Gerako komt morgen vanuit Hippolytushoef naar Chaam (ergens vlak tegen de grens van Belgie)...quote:Op zondag 11 april 2004 01:01 schreef ShadowHawk het volgende:
Lijkt me een leuk idee maar doe het dan wel ergens centraal in nederland.
Eens zien hoe de andere fokkers eruit zien en een beetje chillen is wel geinig. Maar kijk wel uit er schijnt nog wel eens een zon te zijn ( van horen zeggen ) dus je zou kunnen verbranden.
( als de gemiddelde fokker evenveel zon ziet als ik dan is deze waarschuwing helemaal niet overbodig )
Ook na 18 april zal nog gemeet worden hoorquote:Op zondag 11 april 2004 01:13 schreef PommeL het volgende:
Hm...ok , weet ook niet of ik kan, ik word gebeld wanneer hij klaar is , kon lang duren zeiden ze
ja dat snap ikquote:Op zondag 11 april 2004 01:15 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ook na 18 april zal nog gemeet worden hoor
Dat is een ding wat zeker isquote:Op zondag 11 april 2004 01:17 schreef PommeL het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar daarom is het nog wel irritant als ik niet kan
![]()
![]()
thxquote:Op zondag 11 april 2004 06:10 schreef ploderus het volgende:
O ja, voor zometeen: veel plezierige en veilige kilometers!! Hoop dat jullie ook heerlijk weer krijgen!
Ej man, wel een eer dat je mijn motor aanziet voor een RS250quote:Op zondag 11 april 2004 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bijgewerkt
Haha, het stond wel cool , een RS250, ff sparen dan maarquote:Op zondag 11 april 2004 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
done
die overloper gaat niet meequote:Op zondag 11 april 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er uiteraard ook weer, maar hoelaat spreken we af enzo?
PatrickM, hoe rijd jij? Misschien kunnen we vanaf een bepaald punt er samen heen rijden met Makster als die ook mee gaat
Zeikerds zijn hetquote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel jammer dat elke keer de helft niet kan meeten!
rijd je langs utrecht?quote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja![]()
Nou, ik heb weinig zin om die 169km alleen te rijden..... *zet een zielig gezicht op*
PatM??![]()
O nee, ook niet, zie nu dat ie blijft overnachten bij zn oom......![]()
idd en dan Emmeloord-Lemmer.quote:Op zondag 11 april 2004 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij rijd jij toch via Apeldoorn- Zwolle....
altijd van de partijquote:Op zondag 11 april 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd
En dat zijn....... Pepijn, Reetvaerder, jij en Mark
das waar, maar ik heb er ook 159 alleen te gaan zondag.quote:Op zondag 11 april 2004 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar niet s ochtends vroegEn dat is minder dan de helft van 169km...
Maar naar huis hoef je niet alleen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep
Maar dan moet ik dus helemaal in mn uppie naar Friesland om 8 uur s morgens![]()
169km lang.... helemaal alleen.... totaal afgezonderd van de wereld
Nou nou, poeh he. Ik moest vandaag/gister ook alleen 180 km rijden naar Brabant, dan lukt jou dat ook wel alleen naar Friesland.quote:Op zondag 11 april 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep
Maar dan moet ik dus helemaal in mn uppie naar Friesland om 8 uur s morgens![]()
169km lang.... helemaal alleen.... totaal afgezonderd van de wereld
Terugweg kunnen we iig samen terugrijden voor het grootste gedeelte.quote:Op zondag 11 april 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Superfour gaat ook niet mee...... dan heeft ie seizoensopening van de CB1000-club..
Nou, dus ik moet alleen rijden?
Eej... in eerste tweede instantie kon ik toch ook niet mee... ik zorg er ook voor dat ik wel kanquote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel jammer dat elke keer de helft niet kan meeten!
quote:Op maandag 12 april 2004 01:23 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nou nou, poeh he. Ik moest vandaag/gister ook alleen 180 km rijden naar Brabant, dan lukt jou dat ook wel alleen naar Friesland. [afbeelding]
Ik ga nu slapen trouwens.
en dat is ookquote:Op maandag 12 april 2004 01:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Eej... in eerste tweede instantie kon ik toch ook niet mee... ik zorg er ook voor dat ik wel kan
Is wel stoer om uiteindelijk met een groep van een man of 20 te rijdenquote:Op maandag 12 april 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat is ookalleen jammer dat bij elke meet tot nu niet meer dan 6 man waren.
Me tooquote:Op maandag 12 april 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb er al zin inKort weekje deze week vanwege 2e paasdag
PatrickM - Monster (naast Den Haag)quote:Op maandag 12 april 2004 01:36 schreef PommeL het volgende:
waar wonen jullie eigenlijk?
Ik zat te twijvelen tussen de 2quote:Op maandag 12 april 2004 17:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Arnhem.
veelde niet scheelquote:Op maandag 12 april 2004 17:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik zat te twijvelen tussen de 2
ik ookquote:Op maandag 12 april 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb er al zin inKort weekje deze week vanwege 2e paasdag
Jazeker!!quote:Op maandag 12 april 2004 19:18 schreef Polleke83 het volgende:
Ik geloof dat jullie lekker gereden hebben allemaal samen.
zin om de volgende keer mee te gaan? tis wel in friesland zondag…quote:Ik zelf vandaag een rondje door de Zeeuws-vlaamse polder gereden, helemaal alleen.
twas iig lekker weer, gister ook wel!
bijgewerktquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:00 schreef Polleke83 het volgende:
Ik ga helaas niet mee, ik rijd op een oldtimer (Triumph 3TA) en friesland is dan erg ver weg.
kan zoiezo jullie niet bijhouden. 110 is voor mij de max.
En ik houd ze gezelschap in de achterste gelederen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
We rijden goed door maar als er mensen achterraken wachten we daar gewoon op
Je woont toch in Zeeland? Ik zou zeggen: zet een leuke tocht uit, prik hier een datum en we komenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:15 schreef Polleke83 het volgende:
Ik zit nog op school jah, maar loop stage. dus toch wel redelijk veel vrije tijd.
als jullie nog een keer naar het zuiden komen, rij ik graag een keer mee!
en ben blij dat jullie niks tegen old-timers hebben (1967, tis al een oud beestje)
owjah, ik woon in Hulst, Zeeuws-vlaanderen.
vanmiddag met mn pa en ma (alle drie op de motor) een uurtje rondgereden. zalig.
Polleke83 had zich al eerder gemeldquote:Op woensdag 14 april 2004 17:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was er maar eerder geweest...zondag zijn we in Belgie geweest.
Coolquote:Op donderdag 15 april 2004 15:45 schreef Polleke83 het volgende:
Ik zal wel eens kijken of ik iets van een mooie toch kan vinden, maken. dan laat ik het jullie dan wel weten.
Welke motoren wij thuis allemaal hebben?
Triumph Bonneville T120 (650 cc)
Triumph 3TA (350 cc)
Minder cool, maar tochquote:Vespa P150X (150 sprint!)
IN VETTE HOOFDLETTERS OOK NOGquote:Op donderdag 15 april 2004 17:14 schreef Gerako het volgende:
Scroll eens omhoog zou ik zeggen, daar staat het namelijk al een tijdje.
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
IN VETTE HOOFDLETTERS OOK NOG
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:24 schreef PatrickM het volgende:
En ik alle bladzijdes door de meettopics bladeren
Ach... het is pas het begin van een grote toekomstquote:Op donderdag 15 april 2004 17:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]behalve deze dus...
volgens mij zijn we weer met zijn 5en zondag, van de rest hebben we niets meer gehoord.
quote:Op donderdag 15 april 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Update:
info over de 4e meet klik hier en
hier
VERZAMELEN OM 11.30 UUR BIJ DE MAC IN LEMMER
01. Rietvaerder (Suzuki Bandit 600 N)
02. Gerako (Aprilia RSV Mille)
03. ZX9R (Kawasaki ZX9R)
04. PatrickM (BMW K1100LT)
05. OPM (Kawasaki ZXR 400)
06. Patrick281 (Bimota YB9)
07. Makster (Kawasaki ZXR 400)
08. Hollander172 (Kawasaki ZXR 400)
09. Ploderus (Kawasaki ZX6R)
10. Superfour (Honda CB1000)
11. Mr_Mookey (Voxan Cafe Racer)
12. Generalist (Yamaha YZF R6)
13. Super_Honda (Suzuki GS500)
14. rvdboomen (Suzuki GSX-R750)
15. Pommel (Aprilia AF1 125)
16. Polleke83 (Triumph 3TA)
17. Roadster (Honda CBRF2)
18. Pmponer (Yamaha FZ6)
19. Cynix (?)
hmm...voorstel: route Flevoland?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:14 schreef Gerako het volgende:
Is het voor mij een keer in de buurt en dan gaan jullie het afzeggen zeker. Lekker is dat. [afbeelding]
Mietjes...
ok, als het echt zo weinig aan is dan hoeft dat voor mij niet. het is voor mij 160 km en tuurlijk is dat wel op te brengen, ik vind het alleen jammer om zo'n end te rijden zodat we maar met zijn 5en die mooie route kunnen rijden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:31 schreef Gerako het volgende:
Das een polder, daar heb je alleen rechte wegen bijna, daar is ook weinig aan.
Is het voor jullie echt niet op te brengen om naar Lemmer te rijden. Je komt toch uit Arhnem, dat is toch maar 120 km ofzo.
Jammer, ik had er eigenlijk wel zin in. Misschien iets anders wat voor ons allemaal een "beetje" in de buurt is. In de omgeving van Vinkeveen en de Loosdrechtse Plassen kun je ook mooi rijden volgens mij. Ik weet alleen even niet hoe ver dat voor jullie is.quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok, als het echt zo weinig aan is dan hoeft dat voor mij niet. het is voor mij 160 km en tuurlijk is dat wel op te brengen, ik vind het alleen jammer om zo'n end te rijden zodat we maar met zijn 5en die mooie route kunnen rijden.
ik zou zeggen, bewaar die route voor als we een keer met meer man zijn. stuk of 10 ofzo!
mochten jullie hier iets in zien welk alternatief is er dan?
ik vind het wel heel lullig aan de ene kant, maar wat ik al eerder zei weegt toch zwaarder. toch zonde om die mooie route maar met zijn 5en te doen? terwijl als we een andere datum nemen, ws. Makster, hollander en pepijn sowieso meegaan en wie weet wie nog meer! (ik gok zo op Superfour en frommel krommel Pommel die wel meegaan)quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:56 schreef ZX9R het volgende:
WTH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De 18de staat toch voor Friesland????![]()
Had jij gekomen als we een clubje van maar 5 man totaal hadden?quote:Op zaterdag 17 april 2004 08:32 schreef ZX9R het volgende:
Ik kan me een meet herinneren die in Veenendaal startte.
190 kilometer enkele reis voor mij.
Hebben jullie mij daar over gehoord?
De 18de staat al een hele tijd en daarbij staat het ook al vast dat de rit in Friesland gehouden zou worden.
Ik moet al heel erg rekening houden met weekenden (die altijd vol zijn) om een datum te prikken waarin ik kan gaan rijden. Nou staat er een rit gepland en dan zeggen er een paar af "omdat het te ver zou zijn". Nou, ik dacht het niet. Voor mij is Lemmer ook zo'n 90 kilometer van huis vandaan. Ik had het startpunt al zo ver mogelijk naar het zuiden gelegd want het eigenlijke startpunt van de rit ligt in het meest noordelijke puntje ervan.
Kortom. Ik baal.
ps. Zo mijn Z750 ophalen. Die is weer klaar voor ¤ 210,-
Dit is eigenlijk het SC topic voor de motorrijders onder ons. Het Motormeet topic is eigenlijk bedoeld voor de afspraken omtrend de meets.quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:25 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb net een ritje gemaakt hier in de buurt. De dijkjes bij Blokzijl, Giethoorn, Steenwijk, Zwartsluis, Hasselt, Genemuiden, Ijsselmuiden......
Ik kon zowat met één hand los rijden. Het stikt van de motorrijders
Het was wel weer een leuk ritje. Strax lekker MotoGP kijken. Ik ben benieuwd wat Rossi op zijn Yamaha gaat doen.
Ja sorry, ik wist het wel. Ik zat dit topic door te lezen en ik dacht jullie even te vervelen met mijn ervaring. Zal ik niet weer doen hier...quote:Op zaterdag 17 april 2004 12:31 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het SC topic voor de motorrijders onder ons. Het Motormeet topic is eigenlijk bedoeld voor de afspraken omtrend de meets.
Maar waarom kom jij morgen niet (als het nog doorgaat tenminste). Je hebt er vandaag ook in de buurt rondgereden. Als jij ook komt zijn we al met zijn 6en, misschien is dat wel de moeite voor de andere om te komen.
Jullie zeggen niks af maar jullie komen ook niet, kan ik dat hieruit opmaken???quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie mogen wel gaan hoor
We zeggen toch niks af ofzo.. OPM en ik zeggen alleen dat het ons de moeite niet waard is om voor een miniscuul groepje naar het noorden te gaan...
Met hoeveel man waren we de vorige keer dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had jij gekomen als we een clubje van maar 5 man totaal hadden?
Het lijkt ons gewoon leuker om die Friesland route gewoon met de hele club te doen op een datum waarop wel iedereen kan!
Vorige week waren we met zijn 6en, maar toen was het voor de heren een stuk dichterbij.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Met hoeveel man waren we de vorige keer dan?
Vijf?
Of waren het er stiekum een veelvoud daarvan?![]()
Dan gaan we gewoon met z'n drieën rijden.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:19 schreef Gerako het volgende:
[..]
Vorige week waren we met zijn 6en, maar toen was het voor de heren een stuk dichterbij.
Maar als jij gewoon de route verzorgt dan kom ik wel. Ik weet niet hoe het met PatM is, maar ik neem aan dat die dan ook komt, die is er speciaal voor blijven overnachten in Bolsward. Als die andere niet meegaan dan kan je ontmoetingsplek volgens mij ook wel op de route liggen, en niet zoals nu dat ie eronder ligt.
Ik weet dus niet of jullie komen, maar ik ben best bereid om te komen morgen.
Joure ja, dat las ik, ik weet hem te vinden, is ook niet moeilijk. Kijk ik morgenochtend ook nog even en anders gaan we gewoon naar Lemmer om 11:30. Komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:30 schreef ZX9R het volgende:
Is in JOURE hè! Niet in lemmer...
Morgenvroeg nog maar eens checken. Als PatrickM niet online is geweest en het niet heeft bevestigd, geld gewoon de afspraak van 11.30 uur in Lemmer bij de Mac!
Lekker hoorquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef ZX9R het volgende:
Laat die andere twee (Riet en OPM) maar in het zuiden als die het er niet voor over hebben.
dat wordt met zijn 2en rijden...nergens PatM te bekennen..quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef ZX9R het volgende:
Nieuw voorstel: VERZAMELEN BIJ DE MacDonalds IN JOURE BIJ DE ROTONDE? Om 11 uur?
Kunnen we meteen een opwarmrondje klaverblad Heerenveen doen voor we vertrekken en een cooldownrondje klaverblad als we terug komen!!![]()
wij zijn wel de harde kernquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof de meeting afhankelijk van ons is![]()
Nu niet meer vrees ikquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij zijn wel de harde kern![]()
Ik had al afgesproken de 400cc meet te gaan rijden en dat lukt me ook al niet, ik heb het stuk rijden er best voor over. Helaas wil mijn brommertje nog niet functioneren zoals de ontwerper het ooit bedoeld had.quote:Op zaterdag 17 april 2004 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind het wel heel lullig aan de ene kant, maar wat ik al eerder zei weegt toch zwaarder. toch zonde om die mooie route maar met zijn 5en te doen? terwijl als we een andere datum nemen, ws. Makster, hollander172 en pepijn sowieso meegaan en wie weet wie nog meer! (ik gok zo op Superfour en frommel krommel Pommel die wel meegaan)
jullie hebben deels gelijk, geef ik toe maar er is al een nieuwe verzamelplaatsquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef ZX9R het volgende:
Dan gaan we gewoon met z'n drieën rijden.
PatrickM, Gerako en ik zei de gek. Laat die andere twee (Riet en OPM) maar in het zuiden als die het er niet voor over hebben.
Nieuw voorstel: VERZAMELEN BIJ DE MacDonalds IN JOURE BIJ DE ROTONDE? Om 11 uur?
Kunnen we meteen een opwarmrondje klaverblad Heerenveen doen voor we vertrekken en een cooldownrondje klaverblad als we terug komen!!![]()
Is dat een goed voorstel?
jij snap het niet helemaal wat ik zei daar he?quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik had al afgesproken de 400cc meet te gaan rijden en dat lukt me ook al niet, ik heb het stuk rijden er best voor over. Helaas wil mijn brommertje nog niet functioneren zoals de ontwerper het ooit bedoeld had.![]()
Morgen verder zoeken en desnoods het hele blok uit elkaar peuteren, we zien wel.
Mochten jullie een andere datum prikken voor de Friesland route ben ik er zeker bij. (mits niet verhinderd door andere afspraken)
Dan hadden jullie ook wel even duidelijker kunnen zeggen dat jullie wel zouden komen, het leek er wel heel erg op dat jullie niet zouden komen. En volgens mij staat de afspraak van 11:30 in Lemmer nog steeds want we hebben niks gehoord van PatM. Dus stap op je motor zou ik zeggen. Ik ben wel even bereid om te wachten in Lemmer, niet te lang natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hier schijnt de zon af en toe nog wel.
Heb gisteren een bericht gestuurd dat als ie meegaat we gewoon om 11.30 afspreken in Lemmer, hij heeft er niet meer op gereageerd, dus hij weet niet beter of het gaat niet door...quote:Op zondag 18 april 2004 10:01 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan had je gister ook wel even kunnen zeggen dat je wel zou komen, het leek er wel heel erg op dat jullie niet zouden komen. En volgens mij staat de afspraak van 11:30 in Lemmer nog steeds want we hebben niks gehoord van PatM. Dus stap op je motor en kom naar Lemmer zou ik zeggen, het is hier mooi weer.
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.quote:Op zondag 18 april 2004 10:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heb gisteren een bericht gestuurd dat als ie meegaat we gewoon om 11.30 afspreken in Lemmer, hij heeft er niet meer op gereageerd, dus hij weet niet beter of het gaat niet door...
Denk ik
Misschien niet goed gelezen, ik was kapot gisteren na de hele dag gesleuteld te hebben.quote:Op zondag 18 april 2004 09:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij snap het niet helemaal wat ik zei daar he?
Geen idee..quote:Op zondag 18 april 2004 10:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.
Ik ga nu rijden en ik zie je in Lemmer bij de Mac!quote:Op zondag 18 april 2004 10:11 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hij gaat er toch gewoon vanuit dat het doorgaat neem ik aan, en anders zijn Luc en ik met zijn 2en.
de reden dat ik wilde afzeggen was omdat we met te weinig man waren. en ja kijk, als we niet eens de kans krijgen doordat er meteen een andere verzamelplaats wordt geregeld dan haak ik af. simpel.quote:Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef Gerako het volgende:
En OPM, jij had niks afgezegd zei je, ja vanmorgen dan omdat we een andere verzamelplaats hadden. Als je goed gelezen had kon je ook tot de ontdekking komen dat gewoon Lemmer doorging, omdat PatM niet meer had gereageerd. Dan had je om 9:30 ook op de motor kunnen stappen en dan was je er ook om 11:30 geweest maar dat heb je ook niet gedaan. Jammer hoor.
PatM had mij een email gestuurd waarin hij vroeg of ik eventuele wijzingen wou doorgeven. In eerste instantie gaf OPM toch aan het te cancellenquote:Op zondag 18 april 2004 16:37 schreef Gerako het volgende:
Nou ik ben weer terug. Heb samen met Luc een hele mooie route gereden daar, met ook nog eens aardig weer. (Droog, af en toe wat zon).
Maar Riet, jij liep de hele tijd te zeggen dat wij ook best zonder jullie konden rijden, en dat het gewoon kon doorgaan. Maar je vertelt wel tegen een ander dat het niet doorgaat, daar snap ik dus even helemaal niks van.
En OPM, jij had niks afgezegd zei je, ja vanmorgen dan omdat we een andere verzamelplaats hadden. Als je goed gelezen had kon je ook tot de ontdekking komen dat gewoon Lemmer doorging, omdat PatM niet meer had gereageerd. Dan had je om 9:30 ook op de motor kunnen stappen en dan was je er ook om 11:30 geweest maar dat heb je ook niet gedaan. Jammer hoor.
quote:Op zondag 18 april 2004 10:32 schreef Gerako het volgende:
Wat een allemachtige kut smoes!!!
Dit zei je gisteravond, daaruit maak ik toch echt op dat je niet zou komen. En uit die verhalen daarvoor is dat eigenlijk ook wel op te maken.quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat wordt met zijn 2en rijden...nergens PatM te bekennen..
Mooiquote:Op zondag 18 april 2004 16:55 schreef ZX9R het volgende:
Idd met Gerako een hele mooie rit gereden.
Vooral die slingerweggetjes door de weilanden en langs diverse watertjes waren erg mooi. Alleen de hele tijd op mijn tank kijken om de route te volgen is best wel lastig.
Helaas, het miezert hier al de hele dag met een sterke wind.quote:Zijn jullie wel gaan rijden vandaag?
Zeikwijven, jij moet ook toegeven dat het niet zo een hele strakke actie is om een dag van te voren af te zeggen. En ja, we hebben lekker gereden en er is verder ook weinig aan de hand.quote:Op zondag 18 april 2004 16:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een zeikwijven hier zeg
Als jullie lekker gereden hebben is er toch niks aan de hand...
Dan is het goedquote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dit zei je gisteravond, daaruit maak ik toch echt op dat je niet zou komen. En uit die verhalen daarvoor is dat eigenlijk ook wel op te maken.
En PatM, van die smoes, dat had ik gezegd voordat ik wist dat Riet jou vertelt had dat het niet zou doorgaan.
mijn ideequote:Op zondag 18 april 2004 17:07 schreef ZX9R het volgende:
Laten we er nu maar over ophouden.
Genoeg gezeurd.
daar gaat het omquote:Wij hebben iig lekker gereden vandaag.
Precies. Die 7 min. om over de afsluitdijk te komen moet ik net ook bijna gehaald hebben.quote:Op zondag 18 april 2004 17:07 schreef ZX9R het volgende:
Laten we er nu maar over ophouden.
Genoeg gezeurd.
Wij hebben iig lekker gereden vandaag.
Het lijkt me wel handig dat het vasstaat of je komt of niet. Dus een onofficiele officiele lijst laat maar zeggenquote:Op zondag 18 april 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Afzeggen is een groot woord... volgens mij werken we hier niet met een officieel lijstje ofzo met wie er mee gaat
Het idee is gewoon als volgt: wie komt, die komt, wie niet komt, komt niet.....
Officiele lijstjes kunnen we alsnog doen als het een club van meer dan 300 leden betreft..
Ik heb nog niks in de planning iig.
deze zouden we in mei doen toch? en Riet is van de Tourcommissiequote:Op zondag 18 april 2004 17:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een route door mijn mooi Drenthe uitgestippeld inmiddels !
Nu moet ik alleen nog even weten wat nu te doen.... Ik neem aan dat er iemand voorop gaat die de route kent ? Moet er een route beschrijving komen ?
Ja datum is op dit moment nog niet zo relevant...... maar op deze manier heb ik de zaakjes straks voor elkaar en geen deadlinequote:Op zondag 18 april 2004 17:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze zouden we in mei doen toch? en Riet is van de Tourcommissieoja, routebeschrijving hier is wel handig samen met een verzamelplaats. kaartjes erbij enzo
Tja daar zeg je wat, maar ik had het toch ruim een dag van tevoren gemeld, het was niet zo dat ik gewoon niet kwam opdagenquote:Op zondag 18 april 2004 17:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het lijkt me wel handig dat het vasstaat of je komt of niet. Dus een onofficiele officiele lijst laat maar zeggen
Is een beetje lullig als 10 man zeggen mee te gaan en er maar 1 komt opdagen... Zeker met de plekken die we afspreken (de meeste moeten altijd van ver komen). Is het niet een idee om altijd minimaal 3 weken voor een officiele meet, dit aan te kondigen? Dan kunnen de eerste 2 weken (of langere periode als het eerder aangekondigd wordt) als onofficiele officiele inschrijving gebruikt worden, en kan de laatste week voor de meet besloten worden om dit wel of niet door te laten gaan.
Just my ¤ 0,02
Natuurlijk komen we daar langs !quote:Op zondag 18 april 2004 17:17 schreef Gerako het volgende:
Geen betere verzamelplek als het Jack Middelburgplein bij TT Circuit Assen lijkt mij.
Het gaat niet over het verleden, maar over de toekomst.quote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja daar zeg je wat, maar ik had het toch ruim een dag van tevoren gemeld, het was niet zo dat ik gewoon niet kwam opdagen
Altijd, maar die zie je niet op de Afsluitdijk hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gerako, ben jij nooit bang voor flitsers en/of lasergunmannetjes?
Volgens mij hoef je je daar in het noorden niet echt druk over te maken. Wel voor VROS-wagentjes, maar daar rijden er ook niet zo heel veel van. Bovendien heb je op de Afsluitdijk normaliter alleen vooraangekondigde controlles welke alleen bij de sluizen uitgevoerd worden. De rest is het dus gewoon blazen en oppassen voor VROS-jes. En flitspalen zie je ook niet zo heel erg druk in het noordenquote:Op zondag 18 april 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gerako, ben jij nooit bang voor flitsers en/of lasergunmannetjes?
Wie weet hoe ik aan zo'n mooi kaartje kom maar dan van Drenthequote:Op maandag 12 april 2004 15:35 schreef ZX9R het volgende:
De 18de in Friesland klopt.
De route is:
[afbeelding]
En hierbij doen we iig klaverbald Heerenveen en de rotonde bij Joure ff aan!!!
Je weet het nooit 100% zeker. Maar stel dat ze er staan dan zie je dat van kilometers ver al op zo`n kale dijk. Ze staan er weleens te flitsen, maar dan is dat bij het begin, bij de brug en sluizen, op de plek waar je 70 mag.quote:Op zondag 18 april 2004 17:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom weet je dat 100% zeker? Het zou altijd kunnen natuurlijk.... en dan ben je zwaar de lul
Zullen we verder gaan in het andere topic.quote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ook wel natuurlijk, maar zoveel te hard reed ik niet in dorpjes, daar mag je 50, en reed iets van 60 a 65.. flitsers zie je wel makkelijk staan met deze snelheid. En 60 waar je 50 mag is minder duur dan 250 waar je 80 (?) mag
Jij zat trouwens aardig dicht op mijn staart, dus jij reed ook te hard
Ja, ik heb nog nooit de Afsluitdijk gereden, dus ja.
Even inscannen/ internet geef de route maar op .. of de plaatsen waar het zich qua route(straal) max doorheen gaat. Dan ga ik wel even een kaartje zoeken / maken / schaar en papierlijm frutselen.quote:Op zondag 18 april 2004 17:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wie weet hoe ik aan zo'n mooi kaartje kom maar dan van Drenthe
Ik heb de route op een bestaande wegenkaart getekend en daar een foto van gemaakt !quote:Op zondag 18 april 2004 21:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even inscannen/ internet geef de route maar op .. of de plaatsen waar het zich qua route(straal) max doorheen gaat.
Dan ga ik wel even een kaartje zoeken / maken / schaar en papierlijm frutselen.![]()
Stuur de foto maar door dan zal ik er iets moois van maken, of kijk maar wat je wilt doen.quote:Op zondag 18 april 2004 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb de route op een bestaande wegenkaart getekend en daar een foto van gemaakt !
Volgens mij gaat het goedkomen !
Mocht ik toch nog problemen krijgen dan vraag ik je hulp oke ?
Of een bordje met pijlen ophouden !quote:Op zondag 18 april 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stuur de foto maar door dan zal ik er iets moois van maken, of kijk maar wat je wilt doen.
Moet jij trouwens niet gewoon vooraan rijden en steeds bij iedere afslag je hand opsteken.
PatM heeft trouwens ook een aardige backseat.![]()
Maar ruilen kan altijd tussendoor natuurlijk.![]()
Dan zal ik even bukken als jij gaat schieten.quote:Op maandag 19 april 2004 12:14 schreef ondeugend het volgende:
Goed idee OPM !
Patrick281..... ik heb je toegevoegd op mijn msn, en schiet je binnenkort mijn creative routebaksel
heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM:
Dacht dat de 4e meet Noord-Brabant (Werkendam etc.) werd
Owwwww.. de username ondeugend, ik dacht al, rare zinquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zij fikst toch de route? samen met jou hebben we ook nog eens mooi weer
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:26 schreef ondeugend het volgende:
Zit ik nu een Brabant-meeting dwars ?![]()
Jeeeeee onder welk hunnebed gaan we jou achterlaten straks ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Owwwww.. de username ondeugend, ik dacht al, rare zin
O ja is dat een dame? Wist ik helemaal niet joh![]()
Eigenlijk nog niet zien posten...
Nee datum was nog niet bekend en ik heb voorgesteld om het ergens de tweede helft van Mei of ergens in de eerste helft van Juni te doen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, deze meet komt dus zondag a.s.?
Ja? Dan ben ik er ook bij
Yeah right .. geheugen als een vergiet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja is dat een dame? Wist ik helemaal niet joh![]()
Eigenlijk nog niet zien posten...
Waarom niet aankomende zondag? Deze Drenthe route is voor iedereen best te doen qua afstand lijkt me.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, dus zondag gewoon Werkendam e.o. dus
Er is niemand tegen neem ik aan? Waarom zover uitstellen dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, dont ask me,..
Dan zullen we nu wel een datum moeten gaan prikken, het is zomaar mei.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan zondag niet
Juist om te voorkomen dat er weer maar 2 mensen zouden rijden kwam er een voorstel om het juist wat verder van te voren aan te kondigen..... eerder in dit topic
23 Mei ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan zullen we nu wel een datum moeten gaan prikken, het is zomaar mei.
Dan kan ik in ieder geval al niet, weet niet hoe het met de rest is, jullie redden het ook wel zonder mij denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
23 Mei ?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:36 schreef ondeugend het volgende:
30 mei ?
Nou als we die datum nu als streefdatum zetten ?quote:
We kunnen nog even afwachten wat de rest ervan vindt. Maar ik weet bijna zeker dat ik er dan wel bij kan zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou als we die datum nu als streefdatum zetten ?
Het lijkt me leuker als je er ook bij bent eigenlijk. Dat geluid uit die Arrow kunnen we niet missen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:35 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan kan ik in ieder geval al niet, weet niet hoe het met de rest is, jullie redden het ook wel zonder mij denk ik.
quote:Op maandag 19 april 2004 08:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Klinkt goed allemaal ondeugend!! Dus Route Drenthe wordt de 4e Fok!Motormeet? Als we nu eens allemaal een duidelijk lijstje opgeven van de data dat we wel kunnen dan is het simpel om aan de hand van die lijst 1 datum te prikken dat iedereen kan komen.
Dan moeten we alleen een van-tot periode aangeven waarin we de data kunnen noemen wanneer we wel kunnen rijden. (half mei-haf juni ofzo?).
ik zet het wel in dit overzicht en houd het ook bij, als iedereen nou ff de data wil doorgeven dan kan ik hem invullen en kunnen we de datum kiezen dat de meesten kunnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:34 schreef hollander172 het volgende:
Het afspreken gaat nog leuk worden, ik voorzie dat iedereen kan maar bijna niemand op dezelfde datum.
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zet het wel in dit overzicht en houd het ook bij, als iedereen nou ff de data wil doorgeven dan kan ik hem invullen en kunnen we de datum kiezen dat de meesten kunnen.
Oja, ik ben uitgegaan van alle zondagen tussen 9 mei en 20 juni.
[afbeelding]
Dan moeten we alleen nog een uiterste inschrijfdatum bepalen.
Misschien wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog 1 naam in het lijstje .. diegene die de route bedacht heeft.
Iedereen inderdaad gelijk ook de data voor de zondagen in Juni doorgeven.
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef Gerako het volgende:
Maar kan OPM zelf helemaal niet? [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef Gerako het volgende:
Maar kan OPM zelf helemaal niet? [afbeelding]
hmm, zal ik die anders ook opnemen?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdagen zijn ook nog een optie misschien ?
Ik noem even de dagen dat ik absoluut niet kan
8-9 mei
13 juni
donequote:Nu OPM en ik nog in het lijstje !
bijgewerktquote:Op woensdag 21 april 2004 17:53 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan alle dagen behalve 9 mei (MF megameet) en 13 en 20 juni (dan ben ik op vakantie).
dus ik zet een kruis voor jou op 9 meiquote:Op woensdag 21 april 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:
ik kan alle dagen behalve de 13e
9 mei ga ik in principe naar de mega meet, maar als de meet dan zou zijn, pech voor de mega meet. Ik rij waarschijnlijk alleen heen met het hele genueck, daarna ga ik wel lekker binnendoor terug naar huis, aangezien ik geen zin heb om een halve dag tussen hopen van overvloedig testosteron te gaan hangen op een Mc Donalds parkeerplaats
donequote:Op woensdag 21 april 2004 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus ik zet een kruis voor jou op 9 mei
overvloedig testosteronquote:Op woensdag 21 april 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:MF samen gevat in 2 woorden of niet Pat
Als ik echt helemaal niets te doen heb ofzo .. was het helemaal niet van plan dat massale gedoe.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:46 schreef hollander172 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk nog wel naar de MF meet?
Als de Fok meet niet op 9 mei is, dan ga ik naar de MF-Meet, om daar dus zo ongeveer meteen weer te vertrekkenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:46 schreef hollander172 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk nog wel naar de MF meet?
Ik vind het opzich wel leuk om met 150+ motoren vanaf Rijswijk (Den Haag) naar Veenendaal te rijden, maar niet om dan vervolgens een halve dag op het parkeerterein van de Mac te bivakeren samen met vol testosteron zittende mannetjes die zich genoodzaakt zien om hun capriolen uit te halen met de nodige gevolgen...quote:Op woensdag 21 april 2004 22:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik echt helemaal niets te doen heb ofzo .. was het helemaal niet van plan dat massale gedoe.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
* Patrick281 verwacht dat er wel een paar onderuit zullen gaan en/of wat ongelukken hier en daar zullen gebeuren, aangezien je altijd van die idoten hebt die zich willen doen gelden bij zo'n grote massa
er zijn er veel die zaterdag moeten werken/andere verplichtingen hebben, vandaar dat we in verleden hebben gekozen voor de zondagen.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdagen zijn ook nog een optie misschien ?
bijgewerkt, klik hier voor de update.quote:Ik noem even de dagen dat ik absoluut niet kan
8-9 mei
13 juni
dan is dit idd veel leuker!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
Ik vind het opzich wel leuk om met 150+ motoren vanaf Rijswijk (Den Haag) naar Veenendaal te rijden, maar niet om dan vervolgens een halve dag op het parkeerterein van de Mac te bivakeren samen met vol testosteron zittende mannetjes die zich genoodzaakt zien om hun capriolen uit te halen met de nodige gevolgen...
op zich wel leuk om te zienquote:* One_Punch_Mickey verwacht dat er wel een paar onderuit zullen gaan en/of wat ongelukken hier en daar zullen gebeuren, aangezien je altijd van die idoten hebt die zich willen doen gelden bij zo'n grote massa
23 mei kan ik wel hoor! En de rest ook, behalve 25 t/m 28 mei nietquote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zet het wel in dit overzicht en houd het ook bij, als iedereen nou ff de data wil doorgeven dan kan ik hem invullen en kunnen we de datum kiezen dat de meesten kunnen.
Oja, ik ben uitgegaan van alle zondagen tussen 9 mei en 20 juni.
Voor de duidelijk, een kruisje geeft aan wanneer je WEL kunt
[afbeelding]
Dan moeten we alleen nog een uiterste inschrijfdatum bepalen.
zeg dan dat meteenquote:Op donderdag 22 april 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn fout, ik kan alle dagen..... zet maar overal kruisjes dus
Ik ben maar 4 dagen weg; dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Ik kan dus gewoon zondags mee
ik weet hetquote:Op donderdag 22 april 2004 20:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Geniaal
als harde kern kan ik niet acherblijven natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2004 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb lekker de meeste kruisjes
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:15 schreef ZX9R het volgende:
Oei!
Ik zie net dat ik ook nog steeds moet reageren!
Zal dat eens snel gaan doen!
Dat had ik best voor je gedaan hoor, nu is het een beetje laat.. volgende keer beter.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Wil jij de gastheer zijn Pepjin?
Uhm jij was eigenlijk de gastheer, maar ik had hem best willen zijn hoor als dat had gemoeten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus had jij de drankjes betaald
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Prima hoor, lijkt me weleens leuk
Bij iemand thuis van ons (niet bij mij, ik woon nog thuis, weleens lastig met ouders enzo) een avondje ouwelullen enzo..... moeten we eens regelen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |