abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18224291
Grrrr wat heb ik ook een hekel aan het schoolvak CKV.....
WE moeten voor een opdracht bij een paar winkels foto's nemen, we hadden Mediamarkt en nog een paar winkels uitgekozen... Dus ik sta buiten ( overdekt ) een foto te nemen van de gevel, ik loop naar binnen toe ga in een hoek van de winkel saan en neem nog een foto van de breedte van de winkel. Komt er een kerel van de beveiliging naar me toe.. "Jullie weten toch wel dat je hier geen foto's mag maken?" dus ik evrtel hem dat ik het niet weet en hij vraagt of ik een digitale camera bij me had dus ik vertel dat het een normale camera was, dus hij zegt dat ik de directie om toestemming moet vragen.. Ik vraag naar het telefoonummer van de directie maar dat heeft hij natuurlijk niet.. En worden word de winkel uitgezet...

Maakt niet uit dachten we de eerste foto's hebben we toch al en we lopen weg naar de andere winkels waar we het wel eerst vroegen, mocht natuurlijk ook niet alleen de buitenkant mochten we foto's nemen... Nou prima wij maken de foto's en we kwamen weer langs Mediamarkt...
We wisten alle twee dat als we ons verslag over die winkels in zouden leveren en de 2 foto's van Mediamarkt die we hadden we een onvoldoende zouden krijgen dus we twijfelde of wel niet even snel een foto moesten maken alleen van de beneden etage...

Toch maar de foto gemaakt en net toen ik weg wou lopen zie ik een personeelslid naar me kijken en ik voelde al natigheid.... Komen we bij de uitgang staat m'n grote vriend van de beveiliging er weer..... Dus hij zegt in zo'n microfoon "we hebben ze al!" en ik baalde..
We moesten onze camera inleveren en even wachten.. Hij loopt weg en komt later terug en we moesten even meelopen, dus ik leg hem nog maar ens uit dat eht voor school is enz enz.
Meneer wou niet luisteren of bellen naar school.. We werden naar zo'n hokje gebracht waar ze winkeldieven opsluiten en daar lagen 2 briefjes op ons te wachten ( per persoon 1 we waren met twee man ) dus ik lees het door en die kerel had het al deels ingevult... Staat er gewoon dat ik 12 maanden de Mediamarkt niet in mag en anders door de politie meegenomen word voor huisvrede breuk!!! Dus ik doe een beetje lacherig en zeg dat het vast een geintje is..
Nee hij was heel serieus.. Staat hij met onze camera in z'n handen en we moesten het rolletje eruit alen dus ik haal hem eruit en hij trekt zo het rolletje kapot!
Kreeg nog een kopie van de brief ( heb geen scanner sorry ) en ik mocht weer gaan samen emt die vriend van me...

WIj boos naar school toe en de directeur stond ons gewoon uit te lachen en die leraar ook!!
We hebben een agent op school dus die hebben ze ernaar laten kijken en die zei ook al dat ze er niks tegen kunnen doen....
Tuurlijk was het dom om terug te gaan maar een winkelverbod van een jaar gaat te ver..
MEDIAMARKT Enschede bedankt!
pi_18224413
gare actie van mediamarkt weer.
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:00:16 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_18224419
pfff Nee dat is echt superlomp! kut mediamarkt
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_18224421
jezus wat een nazies
pi_18224438
Ook leuke reactie van je school.....erg profesioneel....
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:01:19 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_18224458
Yeah right, en jij levert je camera vrijwillig in, en laat hem het rolletje slopen?
pi_18224462
best een kutactie
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:01:44 #8
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18224473
Leuke opdracht . volgens mij mag je sowieso geen foto's maken van een gebouw maken (zodat je naar binnen kunt kijken) omdat er dan sprake is van huisvredebreuk
pi_18224489
Wat een sukkels! MEDIAMARKT!! Daar gaan we dus nooit meer heen!!!

Ik ga fotos maken voor je in de winkels ok? Dan krijg je de foto's per mail. Van welke winkels wil je?
pi_18224490
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:01 schreef Slarioux het volgende:
Yeah right, en jij levert je camera vrijwillig in, en laat hem het rolletje slopen?
Ja wat moet ik dan? Camera heb ik natuurlijk terug... Zoals hij het eerst vertelde wou hij die ook hebben maar dat deed hij niet alleen het rolletje wou hij hebben...
pi_18224492
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:02:49 #12
67670 Skv
Cynist.
pi_18224510
Mediamarkt Enschede? Kom ik ook erg vaak. Zal ff een klacht voor je indienen dat het een stel ontzettende nazi's zijn.. wat een ontzettende huilerds.

Ik zou dat briefje gewoon vrolijk verscheuren, bellen ze de politie maar. Die doen echt niks uit op huisvredebreuk omdat je een paar foto's maakt voor CKV hoor

welke school zit je btw?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_18224534
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef BMWM3 het volgende:
Wat een sukkels! MEDIAMARKT!! Daar gaan we dus nooit meer heen!!!

Ik ga fotos maken voor je in de winkels ok? Dan krijg je de foto's per mail. Van welke winkels wil je?
Hehehe serieus? Maakt me niks uit zolang het maar een electronica zaak is... Liefst mediamarkt natuurlijk...
pi_18224540
lol beetje jammer van de MM maar als je gewoon even van te voren had gevraagd is misschien wel wat logischer
Even a broken clock is right twice a day.
pi_18224550
Maarre, hadden jullie het niet eerst kunnen vragen dan?
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:03:53 #16
67670 Skv
Cynist.
pi_18224555
En je moet een vergoeding vragen voor je rolletje + de moeite die je hebt gedaan om ze allemaal te maken.. ga gewoon zelf naar de politie!
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:04:00 #17
79435 matjas
pi_18224560
gewoon die brief inleveren als c.a. voor ckv, klaar. je had al erg veel foto's gemaakt maar die waren vernietigd
pi_18224577
gewoon morgen naar binnen lopen,... ze zijn je allang weer vergeten
pi_18224584
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef Skv het volgende:
welke school zit je btw?
hehehe Schuttersveld ( Boddenkamp ) dat gebouw vlakbij rampgebied...
pi_18224597
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:03 schreef kibber het volgende:

[..]

Hehehe serieus? Maakt me niks uit zolang het maar een electronica zaak is... Liefst mediamarkt natuurlijk...
Ja ik meen het. Ik ga morgen in Hellevoetsluis naar Dixons/FRS
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:04:58 #21
67670 Skv
Cynist.
pi_18224599
K heb geloof ik zelfs nog wel wat fotos van die mediamarkt liggen.. w8ff..

-edit- niet dus, stonden op servertje van QyRoZ..
  dinsdag 6 april 2004 @ 17:05:09 #22
77471 Den_Dolle_Hamster
nee, ik ben geen echte hamster
pi_18224609
hoezo overdreven
pi_18224613
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef matjas het volgende:
gewoon die brief inleveren als c.a. voor ckv, klaar. je had al erg veel foto's gemaakt maar die waren vernietigd
Was ik ook van plan
Zal morgen ofzo eens op zoek gaan naar een scanner op school
pi_18224616
M'n rolletje! Wat doe je?
  FOK!fotograaf dinsdag 6 april 2004 @ 17:05:25 #25
18921 freud
Who's John Galt?
pi_18224619
Briefje naar consumentenbond, Storms etc? Aangetekende brief naar directie school en concern. Stelletje debielen zeg... En dan ook nog eens zo'n mislukte diender die stoer gaat doen...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')