Alle kamerleden naar groep 2.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb het zo slecht gedaan dat ik weer terug ga naar groep 3.
Dat soort programma's kunnen alleen maar afkraken.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:45 schreef sizzler het volgende:
Vanavond in Zembla: Rotterdam na Fortuyn! Met de vraag of de mensen weer vertrouwen hebben in de politiek en of de partij van Fortuyn gedaan heeft wat zij twee jaar geleden beloofde.
Wat een onzin. Het gaat niet om Leefbaar Rotterdam maar om Fortuyn. Om het nou nog Fortuyn's partij te noemenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat soort programma's kunnen alleen maar afkraken.Ik ga daarom ook niet kijken.
Ah je geloofd nog steeds in het aureool van Pim.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gedaan. Alleen sommige programma's verdoen hun tijd door het nog dieper maken van zijn grafquote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah je geloofd nog steeds in het aureool van Pim.
Gazet van Antwerpenquote:08/04 Slechts vijf procent van Russische jeugd is kerngezond
Slechts vijf procent van de Russische studenten en schoolkinderen is helemaal gezond, zo heeft directeur Aleksander Razoemov van een Russisch medisch onderzoekscentrum bekendgemaakt.
De gezondheid van 65 procent van de Russische jeugd is slecht. Bij dertig procent is het "medium", aldus Razoemov.
Hij ziet economische oorzaken maar ook het feit dat de Russische samenleving "te weinig aandacht schenkt aan gezondheidscultuur. Veel westerse landen hebben al lang geleden een systeem geïntroduceerd van stimuli voor burgers die om hun gezondheid geven".
Het begint wel één van de betere naamtopics te worden...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Leuk, in mijn nadagen als forumcrew nog een paarnaamtopics
erbij!
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
A - C - A - D - E - M - I - E.
Ja, pas maar op dat je eens wat anders hoort dan je eigen mening. Dadelijk leer je nog ietsquote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Same thoughtsquote:Op donderdag 8 april 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, pas maar op dat je eens wat anders hoort dan je eigen mening. Dadelijk leer je nog iets![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat stelletje hoeren [centraal] Vloek-er-hier-lekker-op-los topic
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Same thoughts
Als ik sommige reacties lees zou ik dat haast gaan denkenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
jij bent namelijk wijzer
Ja, leuk johquote:Op donderdag 8 april 2004 16:14 schreef pberends het volgende:
Metro Vandaag, PDF, een MB of 4
LOL @ SiegHeil foto pagina 2.
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, leuk joh
Het is een foto van Paul van Buitenen met een vinger onder z'n neus.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
Geen zin om kut-Acrobatte installeren
[dora]quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
quote:TPG: postbode moet in Staphorst te ver lopen
Uitgegeven: 8 april 2004 14:28
Laatst gewijzigd: 8 april 2004 14:28
STAPHORST - TPG Post dreigt de bezorging van poststukken in grote delen van Staphorst te staken. Volgens het postbedrijf moeten de brievenbussen langs de openbare weg staan, wat bij veel huizen in het dorp niet het geval is. Hierdoor dreigen duizenden inwoners van post verstoken te blijven, meldde de gemeente Staphorst donderdag.
Door de lintbebouwing in Staphorst moeten postbodes nu de vele lange lanen afgaan om de post te bezorgen. Enkele inwoners in het dorp hebben inmiddels een brief ontvangen dat TPG de bezorging staakt, meldde het postbedrijf.
"Een oplossing zou zijn als bewoners gezamenlijke brievenbussen langs de weg zetten. Maar dat wordt niet fraai in een beeldbepalende streek", zei wethouder W. Bron. Als inwoners van het dorp naar de rechter stappen, krijgen ze juridische ondersteuning van de gemeente.
Post in sloot flikkeren, drijft het vanzelf naar de deur.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:22 schreef du_ke het volgende:
Wereldnieuws uit Staphorst.
[..]komt door de regering , het kan al tientallen jaren maar nu zeker niet meer
.
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |