Tenzij je hun overbodige remake van Don't stand so close to me uit '86 meeteltquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:48 schreef Berkery het volgende:
The Police
Doing All Right & Polar Bear -> Oude Smile nummersquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:29 schreef Knaller het volgende:
Queen, alleen tijdens concerten deden ze af en toe covers.
Bird of Prey is een cover van The Doors (of van Jim solo?)quote:Op zondag 11 april 2004 19:21 schreef 8PacK het volgende:
Fatboy slim
Brothers Gonna Work It Out van The Chemical Brothers is een album vol met covers.quote:Op zondag 11 april 2004 19:21 schreef 8PacK het volgende:
Chemical brothers
Fatboy slim
Bob Marley(?)
Death in Vegas
Four Tet
Funki Porcini
K's Choice
Powderfinger
The Smiths hebben in ieder geval Golden Lights gecoverd, da's een jaren '60 liedje van Twinkle, een of ander meidenbandje. Meteen het dieptepunt uit het oeuvre van The Smiths..quote:Op maandag 12 april 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
The Smiths? Bonnie "Prince" Billy? The Coral? The Flaming Lips?
Flaiming Lips vallen af, zie "The Day Andy Gibb Died" voor covers van o.a. Led Zeppelin, Bowie en Pink Floyd.quote:Op maandag 12 april 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
The Smiths? Bonnie "Prince" Billy? The Coral? The Flaming Lips?
Maar als Prince Billy heeft-ie toch maar 1 CD en valt daardoor uit de boot?quote:Op maandag 12 april 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij wel. All songs written by Will Oldham... Of hij liegt.
3 en volgens mij zelfs 4. Overigens geeft AMG wel een cover aan, dus Will liegt.quote:Op maandag 12 april 2004 19:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar als Prince Billy heeft-ie toch maar 1 CD en valt daardoor uit de boot?
Daar baseerde ik me idd opquote:Op maandag 12 april 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
Overigens geeft AMG wel een cover aan, dus Will liegt.
En ook nog His Latest Flame (jaren '50 rocknummer, o.a. van Elvis) als intro van Rusholme Ruffians op hun livealbum Rank.quote:Op maandag 12 april 2004 17:36 schreef nozem het volgende:
The Smiths hebben in ieder geval Golden Lights gecoverd, da's een jaren '60 liedje van Twinkle, een of ander meidenbandje. Meteen het dieptepunt uit het oeuvre van The Smiths..
Verder hebben ze tijdens live-optredens nog een nummer van The Cookies (ook al zo'n obscuur bandje) en Marianne Faithfull gecoverd..
Air heeft Jeanne opgenomen , origineel (?) uitgevoerd door Françoise Hardy.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:05 schreef Dirrrrk het volgende:
Air en Amon Tobin hebben nog nooit een cover gemaakt
Op hun live-cd 's staan minstens 2 covers : Who do you love en Alabama song.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:37 schreef flyguy het volgende:
the doors
Air, Hooverphonic en Depeche Mode dus welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef ModernTalking het volgende:Modern Talking; alleen nummers van Dieter Bohlen en Thomas Anders zelf ![]()
Depeche Mode heeft toch ook nooit gecoverd? Of ben ik één of ander b-kantje vergeten? Air Hooverphonic
Coldplay heeft eens Hunting High and Low van A-Ha gecoverd als b-kant. Of ze nog meer gecovered hebben weet ik niet zo gauw uit m'n hoofdquote:
Heeft The harder they come van Jimmy Cliff en Oh Well van Fleetwood Mac gecoverd.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef ranja het volgende:
Joe Jackson
Roxette heeft bij hun MTV Unplugged sessie The Byrds, Neil Young en ik meen Aretha Franklin gecoverd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |