Ja wat moet ik dan? Camera heb ik natuurlijk terug... Zoals hij het eerst vertelde wou hij die ook hebben maar dat deed hij niet alleen het rolletje wou hij hebben...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Slarioux het volgende:
Yeah right, en jij levert je camera vrijwillig in, en laat hem het rolletje slopen?
Hehehe serieus? Maakt me niks uit zolang het maar een electronica zaak is... Liefst mediamarkt natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef BMWM3 het volgende:
Wat een sukkels! MEDIAMARKT!! Daar gaan we dus nooit meer heen!!!
Ik ga fotos maken voor je in de winkels ok? Dan krijg je de foto's per mail. Van welke winkels wil je?
hehehe Schuttersveld ( Boddenkamp ) dat gebouw vlakbij rampgebied...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef Skv het volgende:
welke school zit je btw?
Ja ik meen het. Ik ga morgen in Hellevoetsluis naar Dixons/FRSquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:03 schreef kibber het volgende:
[..]
Hehehe serieus? Maakt me niks uit zolang het maar een electronica zaak is... Liefst mediamarkt natuurlijk...
Was ik ook van planquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef matjas het volgende:
gewoon die brief inleveren als c.a. voor ckv, klaar. je had al erg veel foto's gemaakt maar die waren vernietigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |