Dan zullen we nu wel een datum moeten gaan prikken, het is zomaar mei.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan zondag niet
Juist om te voorkomen dat er weer maar 2 mensen zouden rijden kwam er een voorstel om het juist wat verder van te voren aan te kondigen..... eerder in dit topic
23 Mei ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan zullen we nu wel een datum moeten gaan prikken, het is zomaar mei.
Dan kan ik in ieder geval al niet, weet niet hoe het met de rest is, jullie redden het ook wel zonder mij denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
23 Mei ?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:36 schreef ondeugend het volgende:
30 mei ?
Nou als we die datum nu als streefdatum zetten ?quote:
We kunnen nog even afwachten wat de rest ervan vindt. Maar ik weet bijna zeker dat ik er dan wel bij kan zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou als we die datum nu als streefdatum zetten ?
Het lijkt me leuker als je er ook bij bent eigenlijk. Dat geluid uit die Arrow kunnen we niet missen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:35 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan kan ik in ieder geval al niet, weet niet hoe het met de rest is, jullie redden het ook wel zonder mij denk ik.
quote:Op maandag 19 april 2004 08:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Klinkt goed allemaal ondeugend!! Dus Route Drenthe wordt de 4e Fok!Motormeet? Als we nu eens allemaal een duidelijk lijstje opgeven van de data dat we wel kunnen dan is het simpel om aan de hand van die lijst 1 datum te prikken dat iedereen kan komen.
Dan moeten we alleen een van-tot periode aangeven waarin we de data kunnen noemen wanneer we wel kunnen rijden. (half mei-haf juni ofzo?).
ik zet het wel in dit overzicht en houd het ook bij, als iedereen nou ff de data wil doorgeven dan kan ik hem invullen en kunnen we de datum kiezen dat de meesten kunnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:34 schreef hollander172 het volgende:
Het afspreken gaat nog leuk worden, ik voorzie dat iedereen kan maar bijna niemand op dezelfde datum.
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zet het wel in dit overzicht en houd het ook bij, als iedereen nou ff de data wil doorgeven dan kan ik hem invullen en kunnen we de datum kiezen dat de meesten kunnen.
Oja, ik ben uitgegaan van alle zondagen tussen 9 mei en 20 juni.
[afbeelding]
Dan moeten we alleen nog een uiterste inschrijfdatum bepalen.
Misschien wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog 1 naam in het lijstje .. diegene die de route bedacht heeft.
Iedereen inderdaad gelijk ook de data voor de zondagen in Juni doorgeven.
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef Gerako het volgende:
Maar kan OPM zelf helemaal niet? [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef Gerako het volgende:
Maar kan OPM zelf helemaal niet? [afbeelding]
hmm, zal ik die anders ook opnemen?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdagen zijn ook nog een optie misschien ?
Ik noem even de dagen dat ik absoluut niet kan
8-9 mei
13 juni
donequote:Nu OPM en ik nog in het lijstje !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |