quote:Op maandag 12 april 2004 13:37 schreef SuperUli het volgende:
Ik ben blij dat de overheid geestelijk gehandicapten stimuleert om een gezin te stichten.
Goedzo, maar dr maar grapjes over! Zo leuk is het allemaal niet dat die jongen niet 100% normaal is, maar wees tenminste blij voor hem dat ie twee zoontjes heeft!!quote:Ik ben blij dat de overheid geestelijk gehandicapten stimuleert om een gezin te stichten.
Twee zelfs.quote:Op maandag 12 april 2004 13:40 schreef VerwerwiN het volgende:
[..]
Goedzo, maar dr maar grapjes over! Zo leuk is het allemaal niet dat die jongen niet 100% normaal is, maar wees tenminste blij voor hem dat ie een zoontje heeft!!
Hoe oud is de vader nu?quote:Op maandag 12 april 2004 13:40 schreef VerwerwiN het volgende:
[..]
Goedzo, maar dr maar grapjes over! Zo leuk is het allemaal niet dat die jongen niet 100% normaal is, maar wees tenminste blij voor hem dat ie twee zoontjes heeft!!
quote:Op maandag 12 april 2004 13:51 schreef Quara het volgende:
Geestelijk? jaartje of 3?lol, als geboorte cadeau is een slabbetje wel leuk, 3maal
Dan is hij wel vaak blijven zitten op de middelbare school....quote:Op maandag 12 april 2004 13:51 schreef VerwerwiN het volgende:
20
OMG, op welk niveau is dat?quote:Op maandag 12 april 2004 13:56 schreef Quara het volgende:
Dan is hij wel vaak blijven zitten op de middelbare school....
[afbeelding]
Gokje: Speciaal onderwijs.quote:Op maandag 12 april 2004 13:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
OMG, op welk niveau is dat?
Ze worden opgevoed als linkse boomknuffelaarsquote:Op maandag 12 april 2004 14:03 schreef Quara het volgende:
Koninklijke genen?
[afbeelding]
Hmz, MLK denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |