Wat willen ze doen tegen 10 man tegelijk.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:42 schreef Kimmster het volgende:
Als je van plan bent toch nooit iets daar te kopen, doen !
Want volgens dat andere topic krijg je een winkelverbod voor een jaar.
Dat wil ik dan nog wel eens zien !quote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef Manweth het volgende:
[..]
Wat willen ze doen tegen 10 man tegelijk.
Ik laat me echt niet zomaar meesleuren zo'n hokje in hoor.![]()
I love it when you talk dirty,quote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef schatje het volgende:
Brutaal knulletje.
ik dacht gelijk ook daaraan, wel een cool plan!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef portier het volgende:
Verlate flashmob?
Daddy daddy.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty,.
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk best hypocriet die winkel: je mag geen foto's maken, maar ze filmen jou wel daar non-stop
ga je mee dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef EMW het volgende:
Hehe, ik zou dr kunnen zijn. Is 5 minuutjes fietsen.
Heb alleen een fototoestel op mn telefoon. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:12 schreef Manweth het volgende:
[..]
ga je mee dan?
en neem ook wat vrienden met camera's mee
Donderdag is er toch geen markt of zo he?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:05 schreef kibber het volgende:
@SKV jij kon toch om 15:30?
Dan moeten we de tijd even veranderen.. Lat iedereen zich even melden of hij op 15 April om 15:30 kan.. We verzamelen op het van Heekplein aan de kant waar de markt normaal is? Dan kan je rechtdoor naar binnen lopen pal voor de mediamarkt gaan staan en foto's nemen... WE gaan er via de andere kant weer uit dus richting de burgerking
Nope... Alleen op dinsdag dacht ik.. Is dat die trap daar op het van Heekplein? Dat plein bij de V&D?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:07 schreef Manweth het volgende:
[..]
Donderdag is er toch geen markt of zo he?
Anders kunnen wij bij die trap naar de parkeergarage verzamelen.
Daar is namelijk helemaal nooit iemand.
Jahquote:Op donderdag 8 april 2004 16:10 schreef kibber het volgende:
[..]
Nope... Alleen op dinsdag dacht ik.. Is dat die trap daar op het van Heekplein? Dat plein bij de V&D?
Oke dan weet ik hem te vinden.. Voor die trap verzamelen?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:11 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah
Dat is precies in het midden van dat plein.
Heb je zo'n hoog kunstwerk met een trap naar beneden om in de parkeergarage onder de bijenkorf te komen.
Zou top zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
ik wil de actie wel filmen..
van een afstandje..
Even vor de uidelijheid en voor andere..quote:Op donderdag 8 april 2004 16:11 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah
Dat is precies in het midden van dat plein.
Heb je zo'n hoog kunstwerk met een trap naar beneden om in de parkeergarage onder de bijenkorf te komen.
IK kanquote:Op donderdag 8 april 2004 16:07 schreef Manweth het volgende:
[..]
Ok ff voor iedereen:
Donderdag 15 april 15.30 uur
kan iedereen dan?
Jah die is hetquote:Op donderdag 8 april 2004 16:16 schreef kibber het volgende:
[..]
Even vor de uidelijheid en voor andere..
Je bedoelt deze ingang van die garage he?
[afbeelding]
Haha sorry we hadden ook niet gezegt dat we gingenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
HE! Sta ik daar net met mn bivakmuts en mn camera in de Mediamarkt, is er niemand!!!![]()
En jullie hebben net pas dr bij gezet dat met donderdag, volgende week donderdag wordt bedoeld!![]()
Mooie boel dit!![]()
de 15equote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
HE! Sta ik daar net met mn bivakmuts en mn camera in de Mediamarkt, is er niemand!!!![]()
En jullie hebben net pas dr bij gezet dat met donderdag, volgende week donderdag wordt bedoeld!![]()
Mooie boel dit!![]()
Lol haha dat meen je niet!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
Mooie boel dit!![]()
verhuizenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:56 schreef brighton het volgende:
Haha, jammer, ik woon niet bij Enschede in de buurt...
Ben je ziek dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:45 schreef Skv het volgende:
Dit word zeker wel lachen
Hoop dat ik dan wel weer beter ben btw.. lijkt me wel
godverdomme pfeifer :{quote:Op donderdag 8 april 2004 17:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ben je ziek dan?
Je hebt me doorquote:Op donderdag 8 april 2004 16:50 schreef Hidden_Horror het volgende:
[..]
Lol haha dat meen je niet!
Dat heet diefstal en ga ik de kit bellenquote:Op donderdag 8 april 2004 19:13 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Haha, ik werk bij de bewaking van de MM, en ik pak lekker al jullie fototoestellen af, volgende week donderdag
Whehe geintje of niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:13 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Haha, ik werk bij de bewaking van de MM, en ik pak lekker al jullie fototoestellen af, volgende week donderdag
Natuurlijk is dat een geintje, je bent toch geen bewaker bij de MMquote:Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef kibber het volgende:
[..]
Whehe geintje of niet?
Was jij die kerel met dat rode haar wat mij naaide?
Zoals in dit topic gezegt.. WE staan op openbaar terrein dus pak jij als MM bewaker maar mijn camera af...![]()
Moeten we inderdaad ff iets op verzinnen... allemaal je camera in je hand/om je nek?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:15 schreef Skv het volgende:
Hoe herkennen we mekaar? Zitten altijd al miljoenen mensen op die lelijke Kringel
rond dat ding zit nooit iemand volgens mij hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:16 schreef kibber het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad ff iets op verzinnen... allemaal je camera in je hand/om je nek?
Hoe eerlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 19:18 schreef McKillem het volgende:
Ik ben helemaal in het zwart gekleed, ik zal tegen die tijd voor het gemak mijn slipknot t-shirt aan doen. Heb zwarte bergschoenen, en draag een zwarte leren jas, ik heb een schedelring, een pentagram ring, En een tribal duimring. Verder heb ik stekels en ben ik lelijk.
Zow als je me nu niet meer herkent
Ja ik ook, maar ik ben gewoon het laatste uur ziekquote:Op donderdag 8 april 2004 19:24 schreef Mons het volgende:
lol, ik heb tot 4 uur lesjammer anders zou ik graag meedoen
Hoe heet hij ?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:02 schreef Skv het volgende:
Maten op de klokkenplas? Daar zit al dat alto-tuig, gaat mn broertje ook wel is heen
Eelke.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoe heet hij ?
VET werkt ie daar echt??quote:Op donderdag 8 april 2004 20:25 schreef Salvad0R het volgende:
ej jelle
pim werkt bij de mediamarkt
zullen we hem in t complot betrekken?
Uitleg?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:29 schreef Skv het volgende:
[..]
VET werkt ie daar echt??
K vind het best.. ff wat bedenken wat ie zou kunnen doen..![]()
Dit wordt echt vet![]()
![]()
Waarom sta ik er niet tussen?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:16 schreef Skv het volgende:
Hidden_Horror - Komt
SKV - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
dafjedaf
Predemius
Manweth - Komt
Kibber - Komt
EMW - Komt?
Rockfire - Komt
Salvad0R - Komt
wil je meedoen?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet tussen?![]()
Staat genoteerd, weet je zeker dat je kan?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
Ok danquote:Op donderdag 8 april 2004 21:04 schreef kibber het volgende:
[..]
Staat genoteerd, weet je zeker dat je kan?
doenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ok dan![]()
Ja,ik kan wel.Ik werk toch in Enschede,en dan kan ik mooi om 3 uur vrij nemen![]()
jaquote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef Morgil het volgende:
wat een geweldige actie! Jammer genoeg woon ik vrij ver van Enschede vandaan. Als jullie toch allemaal camera's meenemen, maak dan een fotoverslag van het hele gebeuren, vooral van de reactie van de beveiliging
ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef Salvad0R het volgende:
wat doen
ik verveel me ook al
Mr. Indigo klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef EMW het volgende:
Ik ben dr voor dat we allemaal een bijnaam aannemen voor het geval iemand gepakt wordt.
---
Salvad0R - Mr.... uhhmm... kweet geen kleuren meer![]()
Let's go to work!
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:13 schreef kibber het volgende:
Ik wil MR Pink niet zijn! Wat doe je?!
Yep heb 2 vriendinnen weten te strikken nu al 13 man samen.. Komt iedereen ook of hebben sommige het lef niet om ook echt te komen? hehequote:Op donderdag 8 april 2004 21:14 schreef Salvad0R het volgende:
ej ik neem mn broertje ook mee
die heeft ook een zon camera
dit kan echt vet worden ej.
precies, racen we eerst naar media markt. gaan we met z'n allen op een rijtje staan... jij filmen ergens. Allemaal 80 foto's schieten met of zonder rolletje boeit nie. en dan weg gaan naar cafetje of zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:17 schreef Salvad0R het volgende:
ik ga echt niet van iedereen opzoeken hoe ze eruit zien ofzo
we kunnen na die tijd wel bier gaan hijzen ergens
Whaha niet naar binnen man! Ik heb een verbod weet je nog? Straks staat de politie voor je neus... Laten we ons nou maar gewoon rustig houden en de beveiliging een beetje pestenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
precies, racen we eerst naar media markt. gaan we met z'n allen op een rijtje staan... jij filmen ergens. Allemaal 80 foto's schieten met of zonder rolletje boeit nie. en dan weg gaan naar cafetje of zo.
We kunnen trouwens ook gewoon met zo'n halve polonaise naar binnen sjouwen en dan gewoon overal foto's van maken.
Kijken hoe hard ze dan flippen![]()
ja doe maar iets leuks.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
precies, racen we eerst naar media markt. gaan we met z'n allen op een rijtje staan... jij filmen ergens. Allemaal 80 foto's schieten met of zonder rolletje boeit nie. en dan weg gaan naar cafetje of zo.
We kunnen trouwens ook gewoon met zo'n halve polonaise naar binnen sjouwen en dan gewoon overal foto's van maken.
Kijken hoe hard ze dan flippen![]()
jah of we steken allemaal zo'n oranje josti vlaggetje in de broek en een roze pluim op t hoofd.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:20 schreef kibber het volgende:
Ik ook niet hoor! We moeten ons wel herkenbaar maken natuurlijk...
Draag allemaal je camera om je hals of neem hem in je hand.. dan weten we dat we bij elakar horen
Doe je toch maar mee?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
Hey, ik ben Mr. Black al.
Dat niet. Ik ga jullie misschien wel bespieden op afstand, maar ik doe niet mee.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:23 schreef kibber het volgende:
[..]
Doe je toch maar mee?
zo'n idee had ik ook alquote:Op donderdag 8 april 2004 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ga jullie misschien wel bespieden op afstand, maar ik doe niet mee.
Wat een mietjequote:Op donderdag 8 april 2004 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat niet. Ik ga jullie misschien wel bespieden op afstand, maar ik doe niet mee.
jahquote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef sweek het volgende:
Ik zou de camera's pas te voorschijn halen als je eenmaal binnen bent, kans is groot dat er beveiligingsmensen bij de ingang staan die al iets zouden zeggen over de camera's...
we gaan daar gewoon met z'n allen voor staan als die beveiliging er staat. en dan net zolang foto's maken tot ie er wat van zegt.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jah
maar wat gaan we nou met zn allen daar doen?
Ook goed maar wel op jullie risicoquote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef Manweth het volgende:
[..]
we gaan daar gewoon met z'n allen voor staan als die beveiliging er staat. en dan net zolang foto's maken tot ie er wat van zegt.
als ie er niks van zegt gaan we naar binnen exclusief Mr Pink en dan gaan we daar wel foto's maken.
mocht ie iemand pakken dan gewoon geen gegevens en zo zeggen gewoon lekker politie laten komen en dan gebeurt er niets.
duh. ieder voor zichquote:Op donderdag 8 april 2004 21:31 schreef kibber het volgende:
[..]
Ook goed maar wel op jullie risico
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef Manweth het volgende:
wat is trouwens het ding voor dat cheerleader poppetje?
Beter heb ik ze niet hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef kibber het volgende:
[..]
QyRoZ wat doe je?! Mijn fotorolletje!!!
Achterlijke bewakings lul...![]()
![]()
ik ben geen kloonquote:Op donderdag 8 april 2004 21:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
duh. ieder voor zich
tis niemands idee
de TS is gewoon een kloon
dus.
* O *quote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef Manweth het volgende:
wat is trouwens het ding voor dat cheerleader poppetje?
weet ik tochquote:Op donderdag 8 april 2004 21:36 schreef Manweth het volgende:
[..]
ik ben geen kloon![]()
jij was een keer in mijn huis.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
weet ik toch
haha geheugen van een boek jijquote:Op donderdag 8 april 2004 21:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jij was een keer in mijn huis.
en je had bier meegenomen.
en toen wilde je mij niet eens je laatste biertje geven..
en toen zette giel t aanrecht in de fik
maar goed
dat biertje krijg ik dus nog van je
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
* O *
(zonder de spaties dan natuurlijk)
nu kom ik zekerquote:Op donderdag 8 april 2004 21:43 schreef Manweth het volgende:
[..]
haha geheugen van een boek jij
maar ok je krijgt bier van mij
maar ik wilde toen ook bier!!!!!
maarjah toch vin ik je liev![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 april 2004 21:44 schreef Manweth het volgende:
[..]woohoo
ik kan em
Nope zaterdag met een paar vrienden en vriendinnenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
gaan er nog mensen naar de stad vanavond
k wil welquote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
gaan er nog mensen naar de stad vanavond
ja giel is naar frederikquote:Op donderdag 8 april 2004 22:42 schreef Manweth het volgende:
[..]
k wil wel
waarheen gewoon cafetje pakke of zo
weet je trouwes waar giel is?
geilquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef Party_P het volgende:
ik kom misschien, ik zit in enschede op school, en als ik donderdag een toets heb, kom ik ook wel langs, met me camera en ik wil ook wel van een afstandje filmen (leeg de digicam wel).
Ik heb een redelijke zoomlens, dus kan vanaf een eindje weg ook prima foto's maken).
Heb je ook geluid enzo?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
ik wil de actie wel filmen..
van een afstandje..
Die joint zal het goed doen bij die bewaker van MMquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:37 schreef Mugielz het volgende:
Ik ga met een joint op de lip en camera in de hand daar staan foto's maken hoor.
welke afdeling? (niet dat ik er ook werk, maari k kom er regelmatig)quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:33 schreef iScripters het volgende:
Ik werk zelf bij MediaMarlt (Rijswijk, ergens bij Den Haag in de buurt) en vind het best lame dat je niet eens foto's mag maken... goed idee dit
De tijd en datum staan nu op: donderdag 15 april om 15:30 uur (zie 1ste post)quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wanneer wordt deze meesterlijke actie nou uitgevoerd?
dus donderdag avond een vol verslag op het Forum, FP en weblogquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:25 schreef Hidden_Horror het volgende:
[..]
De tijd en datum staan nu op: donderdag 15 april om 15:30 uur (zie 1ste post)
Mag jij eens komen zien vriend,ik schop die bewaker lam.Meen ik echt hoor(12 jaar aikidoquote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Dat wil ik dan nog wel eens zien !![]()
Computer afdelingquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke afdeling? (niet dat ik er ook werk, maari k kom er regelmatig)
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Computer afdeling
hij is de lelijkste [afbeelding]
Hehehe dat meen je niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:07 schreef Henkmanz het volgende:
Toen ik met mijn videocamera (met idols sticker, zie ander topic) door de Klanderij liep kreeg ik problems met de bewaking, dus dit zal wat worden.
Hoe staat het ermee? nog mensen kunnen regelen?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef McKillem het volgende:
Ik ga ff naar me maten op klokkenplas, gelijk ff vrage of er nog lui zijn die mee willen doen, spreek jullie laterz
quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:50 schreef Tiempie het volgende:
Tiempie Doet mee!!!!!!!!!!!!
yupquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Hidden_Horror - Komt
Skv - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
Manweth - Komt
Kibber - Komt + 2 anderen
Rockfire - Komt
Tiempie - Komt
HeaRt_woRm - Komt
Salvad0R - Komt + broertje
bambino - Komt
rew - Komt
Je staat erbij.. Die 3 gasten die eerder wel op de lijst stonden vanuit het vorige topic die zich hier niet gemeld hebben heb ik maar van de lijst gehaald.. Als ze mee willen doen horen we het wel.. Kan iedereen nog steeds?
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
Mooie boel dit!![]()
Ik neem niet aan dat je even op een neer gaat rijden hahaaquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:46 schreef Omkron het volgende:
Ik wil ook wel meedoen.. heb een DV videocamera... maar moet uit Leiden komen.. heb 3 plaatsen in de auto beschikbaar..
Hahaha krijgen we vanaf nu korting dan als we dit doen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:28 schreef IETE het volgende:
meld, heb alleen geen camera... maar ik, als BCC'er, moet hier gewoon bij zijn
Je staat erbij! kom je ook echt?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Hidden_Horror - Komt
Skv - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
Manweth - Komt
Rockfire - Komt
Tiempie - Komt
HeaRt_woRm - Komt
bambino - Komt
Frogstomp - Komt
rew - Komt
zet me op het lijstje!! ik kom wel!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:29 schreef kibber het volgende:
[..]
Hahaha krijgen we vanaf nu korting dan als we dit doen?
Ik zet je niet bij het lijstje maar we zien je vanzelf wel
en ik? paas mij iets gaysquote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef EMW het volgende:
Ik ben dr voor dat we allemaal een bijnaam aannemen voor het geval iemand gepakt wordt.
Hidden_Horror - Mr. Brown
SKV - Mr. Yellow
McKillem - Mr. Black
Mugielz - Mr. White
dafjedaf - Mr. Green
Predemius - Mr. Red
Manweth - Mr. Grey
Kibber - Mr. Pink
EMW - Mr. Blue
Rockfire - Mr. Orange
HeaRt_woRm - Mr. Purple
Salvad0R - Mr.... uhhmm... kweet geen kleuren meer![]()
Let's go to work!
![]()
Die BCC-ers rennen toch elke ochtend langs alle winkelsquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:05 schreef kibber het volgende:
Hidden_Horror - Komt
Skv - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
Manweth - Komt
Rockfire - Komt
Tiempie - Komt
HeaRt_woRm - Komt
bambino - Komt
Frogstomp - Komt
rew - Komt
IETE - Komt
Je staat erbij.. Waarom hebben jullie een MM verbod? Alleen omdat jullie er niet mogen werken of ook echt om er iets te kopen?
NEEEE!!!!! Alleen die gedreven prijsvergelijkers van hun! Duh!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Die BCC-ers rennen toch elke ochtend langs alle winkels![]()
En weer verder met de flashmobquote:Op zondag 11 april 2004 04:01 schreef kibber het volgende:
[..]
NEEEE!!!!! Alleen die gedreven prijsvergelijkers van hun! Duh!!!!
De locatie waar die reclame is opgenomen ken ik.. Daar heb ik vroegah in de buurt gewoont..
Winkelcenterum Leidschenhage in Leidschendam vlakbij den haag
Jah het moet wat actiever worden weer hier.quote:Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
extra schopje
vind het wel een stoere actie dus waarom niet
Nee helaas nog nietquote:Op maandag 12 april 2004 21:03 schreef CasB het volgende:
Hmmz is het nog geen 15 april?
Sterkte mensen, ik hoop dat het goed uitpakt
k, ik wil het wel hosten eventueelquote:Op maandag 12 april 2004 21:49 schreef Mugielz het volgende:
Salvad0r en zijn broertje, gaan het hele gebeuren als het goed is filmen. Zou vet zijn
quote:Op maandag 12 april 2004 21:13 schreef S03P het volgende:
Count me in.
hahahaquote:Op maandag 12 april 2004 23:16 schreef ID-Tweak het volgende:
het moet wel lukken!! er passen nooit 18 man in dat hokje bij de MM
Mevrouw Groen, dan wel....quote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef EMW het volgende:
dafjedaf - Mr. Green
subtielquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:49 schreef IETE het volgende:
schop!![]()
same herequote:Op dinsdag 13 april 2004 11:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
subtiel
ik wacht met spanning op het verslag
Ja strak plan !quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:08 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
same here
als ik niet zo ver weg woonde had ik ook meegedaan
misschien een idee om een landelijke MM actie te houden?
halen we misschien de krant nog
en heerlenquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:28 schreef Gianluca het volgende:
Enschede.... kan er ook een topic komen voor ArenA
+ journaal + alle krantenquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:24 schreef Skv het volgende:
We halen iig de frontpage wel, met namen en al
quote:Op maandag 12 april 2004 23:21 schreef dafjedaf het volgende:
Ik kom ook waarschijnlijk, alleen als ik dan belangrijk college heb niet. Zet me maar op de lijst.
We gaan naar binnen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Ben dr net nog ff langs gesjouwt.. op wat voor afstand gaan we staan met zn allen?
Bij die 2 groene lichtbakken (soort schemerlampen moeten et voorstellen ofzo), of bij die bankjes daar?
Bedoel je buiten bij het verzamelen of binnen voor het foto's maken?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:42 schreef Skv het volgende:
Ben dr net nog ff langs gesjouwt.. op wat voor afstand gaan we staan met zn allen?
Bij die 2 groene lichtbakken (soort schemerlampen moeten et voorstellen ofzo), of bij die bankjes daar?
Maar als je in groepjes gaat merken ze niet dat het om een actie gaat... Bovendien heb je dan wel grote kans om gepakt te worden en ik heb zelf wel zoiets dat het leuk moet blijven..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef Mugielz het volgende:
Oke, het is alles of niets. Of we gaan met 18 man naar binnen, alleen kibber niet, of allemaal niet. Ik wil daar niet met 2 anderen op het kantoortje zitten en jullie nog buiten beetje voor de winkel staan. Mijn idee was om met groepjes van 2 / 3 naar binnen te lopen beetje opvallen en terreur brengen zonder iets te mollen. Beetje flitsen enzo, bewaking kwaad maken, jointje roken ofzo. Maar liever dus niet zo fifi voor de winkel hangen van dat halve werk.
Hun hebben geen winkelverbod ik welquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:22 schreef manny het volgende:
niet choken nu mannen, gewoon naar binnen en flitsen...
Precies, wat zijn jou plannen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef IETE het volgende:
als het voor de tijd maar duidelijk is. dan is alles goed, want het moet wel fatsoenlijk geregeld worden natuurlijk
Waarom dat winkelverbod dan?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:28 schreef kibber het volgende:
[..]
Hun Zij hebben geen winkelverbod ik wel
ze beginnen m te knijpenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef Manweth het volgende:
Maar velen die zich hadden opgegeven zie ik nergens meer hier.
Kan iedereen nog?
Maar dat verbod heb ik wel dat is nou het probleem...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:55 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Waarom dat winkelverbod dan?
Kunnen ze je een verbod geven voor foto's maken in de mediamarkt?
Heb wel gehoord van 1 jaar er niet meer in + foto in archief omdat prijsjes waren omgeruild, maar ik denk dat ze je voor foto's schieten toch weinig kunnen maken..
Wij zijn alleen al met z'n 4enquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef kibber het volgende:
Hoeveel mensen moeten we minimaal hebben om naar binnen te gaan denken jullie?
Ik dnek dat we minimaal 10 man nodig hebben om zonder problemen naar buiten te kunnen..
Is dat dan niet wat weinig om naar binnen te lopen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:44 schreef Manweth het volgende:
[..]
Wij zijn alleen al met z'n 4en
misschien zelfs 5 man.
Je moet gewoon voor aanvang ff de horloges gelijk zetten, dan na elkaar gespreid naar binnen gaan en op een afgesproken tijdstip allemaal tegelijk gaat fotograferenquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:19 schreef kibber het volgende:
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, laten we het anders zo afspreken...
We gaan eerst een paar foto's maken voor de deur,a ls daar weinig reactie op komt na een paar minuten ( minuut of 5 ofzo? even overleggen ) kan de groep die anar binnen wil naar binnen, wel op EIGEN risico... We hadden volgens mij 2 mensen die alles wouden filmen, dus als er dan 1 bij ons blijft en 1 bij de mensen die naar binnen gaan heeft iedereen toch zij zin? Iemand nog andere plannen?
Dat zijn dan Ik Skv Mugielz Rew- en misschien een adnere maat nog (Jasper)quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:50 schreef kibber het volgende:
[..]
Is dat dan niet wat weinig om naar binnen te lopen?
Uiteindelijk is het doel volgens mij om de bewaking te pesten toch?
Als er dan gewoon af en toe iemand naar binnen loopt en achter de kassa's langs loopt ( het deel waar de klanten aansluiten in de rij dus ) dan ziet de bewaking echt wel dat er iemand foto's aan het maken is en anders ziet het personeel het wel en gaat naar de bewaking.. Bovendien als je af en toe een foto naar boven maakt en een beetje gaat wijzen naar het plafond komen ze echt wel want stel je voor dat je beveiliging fotografeerd
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:39 schreef Manweth het volgende:
Naar aanleiding van dit topic:
Foto's maken mediamarkt: WINKELVERBOD!
Hebben we nog wat Enschede'ers nodig die mee willen doen om met z'n allen bij de media markt foto's te gaan maken.
Op dit moment hebben we:
Hidden_Horror - Komt
SKV - Komt
McKillem - Komt
Mugielz - Komt
dafjedaf
Predemius
Manweth - Komt
Kibber - Komt
EMW - Komt?
Rockfire - Komt
Salvad0R - Komt