quote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef dealahz het volgende:
De Snorkels
Is dat die niet uh... haar vader is een alien en zij heeft zon piramide ding zodat ze met hem kan praten. Kan ook de tijd stil laten staan dmv haar vingers tegen elkaar te houden?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:25 schreef mortar999 het volgende:
Er was een of andere engelse serie... out of this world? (of zoiets)
Muziekje begon met:
Would you like to swing on a star? Carry moonbeams down in a jar?
Dat vond ik, toen, erg leuk!
Kan iemand zich trouwens Matthew Star herinneren? Die kon met zijn ogen op afstand dingen verplaatsen enzo!
das van nu, dickheadquote:Op donderdag 8 april 2004 16:24 schreef woutabest het volgende:
Spongebob!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Liedje nu in hoofd, maar niet weten hoe de serie heetquote:Op donderdag 8 april 2004 16:25 schreef mortar999 het volgende:
Er was een of andere engelse serie... out of this world? (of zoiets)
Muziekje begon met:
Would you like to swing on a star? Carry moonbeams down in a jar?
Dat vond ik, toen, erg leuk!
JA!!! Klopt! Die was het.... Vond ik toen erg leuk!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:27 schreef misterbogey het volgende:
[..]
Is dat die niet uh... haar vader is een alien en zij heeft zon piramide ding zodat ze met hem kan praten. Kan ook de tijd stil laten staan dmv haar vingers tegen elkaar te houden?
Mijn zus (_Draven_) herkende hetquote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef mortar999 het volgende:
[..]
JA!!! Klopt! Die was het.... Vond ik toen erg leuk!
Thanks DEquote:Op donderdag 8 april 2004 16:30 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, god die ene met hoe-heet-ie-nou-ook-alweer?
Grrr, ik haat dit soort topics eigenlijk.
Het enige dat ik me nog kon herinneren dat hij een rode kever cabrio had, die wil(de) ik toen ook!quote:
Heh dat keek ik ook altijd, ik geloof dat ik toen nog niet kon lezen, dus ik dacht dat ie Deper heette ofzo geloof ikquote:Op donderdag 8 april 2004 16:26 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]
ik vond vroeger denver wel leuk
Thnxquote:Op donderdag 8 april 2004 16:41 schreef mortar999 het volgende:
Deze link is nog beter:
http://members.tripod.com(...)l
Deperquote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heh dat keek ik ook altijd, ik geloof dat ik toen nog niet kon lezen, dus ik dacht dat ie Deper heette ofzo geloof ik
Nu je het zegt.... pff je maakte iedereen gek ermee!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:22 schreef misterbogey het volgende:
Ik maakte vroeger iedereen gek met Buurman Bolle
Mijn ouders haden afleveringen opgenomen en ik keek ze steeds weer, kon ze wel dromen.
Een aflevering dat ze gaan bbq-en en dat hij die in de hens zet staat me nog bij
Toch niet dat boek van Garfield in dromenland?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... pff je maakte iedereen gek ermee!
En met dat garfield boek + casettebandje, zelfs WIJ konden het dromen![]()
Ik geloof het wel... het enige wat ik weet is dat ze ipv gewoon eten pillen hadden ofzo.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Toch niet dat boek van Garfield in dromenland?
Joh.... Lees het topic eens goed doorquote:Op donderdag 8 april 2004 16:56 schreef rehana het volgende:
je had vroeger ook een serie, ging over een meisje. ze woonde bij haar moeder en haar vader was een man van een andere planeet en als ze haar vingertoppen van haar wijsvingers tegen elkaar zette, dan stond de tijd stil en de mensen ook en als ze klapte in haar handen ging het leven door......ik weet alleen niet meer hoe het heette.....hoop dat jullie het snappen...
Yeah, dat is emquote:Op donderdag 8 april 2004 17:09 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Ik geloof het wel... het enige wat ik weet is dat ze ipv gewoon eten pillen hadden ofzo.
Idd!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yeah, dat is em![]()
Toen wilde Garfield pizza eten "*Het is 12 uur en dus etenstijd*zei een robotstem"maar toen kwam er een pil uit de automaat en toen wilde Garfield dat niet, en toen ging ie op alle knoppen drukken en toen flipte de automaat
Ver voor jouw tijd schat, ver voor jouw tijd.quote:Op zondag 11 april 2004 17:28 schreef spookylaura het volgende:
[..]
Doctor wie??
oh okquote:Op zondag 11 april 2004 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd schat, ver voor jouw tijd.
My Secret Identity was toendertijd een van mijn favo seriesquote:Op donderdag 8 april 2004 18:27 schreef BatMat het volgende:
My Secret Identity vond ik altijd erg leuk. Ging over een jongen (Jerry O'Connel) die bevriend was met een professor, en door een experiment van de professor plotseling superkrachten krijgt (nu ik dit typ moet ik ook ineens aan SuperGranny denken).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De serie won destijds de prijs voor beste kinderserie, en dat terwijl Storyteller in dezelfde categorie genomineerd was (Mijn stem was voor Storyteller, trouwens).
En dat brengt me dus bij de volgende reeks plaatjes. Uitleg lijkt me overboden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 april 2004 15:45 schreef DarcMarc het volgende:
IMG]http://uploade[afbeelding]
dimages.unit-x.nl/bucky.gif[/IMG]
en deze roeleert
![]()
supersitequote:Op zondag 18 april 2004 14:22 schreef Dafje33 het volgende:
Kijk ook eens even hier: http://www.kindertv.orgMet alle tunes!
die moeder uit growing pains, joanna kerns, lekker wijfquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Er zijn er velen
Maar deze slaat bijna alles
[afbeelding]
Volgens mij heette dat "Mijn idee"quote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Djeez het volgende:
Ik mis nog:
- Een vage serie waarin kinderen een verhaal hadden verzonnen en dat werd dan gefilmd. Heette dat niet 'Hallo ?'
Swing your hands, from side to side,quote:Op zondag 18 april 2004 14:06 schreef DarcMarc het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 22:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ver voor jouw tijd schat, ver voor jouw tijd.
Thomas en Senior!quote:Op maandag 19 april 2004 22:55 schreef Djeez het volgende:
Ik mis nog:
- Thomas en Senior
- Bollo, Dries en bondgenoten
- Snelbinder ( zat Paul de Leeuw hier niet in ? )
- De Berenboot
- De Zevensprong
- Familie Knots
- Kunst en vliegwerk
- Klassewerk ( met Hans van Willigenburg ? )
- Een vage serie waarin kinderen een verhaal hadden verzonnen en dat werd dan gefilmd. Heette dat niet 'Hallo ?'
Ging volgens mij over een ufo die neer was gestort. Britse/Aussie kids probeeerden het ufo wrak in de schuur te herbouwen of iets dergelijks. Inderdaad ook met foute monsters die bestonden uit slijm en mannen in zwarte pakken. Was wel kewl, wel heel vaag en eng..quote:Begin jaren 80 was er een (volgens mij) Australische jeugdserie, beetje science-fiction achtig, waar ik elke week naar keek. Ging over een broertje en zusje die speciale krachten hadden en die achterna werden gezeten door een familie van monsters of zombies. Was er zo'n oude man die die kinderen dan hielp. Iemand een idee?
Garfield in Dromenland!!! Die had ik vroeger ook.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Toch niet dat boek van Garfield in dromenland?
O ja, die brilletjes.... Geweldig!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
OMG
[afbeelding]
Met Dwayne Wayne! Wie heeft er niet met zo'n brilletje rond gelopen!
Ik weet precies wat je bedoelt kwam ook vaak op de duitse zenders. Maar hoe het in vredesnaam heette...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet trouwens nog iemand hoe die serie heet die zich afspeelde in het menselijke lichaam? Met al die bloedlichaampjes die zuurstof rondbrachten en met baccillen en bacteriën. En dan liep er zo'n oud mannetje rond die uitlegde hoe alles ook alweer werkte... Ik hoop dat jullie zo begrijpen wat ik bedoel...
Daar zijn toch ook boeken van?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt kwam ook vaak op de duitse zenders. Maar hoe het in vredesnaam heette...![]()
Klopt nou je het zegt die heb ik volgens mij nog gehad.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:06 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook boeken van?
Jaaaa!!!! Dexter's Laboratory en Cow and Chicken!!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:06 schreef THA-PIETERT het volgende:
bassie en adriaan
en dexter en dee dee, en die andere zooi van cartoon network
Animaniacs...quote:
Was dat niet My Secret Valley?quote:Op maandag 19 april 2004 21:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe heet die maffe serie met zo'n soort professor in een zepelin en allemaal van die kinderen in blauwe overals? Het was een jeugdserie (geen tekenfilm).
"Er was eens: Het lichaam" heette dat. Je had ook "Er was eens: de ruimte" en nog meer series daarvan volgens mij:quote:Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef Shogo het volgende:
Ik weet precies wat je bedoelt kwam ook vaak op de duitse zenders. Maar hoe het in vredesnaam heette...![]()
Is dat soms die serie waar ik al jaren mee in de knoop lig...quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Was dat niet My Secret Valley?
Je moet Samurai Pizza Cats ook totaal niet serieus nemen, het is een parodie op Japanse animatie, waar ze al die typische anime dingen ontzettend overdreven hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:10 schreef blablasjit het volgende:
samurai pizza cats vond ik vroegah echt om te kotsen haha. ik haatte het altijd als het weer begon... lol maar nu zou ik toch wel een aflevering willen zien
om die reden wil ikhet dus nogeen keertje zien nu ik wat ouder benquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:23 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Je moet Samurai Pizza Cats ook totaal niet serieus nemen, het is een parodie op Japanse animatie, waar ze al die typische anime dingen ontzettend overdreven hebben.
Ook die vage opmerkingen van die vertelstem tussendoor waren altijd erg cool:
"Oh no, the bad guy escaped! We all know what that means: More special effects! Do you have any idea what all these effects cost? Often as much as one dollar each!"
En die princes "The royal pain in the rear end"
Riep hier iemand Battlestar Galactica?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:44 schreef Sapphire het volgende:
Buck Rogers. We vergeten Buck Rogers.
Die was echt hartstikke gaaf!
Met Twiki enzo.
En als we het toch over ruimte en sterren hebben:
Battlestar Galactica. Met Muffet.
Ja, de robotjes zijn uiteraard altijd het leukst.
En V. Met die hagedissen. De creepo's.
Die serie hebben ze een paar keer herhaald, maar ik heb nooit de laatste aflevering gezienquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:16 schreef Raenius het volgende:
Jayce:
"Thundering across the stars, to save the universe from the Monster Minds...
Jayce searches for his father, to unite the magic root and lead his
Lightning League to victory over the changing form of SawBoss.
Wheeled Warriors explode into battle--Lightning Strikes!"
jij stamt ongeveer uit dezelfde tijd als mij volgens mij!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:34 schreef japis het volgende:
Ik weet er nog een paar waar ik en/of mn zusje naar keken:
Seabird (het zeehondje dat allemaal avonturen beleefde)
lucky luke
Boelie the snowman
Dennis the Menace
Eek en the terrible thunderlizards
Dr. Snuggles
Alvin & the Chipmunks
Barbapapa
My little Pony
De gummi beren
Maple Town
Candy
Niels Holkerson
De Poppels (daar had ik zo'n knuffel van)
Sport Billy
Maja de Bij
De wuzzels
Charlotte Aardbei!!! Vond ik super.quote:
WAAAAAAAT? Was daar een serie over? Is dat over die boeken? Ik had 2 boeken van Anne van het Groene Huis gelezen, en vond die geweldig!quote:Op maandag 19 april 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh, voor de dames: Anne van het Groene huis (Anne of Green Gables)
Dat is C.O.P.S. en dan op het einde altijd "Case Closed" met zo'n akte. Was best een vette seriequote:Op donderdag 8 april 2004 16:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Liedje nu in hoofd, maar niet weten hoe de serie heet![]()
En wat dan te denken van alle niet-perse-kinderseries:
Who's the boss?
Family Ties
Enneh, god die ene met hoe-heet-ie-nou-ook-alweer?
Grrr, ik haat dit soort topics eigenlijk.
Ja, de finesse en subtiliteit van de oorspronkelijke serie waren later nergens meer terug te vinden! Ook qua plot en karakterontwikkeling vond ik de latere versies onder doen voor de eerste. De opvolgers misten echt alles wat de oorspronkelijke Mighty Morphin' Power Rangers tot zo'n feest voor de zintuigen maakte.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:00 schreef Morphieus het volgende:
En niet te vergeten de Mighty Morphin Power Rangers. Ik vond ze vroeger wel geinig, tot ze 357 andere versies gingen maken, die echt nergens over gingen.
vond ik vroeger helemaal geweldig... als ik mijn vader moet geloven, weet dr zelf niks meer vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:12 schreef Suke het volgende:
david de kabouter
Wheeee Candyquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:03 schreef drakenvrouw het volgende:
Bij mij deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat had zo'n onaangename spacy intro en was wellicht iets te "gevorderd" voor mijn leeftijd.quote:
quote:
meisje toch? dacht ik tenminste altijd, of is het een jongetje?quote:Op maandag 1 november 2004 00:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Wickie de viking! geweldig ik was er nooit over uit of het nou een jongetje of een meisje was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |