En het volk is het tot nu toe roerend met me eens.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Polls
Jammer dat de huidige partijen niet verder komen dan "Meer leraren of spijbelen aanpakken".quote:Op donderdag 8 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
En het volk is het tot nu toe roerend met me eens.
You know I'm a fucking genius
Kijk je uit met die hoogmoed?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
En het volk is het tot nu toe roerend met me eens.
You know I'm a fucking genius
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk je uit met die hoogmoed?![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb ik met mijn hautain-elitaire air van impotentie nu iedereen weggepolemiseerd ?
Beterbed heet bij jullie Hunebed?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:44 schreef Fruitbasket het volgende:
Het is "DRENTHE"
en ik heb in m'n hele leven dat ik daar woon, 1x een hunebed gezien....![]()
Na dat moment alleen nog de Noordzee.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bestaan die nog (in willekeurige volgorde)?
Wat valt er nou precies te halen in Rusland? Behalve olie in het verre oostenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef pberends het volgende:
NAVO-leider probeert Russen te kalmeren
Valt me toch tegen van Poetin, hij's toch een beetje naief.
De westerse wereld heeft niets aan een oorlog met Rusland.
Slechts een verwilderde baard omdat scheren in de Jungle lastig is kan in geval van nood toegestaan worden.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet zonder sik.
Kijk grondstoffen genoeg, maar om daar nou een kernoorlog voor te ontketenen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat valt er nou precies te halen in Rusland? Behalve olie in het verre oosten
Ja, was pas nog een rapportage op Discovery. Hoogstwaarschijnlijk waren er 2 snipers en niet alleen Oswald.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die had te veel hoogmoed door in een open auto te gaan touren
Door baggeronderwijs hebben veel mensen een minder leven, en om daartegen te strijden wil ik best een stukje van m'n leven opofferen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
pberends, heb je naast een FOK account ook een leven![]()
een goede buurquote:Op donderdag 8 april 2004 14:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ach Drenthe, Drente daat maakt ook niet bijster veel uitquote:Op donderdag 8 april 2004 14:44 schreef Fruitbasket het volgende:
Het is "DRENTHE"
en ik heb in m'n hele leven dat ik daar woon, 1x een hunebed gezien....![]()
Een martelaar van de nederlands democratiequote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Door baggeronderwijs hebben veel mensen een minder leven, en om daartegen te strijden wil ik best een stukje van m'n leven opofferen.
Die is heengegaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Tuana het volgende:
Weet iemand waar conservatieven.nl heen is?????
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een martelaar vanvoor de nederlands democratie
Gas, goud, uranium etc etc. Er is een heel groot deel van de wereldwijde gas- en olievoorraad te vinden. En zolas Silmarwen al zei een goede buur.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |