Dat heb ik dus niet gedaan, dat is namelijk een stadsracistquote:Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Schaam je RichardQuest. Mij een beetje vergelijken met NordCore.
Nee, dat is gewoon een zwakzinnige.quote:Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan, dat is namelijk een stadsracist
Dat is in het woord "racist" inbegrepenquote:Op zondag 11 april 2004 16:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een zwakzinnige.
Er stond eigenlijk ''sterf'' als reactie op RichardQuest, maar ik besloot maar zelfcensuur toe te passen.quote:Op zondag 11 april 2004 17:13 schreef Silmarwen het volgende:
Johan wat mooi ik ben ontroerd. Er schuilt een ware dichter in je
De fundamentalistische moslims Binas en DeltaOne helaas niet.quote:Op zondag 11 april 2004 17:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kuttopictitel. Die lui moeten er gewoon uit, pberends is legaal in NL, toch?
Ik moet me inhouden. Meki =quote:Op zondag 11 april 2004 17:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De fundamentalistische moslims Binas en DeltaOne helaas niet.
Japan negeert oproep Terroristen
.
quote:
Kijk eens op de laatste pagina, daar zijn de moslimfundamentalisten Binas en DeltaOne weer eens bezig...quote:Op zondag 11 april 2004 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden. Meki =![]()
Ze verschillen qua mening niks van jou hoorquote:Op zondag 11 april 2004 17:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kijk eens op de laatste pagina, daar zijn de moslimfundamentalisten Binas en DeltaOne weer eens bezig...
Kunnen zij weer gelijk op mijn lijstje van moslims.
Pff, ik ga er niet eens op reageren, wat een trollers. Burn in hell klinkt trouwens als een doodsbedreiging. Geef ze aan.quote:Op zondag 11 april 2004 17:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Kijk eens op de laatste pagina, daar zijn de moslimfundamentalisten Binas en DeltaOne weer eens bezig...
Kunnen zij weer gelijk op mijn lijstje van moslims.
quote:Op zondag 11 april 2004 17:34 schreef Silmarwen het volgende:
Hey NWS slowchat is ook best leuk. Vooral als er 2 mensen op je gaan schelden
Ach...quote:Op zondag 11 april 2004 17:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze verschillen qua mening niks van jou hoorBen jij dan ook een fundamentalist ?
Aangezien je het niet eens bent me. Liever nietquote:Op zondag 11 april 2004 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]![]()
backup nodig?![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Pff, ik ga er niet eens op reageren, wat een trollers. Burn in hell klinkt trouwens als een doodsbedreiging. Geef ze aan.![]()
Waar gaat het dan over?quote:Op zondag 11 april 2004 17:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Aangezien je het niet eens bent me. Liever niet
Maar thnx anyway
Ik bedoel dus dat jouw mening net zo bekrompen is als ie van hun, wat jou ook tot een fundamentalist maakt. Enige nuance is je iig vreemd. We hadden laatst een topic met het woord 'respect' in de titel, heb je daar niks van opgestoken ? Het duurt iig vast niet lang meer voor de eersten die blijven trollen en stoken in topics voor langere tijd weg mogen.quote:Op zondag 11 april 2004 17:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
verhaal
Moslimsquote:Op zondag 11 april 2004 17:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over?
Dat kan hier toch ook of verveel je je zo erg?quote:Op zondag 11 april 2004 17:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Moslims
Op dagen als deze ligt het onderwerp vast wat gevoeligerquote:
Wie ben jij om iemand's mening als bekrompen te betitelen? Dat vind ik pas bekrompen.quote:Op zondag 11 april 2004 17:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat jouw mening net zo bekrompen is als ie van hun, wat jou ook tot een fundamentalist maakt. Enige nuance is je iig vreemd. We hadden laatst een topic met het woord 'respect' in de titel, heb je daar niks van opgestoken ? Het duurt iig vast niet lang meer voor de eersten die blijven trollen en stoken in topics voor langere tijd weg mogen.
Ja k verveel me zo erg dat ik in discussie ben gegaan met Dora ExTeC RJ en BSB. Shame on mequote:Op zondag 11 april 2004 17:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat kan hier toch ook of verveel je je zo erg?![]()
Dan had er "6 miljoen pberendjes gebanned" gestaan.quote:Op zondag 11 april 2004 16:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Schaam je RichardQuest. Mij een beetje vergelijken met NordCore.
Ik heb alleen een hekel aan fundamentalistische moslims, niet aan gematigde.quote:Op zondag 11 april 2004 17:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat jouw mening net zo bekrompen is als ie van hun, wat jou ook tot een fundamentalist maakt. Enige nuance is je iig vreemd.
Voor moslimfundamentalisten heb ik geen respect. Voor gematigde moslims als HiZ en Mutant01 daarentegen wel.quote:We hadden laatst een topic met het woord 'respect' in de titel, heb je daar niks van opgestoken ?
Als ik mensen zulke domme dingen zie zeggen kan ik me moeilijk meer inhoudenquote:Het duurt iig vast niet lang meer voor de eersten die blijven trollen en stoken in topics voor langere tijd weg mogen.
Een aantal daarvan zijn realistisch, word je daar zenuwachtig van?quote:Op zondag 11 april 2004 17:43 schreef Silmarwen het volgende:
Ja k verveel me zo erg dat ik in discussie ben gegaan met Dora ExTeC RJ en BSB. Shame on me
Gottegottegot, wat een eikel zeg. Die houdt het niet lang vol.quote:Op zondag 11 april 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat is gelly toch neurotisch:
Japan negeert oproep Terroristen
.
Misschien deze dan?quote:Op zondag 11 april 2004 17:43 schreef sjun het volgende:
[..]
Op dagen als deze ligt het onderwerp vast wat gevoeliger
Wat heeft dat met neurotisch te maken ? Het topic ontspoort compleet.quote:Op zondag 11 april 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Japan negeert oproep Terroristen .
En maar zeggen: ik mod niet in POL en NWSquote:Op zondag 11 april 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Japan negeert oproep Terroristen .
Nee maar wel dat ik voor spuitelf en mascotte uitgemaakt word.quote:Op zondag 11 april 2004 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een aantal daarvan zijn realistisch, word je daar zenuwachtig van?![]()
Hij heeft wel gelijk, het topic slaat nergens meer opquote:Op zondag 11 april 2004 17:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En maar zeggen: ik mod niet in POL en NWS.
Argh!quote:Op zondag 11 april 2004 17:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dan had er "6 miljoen pberendjes gebanned" gestaan.
Waarom was je pro-moslim? Was daar een reden voor?quote:Op zondag 11 april 2004 17:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee maar wel dat ik voor spuitelf en mascotte uitgemaakt word.
Zo inhoudelijk is het niet volgens ExTeC ben ik land verrader en volgens Dora een mongool, ik dacht laat ik eens pro moslim zijn. Ik verveelde me echt heel erg.
Omdat ik een discussie wildequote:Op zondag 11 april 2004 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom was je pro-moslim? Was daar een reden voor?![]()
Je bent mijn mascotte!![]()
![]()
![]()
Ik vond het wel een leuke opmerkingquote:Op zondag 11 april 2004 17:48 schreef MrBean het volgende:
[..]
Argh!
Laat maar, vergeet dit bericht.
Ik raak helemaal in de war door al die pberends-usericons!
Maar helaas geen humor.quote:Op zondag 11 april 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Zijn er nog andere mensen waarvan jullie vermoeden of denken dat ze moslim zijn?quote:Moslim-monitor. Binnenkort komen hier nog foute uitspraken bij.
Fundamentalistische moslims:
DeltaOne
Binas
BansheeBoy
Youssef
Deadre
skunkator
Moslims met fundamentalistische trekjes:
KirmiziBeyaz
Chadi
Meh7
Gematigde moslims:
HiZ
Mutant01
Vermoedelijke moslims:
Mugielz
quote:Op zondag 11 april 2004 17:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat ik een discussie wilde
Go Aaahh
meki?quote:Op zondag 11 april 2004 17:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mensen waarvan jullie vermoeden of denken dat ze moslim zijn?
Ik zet hem wel bij vermoedelijke, heb nog geen echte islamitische uitspraken van hem gezien.quote:Op zondag 11 april 2004 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
meki?
Nee hoor. Ik ben het net zo vaak oneens met Mutant01 als met Youssef, toch zie ik wel dat de standpunten van Mutant01 veel gematigder en liberaler zijn.quote:Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef gelly het volgende:
Het grappige is natuurlijk dat jij iedereen gematigd moslim vindt die het met je eens is. De anderen zijn naar mate hun standpunten meer verschillen met die van jou fundamentalistischer.
Absoluut niet.quote:Dat zegt niks over het werkelijk fundamentalistische gehalte, maar je zou prima binnen de LPF je plek kunnen vinden.
LPF is anders behoorlijk links ana het worden hoorquote:Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef gelly het volgende:
Het grappige is natuurlijk dat jij iedereen gematigd moslim vindt die het met je eens is. De anderen zijn naar mate hun standpunten meer verschillen met die van jou fundamentalistischer. Dat zegt niks over het werkelijk fundamentalistische gehalte, maar je zou prima binnen de LPF je plek kunnen vinden. Tot zover deze analyse.
En net zei ik nog dat ik heel veel van je houdquote:Op zondag 11 april 2004 18:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
LPF is anders behoorlijk links ana het worden hoor![]()
Dora is lievvvv. Af en toe, als hij in coma is ofzo....
Ik ook van jou schatje dat weet je tochquote:Op zondag 11 april 2004 18:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En net zei ik nog dat ik heel veel van je houd.
Nou, ik denk dat je die bij de fundamentalistische kunt zetten, hoewel ik denk dat meki vooral dom is, dus hou een slag om de arm.quote:Op zondag 11 april 2004 17:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zet hem wel bij vermoedelijke, heb nog geen echte islamitische uitspraken van hem gezien.
Verder nog mensen?
Analyse? Je lijkt op KirmiziBeyaz, die roept ook altijd bij welke partij je hoort.quote:Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef gelly het volgende:
Het grappige is natuurlijk dat jij iedereen gematigd moslim vindt die het met je eens is. De anderen zijn naar mate hun standpunten meer verschillen met die van jou fundamentalistischer. Dat zegt niks over het werkelijk fundamentalistische gehalte, maar je zou prima binnen de LPF je plek kunnen vinden. Tot zover deze analyse.
Inderdaad, maar is hij een moslim? Zat domme mensen hier, ik kan ze niet allemaal bij de fundamentalistische moslims (hoewel die natuurlijk ook dom zijn) zetten.quote:Op zondag 11 april 2004 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je die bij de fundamentalistische kunt zetten, hoewel ik denk dat meki vooral dom is
quote:Moslim-monitor. Binnenkort komen hier nog foute uitspraken bij.
Fundamentalistische moslims:
DeltaOne
Binas
BansheeBoy
Youssef
Deadre
skunkator
There_is_only_one
KomMaar
Moslims met fundamentalistische trekjes:
KirmiziBeyaz
Chadi
Gematigde moslims:
HiZ
Mutant01
Andere moslims:
BATTAL
Vermoedelijke moslims:
Meki
Mugielz
Ik heb besloten ook fundi moslim te worden ben nu toch al een land veraadster.quote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Inderdaad, maar is hij een moslim? Zat domme mensen hier, ik kan ze niet allemaal bij de fundamentalistische moslims (hoewel die natuurlijk ook dom zijn) zetten.
Hij zal het wel niet aktief praktizeren. Een slui(m)ermoslim dus.quote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Inderdaad, maar is hij een moslim? Zat domme mensen hier, ik kan ze niet allemaal bij de fundamentalistische moslims (hoewel die natuurlijk ook dom zijn) zetten.
Update:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb besloten ook fundi moslim te worden ben nu toch al een land veraadster.
Sil in Burqa, jullie zijn mijn schoonheid toch niet waardig
*bekijkt geschiedenis van Meki*quote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij zal het wel niet aktief praktizeren. Een slui(m)ermoslim dus.
Hij is erg anti-Bush en anti-Sharon, maar dat hoeft nog geen moslim te zijn die dat zegt.quote:Op zondag 11 april 2004 18:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
*bekijkt geschiedenis van Meki*
Hij is wel erg pro-islam, maar dat zijn zoveel mensen hier.
Zal je vast bééldig staan.quote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb besloten ook fundi moslim te worden ben nu toch al een land veraadster.
Sil in Burqa, jullie zijn mijn schoonheid toch niet waardig
Ja he denk het ook, mijn figuurtje zal er prachtig in uit komen enzo.quote:Op zondag 11 april 2004 18:14 schreef sjun het volgende:
[..]
Zal je vast bééldig staan.![]()
En je hoeft je niet meer te scheren.quote:Op zondag 11 april 2004 18:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja he denk het ook, mijn figuurtje zal er prachtig in uit komen enzo.![]()
Met model pinguin of hobbezak kan er weinig misgaan toch? Wel even ander schoeisel onderbinden.quote:Op zondag 11 april 2004 18:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja he denk het ook, mijn figuurtje zal er prachtig in uit komen enzo.![]()
hij is de knuffel-marokkaan van geenstijl.quote:Op zondag 11 april 2004 18:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik moet het toch echt eens een keer aan Meki vragen. Want uit zijn posts kan ik niet afleiden of hij wel of niet moslim is.
Hé, is er iets mis met het dragen van een Burqa????quote:Op zondag 11 april 2004 18:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Weet waar je aan begint...![]()
![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 18:20 schreef Silmarwen het volgende:
Punt schoentjes onder een burqa moet kunnen toch.
Hey Dora je vergeet KlowJow en Tuana nog als moslim
Draag je een hoofddoek?quote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hé, is er iets mis met het dragen van een Burqa????Sinds kort ben ik overgestapt op de Chador, aangezien iedereen opeens Burqa's ging dragen.... was in de aanbieding, 3 voor de prijs van 1
Ik heb ook wel dichte puntschoentjes mogen die wel. Ik ben nogal gesteld op mn puntschoentjes namelijkquote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef sjun het volgende:
Je moet de sjeitan geen millimeter geven dus ook geen decadente westerse puntschoen.
de Hema?quote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hé, is er iets mis met het dragen van een Burqa????Sinds kort ben ik overgestapt op de Chador, aangezien iedereen opeens Burqa's ging dragen.... was in de aanbieding, 3 voor de prijs van 1
quote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, is wel frappant... Eerst wordt ik door Dora wel als moslima gezien en nu opeens niet meer.... Ben benieuwd of ik ook een fundamentalist ben in zijn ogenquote:Op zondag 11 april 2004 18:20 schreef Silmarwen het volgende:
Hey Dora je vergeet KlowJow en Tuana nog als moslim
Wat een kut-site.quote:Op zondag 11 april 2004 18:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.meki.4t.com/custom2.html
Meki misschien moslim?![]()
![]()
![]()
![]()
Owja?quote:Op zondag 11 april 2004 18:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat een kut-site.
En Tuana is moslima ja, Silmarwen.
Ik was je gewoon vergetenquote:Op zondag 11 april 2004 18:24 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, is wel frappant... Eerst wordt ik door Dora wel als moslima gezien en nu opeens niet meer.... Ben benieuwd of ik ook een fundamentalist ben in zijn ogen
Zou je de volgende vragen kunnen beantwoorden?quote:trouwens heb nooit gezegd dat ik mezelf ook als moslima beschouw, slechts dat ik Islamitisch opgevoed ben
http://www.meki.4t.com/catalog.htmlquote:Op zondag 11 april 2004 18:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat een kut-site.
En Tuana is moslima ja, Silmarwen.
quote:Op zondag 11 april 2004 18:28 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga eten![]()
Ben je moslim?quote:Op zondag 11 april 2004 18:33 schreef Meki het volgende:
Hallow allemaal
Mij zomaar vergeten... tjongejongejonge... ook niet lief van jequote:Op zondag 11 april 2004 18:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik was je gewoon vergeten.
quote:Als je lid bent vd NSDAEL ben je een fundamentalist ja.
[..]
quote:Zou je de volgende vragen kunnen beantwoorden?
Ik geloof in God ja, maar ben er nog niet uit of ik mezelf ook daadwerkelijk moslim moet noemen ja of neequote:Beschouw je jezelf als een moslima?
quote:Ga je weleens naar de moskee?
quote:Draag je een hoofddoek?
quote:Ben je voor invoering vd sjaria?
Ik ben nogal vergeetachtigquote:Op zondag 11 april 2004 18:36 schreef Tuana het volgende:
Mij zomaar vergeten... tjongejongejonge... ook niet lief van jeHoe kan je mij nou zomaar vergeten? Dora, je breekt mijn hart
![]()
quote:Ik geloof in God ja, maar ben er nog niet uit of ik mezelf ook daadwerkelijk moslim moet noemen ja of nee[...]
Ik draag een chador![]()
In de zomer als ik mijn haar weer eens heb laten vlechten, wil ik wel eens een 'hoofddoekje' dragen ja
[..]
Nee
quote:Op zondag 11 april 2004 18:41 schreef Meki het volgende:
Ik ben geen Moslim maar een Jood
Nou nou.quote:Op zondag 11 april 2004 18:42 schreef Meki het volgende:
Ik haat Moslims
Ik ken ze niet allemaal, maar met Bansheeboy zit je altijd goed.quote:Op zondag 11 april 2004 18:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat vind je ervan Aaah?
quote:Op zondag 11 april 2004 18:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat vind je ervan Aaah?
Mocht je nog suggesties hebben voor de monitor, laat het dan niet na om die hier te posten.quote:Op zondag 11 april 2004 18:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal, maar met Bansheeboy zit je altijd goed.
Ik twijfel over Kirmizi.![]()
Er zal wel weer een counter-jihad komen.quote:Op zondag 11 april 2004 18:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mocht je nog suggesties hebben voor de monitor, laat het dan niet na om die hier te posten.
Als ik veel foute uitspraken bij elkaar gesprokkeld heb maak ik wel een POL-topic aan.
Moslim-monitor Fok!-2004.
Sorry 3 bier was al te veel. Met 6 verwaacgt ich zomeeteen oin te storemn.quote:Op zondag 11 april 2004 19:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ben weer terug van grillen. Moets om een ov andere reeden denkun aan moslums
ROFL en ik dacht dat ik al aardig wat op hadquote:Op zondag 11 april 2004 19:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sorry 3 bier was al te veel. Met 6 verwaacgt ich zomeeteen oin te storemn.
De paashaas is altijd dronken.quote:Op zondag 11 april 2004 19:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ROFL en ik dacht dat ik al aardig wat op had
Ik wil wel langs komen. Ik denk dat ik net levend de treun kan in- en uitstappenquote:Op zondag 11 april 2004 19:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ROFL en ik dacht dat ik al aardig wat op had
Ik ga zo naar ut paasvuur en ben nu ergens bij Oldenzaal niet Leidenquote:Op zondag 11 april 2004 19:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik wil wel langs komen. Ik denk dat ik net levend de treun kan in- en uitstappen
![]()
Nee, soorry. De 2 uur naar leiden is iets te veel van het goede
Ik neem je wel een adnere kjeer.quote:Op zondag 11 april 2004 19:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ga zo naar ut paasvuur en ben nu ergens bij Oldenzaal niet Leiden
ben je echt zo lam, dat je zo raar schrijft?quote:Op zondag 11 april 2004 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik neem je wel een adnere kjeer.
Ja, bij de volgende bijeenkomst, als je over je gelofte van stilte heen bent gekomen.quote:Op zondag 11 april 2004 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik neem je wel een adnere kjeer.
Ja. ik doeer ongeveer 8 seconde over om gewon de "invoeren" knop in te klikken.quote:Op zondag 11 april 2004 19:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ben je echt zo lam, dat je zo raar schrijft?
Ik ben alvast aann aclohol aan het wennen om de 5 exemplaren die ik jullie heb belooft op te drinekn.quote:Op zondag 11 april 2004 19:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, bij de volgende bijeenkomst, als je over je gelofte van stilte heen bent gekomen.
Die zijn te druk met elkaar bezig.quote:Op zondag 11 april 2004 19:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ik word niet genomene ja! Behalve door KlowJow en Aaah
Ooh yeah baby, yeah!quote:Op zondag 11 april 2004 19:23 schreef Silmarwen het volgende:
hehe ja bier ging wel hard met flumina dog en sjun damn zeg hey. Maar goed zij hadden nergens last van en ikke wel....quote:Op zondag 11 april 2004 19:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben alvast aann aclohol aan het wennen om de 5 exemplaren die ik jullie heb belooft op te drinekn.
Mij krijg je ook niet zomaarquote:Op zondag 11 april 2004 19:23 schreef Silmarwen het volgende:
je bent goed lam of je doet alsof.quote:Op zondag 11 april 2004 19:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja. ik doeer ongeveer 8 seconde over om gewon de "invoeren" knop in te klikken.
Als je er op gaat zitten en je verbrandt niet, dan ben je een heks.quote:Op zondag 11 april 2004 19:27 schreef Silmarwen het volgende:
is paasvuur eigenlijk wel boeiend? Ben er nog nooit naar toe geweest.
Het is vooral heet.quote:Op zondag 11 april 2004 19:27 schreef Silmarwen het volgende:
is paasvuur eigenlijk wel boeiend? Ben er nog nooit naar toe geweest.
Volgens Dora ben ik ereen. Proberenquote:Op zondag 11 april 2004 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je er op gaat zitten en je verbrandt niet, dan ben je een heks.
Neeeeeeee!quote:Op zondag 11 april 2004 19:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Volgens Dora ben ik ereen. Proberen
Denk vooral aan mij op het moment dat je het warm krijgt.quote:Op zondag 11 april 2004 19:30 schreef Silmarwen het volgende:
Volgens Dora ben ik ereen. Proberen
ipv reooie oortjes rooie billetjesquote:Op zondag 11 april 2004 19:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neeeeeeee!![]()
![]()
Dat is van het spanken!quote:Op zondag 11 april 2004 19:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ipv reooie oortjes rooie billetjes
quote:Op zondag 11 april 2004 19:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ipv reooie oortjes rooie billetjes
Heeft hij eens iemand om te nemen, verbrandt ze.quote:Op zondag 11 april 2004 19:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neeeeeeee!![]()
![]()
Mn aanvraag van het keldertje is er nog niet door, even wachten nog skatjequote:Op zondag 11 april 2004 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is van het spanken!![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 19:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heeft hij eens iemand om te nemen, verbrandt ze.
quote:Op zondag 11 april 2004 19:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mn aanvraag van het keldertje is er nog niet door, even wachten nog skatje
Twee dominantjes, oh oh.quote:Op zondag 11 april 2004 19:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je ook foto's van jezelf post, vraag ik het ook meteen aan.quote:Op zondag 11 april 2004 19:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee in bed ben ik heel onderdanig meesterquote:Op zondag 11 april 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Twee dominantjes, oh oh.![]()
Ja ik gepropt in een ledere catsuit met naaldhakkenquote:Op zondag 11 april 2004 19:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je ook foto's van jezelf post, vraag ik het ook meteen aan.
O, dat is waar ook, al die geheimen worden binnenkort door de Volkskrant geopenbaard.quote:Op zondag 11 april 2004 19:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja het leek mij ook al zeer vreemd ...quote:Op zondag 11 april 2004 19:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik gepropt in een ledere catsuit met naaldhakken
Ik zie het al helemaal voor me
silmarwen valt van het bed van het lachen
Je zat op bed te typen ?quote:Op zondag 11 april 2004 19:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja ik gepropt in een ledere catsuit met naaldhakken
Ik zie het al helemaal voor me
* Johan_de_With valt van het bed van het lachen
YEAH BABY, YEAH!quote:Op zondag 11 april 2004 19:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee in bed ben ik heel onderdanig meester![]()
Ideeen van Danny en Knorretje. Yep je moet wel erg sado masochistisch zijn om daar geil van te wordenquote:Op zondag 11 april 2004 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zat op bed te typen ?.
Ik vind je erg lekker als dat is wat je wilt horenquote:Op zondag 11 april 2004 19:39 schreef Silmarwen het volgende:
Maar Wolfje vind je dat niet wat dan. Je hebt met irl gezien dus
Uiteraardquote:Op zondag 11 april 2004 19:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik vind je erg lekker als dat is wat je wilt horen
Hij heeft een reversed hitler-snorretje.quote:Op zondag 11 april 2004 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Zie die uitvreter van onze Westerse producten misbruik maken.
Het is goed dat moslims kapitalisme ondersteunenquote:Op zondag 11 april 2004 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
owww lekker ding, wat is zn nummerquote:Op zondag 11 april 2004 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Hij volgt gewoon het beeld van Housseinquote:Op zondag 11 april 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is goed dat moslims kapitalisme ondersteunen
quote:Op zondag 11 april 2004 19:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
owww lekker ding, wat is zn nummer
Hoessein was een socialist.quote:Op zondag 11 april 2004 19:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij volgt gewoon het beeld van Houssein
Hulde aan Housseinquote:Op zondag 11 april 2004 19:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoessein was een socialist.
quote:Op zondag 11 april 2004 19:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hulde aan Houssein
Aaah niet zo jaloers zijn
kastanje bruin tot over mn schoudersnet boven mn bh sluitingquote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe lang is het haar van Silmarwen ? En welke kleur heeft het ?
Lang genoeg, en de kleur is rood als ik het goed heb. dus niet.quote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe lang is het haar van Silmarwen ? En welke kleur heeft het ?
Vanuit dat perspectief heb ik het niet kunnen zienquote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
kastanje bruin tot over mn schoudersnet boven mn bh sluiting
Ja rood tis rood! Kastanje rood bruinquote:Op zondag 11 april 2004 19:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lang genoeg, en de kleur is rood als ik het goed heb. dus niet.
quote:Op zondag 11 april 2004 19:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja rood tis rood! Kastanje rood bruin
Nou een kastanje is toch ook rood achtig enzoquote:Op zondag 11 april 2004 19:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
kastanje bruin tot over mn schoudersnet boven mn bh sluiting
Silmarwenquote:Op zondag 11 april 2004 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. En wat is je voornaam ?
Wat een gekke naam.quote:Op zondag 11 april 2004 19:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Silmarwen
Als je het wou weten moest je op de meet komen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat een gekke naam.
Zeg maar Silly.quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een gekke naam.
Je bent dus haar kloon.quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg maar Silly.
Naast Volkert. Maar die eet nooit chips.quote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh, dan is die zeker net overgeplaatst. Hij zat eerst in isoleercel 40a.
gekke ouder gekke naamquote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat een gekke naam.
Juist alleen maar, omdat er geen dierlijk vet in zit.quote:Op zondag 11 april 2004 20:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Naast Volkert. Maar die eet nooit chips.
* Silmarwen mept aaah voor zn hoofd!quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg maar Silly.
Nee, haar BH-beugel.quote:Op zondag 11 april 2004 20:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je bent dus haar kloon.
Hoi. Ik zal altijd van je houden, maar je mag me nooit vragen hoe ik heet.quote:Op zondag 11 april 2004 20:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
gekke ouder gekke naam
Ik ben ElsjE althans zo noemt men mij irl. Aangenaam
quote:Op zondag 11 april 2004 20:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
* Aaahikwordgek mept aaah voor zn hoofd!
let op ik zei voor niet tegen.
Ik hou het wel bij Johan.quote:Op zondag 11 april 2004 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoi. Ik zal altijd van je houden, maar je mag me nooit vragen hoe ik heet.
Van voren is iig beter dan van achterenquote:Op zondag 11 april 2004 20:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
* DrWolffenstein mept aaah voor zn hoofd!
let op ik zei voor niet tegen.
Ligt eraan sommige vinden van nietquote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Van voren is iig beter dan van achteren![]()
Jou als vrouwelijke "sommige" hoeft zich niet te verlagen tot zulke dingen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:06 schreef Silmarwen het volgende:
Ligt eraan sommige vinden van niet
Probeer Coen eens.quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Johan.
Alleen heeft die naam een wrange bijsmaak. Er zat bij mij op school altijd een ettertje en die heette Johan
quote:104 Teletekst zo 11 apr
Grote controle-actie politie A'dam
AMSTERDAM De Amsterdamse politie heeft
bij een grootscheepse vervoerscontrole
meer dan 14.000 auto's onderzocht.De
actie,die liep van donderdag tot en met
zaterdag,was niet alleen gericht op
automobilisten,maar ook op reizigers op
de metro- en treinstations.
De agenten schreven in totaal ruim 1600
bekeuringen uit.Bovendien werden 177
arrestaties verricht voor onder andere
verboden wapenbezit,het bezit van drugs
en het beledigen van de politie.
Van de gecontroleerde auto's bleken er
elf gestolen.De meeste boetes gingen
naar zwartrijders.Hun aantal was wel
lager dan in voorgaande jaren.
Ja die is ook wel erg ja. Coen.... Ik heb het niet zo op van die Hollandse namen eigenlijk....quote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Probeer Coen eens.
177 !!quote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is er nog iets politieks gebeurd?
Ik blijf deze aktie vaag vinden:
[..]
Call me Hank.quote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ja die is ook wel erg ja. Coen.... Ik heb het niet zo op van die Hollandse namen eigenlijk....
omdat?quote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is er nog iets politieks gebeurd?
Ik blijf deze aktie vaag vinden:
[..]
Ja, maar de ware reden zal toch niet vervoerscontrole zijn?quote:Op zondag 11 april 2004 20:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
177 !!
Nee, er zijn namelijk ook nog een hele zooi controles gedaan en zwartrijders opgepakt. Ik denk omdat het pasen én de 11de was ze iets met terrorisme verwachttenquote:Op zondag 11 april 2004 20:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar de ware reden zal toch niet vervoerscontrole zijn?
Call me Willy.quote:Op zondag 11 april 2004 20:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Call me Clintquote:Op zondag 11 april 2004 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Call me Hank.
Call me Hangman.quote:Op zondag 11 april 2004 20:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Call me Cliff.
Dock Saint?quote:Op zondag 11 april 2004 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Call me Willy.
Call me Frenzy.quote:Op zondag 11 april 2004 20:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Call me Cliff.
Call me Dick Cock, son of Wim Cock.quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dock Saint?
Dick vind ik wel bij je passen![]()
Geen vragen stellen waar je met biologie al antwoord op hebt gekregen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
Dick vind ik wel bij je passen![]()
Lees de aanpassing.quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Call me Frenzy.
Call me phony.quote:Op zondag 11 april 2004 20:15 schreef Sidekick het volgende:
Don't call me, I'll call you.
Call me Hangover.quote:Op zondag 11 april 2004 20:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Lees de aanpassing.
I'll call you Walkover.quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Call me Hangover.![]()
I'll call you Moonraker.quote:Op zondag 11 april 2004 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
I'll call you Walkover.
Ja, Yousef was er als de kippen bij.quote:Op zondag 11 april 2004 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:Mijn fotoboek charme-offensief heeft succes ! Die meid weet niet waar ze aan begint.
![]()
Neeeeeeequote:Op zondag 11 april 2004 20:22 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga naar het paasvuur!
quote:Op zondag 11 april 2004 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, Yousef was er als de kippen bij.
ga je weg?quote:Op zondag 11 april 2004 20:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Staat toch op internet? Wees blij met de reclame die we voor je maken.quote:Op zondag 11 april 2004 20:50 schreef Meki het volgende:
waarom is mijn foto hier Geplaast
Ik ga aanklacht indienen tegen FOK FORUM
w8 maar Morge
Waarom kun je internetten? Is het soms het internet uurtje in het gevang?quote:Op zondag 11 april 2004 20:50 schreef Meki het volgende:
w8 maar Morge
Oh-ohquote:Op zondag 11 april 2004 20:50 schreef Meki het volgende:
w8 maar Morge
quote:EC Welcomes Morocco-Turkey FTA as Major Stride in Euro-Mediterranean Free Trade Area
BRUSSELS, Apr.07 - The European Commission welcomed this Wednesday the signing on the same day of a free trade agreement between Morocco and Turkey as “a significant stepping stone towards the conclusion of the Euro-Mediterranean free trade area by 2010”.
EU Trade Commissioner Pascal Lamy said: “Today's move by two key Mediterranean trading partners to open trade between themselves is the right step in that direction (regional integration). We are getting closer to our goal of creating a fully integrated trade area around the Mediterranean rim by 2010."
"Now that the network of free trade agreements between the EU and its Mediterranean partners is almost completed, the focus must be on fostering regional integration between Mediterranean countries”, he said.
Morocco and Turkey agreed in Ankara to gradually create a Free Trade Area (FTA).
The European Union and its Mediterranean partners had agreed in 1995, by virtue of the Barcelona process, to create a comprehensive Euro-Mediterranean free trade area by 2010. This means that by that date all countries must have signed free trade agreements with the EU and with each other.
Wat houdt de aanklacht die je tegen mij, Wolfie en Aaah wilt indienen in?quote:Op zondag 11 april 2004 20:53 schreef Meki het volgende:
Ik ga Tuana , DrWolffenstein , Aaahikwordgek , aanklagen
en MODS wegens LUIHEID
Doe ff relaxed man.quote:Op zondag 11 april 2004 20:53 schreef Meki het volgende:
en MODS wegens LUIHEID
ik slaap lekker verder. Je hoort nog wel van me advocaat.quote:Op zondag 11 april 2004 20:53 schreef Meki het volgende:
en MODS wegens LUIHEID
quote:Op zondag 11 april 2004 20:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
ik slaap lekker verder. Je hoort nog wel van me advocaat.![]()
Alleen dan is je nachtrust verzekerdquote:Op zondag 11 april 2004 21:04 schreef Tuana het volgende:
[..]Ik geloof dat jij ook client bent van Moszkowicz ?
Volgens mij loop jij 10 dagen achterquote:Op zondag 11 april 2004 21:08 schreef Meki het volgende:
Ha Ha Grapje
Jullie zijn dom ik ga helemaal niks doen
Heb jij je slaap wel uit. Je kunt iig nu beginnenquote:Op zondag 11 april 2004 21:08 schreef Meki het volgende:
Ha Ha Grapje
quote:Op zondag 11 april 2004 21:08 schreef Meki het volgende:
Ha Ha Grapje
Aan wie? Je voogd? Je bewaarder?quote:Op zondag 11 april 2004 20:52 schreef Meki het volgende:
Toestemming niet gevraagd
Oeh, ik werd al helemaal bang. Wat slim van je.quote:Op zondag 11 april 2004 21:08 schreef Meki het volgende:
Ha Ha Grapje
Ik vind het echt lief dat ons wordt verteld dat het een grapje was....Anders zouden we morgen onze bodyguards moeten opbellen... Tsja, hij gunt hen ook een leuke paasmaandag..quote:Op zondag 11 april 2004 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oeh, ik werd al helemaal bang. Wat slim van je.![]()
![]()
Hou liever je broertje in de hand.quote:Op zondag 11 april 2004 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
Laat Meki met rust
Broertje?quote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hou liever je broertje in de hand.
Pssst. Hij staat ook op Stormfront en Geenstijl.nl.quote:Op zondag 11 april 2004 20:50 schreef Meki het volgende:
w8 maar Morge
AELquote:Op zondag 11 april 2004 21:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]Meki.
Lukt het folderen bij de AEL ook een beetje?
Je brother in arms toch?quote:Op zondag 11 april 2004 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Broertje?![]()
Psssst Johan staat op de Dodenlijst van Mekiquote:Op zondag 11 april 2004 21:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pssst. Hij staat ook op Stormfront en Geenstijl.nl.
The Witch of eastwick Drenthe.quote:Op zondag 11 april 2004 21:32 schreef Silmarwen het volgende:
Yep heb rode billen :wBen dus een heks
Dodenlijsten heb ik niets aan, doorgeladen pistolen moet ik hebben.quote:Op zondag 11 april 2004 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Psssst Johan staat op de Dodenlijst van Meki
Aaah Ik word gekquote:Op zondag 11 april 2004 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
The Witch of eastwick Drenthe.
Kun je meki wegtoveren?
Aaah is liefquote:Op zondag 11 april 2004 21:42 schreef Meki het volgende:
Multanto1 Goed zo . AAh is een ezel
Soms niet, zul je bedolen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Johan ook. Soms
neh Meki is liefquote:Op zondag 11 april 2004 21:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Aaah is lief![]()
Ezels zijn nuttige dierenquote:Op zondag 11 april 2004 21:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zoals alle ezels.
Johan ik vind je echt lief ik hou van jequote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Soms niet, zul je bedolen.
Neem het terug of ik laat je kennis maken met mijn SpuitElf in je oog.
Mensen die over zichzelf spreken in de derde persoon werken altijd op Johans lachspieren.quote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef Meki het volgende:
[..]
neh Meki is lief
Moet jij niet eens slapie doen, meki?quote:Op zondag 11 april 2004 21:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Aaah Ik word gek
Wat is dat voor een naam
![]()
word je altijd gek
quote:Op zondag 11 april 2004 21:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Aaah is lief![]()
Bedreiging ?quote:Op zondag 11 april 2004 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet jij niet eens slapie doen, meki?
quote:Op zondag 11 april 2004 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bedreiging ?
beetje laat.....quote:Op zondag 11 april 2004 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Sil is ook heel lievvvvvv.![]()
*** NEWSFLASH ***quote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef Meki het volgende:
[..]
neh Meki is lief
Ik was van slag door Tuana.quote:Op zondag 11 april 2004 22:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
beetje laat.....![]()
Leuke zonnebril wara heb je die gekocht?quote:Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Tuana het volgende:
[..]
*** NEWSFLASH ***
Deze had ik nog niet eerder gehood
Je ent verloofd met mij en nu al naar andere vrouwen kijkenquote:Op zondag 11 april 2004 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was van slag door Tuana.![]()
Sil, jij staat op nummer 1 bij Aaah weet je toch? ik ben nummer 29876.9876 ofzoquote:Op zondag 11 april 2004 22:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
beetje laat.....![]()
Ik bemerkte niet dezelfde schoonheid en felheid bij haar.quote:Op zondag 11 april 2004 22:02 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je ent verloofd met mij en nu al naar andere vrouwen kijken
Nee, vrouwen krijgen voorrang, je staat op 2, na Sil.quote:Op zondag 11 april 2004 22:02 schreef Tuana het volgende:
[..]
Sil, jij staat op nummer 1 bij Aaah weet je toch? ik ben nummer 29876.9876 ofzo![]()
He mister, watch it ! Je kan ook tever gaan...quote:Op zondag 11 april 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bemerkte niet dezelfde schoonheid en felheid bij haar.![]()
![]()
Tweede keus, en dáár moet ik blij mee zijn... Gelukkig zijn er andere Pol-users die nog wel van mij houden !quote:Op zondag 11 april 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, vrouwen krijgen voorrang, je staat op 2, na Sil.![]()
u wishquote:Op zondag 11 april 2004 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Aaaah, vrouwen die om me vechten.![]()
Tuana, ik zie je stijgen in de ranglijst.quote:Op zondag 11 april 2004 22:06 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
u wish
Honey voor jou tien andere
Sorry Aah, je bent na je vorige opmerking van mijn lijst verwijderd....quote:Op zondag 11 april 2004 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tuana, ik zie je stijgen in de ranglijst.![]()
Te laat, te laat, zei Caesar.quote:Op zondag 11 april 2004 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tuana, ik zie je stijgen in de ranglijst.![]()
Mooi, de opzet is geslaagd.quote:Op zondag 11 april 2004 22:08 schreef Tuana het volgende:
[..]
Sorry Aah, je bent na je vorige opmerking van mijn lijst verwijderd....
Ik vind Dora ook een leuk meisje.quote:Op zondag 11 april 2004 22:09 schreef Silmarwen het volgende:
Tuana ik zal altijd het meest begeerde meisje van Pol blijven
quote:Op zondag 11 april 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind Dora ook een leuk meisje.![]()
![]()
Cat fight.quote:Op zondag 11 april 2004 22:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ach; ik houd me wel bij slechts één persoon... ben nogal monogaam wat dat betreftquote:Op zondag 11 april 2004 22:09 schreef Silmarwen het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 22:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Knap hoorquote:Op zondag 11 april 2004 22:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ach; ik houd me wel bij slechts één persoon... ben nogal monogaam wat dat betreft
Tuurlijk nietquote:Op zondag 11 april 2004 22:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Cat fight.
Wanneer zij achter een webcam zit.quote:Op zondag 11 april 2004 22:13 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tuurlijk nietik sla liever toe wanneer ze het niet doorheeft
![]()
Bitch ik doe net aardig.quote:Op zondag 11 april 2004 22:13 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tuurlijk nietik sla liever toe wanneer ze het niet doorheeft
![]()
Geef je dan ff een seintjequote:Op zondag 11 april 2004 22:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer zij achter een webcam zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |