner die werkzaam is in dezelfde branche?
Is het dan nog overspel wat een bedrog inhoudt?
Meer oefenenquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
gezapige interactiveiten
quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Meer oefenen
Dan is het niet meer gezapigquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Opvallend altijd hoe Chirac openlijk de kant van Marokko kiest. Het is toch vaak ferme taal en een klap in het gezicht van Algerije. Het is tijd dat de wereld ook eens dit vergeten conflict oplost, want zoals je ziet vallen er misschien geen doden, maar politieke relaties lopen er wel op stuk. Desastreus is het voor de UMA de economische en politieke samenwerking van noord-afrikaanse landen (maghreb landen), terwijl de UMA juist voor welvaart kan zorgen.quote:Chirac : Sahara Issue should be Settled part of Maghreb Integration
ALGIERS, Apr.15 - French president Jacques Chirac, insisted here Thursday that the “Sahara issue should be settled part of Maghreb integration.”
“This problem should be solved within the framework of an inevitable Maghreb integration,” he told a press conference subsequent to a private meeting with Algerian president Abdelaziz Bouteflika.
Chirac, deemed that resolving this issue depends on the parties, namely Morocco, Algeria and the guerrilla movement Polisario. This latter, backed by Algeria, is claiming the independence of the Moroccan Sahara, a former Spanish-occupied territory retrieved by Morocco in 1975 under the Madrid accords.
The dispute over the Sahara has been a major stumbling block to the Arab Maghreb Union, a regional grouping set up in 1989 by Morocco, Algeria, Tunisia, Libya and Mauritania.
The French head of state, on a short visit to Algeria in the wake of Bouteflika’s re-election as head of state, insisted that France’s stance regarding this issue has not changed.
During a previous visit to Morocco last October, the French president had openly expressed support to Morocco in the Sahara issue and admitted divergences with Algeria on the issue. "We make a plea for a political, realistic and lasting solution that fully takes into account the interests of Morocco and the regional stability," Chirac had insisted.
Mwah hij steunt WEL openlijk Marokko, tenminste dat had ik eerder ergens gelezen. Volgens mij is dit een conflict bestempeld als een "internationaal" conflict en heeft het daarom de aandacht van onder andere Chirac. De VS heeft ook pogingen gedaan, maar die houden zich behoorlijk afzijdig.quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:22 schreef Dagonet het volgende:
Chirac kiest niet zozeer voor Marokko als wel tegen Algerije, jammer dat hij zich er mee bemoeit eigenlijk, als voormalig koloniale mogendheid moet je er eigenlijk niet te veel tussen willen zitten vind ik.
Jij durft niet eens in ONZ te rellenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:53 schreef Silmarwen het volgende:
Het is wel stil zo zonder flame...
Pas als je normaal doet in ONZ. Dan val je pas opquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:59 schreef Dagonet het volgende:
Jij durft niet eens in ONZ te rellen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij durft niet eens in ONZ te rellen
Vandaar dat ik je daar nog niet gezien hebquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Pas als je normaal doet in ONZ. Dan val je pas op
Oh ja, dat doet me eraan denken:quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben te lievvv....
Alleen 's nachts nog wel eens eigenlijkquote:Bovendien. JIJ RELT NOOIT!
Je bent nummer 3536278373527252 op de wachtlijst.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh ja, dat doet me eraan denken:
HoiNeucken?
[..]
Alleen 's nachts nog wel eens eigenlijk
Op welke plek sta ik?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
Je bent nummer 3536278373527252 op de wachtlijst.
...
Je stijgt in de lijst 3536278373176382
quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je bent nummer 3536278373527252 op de wachtlijst.
Ow ja jij rellen? BEWIJS!
ey je bent ook in augustus jarig
Je stijgt in de lijst 3536278373176382
3536278373176381quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Op welke plek sta ik?
Mijn vorige vriendin was ook bi. Als ik nou eens ga slijmen, lukt het vast om een quatro te regelen
Met een beetje geluk kan ik haar huidige vriendin ook meekrijgenquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:45 schreef Silmarwen het volgende:
3536278373176381
Trio dan toch? Of tel jij voor 2
Freudiaanse vertyping?quote:Op zondag 18 april 2004 19:30 schreef Dagonet het volgende:
Oi![]()
Islamkennis op school, arabish als keuzevak is het topic
Te snel typen eerderquote:Op zondag 18 april 2004 19:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Freudiaanse vertyping?
Lengte/gewicht/kleur ogen/haarkleur/hitsigheidsgraad?quote:Op zondag 18 april 2004 20:42 schreef Dagonet het volgende:
hmmm, zal je moeten wachten tot na volgende week, er staan geen foto's van mij online
Ik denk wel dat ik op die meet kom van 5 jaar Fok!quote:Op zondag 18 april 2004 20:42 schreef Dagonet het volgende:
hmmm, zal je moeten wachten tot na volgende week, er staan geen foto's van mij online
Wat doe je 4 september?
Deze week waren er ook extreem-rechtse jongeren en kampers in het nieuws, die moet je niet vergeten hoor!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:36 schreef Sidekick het volgende:
Moslims, allochtonen, Islamieten, hoofddoekjes, burqa, Marokkanen, Turken, illegalen, asielzoekers, negers, Linkse Media, Volkert, Zionisten en anti-globalisten.
Zo, ik heb even een week ingehaald.
Oe de kinky side van Monidiquequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:16 schreef Monidique het volgende:
Over spelden pijpen?.
,
.
In SEX loopt daar een leuke discussie over. En nu je mondje weer openquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
Goed he
Ik zat eigenlijk te hopen op een leuke discussie met bansheeboy over overspel en pijpen
Iemand heeft een zonnesteek opgelopen geloof ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Immigraten die zich niet schuldig maken aan het belijden van de islam mogen blijven.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Buiten het feit dat ik geen fikken maar handen heb, heb ik ook geen vriendin. Ik weiger mezelf tot overspel-fanaat om te toveren
Ik ben er ! leuk topic ditquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:25 schreef Silmarwen het volgende:
Ach ja wat is overspel he BANSHEEBOY waar ben je???????????
Ik heb het gelezen ja.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er ! leuk topic dit
Oh jah, wat is overspel, check deze essay:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"
- Leegstaande huurwoningenquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben er ! leuk topic dit
Oh jah, wat is overspel, check deze essay:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"
In Zuid-Afrika hebben ze de pest nog steeds niet uitgeroeid.quote:Op maandag 12 april 2004 11:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tnx voor je moeitequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja.
Wat als er in overeenstemming door beide partners wordt besloten om het aidsvirus met elkaar te delen via hetzelfde flesje nesquick ? Iets wat in overeenstemming is is niet altijd juist, zie eerdergenoemd voorbeeld.quote:Maar je ziet overspel als ziekte. Wat nu als het A. in overeenstemming is van beide partners en B. er geneukt wordt met condoom.
Er zijn maar weinig mensen die met veel verschillende partners is getrouwd. Entertainig buiten het huwelijk is nl. ook overspel, maar dat staat ook in mijn essayquote:Bovendien kun je toch ook tig verschillende partners gehad hebben zonder overspelig te zijnen daarbij een SOA opgelopen hebben.
Zo hoe bedoel je ineens een oude quote terug halen. Waar ging dit ook alweer over.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika hebben ze de pest nog steeds niet uitgeroeid.
He, zit je hier nou ook al?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zo hoe bedoel je ineens een oude quote terug halen. Waar ging dit ook alweer over.
Owja economie. Het was volgens mij een standpunt over de economie dat Zuid Afrika qua economie behoorlijk goed ging.
Geen dingen uit zn verband rukken svp.
.. Zit jij hier nou ook al?!quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:46 schreef Ype het volgende:
[..]
He, zit je hier nou ook al?
Mag ik?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
.. Zit jij hier nou ook al?!
Was geen moeite hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tnx voor je moeite
Aidsvirus delen via drinken kan volgens mij niet. Maar uhm als ze beide graag aids willen zie ik niet in waraom dat niet zo mogen mits ze geen ander persoon besmetten. Als 2 partners besluiten een vrije relatie ana te gaan heeft niemand er toch last van of zie ik dit nu verkeerd?quote:Wat als er in overeenstemming door beide partners wordt besloten om het aidsvirus met elkaar te delen via hetzelfde flesje nesquick ? Iets wat in overeenstemming is is niet altijd juist, zie eerdergenoemd voorbeeld.
Ja maar dat is appels met peren vergelijken. Een kind kan niet goed de gevolgen overzien en bovendien is een kind makkelijk te manipuletren zodat het overeenstemming lijkt.quote:Tevens kan een pedofiel in overeenstemming met een kind zichzelf "entertainen" in welke hoedanigheid dan ook, maar het blijft fout.
Ja en dan hebben we nog een punt waar we het niet met elkaar eens zijn. Sex voor het huwelijk vind ik namelijk prima. En dat zie ik dus al niet als overspel. En er zijn wel mensen die met genoeg verschillende partners gehuwed zijn of zelfs meerdere partners.quote:Begrijp je me een beetje ?
/quote]
Ja maar ik ben het er niet mee eens.
[quote]
Er zijn maar weinig mensen die met veel verschillende partners is getrouwd. Entertainig buiten het huwelijk is nl. ook overspel, maar dat staat ook in mijn essay![]()
Ik ben overal lieverdquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:46 schreef Ype het volgende:
[..]
He, zit je hier nou ook al?
Liever niet eigenlijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Mag ik?
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben overal lieverd
Te laat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk![]()
Ohhh maak me gekquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?![]()
Overal waar jij maar wilt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ohhh maak me gek![]()
Waar wil je me aanraken?
Mijn grote teen graagquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Overal waar jij maar wilt.
Whatever turns you on baby.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mijn grote teen graag
Overspelquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mijn grote teen graag
Jij bent wel overspelig zie ik !quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ohhh maak me gek![]()
Waar wil je me aanraken?
Ow ja sorryquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Overspel
Ai.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent wel overspelig zie ik !Ik zie je nl. wel vaker in topics genegenheid zoeken bij het andere geslacht
Ik ben zon enorme slettebak joh. Ik geil op alles, man of vrouw. Maakt mij niet uit. En dat terwijl ik een vriend heb. We hebben een vrije relatie enzoquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent wel overspelig zie ik !Ik zie je nl. wel vaker in topics genegenheid zoeken bij het andere geslacht
Zo zo, leuke interpretaties hou jij er op na. Elke "entertaining" buiten het huwelijk om IS overspel, daar valt niks aan te interpreteren !quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind overspel sexuele handelingen bedrijven met een ander dan je partner (gehuwed of niet gehuwed) zonder dat je partner dit weet en goedkeurt.
Tralalalalala, geil slettebakje.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben zon enorme slettebak joh. Ik geil op alles, man of vrouw. Maakt mij niet uit. En dat terwijl ik een vriend heb. We hebben een vrije relatie enzo
Wat vind jij allemaal onder overspel vallen?
Ik vind overspel sexuele handelingen bedrijven met een ander dan je partner (gehuwed of niet gehuwed) zonder dat je partner dit weet en goedkeurt.
Jawel hoor, sublieme nepmoslim van me.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo zo, leuke interpretaties hou jij er op na. Elke "entertaining" buiten het huwelijk om IS overspel, daar valt niks aan te interpreteren !
Jawel hoor net als wij 2 verschillende intrepetaties hebben op aanhalingstekens en hitsigquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo zo, leuke interpretaties hou jij er op na. Elke "entertaining" buiten het huwelijk om IS overspel, daar valt niks aan te interpreteren !
Ype je weet toch weetjequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Tralalalalala, geil slettebakje.
Misschien moet je eens een keer neuken. Daar knap je van op.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe ik weet weetje.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ype je weet toch weetje
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keer neuken. Daar knap je van op.
Waarom volg je je eigen raad niet op?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom volg je je eigen raad niet op?![]()
Dat weiger ik. Ik wacht tot ik mijn vrouw uit Marokko rechtsreeks importeerquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wel zo veilig jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik wacht tot ik mijn vrouw uit Marokko rechtsreeks importeer
Maar straks bestel je de verkeerde.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat weiger ik. Ik wacht tot ik mijn vrouw uit Marokko rechtsreeks importeer
Bestellen ? Wie heeft het over bestellen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar straks bestel je de verkeerde.
Dan zit je er wel de rest van je leven aan vast.
En ik denk dat ze in die catalogi ook wel beter staan afgebeeld dan ze er in werkelijkheid uitzien.
Mag je ze dan ook eerst even testen. Kijken of ze echt maagd zijn enzoquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bestellen ? Wie heeft het over bestellen.
Ik rijd gewoon met mijn auto van de zaak een willekeurig dorp binnen in Marokko en trouw daar een kuise islamitische jonge vrouw, liefst 18/19 jaar.
Alles binnen 1 dag geregeld en voor de rest van ons leven gelukkig !
Inderdaad.. niet afdingen zou getuigen van gebrek aan respect voor je onderhandelingspartner!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Vergeet je niet ook af te dingen?
Denk eens na voordat je iets postquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mag je ze dan ook eerst even testen. Kijken of ze echt maagd zijn enzo
Wat nou testritje is toch normaal?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Denk eens na voordat je iets post![]()
Natuurlijk moet gecontroleerd worden of ze echt maagd is, maar dat doe je toch niet door er mee naar bed te gaanquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat nou testritje is toch normaal?
Tuuk.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
Wat nou testritje is toch normaal?
Explain 2 me.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Natuurlijk moet gecontroleerd worden of ze echt maagd is, maar dat doe je toch niet door er mee naar bed te gaan![]()
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:35 schreef robh het volgende:
[..]
Tuuk.
En je kunt ze gewoon weer dichtnaaien tegenwoordig.
Ik zie het probleem niet.
Gewoon even bij de dokter langs laten gaan voor een bewijsje bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Explain 2 me.
Ik ben en blond en geen Moslim...
Nee dat mag niet. En al is ze geen maagd meer, als ze maar spijt heeft van haar daad en berouw toont, dan is het geen enkel probleemquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mag je ze dan ook eerst even testen. Kijken of ze echt maagd zijn enzo
Intergratiequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
En al is ze geen maagd meer, als ze maar spijt heeft van haar daad en berouw toont, dan is het geen enkel probleem
Ik ben wel blondquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gewoon even bij de dokter langs laten gaan voor een bewijsje bijvoorbeeld.
En je bent niet blond![]()
Hoe berouw tonen? Jou eeuwig dienen als brave slavingquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. En al is ze geen maagd meer, als ze maar spijt heeft van haar daad en berouw toont, dan is het geen enkel probleem
Welke rimboequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben wel blond![]()
Heb het geverfd.
Maar dokter das weer zo klinisch bovendien hebben ze die wel in dorpjes daar in de rimboe
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hoe berouw tonen? Jou eeuwig dienen als brave slavingGeil
![]()
quote:Maar wat nu als ze voor geen meter rijdt. Zit je er wel mooi aan vast.
Innerlijk my ass. Innerlijk is leuk voor lange termijn hoor. Maar lekker rijden is zekers belangrijk. Je wilt je toch vermenigvuldigen als brave moslim of nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Jammer dan, het gaat om het innerlijk van de vrouw
En als ze nou een heel fout innerlijk heeft?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Jammer dan, het gaat om het innerlijk van de vrouw
In de rimboe zul je weinig vrouwen vindenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Marokko duh
Natuurlijk mag dat.. het is zelfs een huwelijkse plichtquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef Silmarwen het volgende:
Beetje lekker seksen moet toch kunnen of mag dat ook niet volgens de Koran?
JA ik wilde ze ook niet echt vrouw noemen maar ik wil jullie niet beledigen enzoquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In de rimboe zul je weinig vrouwen vinden
Hoe kun jij ons nou beledigen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA ik wilde ze ook niet echt vrouw noemen maar ik wil jullie niet beledigen enzo
Is het ook een recht haar te ditchen als ze niet kan neuken?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat.. het is zelfs een huwelijkse plicht
Owja sorry ik ben geen moslim dus niet mesnwaardig.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe kun jij ons nou beledigen?
Vieze atheistquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Owja sorry ik ben geen moslim dus niet mesnwaardig.
* BansheeBoy weet nu echt zeker dat Silmarwen zich een mooi waant en dat ze veel vriendjes heeft gehad en veel "overspeelt", anders had zit dit nooit gezegd !quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Innerlijk my ass.
Dat wil ik zekers, 2 of 3 van die Bansheeboy-tjes is goed voor de wereldquote:Innerlijk is leuk voor lange termijn hoor. Maar lekker rijden is zekers belangrijk. Je wilt je toch vermenigvuldigen als brave moslim of niet![]()
Volgens de Islam is het zelfs zeer aanbevolen, en hoe meer je het met je vrouw doet des te meer zegeningen je krijgt.quote:Dat doe je toch niet tegen je zin in. Beetje lekker seksen moet toch kunnen of mag dat ook niet volgens de Koran?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is het ook een recht haar te ditchen als ze niet kan neuken?
Ja ik moet het ook van mijn uiterlijk hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
* Silmarwen weet nu echt zeker dat Silmarwen zich een mooi waant en dat ze veel vriendjes heeft gehad en veel "overspeelt", anders had zit dit nooit gezegd !
[..]
Dat wil ik zekers, 2 of 3 van die Bansheeboy-tjes is goed voor de wereld
[..]
Volgens de Islam is het zelfs zeer aanbevolen, en hoe meer je het met je vrouw doet des te meer zegeningen je krijgt.
Nee dat mag niet dat is overspel volgens BSBquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]Nee, echter, mocht dit om biologische redenen niet mogelijk zijn, kun je altijd een tweede vrouw nemen.
Wat heb jij tegen homo's? Mogen zij hun mening niet geven?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
...
En Dora bek houwe jij bent homo
Hoe kun je nou met je eigen vrouw overspel plegenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat mag niet dat is overspel volgens BSB
Nee, dat heeft Allah de Barmhartige verboden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen homo's? Mogen zij hun mening niet geven?
Onzinquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Allah de Barmhartige verboden.
Dat dacht ik al, maar je hebt geen kapsones?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik moet het ook van mijn uiterlijk hebben eigenlijk![]()
Meer als 2 is al veelquote:Maar ja wat is veel he. En vriendinnetjes tellen die ook mee![]()
Wat is een silly ???quote:Goed tja wat is goed heIk heb liever 4 Silly's dan 2 BSB's denk ik.
Uiteraard, maar het kan ook gezellig zijnquote:JA maar veel neuken doe je alleen als het lekker is toch?
Dus ? Hij blijft een mens !quote:En Dora bek houwe jij bent homo
Neequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen homo's? Mogen zij hun mening niet geven?
Dat is geen overspel. In de islam is het nl. toegestaan 4 vrouwen te trouwenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dat mag niet dat is overspel volgens BSB
Ja maar dan heb je er 2. Dus welke is dan je echte vrouw...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe kun je nou met je eigen vrouw overspel plegen
Helemaal mee eens, allah bestaat niet dus hij kan ook niet iets verbieden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Onzin
Nou, dat is dan achterlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is geen overspel. In de islam is het nl. toegestaan 4 vrouwen te trouwen
Precies, head-first driehoog het raam uit.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef kLowJow het volgende:
Onzin
Allebei natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je er 2. Dus welke is dan je echte vrouw...
Daar hebben we het niet overquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Precies, head-first driehoog het raam uit.
Nee zelfkennisquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar je hebt geen kapsones?
Ok dan is het veel jaquote:Meer als 2 is al veel
Dat is een mini Silmarwenquote:Wat is een silly ???
Uhm ja kan ook jaquote:Uiteraard, maar het kan ook gezellig zijn
Maar volgens de Koran is een homo toch vies?quote:Dus ? Hij blijft een mens !
Niet dat ik je geen gelijk geefquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee
Aha dus je mag 4 vrouwen neuken zoalng je getrouwd bent. En andersom mag een vrouw 4 mannen neuken zolang ze getrouwd is?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is geen overspel. In de islam is het nl. toegestaan 4 vrouwen te trouwen
Als je nou getrouwd bent met een man mag het dan wel?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over
Dank u voor de bijvalquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet dat ik je geen gelijk geef![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maar volgens de Koran is een homo toch vies?
Klopt
Bovendien is hij atheist en die moeten dood
Volgens joden of christenen misschien. In de Islam heeft een mens niet het recht om het leven van een ander te ontnemen. Dat is een grote zonde, mits de moslim niet zelf wordt aangevallen om te worden gedood.
Ja inderdaad, deze mooie natuurlijke daad mag je mits getrouwd met betreffende vrouw tot in de avonduurtjes uit-oefenenquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Aha dus je mag 4 vrouwen neuken zoalng je getrouwd bent.
Nee ! Die plicht hebben ze nietquote:En andersom mag een vrouw 4 mannen neuken zolang ze getrouwd is?
Dus homo's moeten dood maar niet gedood worden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
De "profeet" Mohammed was dus tegen de doodstraf?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Volgens joden of christenen misschien. In de Islam heeft een mens niet het recht om het leven van een ander te ontnemen.
Nee, want dat huwelijk is niet geldig en mag ook geen huwelijk genoemd wordne. LAat die homo-isten doen wat ze willen, maar laten ze het reine huwelijk aub buiten beschouwing, want daar hebben ze geen recht opquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je nou getrouwd bent met een man mag het dan wel?
Nee.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dus homo's moeten dood maar niet gedood worden.
Logisch
aha waaro mannen wel en vrouwen niet?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, deze mooie natuurlijke daad mag je mits getrouwd met betreffende vrouw tot in de avonduurtjes uit-oefenen
het recht wel dan?quote:Nee ! Die plicht hebben ze niet
Dus wel. In Nederland is dat huwelijk net zo geldig als een 'normaal' huwelijk. In het door jouw geliefde Barbaristan misschien niet, maar hier wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, want dat huwelijk is niet geldig en mag ook geen huwelijk genoemd wordne.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Aha dus je mag 4 vrouwen neuken zoalng je getrouwd bent. En andersom mag een vrouw 4 mannen neuken zolang ze getrouwd is?
Wat ben je toch een grapjasquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je nou getrouwd bent met een man mag het dan wel?
Waar spreekt deze zichzelf tegen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:09 schreef Silmarwen het volgende:
Grappig hoe de Koran zichzelf tegen spreekt dan.
Maar waarom zijn homo's onrein?
Dat je niet mag moorden maar wel in een Jihad....quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar spreekt deze zichzelf tegen dan?
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch een grapjas
Als het om de juiste reden is, is het ook geen moord.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat je niet mag moorden maar wel in een Jihad....
Dus als je iemand vermoord om de juiste reden is het geen moord. Hoe heet het dan? En zelfmoord mag dat wel? En wat zijn dan de juiste redenen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als het om de juiste reden is, is het ook geen moord.
Met jouw redentatie hierboven spreekt het wetboek van strafrecht zichzelf ook tegen.
Als je iemand doodt om de juiste reden is het inderdaad geen moord, het kan bijvoorbeeld zelfverdediging zijn, net als in het Nederlands recht.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dus als je iemand vermoord om de juiste reden is het geen moord. Hoe heet het dan? En zelfmoord mag dat wel? En wat zijn dan de juiste redenen?
Oke. Mijn buurman bevalt me niet, dus ga ik hem maar doodschieten. Goede reden toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als het om de juiste reden is
En eerwraak?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je iemand doodt om de juiste reden is het inderdaad geen moord, het kan bijvoorbeeld zelfverdediging zijn, net als in het Nederlands recht.
Is hij geen homo kun je het dara altijd nog op gooienquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke. Mijn buurman bevalt me niet, dus ga ik hem maar doodschieten. Goede reden toch?
maak je dat ook even die debielen wijs die dat steeds doen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bestaat niet.
Hij is eenquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is hij geen homo kun je het dara altijd nog op gooien
Dat is gewoon moord, en waarom zou ik debielen iets wijs moeten maken?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
maak je dat ook even die debielen wijs die dat steeds doen?
Omdat jij zegt dat het niet bestaat maar er zijn mensen die het dara duidelijk niet mee eens zijn....quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:19 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is gewoon moord, en waarom zou ik debielen iets wijs moeten maken?
Ben geen sociaal werker o.i.d.
Een ongelovige homoquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hij is eenongelovige
.
Maak jij ze dan even wijs dat weerwraak niet bestaat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:19 schreef Ype het volgende:
Ik ben echt goed in hersenen.
Bestaat wel, hangt er maar net van af hoe je neuronen exhiberen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:21 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Maak jij ze dan even wijs dat weerwraak niet bestaat.
Het bestaat natuurlijk wel in de zin dat het voorkomt, maar niet als gegronde reden waar we het net over hadden. Het is een cultureel fenomeen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat het niet bestaat maar er zijn mensen die het dara duidelijk niet mee eens zijn....
Wat dacht je van een ongelovige gehandicapte blinde zwarte homo, die heeft het niet echt naar zijn zinquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Een ongelovige homo
Ow gaan we intressant doen he.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Bestaat wel, hangt er maar net van af hoe je neuronen exhiberen.
Ja en in die cultuur is vaak Islam het hoofd geloofquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het bestaat natuurlijk wel in de zin dat het voorkomt, maar niet als gegronde reden waar we het net over hadden. Het is een cultureel fenomeen.
Dus?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en in die cultuur is vaak Islam het hoofd geloof
Nee dus doden we hem meteen maar. Das geen moord dat is iemand uit zijn lijden verlossenquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat dacht je van een ongelovige gehandicapte blinde zwarte homo, die heeft het niet echt naar zijn zin
Niets ik merkte het enkel opquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dus?
Kijk, en daar zijn WE het niet mee eens, dat is nl. euthenasie, zeg maar een soort van abortus op latere leeftijdquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dus doden we hem meteen maar. Das geen moord dat is iemand uit zijn lijden verlossen
Ja, in die cultuur hebben de meeste mensen ook zwart haar. Wat kun je daaruit concluderen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja en in die cultuur is vaak Islam het hoofd geloof
Ja dat is menselijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, en daar zijn WE het niet mee eens, dat is nl. euthenasie, zeg maar een soort van abortus op latere leeftijd
Wat is er menselijk aan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dat is menselijk
Iemand helpen is menselijk, iemand uit zijn lijden bevrijden is lief. Iemand laten leven is martelen en niet lievvvvquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat is er menselijk aan?
Ik zie net dat je van '82 bent, zonde van mijn tijdquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dat is menselijk
Het bestaat bij de gratie van je brein. Bij jouw gratie dus.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ow gaan we intressant doen he.
Nou vertel....
Te oud voor je puberale nonsens?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie net dat je van '82 bent, zonde van mijn tijd
Dat ze allochtonen zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, in die cultuur hebben de meeste mensen ook zwart haar. Wat kun je daaruit concluderen?
Als het erbarmelijk is, waarom noem je het dan menselijk?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Iemand helpen is menselijk, iemand uit zijn lijden bevrijden is emabrmelijk. Iemand laten leven is martelen en niet lievvvv
Te oud voor je dusquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie net dat je van '82 bent, zonde van mijn tijd
GMTAquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Te oud voor je puberale nonsens?
Verkeerd woordjequote:Op dinsdag 27 april 2004 15:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als het erbarmelijk is, waarom noem je het dan menselijk?
Barmhartigquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Verkeerd woordje
Ik kan even niet op het woord komen.... hmmm Kom ik zou nog even op terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |