#1: Peking Expressquote:'Peking Express' wordt gepresenteerd door Ernst-Paul Hasselbach en Roos van Acker. Zij beleefden het avontuur van de acht koppels van dichtbij. Ernst-Paul over 'Peking Express': "Halverwege de reis van Moskou naar Peking stuurde ik een smsje naar een vriend: "De hel heeft een naam: Peking Express."
PE bleek niet alleen een avontuur voor de deelnemers, maar zeker ook voor de makers. Met een reizend circus trokken we in een moordend tempo van stad naar stad, met de trein, met (mini) busjes en met vierwiel aangedreven terreinwagens. Want als de produktie de volgende etappe niet haalde, stopte alles. Zoveel indrukken dat pas nu, tijdens de montage van de afleveringen, duizend-en-een herinneringen naar boven komen.
Wat maakte de meeste indruk
Irkoetsk, prachtige oude stad aan de rand van het diepste meer ter wereld: het Baikalmeer. Het bevat een vijfde van al het zoetwater op aarde. Als je 'm leeg zou pompen en alle rivieren op aarde ernaartoe zouden vloeien duurt het een jaar voordat ie weer vol is.
Een prachtig 17de eeuws Boeddhistisch klooster in the middle of nowhere, ergens op de steppes van Mongolie.
Peking oftwel Beijing, de hoofdstad van China. 20 miljoen inwoners (!) En een wonderlijke mix van oud - de verborgen stad, de Grote Muur en de traditionele 'hutong' woonwijken met - en nieuw: torenhoge wolkenkrabbers en alle mogelijke Westerse winkels. De voorspelling dat China de volgende grote wereldmacht wordt is in Peking al tastbaar.
Ik denk dat Peking Express een grote indruk gaat maken op het televisiepubliek. De acht koppels zijn allemaal op hun eigen manier sympathiek en de kijker zal snel zijn of haar favoriet kiezen. De deelnemers worden door de race gedwongen om actief om te gaan met de lokale bevolking. Samen met de deelnemers is de kijker te gast bij arme Russische boerengezinnen, Mongoolse tentnomaden en traditionele Chinese families die nog in de oude volkswijken wonen
Iddquote:Op zondag 11 april 2004 22:52 schreef static het volgende:
Mooie startpost.
Reinier deed het anders ook niet slechtquote:Op zondag 11 april 2004 23:00 schreef Ludacriss het volgende:
Whahaha wat waren die acties van Wesley goed !!!!
mja maar het groepje van Lotte + Reinier was zowieso al uit balans. Dan is het erg makkelijk om het blok te spelen. Vond Wesley het juist ontzettend sociaal leuk doen...quote:Op zondag 11 april 2004 23:02 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Reinier deed het anders ook niet slecht
Kreeg toch echt het idee dat Lotte het werkelijk niet meer zag zitten. Jouw reden dat ze Reinier zo lang mogelijk bij Clarinca vandaan wou houden lijkt me onwaarschijnlijk: ze had zelf veel meer heimwee naar haar zusje dan dat Reinier z'n Clarinca miste. Dat Reinier "boos" (?) werd heeft te maken met zijn instelling. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand zo'n instelling toont in een wedstrijd. En dat ben ik met em eensquote:Op zondag 11 april 2004 23:04 schreef GSEmma het volgende:
Hallooo... ze gaf niet op!! Ze pakte reinier juist op het feit dat hij zoooo graag verder wilde naar clarince , het werkte wel gezien zijn boze reactie!!! enne...zonder hem verder gaan zal denk ik wel niet gemogen hebben, denk je ook niet???
Op de vt4 site staat er een rijtje van 10 afleveringen dus nog 5 te gaan...;)![]()
wesley was goed!!!
het werkte niet want zij had gewoon die puntjes nodig. Nu staan de meisjes nog steeds in de gevaren zone. Bovendien denk ik persoonlijk dat de enige manier om de goede kanten uit Reinier te halen juist is als je ontzettend aardig tegen hem gaat doen en hem via een positieve manier uit zijn egocentrische cocoon haalt.quote:Op zondag 11 april 2004 23:04 schreef GSEmma het volgende:
Hallooo... ze gaf niet op!! Ze pakte reinier juist op het feit dat hij zoooo graag verder wilde naar clarince , het werkte wel gezien zijn boze reactie!!! enne...zonder hem verder gaan zal denk ik wel niet gemogen hebben, denk je ook niet???
Op de vt4 site staat er een rijtje van 10 afleveringen dus nog 5 te gaan...;)![]()
wesley was goed!!!
Lotte gaf het idd op. Ze had geen zin meer in z'n gezeik en gedoe. Als ze zou wachten tot de tijd om was mochten ze met de volgauto mee en dat scheelde haar de moeite om met die 'vervelende gek' (in haar ogen iig) een lift te vinden.quote:Op zondag 11 april 2004 23:10 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Kreeg toch echt het idee dat Lotte het werkelijk niet meer zag zitten. Jouw reden dat ze Reinier zo lang mogelijk bij Clarinca vandaan wou houden lijkt me onwaarschijnlijk: ze had zelf veel meer heimwee naar haar zusje dan dat Reinier z'n Clarinca miste. Dat Reinier "boos" (?) werd heeft te maken met zijn instelling. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand zo'n instelling toont in een wedstrijd. En dat ben ik met em eens
Promotiequote:Op zondag 11 april 2004 23:13 schreef ruby het volgende:
Ik heb weer genoten vanavond.![]()
Wat ziet Clarinca in godsnaam in Reinier?
Kappe man! Reinier is coolquote:Op zondag 11 april 2004 23:13 schreef ruby het volgende:
Ik heb weer genoten vanavond.![]()
Wat ziet Clarinca in godsnaam in Reinier?
Ja dat zal het wel zijn.. Voor de rest lijkt het me een hele vervelende vent.quote:Op zondag 11 april 2004 23:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Promotie![]()
Ja lekker bekkie hoor.. Je zou 'm echt niet ouder schatten dan 38.quote:Op zondag 11 april 2004 23:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Kappe man! Reinier is cool
Misschien wel, maar het spel dat hij zo graag speelt zal hij als hij wint alsnog verliezen lijkt me omdat hij zo geen enkel amulet zal verdienen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Wat is he nut van die amuletten dan? Toch alleen geld?quote:Op zondag 11 april 2004 23:20 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het spel dat hij zo graag speelt zal hij als hij wint alsnog verliezen lijkt me omdat hij zo geen enkel amulet zal verdienen.
Eehm ja, of strijden we alleen om de eer?quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is he nut van die amuletten dan? Toch alleen geld?
Wat ik begrepen is dat er aan het eind 2 teams overblijven en degene met de meeste amuletten heeft gewonne ofzo ?? Of een voorsprong op een of ander finalespel.quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is he nut van die amuletten dan? Toch alleen geld?
Ja maar ik bedoel heeft het ook nog nut bij het winnen van het spel?quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Eehm ja, of strijden we alleen om de eer?
* GHans7 struint de site van Net5 af naar antwoorden, maar zover ik me kan herinneren is het alleen maar 1 amulet = 10.000 euro oid.quote:Op zondag 11 april 2004 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel heeft het ook nog nut bij het winnen van het spel?
10k of 70k... verschil lijkt me groot genoeg. Dat is het niet alleen, bij een spel zo intensief als zo-iets lijkt me toch dat je niet alleen speelt om te winnen, maar om dingen te zien/ervaren/doen die je anders nooit zal doen. Het is geen Lotto Weekend Miljonairs, je bent 42 dagen intensief bezig met ervaringen opdoen lijkt mijquote:Op zondag 11 april 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
Hmm, zo erg zal Reinier het dan ook niet vinden. Ok, het scheelt een hoop, maar 10000 is toch ook leuk en het gaat hem denk ik ook vooral om de eer van het winnen.
Dat zag je al in aflevering 1 en is nog niet uitgezonden.quote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef blekboks het volgende:
In het voorstukje zie je dat Elias en Hans een meningsverschil hebben.
Is dit vanavond geweest of komt dit nog en weet iemand waar het verschil
of de onenigheid om gaat
Reinier lijkt mij iemand die dit meer doet om de eer dan om het geld.quote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef GHans7 het volgende:
Eehm ja, of strijden we alleen om de eer?
Hoe kijk jij het eigenlijk vanaf de andere kant van deze aardkloot?quote:Op zondag 11 april 2004 23:44 schreef static het volgende:
[..]
Dat zag je al in aflevering 1 en is nog niet uitgezonden.
Mij ook ja, ik kan hem daarom ook niet uitstaan, in zulke spellen speel je niet alleen daaromquote:Op zondag 11 april 2004 23:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Reinier lijkt mij iemand die dit meer doet om de eer dan om het geld.
Mwah, Reinier wil toch echt wel héél graag winnen hoor... en tuurlijk is dat een groot verschil, maar Reinier weet dat 10000 voor hem het maximaal haalbare is.quote:Op zondag 11 april 2004 23:41 schreef GHans7 het volgende:
[..]
10k of 70k... verschil lijkt me groot genoeg. Dat is het niet alleen, bij een spel zo intensief als zo-iets lijkt me toch dat je niet alleen speelt om te winnen, maar om dingen te zien/ervaren/doen die je anders nooit zal doen. Het is geen Lotto Weekend Miljonairs, je bent 42 dagen intensief bezig met ervaringen opdoen lijkt mij.
Ik ben momenteel weer in Amsterdam in afwachting van de definitieve emigratie.quote:Op zondag 11 april 2004 23:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hoe kijk jij het eigenlijk vanaf de andere kant van deze aardkloot?
Next week.quote:Op zondag 11 april 2004 23:40 schreef blekboks het volgende:
In het voorstukje zie je dat Elias en Hans een meningsverschil hebben.
Ach ik zal zulke mensen gewoon niet begrijpen, net als Elias ook TE achterbaks is met z'n complot, de anderen weten best wat er gaande is en die halve tweeling wist heus wel wat hem te w88 stondquote:Op zondag 11 april 2004 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, Reinier wil toch echt wel héél graag winnen hoor... en tuurlijk is dat een groot verschil, maar Reinier weet dat 10000 voor hem het maximaal haalbare is.
Rani is wel leuk meisje iddquote:Op maandag 12 april 2004 02:47 schreef ShowMaster het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Hans en Rani? Ik vind het een prachtig koppel! Allebei mooie mensen en bovendien een punt achter de relatie gezet. Ik ben zeer benieuwd of ze aan het eind van PE weer liefjes van elkaar zijn - het lijkt er vooralsnog wel op iig.
Favo Reinier quote van de uitzending: (hete aardappel in de mond) "Ok, spasiba, hé!"
Ghehe, ik had gelezen knappe man, m'n reactie daarop klopte dus niet helemaal.quote:Op zondag 11 april 2004 23:17 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog op aan het wachten, of heb ik het gemist ?quote:Op maandag 12 april 2004 11:50 schreef BVO het volgende:
Ik vind Reinier in dat voorstukje oiok geweldig.
Zoiets van Drivee Kloootzak.
Is dat al uitgezonden?
ik vond het ook laf en flauw hoe Rani het over een 'vriendengroep' had in die bus... Het is een race, geen excursiequote:Op maandag 12 april 2004 12:10 schreef BVO het volgende:
Ik vind Reinier echt geweldig.
Prachtige opmerkingen die hij steeds maakt en de manier waarop hij met Clarinca omgaat op bijv. zo'n liftersplaats is ook schitterend. Bovendien is hij imo de enige die het spel leuk speelt, zo'n complot als dat van Elias gisteren is gewoon laf en flauw.
Idd. En hoewel al die schijnheilige figuren dat heel goed beseffen zijn Reinier en Clarinca de enigen die zo eerlijk zijn dat toe te geven.quote:Op maandag 12 april 2004 12:17 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vond het ook laf en flauw hoe Rani het over een 'vriendengroep' had in die bus... Het is een race, geen excursie
Ze zijn dan natuurlijk sowieso als laatste in de rangschikking van die etappe, wat hun punten kost of zelfs het einde van hun Peking Express avontuur kan betekenen. Als dat laatste (nog) niet het geval is, dan gaat het gewoon van hun nachtrust af lijkt mij.quote:Op maandag 12 april 2004 12:25 schreef MissX het volgende:
Wat gebeurt er eik als een team niet op tijd in een stad is? Want ze zitten toch wel aan een tijdsschema vast.
Als ze bv echt geen lift kunnen krijgen en vast staan terwijl ze al in een stad hadden moeten zijn voor het einde van de etappe.
uhm ze worden dan toch gewoon opgehaald met hun positie op de kaart als resultaat voor de ranglijsten...quote:Op maandag 12 april 2004 12:25 schreef MissX het volgende:
Wat gebeurt er eik als een team niet op tijd in een stad is? Want ze zitten toch wel aan een tijdsschema vast.
Als ze bv echt geen lift kunnen krijgen en vast staan terwijl ze al in een stad hadden moeten zijn voor het einde van de etappe.
op een gegeven moment wordt de race gewoon stilgelegd, dat zag je gister ook. En dan wordt iedereen opgehaald en de volgende dag vertrekken ze weer in die volgordequote:Op maandag 12 april 2004 12:25 schreef MissX het volgende:
ja idd, daarom bleef Lotte ook zitten met Reinier, ze wist toch wel dat ze laatste zou worden...quote:Op maandag 12 april 2004 12:38 schreef danos het volgende:
[..]
op een gegeven moment wordt de race gewoon stilgelegd, dat zag je gister ook. En dan wordt iedereen opgehaald en de volgende dag vertrekken ze weer in die volgorde
dat zal ze zeker gedacht hebben. Maar ze kon er ook gewoon niet tegen dat ze het spelletje van Reinier had verloren. Wat moet hij dan doen? Stoppen met het blok spelen terwijl dat juist voor hem voordelig is?quote:Op maandag 12 april 2004 12:48 schreef keijz het volgende:
[..]
ja idd, daarom bleef Lotte ook zitten met Reinier, ze wist toch wel dat ze laatste zou worden...
quote:Op maandag 12 april 2004 12:55 schreef hommy1978 het volgende:
hoe krijg ik hier links een fotootje? mijn jpg wordt niet geaccepteerd?
aan deze eisen voldoen;quote:Op maandag 12 april 2004 12:55 schreef hommy1978 het volgende:
hoe krijg ik hier links een fotootje? mijn jpg wordt niet geaccepteerd?
jaja onze Reinier houdt wel van een beetje sannerenquote:Op maandag 12 april 2004 13:01 schreef Zimba het volgende:
Reinier is zo'n iemand die een de hele bedrijf eruit sanneert en roept "its just business" Hoe hij roept dat het een wedstrijd is. En dan alle remmen losgooit om iemand te klieren is ongelofelijk.
En ik hoor jou niet over het blok van Clarincaquote:Op maandag 12 april 2004 13:01 schreef Zimba het volgende:
Reinier is zo'n iemand die een de hele bedrijf eruit sanneert en roept "its just business" Hoe hij roept dat het een wedstrijd is. En dan alle remmen losgooit om iemand te klieren is ongelofelijk.
Daar irriteerde ik me ook zo aan, net als dat gedoe van Elias gisteren.quote:Op maandag 12 april 2004 12:17 schreef keijz het volgende:
[..]
ik vond het ook laf en flauw hoe Rani het over een 'vriendengroep' had in die bus... Het is een race, geen excursie
Geniaal was datquote:Op maandag 12 april 2004 14:04 schreef cptmarco het volgende:
[afbeelding]
Iemand in voor een spelletje???
Ook als hij alle normen, waarden en fatsoen overboord gooit? Ik zie als analogie een sprinter die zijn medetegenstanders met elleboogwerk onderuit haalt. Dat deed hij vanaf het begin van de race en dan moet hij maar doorhebben dat hij ook vijanden creeert.quote:Op maandag 12 april 2004 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, van mij mag Reinier winnen, die gaat er tenminste voor
Je kan ook overdrijven zeg. Een spel als dit moet goed gespeeld worden, een blok aan het been moet ook echt een blok aan het been zijn. Het is natuurlijk geen schoolreis.quote:Op maandag 12 april 2004 14:56 schreef Zimba het volgende:
[..]
Ook als hij alle normen, waarden en fatsoen overboord gooit? Ik zie als analogie een sprinter die zijn medetegenstanders met elleboogwerk onderuit haalt. Dat deed hij vanaf het begin van de race en dan moet hij maar doorhebben dat hij ook vijanden creeert.
Wesley was ook een blok aan het been zonder ontiegelijk irritant te zijn. Reinier kan rusisch verstaan en spreken. Waarom kon hij gewoon niet normaal gedragen en bv in het russisch tegenstrijdige instructies aan de chauffeur geven. Dat had ik dat ook geweldig gevonden.quote:Op maandag 12 april 2004 14:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven zeg. Een spel als dit moet goed gespeeld worden, een blok aan het been moet ook echt een blok aan het been zijn. Het is natuurlijk geen schoolreis.
Idd good sportmanship betekent je weten te gedragen op een eervol manier. Ik vind hem als een 'relmarokkaan' gedragen.quote:Op maandag 12 april 2004 15:08 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind het wel mooi hoe verschillend mensen een blok aan het been konden spelen. die tweeliung had als enige doel: vertragen. en dat deed hij goed, met leuke acties, terwijl hij intussen gewoon goed opschoot met clarinca. reinier darentegen zag het daarentegen als de andere persoon zoveel mogelijk irriteren, om op die manier de boel te saboteren. kan natuurlijk ook (het lukte zelfs goed), maar ik vond het toch echt de minder sportieve manier. en ik vind nog altijd dat een wedstrijd/race sportief moet worden gehouden.
Hij deed het op zijn manier, namelijk de dronkemans-rol. En dat vond ik erg vermakelijk. En hij heeft z'n doel er mee bereikt ookquote:Op maandag 12 april 2004 15:10 schreef Zimba het volgende:
[..]
Wesley was ook een blok aan het been zonder ontiegelijk irritant te zijn. Reinier kan rusisch verstaan en spreken. Waarom kon hij gewoon niet normaal gedragen en bv in het russisch tegenstrijdige instructies aan de chauffeur geven. Dat had ik dat ook geweldig gevonden.
Mee eens het was vermakelijk. Eerder leedvermaak vanwege Lotte. Maar het blijft in mijn achterhoofd hangen dat het wel anders kon zonder te overdrijven. En ja het is zijn manier en daarmee geeft het aan ook zijn ware karakter. Ik hoop nooit zo'n iemand als buurman te krijgen.quote:Op maandag 12 april 2004 15:11 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hij deed het op zijn manier, namelijk de dronkemans-rol. En dat vond ik erg vermakelijk. En hij heeft z'n doel er mee bereikt ook
Idd ik vond daar Lotte (of Sanne iig die met Reinier te doen had) toch wel triest hoor.. Komop je gaat toch niet in zo'n bushokkie zittenquote:Op maandag 12 april 2004 15:11 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Hij deed het op zijn manier, namelijk de dronkemans-rol. En dat vond ik erg vermakelijk. En hij heeft z'n doel er mee bereikt ook
Je zegt het zelf alquote:Op maandag 12 april 2004 15:23 schreef yohan.nl het volgende:
Wat je ook van Reinier zegt, híj is wel één van de weinigen die daadwerkelijk de actie heeft uitgevoerd zoals het moest: nl. als blok aan het been. Ik hoor hier zo weinig reacties op de andere deelnemers, die deden alsof de blok-aan-het-been-actie helemaal niet bestond. En dat was onsportief, en zorgde voor oneerlijke competitie. Maar dat had natuurlijk alles te maken met het door Elias verzonnen complot, een ultiem dieptepunt qua fair-play
wesley was ook erg succesvol, Sanne speelde dat ze ziek wasquote:Op maandag 12 april 2004 15:23 schreef yohan.nl het volgende:
Wat je ook van Reinier zegt, híj is wel één van de weinigen die daadwerkelijk de actie heeft uitgevoerd zoals het moest: nl. als blok aan het been.
lolquote:Op maandag 12 april 2004 15:23 schreef cptmarco het volgende:
Dit kwam ik tegen op een andere PE-site:
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op maandag 12 april 2004 15:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wesley was ook erg succesvol, Sanne speelde dat ze ziek was, alleen Elias begreep het niet....
Lekker vergelijkingsmateriaal, de enige die überhaupt meedeed aan de blok-actie was Reinier (+ Wesley).quote:Op maandag 12 april 2004 17:16 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. De enige die geen goed blok speelde was Elias,
Mja je hebt dus 2 die actief blok spelen, 1 iemand die geen blok wil spelen omdat hij dan z'n complot niet na-komt en 1 iemand die ziek is en dus andere dingen aan haar kop heeft dan blok spelen (en dmv haar ziekte waarschijnlijk ook een half blok is als in "niet actief meehelpen met liften e.d.". Dus iets meer dan de helft leverde een goed blok, dat lijkt me meer dan voldoende, en ALS er geblokt werd, was het ERG effectief.quote:Op maandag 12 april 2004 17:22 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Lekker vergelijkingsmateriaal, de enige die überhaupt meedeed aan de blok-actie was Reinier (+ Wesley).
De muziek schijnt uit de soundtrack van Children of Dune te komen, maar ik heb het desbetreffende nummer nog steeds niet gevondenquote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat in het intro zit? Dat met dat tatatata tatatata pam!
Dat waren nou orginele dingen om clarinca op te houden...quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:24 schreef marciemarcs het volgende:
zoo wat een goeie aflevering was dat net..echt dubbel gelegen om die wesley die clarinca zat te stangen.
Nee. Z'n dronkemans-truuc werkte goed. En was bovendien érrrg lachwekkendquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat waren nou orginele dingen om clarinca op te houden...
Vond reinier gewoon irritant, hij hielt zich wel aan de opdracht, maar toch, ik zou hetzelfde als lotte gedaan hebben , zou 'm he-le-maal zat zijn....
Precies, heel herkenbaar ook voor de rusky'squote:Op dinsdag 13 april 2004 00:39 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Nee. Z'n dronkemans-truuc werkte goed. En was bovendien érrrg lachwekkend
Ja maar hij bleef doorgaan!, gewoon vet irri.quote:Op dinsdag 13 april 2004 00:39 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Nee. Z'n dronkemans-truuc werkte goed. En was bovendien érrrg lachwekkend
Jammer, ik vind het namelijk echt heel mooi klinken. Net als Hans Zimmer's Rock Main Theme, van Expeditie Robinson.quote:Op maandag 12 april 2004 23:13 schreef PimZ het volgende:
De muziek schijnt uit de soundtrack van Children of Dune te komen, maar ik heb het desbetreffende nummer nog steeds niet gevonden
Tijd voor een nieuwe vriendinquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:50 schreef JooB het volgende:
Ha ha, en mijn vriendin vindt het helemaal NIETS he, dit programmaVoorstukje volgende week ziet er spectaculair uit!
Die was gister.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:44 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb het gemist!Komt wel herhaling van toch?
Als ik me goed herinner is de kijkcijferontwikkeling van PE vergelijkbaar met de ontwikkeling van de kijkcijfers van ER1.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:35 schreef -Mk- het volgende:
Kijkcijfers NET 5
Afl. 1: 579.000 - Hh: 203.000
Afl. 2: 665.000 - Hh: 229.000
Afl. 3: 610.000 - Hh: 231.000
Afl. 4: 670.000 - Hh: 121.000
Afl. 5: 487.000 - Hh: 75.000
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die was gister.
Kijk volgende week naar een korte samenvattingquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:53 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?
Zondeee!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:53 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!?
quote:
heb jij al wat teruggekregen van die lui?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:28 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Zondeee!
[..]
Misschien zijn er toch mensen die andere dingen te doen hebben met pasen, en als het dan ook nog een niet relevante aflevering is (er hoeft immers niemand uit), ja dan zakken de kijkcijfers misschien een beetje voor 1 weekquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:35 schreef -Mk- het volgende:
Afl. 5: 487.000 - Hh: 75.000
Ik heb de Soundtrack op cdquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het namelijk echt heel mooi klinken. Net als Hans Zimmer's Rock Main Theme, van Expeditie Robinson.
hrmz volgens mij ook The Jihad, yep ik ben er vrij zeker vanquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef yohan.nl het volgende:
Van het PekingExpress.org-forum:
De intro muziek is: Carmina Burana - O Fortuna
Andere muziek die gebruikt is: Brian Tyler- Summon the Worm
en dit was nog wel een van de leukste afleveringen...... (maar dat weet je uiteraard achteraf pasquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien zijn er toch mensen die andere dingen te doen hebben met pasen, en als het dan ook nog een niet relevante aflevering is (er hoeft immers niemand uit), ja dan zakken de kijkcijfers misschien een beetje voor 1 week
Jah dat zou inderdaad kunnen. Het is in ieder geval wel een flinke daling. Maar de cijfers van de hh uitzending zijn eigenlijk niet meer te vergelijken, omdat de laatste 2 herhalingen een uur later werden uitgezonden dan aangegeven stond in (mijn) tv-gids.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien zijn er toch mensen die andere dingen te doen hebben met pasen, en als het dan ook nog een niet relevante aflevering is (er hoeft immers niemand uit), ja dan zakken de kijkcijfers misschien een beetje voor 1 week
Vraagje over dat spel, is er een te winnen bedrag (lijkt me wel) en word dat mede bepaald door je medespelers die zijn afgevallen? (lijkt me niet als ik het zo hoor). Dan kan je het gelijk al niet vergelijken met PE.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:27 schreef trepper het volgende:
[... "The Amazing Race" ....]
als het filmpje op de net5 site de intro is dan weet ik zeker dat het geen O Fortuna is (Star Wars Episode 1 duel of fatesquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef yohan.nl het volgende:
Van het PekingExpress.org-forum:
De intro muziek is: Carmina Burana - O Fortuna
Andere muziek die gebruikt is: Brian Tyler- Summon the Worm
Ja, het winnende team krijgt 1 miljoen dollar en dat is het team dat in de laatste etappe de finish bereikt. Maar ik weet zeker dat als er gegarandeerd een prijs te winnen viel van 70.000 euro dat dat het spel van de meesten niet echt zou hebben veranderd. Maar ik vind het zelf gewoon leuker om te kijken naar iemand die echt flink gaat voor de winst dan iemand die meer aandacht besteed aan vrienden maken met andere teams.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:35 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Vraagje over dat spel, is er een te winnen bedrag (lijkt me wel) en word dat mede bepaald door je medespelers die zijn afgevallen? (lijkt me niet als ik het zo hoor). Dan kan je het gelijk al niet vergelijken met PE.
Ik blijf Rainier vaag vinden. Dan kom je strax thuis: "Ja WIJ wonnen!" (maar 10.000 euro en we hebben geen flikker gezien van de omgeving of meegemaakt van de cultuur omdat we zo gefixeert waren op winnen) Wat is dan het nut, behalve met je kop op tv komen, het "eergevoel" en 10k winnen (wat dus ook 70k had kunnen zijn als hij het anders had aangepakt)?
Het probleem met de andere teams is dat ze allemaal doen alsof ze ontzettend sociaal zijn, om maar lekker over te komen op tv. Reinier en Clarinca is gewoon een team wat er voor gaat, en niet depri in een bushokje kruipt zodra het even wat minder gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:27 schreef trepper het volgende:
Ik vind Reinier een relaxte gast. Gaat duidelijk voor de winst en dat vind ik ook horen in zo'n race. Je moet af en toe hard zijn, als je wilt winnen. Het valt me op hoeveel mensen daar tegen zijn. Wat ik helemaal dom vind is dat ze in bepaalde volgorde gaan liften. Gewoon zorgen dat je de eerste bent die een lift heeft. Ik vind dat het er veel te beleefd aan toe gaat.
Heeft iemand van jullie ooit The Amazing Race gezien? Is ook zo'n soort programma alleen dan een reis om de aarde heen in verschillende etappes. Teams moeten hun eigen vliegtickets, treinkaartjes, taxi's regelen en dat gaat er af en toe heftig aan toe. O.a. voordringen bij de balie, taxi's inpikken, elkaar flink hinderen, wordt in dit programma allemaal gedaan. Elk team uit dit programma is net zo als Reinier.
Domdomquote:Op woensdag 14 april 2004 18:24 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb het eerste deel van de uitzending wel gezien, maar toen moest ik zo nodig naar de biosMaar het begin was écht zoooo lachwekkend
Echt k*t dat ik de rest niet heb gezien
Is geen valsspelen, het hoort er gewoon bij. In amerika bestaat dit soort programma's alleen maar uit complotten, liegen, bedriegen, manipuleren enz.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:13 schreef Ronaldsen het volgende:
jeske en elias beginnen me behoorlijk te irriteren met hun complotten. dat is gewoon valsspelen eigenlijk...
En over de kijkcijfers, die waren denk ik lager vanwege pasen... volgende week is het wel weer hoger denk ik
Neeeequote:Op woensdag 14 april 2004 18:46 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Domdom
Herhaling ook nie?
VT4quote:Op woensdag 14 april 2004 16:38 schreef ShowMaster het volgende:
Ik denk trouwens dat er een misverstand bestaat over die amuletten. De uiteindelijke winnaar zal ze allemaal in hun bezit hebben, namelijk. Ik begrijp dat er zeven amuletten zijn. Wel, als er nog twee koppels over zijn (laten we zeggen Hans en Rani & Reinier en Clarinca). Stel dan dat H & R zes amuletten hebben en R & C maar een. Als laatsgenoemde koppel alsnog de finish (Peking) als eerste haalt, dan zijn H & R toch verplicht om die zes amuletten over te dragen aan Reinier en zijn tiepslet?
Of ben je dan niet verplicht om die amuletten af te staan?
Gelukkig ben ik niet de enige hier dan die het met zijn winnaarsmentaliteit eens is. Van Jeske en Elias kan ik geen hoogte krijgen. Dan lopen ze weer een complot te smeden om Reinier er proberen uit te werken, wat ik een goede actie vind. Maar dan gaat ie Joerie of Wesley tips geven hoe je het beste met de mensen kan communiceren. Vind ik dan weer erg dom.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:49 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik ben absoluut helemaal fan van Reinier. VInd het echter wel heel apart dat hij de enige is (misschien met uitzondering van die twee mensen die uit een fout schilderij zijn gestapt zonder de verf van zich af te schrapen) die het als een WEDSTRIJD ziet, waarin je dingen kan winnen. Ik hoor de hele tijd groepjes met elkaar praten over: ik zou jullie wél helpen als dat kon blablabla....
Reinier mag van mij winnen, alhoewel ik vrees dat het het eerder genoemde lelijke rampkoppel Elias en die hork wordt
dat heeft er (denk ik) weer mee te maken dat die Elias Reinier ervan verdenkt dat ie 2 afleveringen terug ofzo iets heeft aangedaan (kan me niet meer precies herinneren wat het was), wat reinier niet heeft gedaan.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:42 schreef trepper het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige hier dan die het met zijn winnaarsmentaliteit eens is. Van Jeske en Elias kan ik geen hoogte krijgen. Dan lopen ze weer een complot te smeden om Reinier er proberen uit te werken, wat ik een goede actie vind. Maar dan gaat ie Joerie of Wesley tips geven hoe je het beste met de mensen kan communiceren. Vind ik dan weer erg dom.
Precies! Dat probeer ik de hele tijd al te verkondigen hier. Reinier en Clarinca geven toe dat ze voor de winst gaan. De rest is zo verschrikkelijk schijnheilig.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:49 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik ben absoluut helemaal fan van Reinier. VInd het echter wel heel apart dat hij de enige is (misschien met uitzondering van die twee mensen die uit een fout schilderij zijn gestapt zonder de verf van zich af te schrapen) die het als een WEDSTRIJD ziet, waarin je dingen kan winnen. Ik hoor de hele tijd groepjes met elkaar praten over: ik zou jullie wél helpen als dat kon blablabla....
Klopt, dat hun auto panne kreeg. Maar dat was een strategische prijs die de zusjes hadden weggegeven, daar wist Reinier helemaal niks van af.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:45 schreef Man_Made_God het volgende:
dat heeft er (denk ik) weer mee te maken dat die Elias Reinier ervan verdenkt dat ie 2 afleveringen terug ofzo iets heeft aangedaan (kan me niet meer precies herinneren wat het was), wat reinier niet heeft gedaan.
Daar hoort Elias dus spijt van te krijgen straks, maar ik denk niet dat dat gebeurt. Daar is ie te trots voor denk ik
toevallig de column van Rob Oudkerk in de Spits! van vandaag gelezen?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:08 schreef yohan.nl het volgende:
schijnheilig.
quote:Schijnheilig zijn de mensen die in het Net5-programma 'Peking Express' het brood uit de mond van een arme bevolking stoten, en tegelijkertijd in de camera klagen dat het eten nog vies is ook.
Was al gefrustreerd omdat ik er niet meer op kon komen wat het nou ook alweer wasquote:Op woensdag 14 april 2004 22:08 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Precies! Dat probeer ik de hele tijd al te verkondigen hier. Reinier en Clarinca geven toe dat ze voor de winst gaan. De rest is zo verschrikkelijk schijnheilig.
[..]
Klopt, dat hun auto panne kreeg. Maar dat was een strategische prijs die de zusjes hadden weggegeven, daar wist Reinier helemaal niks van af.
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:25 schreef keijz het volgende:
toevallig de column van Rob Oudkerk in de Spits! van vandaag gelezen?
Ik hád em gelezen, maar dat had hier ff niks mee te makenquote:Schijnheilig zijn de mensen die in het Net5-programma 'Peking Express' het brood uit de mond van een arme bevolking stoten, en tegelijkertijd in de camera klagen dat het eten nog vies is ook.
Lotte kwam inderdaad heel erg onzelfstandig over. Een paar dagen zonder zuslief kan ze niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:19 schreef Keios het volgende:
Ik vond Lotte (?) wel een beetje kinderachtig: 'en ja trouwens, iedereen zit in een complot tegen jullie'... Typisch geval van iemand die er niet meer tegen kon. Ok, die Reinier is zo'n klier maar dan nog.
Ik vond het dan wel weer goed dat ze niet doorlifte. Iemand als R moet dit heel erg gevonden hebben aangezien hij altijd zo hard gaat. Ja hij was wel blok maar ik denk dat hij zich heel hard aan het ergeren was. Net goed, de vervelende kl**tzak.
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:03 schreef Keios het volgende:
vanavond nieuwe aflevering op VT4. Nog maar 2uur wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan het gezicht van de chauffeur te zien, zijn ze dan al een eind op weg naar Peking - wellicht al in China zelfs?quote:Op maandag 12 april 2004 11:50 schreef BVO het volgende:
Ik vind Reinier in dat voorstukje oiok geweldig.
Zoiets van Drivee Kloootzak.
Is dat al uitgezonden?
Hahaquote:Op donderdag 15 april 2004 22:27 schreef sweek het volgende:
Leuke aflevering weer!. Heel wat rare wendingen, en echt een spannende strijd.
En ben ik het nu, of zijn beide Belgische koppels steeds dommer aan het worden?.
Even een voorbeeldje, maar als je nog niks wilt weten wacht je beter tot na zondag.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:32 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook bijna iedere opmerking van hun was zo nietszeggend...Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
Can't Wait.quote:Op zondag 18 april 2004 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond is het weer zover!
Vorige keer wel gedaan dan?quote:Op zondag 18 april 2004 12:23 schreef melonovy het volgende:
ik heb er ook weer zin in! En vandaag ga ik geen spoilers lezen
ja joh, ik ben echt een aagje, maar ik heb er van geleerd, het is leuker om te kijken als je niet weet wat er gaat/ kan gaan gebeuren...quote:Op zondag 18 april 2004 12:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vorige keer wel gedaan dan?![]()
quote:Op zondag 18 april 2004 12:39 schreef melonovy het volgende:
[..]
ja joh, ik ben echt een aagje, maar ik heb er van geleerd, het is leuker om te kijken als je niet weet wat er gaat/ kan gaan gebeuren...
anders ik welquote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Het zou wel een domper zijn als Sanne en Lotte terug naar huis moeten![]()
Hoe gaat het verder tussen Elias en Reinier? spannendheb er zin an
![]()
Nee, nog niet. Hans en Rani reizen met de trein dacht'kquote:Op zondag 18 april 2004 15:38 schreef keijz het volgende:
[..]
anders ik wel
krijgen Elias en Hans geen ruzie vanavond???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
quote:Op zondag 18 april 2004 16:08 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Hans en Rani reizen met de trein dacht'kgvd nu heb ik die spoiler toch gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je weet niet veel meer dan je zou hebben geweten zonder'm te lezen.quote:Op zondag 18 april 2004 16:32 schreef keijz het volgende:
[..]
gvd nu heb ik die spoiler toch gelezen![]()
![]()
En dat is meteen ook het enige leuke stukje aan dat programmaquote:Op zondag 18 april 2004 20:22 schreef Bayswater het volgende:
En het mooie eikenhouten kastje van je moeder gaat.......... NIET MEE!! (ook altijd leuk)
http://www.pekingexpress.orgquote:De toon is gezet en hangt als een woeste wolk boven alles wat met het programma Peking Express te maken heeft. Reinier – het ietwat opgeblazen kereltje dat opvallende gelijkenissen vertoont met Youp van ’t Hek – is een lul. Hij is verwaand, ondankbaar, opdringerig en pendant. Columnisten op deze site schreeuwen het ongenuanceerd uit, forumbezoekers onderstrepen het blindelings: REINIER IS EEN LUL! HIJ MOET ERUIT!
Wat een gebrek aan rede.
Reinier is iemand die zelf niet kan tennissen, maar wel met slippers aan op de tennisvereniging rondloopt. Hij is een prachtig mens!
Allereerst zou Peking Express zonder Reinier een kleurloos programma zijn over nieuwsgierige automobilisten die voor liftende mensen stoppen omdat er cameraman en een geluidsman achter staan. Reinier verlevendigt de zaak met zijn oerhollandse mentaliteit en zijn Amerikaanse gedrevenheid. Hij laat zijn reisgenote al in de wagen stappen voordat de automobilist begrijpt wat de bedoeling is. (Normaal lift men op de volgende manier: de vrouw stapt altijd als laatste in, anders rijdt de wagen met haar weg en wordt zij bruut verkracht door de Russische mafia). Reinier stapt daarentegen zelf als laatste in de wagen. Zijn tactiek blijkt te werken, want uit beleefdheid geeft de automobilist haast altijd gas. De cameraploeg rijdt er vervolgens met de bedrijfswagen achteraan.
Ten tweede is Reinier de ideale deelnemer aan het spel. Hij is ondankbaar en pikt liften voor de neuzen van tegenstanders weg. Daarbij interesseert het hem geen seconde hoe anderen over hem denken. (al wil hij dat wel doen geloven, uit strategisch oogpunt; misschien heeft hij ze later in de race nog nodig, je mag niks uitsluiten). Reinier werkt op de zenuwen van zijn metgezellin en draait ongetwijfeld zijn duimen in de hoop dat de concurrentie in een Russisch ravijn stort. Zijn strijdvaardigheid valt slechts te prijzen in een programma waarin alleen de winst wordt beloond. Het is spijtig voor de bende Vlamingen dat zij veel socialer zijn dan brutale donder Reinier, maar het maakt van Reinier geen lul… hij doet slechts waarvoor hij ongetwijfeld een contract heeft moeten ondertekenen: strijden.
Ten derde is Reinier de gedoodverfde winnaar van Peking Express. Over enkele afleveringen zet men immers voet op Chinese bodem en wie kan de schuwe Chinezen beter manipuleren dan Reinier?
Chinezen zijn gastvrij, doch zeer terughoudend. Reinier is dé man bij uitstek om de gastvrijheid uit de doodsbange Chinees te rammelen. Andere koppels zullen met beleefdheden omzichtig te werk gaan en worden afgescheept met een beminnelijke Chinese lach. Reinier daarentegen zorgt dat de Chinezen niet meer lachen, maar voor hem werken. Hij zal winnen, ten koste van alles.
Liefst zou hij zijn reisgenote inruilen voor nog een Reinier.
Roman Helinski
jawel hoorquote:Op zondag 18 april 2004 20:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Jammer dat er ook niet wat leuke sites zijn met veel foto's van Reinierdat had je bij bv BB wel
![]()
Neenee hij heeft van Reinier gewonnenquote:Op zondag 18 april 2004 20:40 schreef Bayswater het volgende:
Die tattoo heeft hoogtevrees, watjeEn Reinier verslaat hem ook nog
![]()
Wat een prestatie van hemquote:Op zondag 18 april 2004 20:41 schreef misterDre het volgende:
[..]
Neenee hij heeft van Reinier gewonnen
Nouquote:Op zondag 18 april 2004 20:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat een prestatie van hem![]()
Verstandig...je gezondheid is belangrijker.quote:Op zondag 18 april 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Ze stoppen
quote:Op zondag 18 april 2004 20:48 schreef Bayswater het volgende:
De tweeling heeft altijd succes bij meisjes van 12 jaar, tsja het blijven Belgen![]()
Hmmmm op het randjequote:Op zondag 18 april 2004 20:48 schreef Bayswater het volgende:
De tweeling heeft altijd succes bij meisjes van 12 jaar, tsja het blijven Belgen![]()
Denk dat er maar 1 team vertrekt. Bart en Fleur graag. "Fleur geniet altijd tijdens een proef van de omgeving"quote:Op zondag 18 april 2004 20:50 schreef yohan.nl het volgende:
Begint weer goed
Op het vertrek van de zusjes na natuurlijk. Gaat er nou nog maar 1 koppel uit, omdat de zusjes weg zijn? Of komt het totaal in deze uitzending op 3 vertrekkende teams?
En het zijn fucking gymleraren, lijkt me toch niet al te moeilijk te winnen dan.quote:Op zondag 18 april 2004 20:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Denk dat er maar 1 team vertrekt. Bart en Fleur graag. "Fleur geniet altijd tijdens een proef van de omgeving"![]()
ja het gaat natuurlijk alleen maar om het genietenquote:Op zondag 18 april 2004 20:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Denk dat er maar 1 team vertrekt. Bart en Fleur graag. "Fleur geniet altijd tijdens een proef van de omgeving"![]()
Natuurlijk, je Fleurt er zo van opquote:Op zondag 18 april 2004 20:54 schreef keijz het volgende:
[..]
ja het gaat natuurlijk alleen maar om het genieten
Vallen nooit doden en gewondenquote:Op zondag 18 april 2004 21:03 schreef Bayswater het volgende:
Die mijnen in Rusland zijn altijd lekker veilig![]()
600 en iets van 250gramquote:Op zondag 18 april 2004 21:07 schreef MissX het volgende:
ik heb ff gemist hoeveel zout ze nou ieder hadden?
350 om 600quote:Op zondag 18 april 2004 21:07 schreef MissX het volgende:
ik heb ff gemist hoeveel zout ze nou ieder hadden?
quote:Op zondag 18 april 2004 21:09 schreef Svensational het volgende:
Reinier en Clarinca [afbeelding]
Maar je had Reinier en Clarinca's gezichten moeten zien toen ze achterkwamen dat ze voor het eerst in hun leven "GEEN GELD" hadden.quote:Op zondag 18 april 2004 21:10 schreef DarkElf het volgende:
onsympathieke mensen die fleur en bart...
eerst alleen willen genietenen nu ineens meebieden...
Ja ik wil ook zulke sokken.quote:Op zondag 18 april 2004 21:14 schreef Bayswater het volgende:
Die sokken van die tweeling, geweldig![]()
Elias is een frustiquote:Op zondag 18 april 2004 21:13 schreef Svensational het volgende:
Elias is toch wel meesterlijk als hij Reinier nadoet
Ja eigenlijk wel, misschien wordt er later wat van gezegd. Maar zo te zien staan ze na een tijdje weer stil.quote:Op zondag 18 april 2004 21:17 schreef GSEmma het volgende:
de tweelingen met de links en rechts sokken, meesterlijk!!!
Reinier en Clarinca spelen WEER vals!!! ze MOESTEN in het stadje een slaapplek zoeken!!!!
vals? ze zijn een meesterlijk duoquote:Op zondag 18 april 2004 21:17 schreef GSEmma het volgende:
Reinier en Clarinca spelen WEER vals!!! ze MOESTEN in het stadje een slaapplek zoeken!!!!
Echt wel he! maar moet zeggen , slim plan van Reinierquote:Op zondag 18 april 2004 21:13 schreef Svensational het volgende:
Elias is toch wel meesterlijk als hij Reinier nadoet
Dat is heel logisch hoor, tis geen grap ofzo, wandelsokken hebben dat altijd ivm steun etc.....dus waarom is het dan meesterlijk??quote:Op zondag 18 april 2004 21:17 schreef GSEmma het volgende:
Valsspelen??? Waar dan??quote:Op zondag 18 april 2004 21:20 schreef GSEmma het volgende:
De produktie van dit programma SUCKS, ze doen niks aan vals spel...![]()
waar? wanneer? waarom? hoezo? waadoor?quote:Op zondag 18 april 2004 21:20 schreef GSEmma het volgende:
De produktie van dit programma SUCKS, ze doen niks aan vals spel...![]()
Nou volgensmij snap jij het niet, want d'r zit geen humor in: Links en Rechts staat altijd op wandelsokken. Of mis ik echt iets?quote:Op zondag 18 april 2004 21:22 schreef GSEmma het volgende:
Dat is nou humor, als je het snapt tenminste...
Ow, niet dusquote:Op zondag 18 april 2004 21:33 schreef Svensational het volgende:
Er moeten dus zometeen 4 amuletten worden verdeeld.
Idd...tot volgende weekquote:Op zondag 18 april 2004 21:35 schreef Svensational het volgende:
Het was weer leuk
Ja, dat had Sanne hem vorige week verteld.quote:Op zondag 18 april 2004 21:37 schreef Bayswater het volgende:
Het gaat nu echt beginnen, alle watjes zijn naar huis nu.
btw Reinier was toch al op de hoogte van het complot?
Humor idd. Kan niet wachten tot volgende week.quote:Op zondag 18 april 2004 21:38 schreef ruby het volgende:
Ghehe, hoe Reinier de theatrale actie van Elias nadeed.
Mooie aflevering weer.
ja maar toen geloofde hij het niet echt....quote:Op zondag 18 april 2004 21:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat had Sanne hem vorige week verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |