Net of Rusland die voor zichzelf wil houden. Die willen ze graag kwijt aan de westerse wereld.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gas, goud, uranium etc etc. Er is een heel groot deel van de wereldwijde gas- en olievoorraad te vinden. En zolas Silmarwen al zei een goede buur.
De ene helft (Smit) is NieuwRechts geworden de andere helft (De Jong) zit zich in een hoekje diep te schamen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Tuana het volgende:
Weet iemand waar conservatieven.nl heen is?????
Oepsquote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zakjapanner == Silmarwen
Ja maar als ze het met ons niet meer zo goed kunnen vinden raken ze het aan china ook wel kwijt hoor. Rusland is een van de grote Europese broeders dus vriendschap lijkt me niet onverstandig.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of Rusland die voor zichzelf wil houden. Die willen ze graag kwijt aan de westerse wereld.
Ik weet op welke partij PB gaat stemmen...quote:D66: 'Legaliseer sofdrugs' 08-04-2004
D66 wil dat het huidige softdrugsbeleid wordt voortgezet en dat softdrugs uiteindelijk volledig gelegaliseerd worden. "Dan kunnen we de gezondheidsrisico's nog beter beperken en blijft de softdrugsmarkt controleerbaar", aldus het D66-Kamerlid Boris van der Ham.
Inderdaad.. Ik zag hem met die vrouw bij Jensen... was echt triest om te zienquote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef pberends het volgende:
Clown Bassie stopt nieuwe show
En terecht.
Grote aanslag in Madrid voorkomenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar als ze het met ons niet meer zo goed kunnen vinden raken ze het aan china ook wel kwijt hoor. Rusland is een van de grote Europese broeders dus vriendschap lijkt me niet onverstandig.
Dat kan je niet weten. D66 zeker niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet op welke partij PB gaat stemmen...
Ik vond het zielig voor iedereen. Adriaan zit met kanker thuis weg te rotten terwijl Bassie vrolijk vergaat met een of andere niet grappige doos. Ik zat de hele tijd aan Adriaan te denkenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik zag hem met die vrouw bij Jensen... was echt triest om te zien![]()
Bloedbad in wording...quote:Najaf en Al-Kut in handen aanhangers Muqtada al-Sadr
Uitgegeven: 8 april 2004 14:15
Laatst gewijzigd: 8 april 2004 14:26
BAGDAD - De Zuid-Iraakse steden Najaf en Al-Kut zijn in handen van de militie (Mahdi Leger) van de radicale geestelijke Muqtada al-Sadr. Dat zei de Amerikaanse generaal Ricardo Sanchez donderdag.
Hij benadrukte dat de Spanjaarden nog steeds in twee basiskampen in Najaf zijn, maar dat aanhangers van Al-Sadr de binnenstad hebben bezet. Sanchez kondigde aan dat de coalitietroepen Al-Kut spoedig zullen bevrijden.
Daarbij was de kwaliteit van de show zo vreselijk laag, dat kun je de mensen niet aan doen.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor iedereen. Adriaan zit met kanker thuis weg te rotten terwijl Bassie vrolijk vergaat met een of andere niet grappige doos. Ik zat de hele tijd aan Adriaan te denken
Laat D66 trouwens z'n KUTKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet op welke partij PB gaat stemmen...
Jammer dat het niks is geworden met die show, maar ja... het duo Bassie en Adriaan kan je ook niet vervangen.... Maar kan me voorstellen dat Bassie er niet mee wil stoppen, want zoals hij het zelf ook zei: " Een clown stopt niet, die gaat gewoon het hoekie om"quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor iedereen. Adriaan zit met kanker thuis weg te rotten terwijl Bassie vrolijk vergaat met een of andere niet grappige doos. Ik zat de hele tijd aan Adriaan te denken
Winny de Jong is actief in de Johan van Oldebarnevelddenktank. Een soort van 'wetenschappelijk' bureau van NieuwRechts.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ene helft (Smit) is NieuwRechts geworden de andere helft (De Jong) zit zich in een hoekje diep te schamen.
Ik wil Winny terug in de kamer; dat was nog eens entertainment!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ene helft (Smit) is NieuwRechts geworden de andere helft (De Jong) zit zich in een hoekje diep te schamen.
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Grote aanslag in Madrid voorkomen
Volgens klootzak du_ke had dit dus helemaal niet voorkomen hoeven worden.
Ik heb dat NON-nieuws gesubmit op de frontpage maar dan met een andere bedoeling:quote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat D66 trouwens z'n KUTKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.
Waarom is dit trouwens in het nieuws. Het is al veel langer bekend dat D66 softdrugs wil legaliseren (zie vorige stemwijzers). Stelletje achterlopende malloten. Dit nieuwsbericht is puur populisme.
En waarom staan er de andere partijen ook niet bij die DIT ook willen? LPF, SP, PvdA en GroenLinks zijn voor het legaliseren van softdrugs. Waarom moet D66 dan met de eer strijken?? Omdat ze een betere media-hoer hebben?D66
quote:Deze submit is eigenlijk niet als een nieuwssubmit bedoeld. Ik vraag jullie expliciet dit nieuwsbericht niet te posten. Waarom?
Hierom (mijn 'ongenuanceerde' reactie op het forum):
------
Laat D66 trouwens z'n KUTKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.
Waarom is dit trouwens in het nieuws. Het is al veel langer bekend dat D66 softdrugs wil legaliseren (zie vorige stemwijzers). Stelletje achterlopende malloten. Dit nieuwsbericht is puur populisme.
En waarom staan er de andere partijen ook niet bij die DIT ook willen? LPF, SP, PvdA en GroenLinks zijn voor het legaliseren van softdrugs. Waarom moet D66 dan met de eer strijken?? Omdat ze een betere media-hoer hebben?
---
Beetje hard, maar het is wel de waarheid. Dus niet plaatsen deze nieuwsubmit en submits van dit nieuwsbericht van andere users. Dit is gewoon totaal NON-nieuws. Alvast bedankt
Toeval?quote:Laat D66 trouwens z'n HOEREKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.
Waarom is dit trouwens in het nieuws. Het is al veel langer bekend dat D66 softdrugs wil legaliseren (zie vorige stemwijzers). Stelletje achterlopende malloten. Dit nieuwsbericht is puur populisme. Belachelijk!
En waarom staan er de andere partijen ook niet bij die DIT ook willen? LPF, SP, PvdA en GroenLinks zijn voor het legaliseren van softdrugs. Waarom moet D66 dan met de eer strijken?? Omdat ze een betere media-hoer hebben? Hoeren! Hoeren!![]()
Tussen Zwolle en Groningen. De eerste afslag na Staphorst dan moet het lukken.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Drente. Waar ligt dat ook alweer
Maar wie ben jij? R@b van de frontpage of niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:16 schreef robh het volgende:
LOL @ pberends![]()
![]()
![]()
Dit had ik gesubmit :
[..]
Toeval?
Aaah, ik zie in de submit dat je de eerste bent die dit bericht heeft ingediend. Ik zal er even een mooi artikeltje van maken. 'Met dank aan pberends die dit bericht submitte'.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb dat NON-nieuws gesubmit op de frontpage maar dan met een andere bedoeling:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |