altijd van de partijquote:Op zondag 11 april 2004 21:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd
En dat zijn....... Pepijn, Reetvaerder, jij en Mark
das waar, maar ik heb er ook 159 alleen te gaan zondag.quote:Op zondag 11 april 2004 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, maar niet s ochtends vroegEn dat is minder dan de helft van 169km...
Maar naar huis hoef je niet alleen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep
Maar dan moet ik dus helemaal in mn uppie naar Friesland om 8 uur s morgens![]()
169km lang.... helemaal alleen.... totaal afgezonderd van de wereld
Nou nou, poeh he. Ik moest vandaag/gister ook alleen 180 km rijden naar Brabant, dan lukt jou dat ook wel alleen naar Friesland.quote:Op zondag 11 april 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep
Maar dan moet ik dus helemaal in mn uppie naar Friesland om 8 uur s morgens![]()
169km lang.... helemaal alleen.... totaal afgezonderd van de wereld
Terugweg kunnen we iig samen terugrijden voor het grootste gedeelte.quote:Op zondag 11 april 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Superfour gaat ook niet mee...... dan heeft ie seizoensopening van de CB1000-club..
Nou, dus ik moet alleen rijden?
Eej... in eerste tweede instantie kon ik toch ook niet mee... ik zorg er ook voor dat ik wel kanquote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wel jammer dat elke keer de helft niet kan meeten!
quote:Op maandag 12 april 2004 01:23 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nou nou, poeh he. Ik moest vandaag/gister ook alleen 180 km rijden naar Brabant, dan lukt jou dat ook wel alleen naar Friesland. [afbeelding]
Ik ga nu slapen trouwens.
en dat is ookquote:Op maandag 12 april 2004 01:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Eej... in eerste tweede instantie kon ik toch ook niet mee... ik zorg er ook voor dat ik wel kan
Is wel stoer om uiteindelijk met een groep van een man of 20 te rijdenquote:Op maandag 12 april 2004 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat is ookalleen jammer dat bij elke meet tot nu niet meer dan 6 man waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |