Hoeveel procent van Bart Smit-bezoekend Nederland zou je dan steunen?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:07 schreef giovan het volgende:
Kortom als ik morgen claim namens speelgoedwinkel Bart Smit half Nederland op te blazen hoe fucking geloofwaardig is het dan?
Sjeik Yassin is een nazi en jij moet al helemaal opdonderen met je domme vergelijkingen.quote:De enge overeenkomst tussen islam-bashers en moslim-fundamentalisten is dat zowel Wilders als sjeik Yassin allebei een sharia in willen voeren.
De staticist komt weer in je op...quote:Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hoeveel procent van Bart Smit-bezoekend Nederland zou je dan steunen?
Hoeveel procent van dezelfde groep zou begrip voor je hebben?
Maar ook die negatieve zaken gaan niet over ALLE allochtonen. Dus waarom zouden zij zich aangesproken moeten voelen?quote:Een Telegraaf, HP De tijd of Elsevrier zal zelden of nooit positief berichten, alleen de negatieve zaken komen in het nieuws en krijgen buitensporig veel aandacht.
Geen wonder, 90% vd bevolking is autochtoon, tegen 10% allochtonen.quote:Nog altijd wordt het grootste deel van de criminaliteit door autochtonen gepleegd (en zeker de zwaarste).
Achter de islam-bashers hangt een donkere schaduw van een politiestaat die burgers aan een geestelijke ketting legt. Het is zeker geen domme vergelijking.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sjeik Yassin is een nazi en jij moet al helemaal opdonderen met je domme vergelijkingen.
Wie zegt dat de 'islambashers' voor een politiestaat zijn? Ik ben (voor zover ik een islambasher ben) fel tegen een politiestaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:14 schreef giovan het volgende:
[..]
Achter de islam-bashers hangt een donkere schaduw van een politiestaat die burgers aan een geestelijke ketting legt.
Dan ga je toch lekker in je anarchistische vrijstaatje wonen?quote:Burgertje mag dit niet, Burgertje mag dat niet..........Nederland is toch geen schoolklas?
Hij is weggepest.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:15 schreef Goodluck het volgende:
Ik ben vandaag weinig aanwezig geweest. Hoe is het Sidekick vergaan op zijn erste dag ?
En er hangt een calimero-slotje boven de hele SC reeksquote:Op donderdag 8 april 2004 00:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij is weggepest.
Aaah! heeft 'm voor een (s)linkse mod uitgemaakt, de kuttopics van pberends werden hem te veel en hij draaide helemaal door toen Kozzmic's draadjes braken.
Laten we het voor het gemak eens omdraaien: achter de multi-culti softies hangt de donkere schaduw van een "Animal-Farm staat" die burgers nauwlettend in de gaten houdt op basis van hun inkomen, migratie-ideeen en opvattingen. Burgertje mag geen kwaad woordje over allochtonen (of moet ik tegenwoordig Nederlander van Marokkaanse/ vul maar in... komaf zeggen ?) zeggen en burgertje moet ieder dakkappelletje dat hij plaatst melden bij de heren van de rode politiestaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:14 schreef giovan het volgende:
[..]
Achter de islam-bashers hangt een donkere schaduw van een politiestaat die burgers aan een geestelijke ketting legt. Het is zeker geen domme vergelijking.
Ik help het je hopen . Als je achter gasten als Wilders aan blijft lopen dan kom je in zo'n psychose dat elke maatregel die ze voorstellen door de gekweekte angst aannemelijk is.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie zegt dat de 'islambashers' voor een politiestaat zijn? Ik ben (voor zover ik een islambasher ben) fel tegen een politiestaat.
Nee. Ik word liever opgeblazen door zo'n moslim dan dat ik vrijheden inlever.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:23 schreef giovan het volgende:
[..]
Ik help het je hopen . Als je achter gasten als Wilders aan blijft lopen dan kom je in zo'n psychose dat elke maatregel die ze voorstellen door de gekweekte angst aannemelijk is.
Het Belang van Limburgquote:07/04 Nederland en Vlaanderen werken samen aan technologische innovatie
Vlaams minister van Technologische Innovatie Dirk Van Mechelen en zijn Nederlandse collega van Economische Zaken Laurens-Jan Brinkhorst hebben woensdagmiddag in het Interuniversitair Micro- Electronicacentrum (IMEC) in Heverlee (Leuven) een intentieverklaring ondertekend ter versterking van de bilaterale samenwerking inzake technologische innovatie.
Vlaanderen en Nederland hebben onder meer afgesproken standpunten uit te wisselen over Europese en andere multilaterale initiatieven. Zo willen ze bijvoorbeeld via gezamenlijke projecten samen inspelen op de EU-doelstelling om tegen 2010 3 procent van het BNP te besteden aan wetenschappelijk onderzoek, waarmee de Europese Unie wereldwijd de meest concurrerende en dynamische kenniseconomie moet worden.
Daarnaast willen de twee de as Eindhoven-Leuven uitbouwen tot een krachtige kennisregio op het vlak van informatietechnologie. Beide ministers nemen zich voor om bij de EU een gezamenlijk projectvoorstel in te dienen rond nano-elektronica. Het project zal geconcentreerd worden binnen IMEC en door Vlaanderen gecoördineerd. Het zal gepaard gaan met de uitbouw van een technologieplatform waaraan ook de industrie (onder meer Philips) in belangrijke mate zal participeren. Een gelijkaardig initiatief komt er in de toekomst op vlak van fotovoltaïsche energie in Nederland.
Er werden voorts afspraken gemaakt om grensoverschrijdende activiteiten op te zetten rond Nederlandstalige taal- en spraaktechnologie en rond de uitbouw van een Euroregionaal competence centre voor de autoindustrie. Ook de uitwisseling van cruciale wetenschappelijke informatie tussen de kennisinstellingen in Leuven en Eindhoven zal worden verbeterd. Er komt voorts een heuse task force tussen de betrokken administraties.
Die kans is kleiner dan malaria krijgenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee. Ik word liever opgeblazen door zo'n moslim dan dat ik vrijheden inlever.
In de Sgilderzweik niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef giovan het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan malaria krijgen
hmmm..me dunkt dat als daar extremo's rondlopen ze zich niet in hun eigen wijk opblazen.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
In de Sgilderzweik niet.
Ach, die Irakezen blazen zichzelf toch ook in hun eigen land op? Dus het lijkt me dat die moslims daar weinig problemen zullen hebben om zichzelf in klein-Mekka op te blazen.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:48 schreef giovan het volgende:
hmmm..me dunkt dat als daar extremo's rondlopen ze zich niet in hun eigen wijk opblazen.
Geen. Zoals ik al zei word ik liever opgeblazen door zo'n moslimidioot dan dat ik vrijheden moet inleveren.quote:Maar als je het over vrijheden hebt, welke zou je dan in willen leveren?
Goodluck, ik vind dat je het gevoel van veel mensen zo goed verwoordt. Alleen is het geen politiestaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Laten we het voor het gemak eens omdraaien: achter de multi-culti softies hangt de donkere schaduw van een "Animal-Farm staat" die burgers nauwlettend in de gaten houdt op basis van hun inkomen, migratie-ideeen en opvattingen. Burgertje mag geen kwaad woordje over allochtonen (of moet ik tegenwoordig Nederlander van Marokkaanse/ vul maar in... komaf zeggen ?) zeggen en burgertje moet ieder dakkappelletje dat hij plaatst melden bij de heren van de rode politiestaat.
Burgertje mag niet teveel verdienen, burgertje moet meebetalen aan smulbossen, burgertje mag geen auto meer rijden. Zal ik nog even doorgaan ?
Als er een groepering verantwoordelijk is voor de spreekwoordelijke "politiestaat" is het links wel.
Joepie. ik wordt in het hoekje van de eenvoudige "volksbuurt arbeider" gedrukt door onze welbespraakte progressieve vriend. In elk geval dank voor het compliment!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:54 schreef giovan het volgende:
[..]
Goodluck, ik vind dat je het gevoel van veel mensen zo goed verwoordt.
Ik heb je net tal van redenen genoemd waarom ik dat wel als zodanig ervaar.quote:Alleen is het geen politiestaat.
Wat is het nut van politie of enige andere autoriteit dan nog ? Regels worden bepaald d.m.v democratisch verkozen volksvertegenwoordiging die rechtstreeks door de burger verkozen wordt.quote:Ik kan overigens -nu we toch aan het spinnen zijn - net zo goed betogen dat juist in de linkse maatschappij mensen op hun eigen verantwoordelijkheid aangesproken worden.
Er is geen verbod dat je spuugt op straat, er is geen verbod dat je een blowtje neemt, als de politie je corrigeert dan mag je met ze in discussie gaan want jij bent een verantwoordelijk burger die tenslotte de staat financiert en al zoveel zaken zelfstandig doet.
De "linkse overheid" houdt mensen in de gaten en schrijft, d.m.v een zorgvuldig verkozen ambtenaren-apparaat, de burger de wetten voor. Ook is er weinig ruimte voor individuele ontplooing van burgers omdat ze met handen en voeten aan de overheid gebonden zitten. Natuurlijk is een en ander nogal zwart-wit geschetst, maar het blijft natuurlijk een bash-topicquote:Kortom de linkse overheid verwacht dat je zelfstandig en verstandig met je vrijheden omgaat. De linkse overheid verwacht ook dat je verstandig en eerlijk met sociale regelingen omgaat.
De user-history doet het weer, dus je kan me controleren.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:15 schreef Goodluck het volgende:
Ik ben vandaag weinig aanwezig geweest. Hoe is het Sidekick vergaan op zijn eerste dag ?
Vinden die Drenten vast niet erg.quote:Op donderdag 8 april 2004 07:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goeie topictitel, maar ik stel voor om de Ranstad tijdelijk te laten overstromen, dan rennen de moslims vanzelf naar Drente.
En dan groot hek er omheen, om de islamitische normen en waarden hoog te houden in Drente.quote:Op donderdag 8 april 2004 07:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vinden die Drenten vast niet erg.
Nee hoor, de Drentenaren willen het graag.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:08 schreef RichardQuest het volgende:
Ach, wat zijn ze toch weer zielig![]()
Ik heb altijd gelijk, dat weet je toch.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:16 schreef RichardQuest het volgende:
Oh.
Dan heb je gelijk
Jij snapt het.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:18 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, want jij komt uit Rotterdam
Ik heb je gemist.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:19 schreef Silmarwen het volgende:
Was weer enorm gezellig gisteren zag ik![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 08:22 schreef Silmarwen het volgende:
MElanie Schult DoG die bedoele ik! (alleen zat bij de foute partij te denken)
Discussie op de meet.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2004 08:32 schreef Silmarwen het volgende:
En aaah kheb wel over je gedroomd
Dat ga ik hier niet expliciet vertellenquote:Op donderdag 8 april 2004 08:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat droomde je?
quote:Op donderdag 8 april 2004 08:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En aaah kheb wel over je gedroomd
msn?quote:Op donderdag 8 april 2004 08:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet expliciet vertellen
Canada gaat 350.000 zeehonden afslachten komende weken. Zielig zeg bah
Nee, je bent jaloers.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze heeft het mij al verteld over MSN
Dat weet jij niet, jij bent een eindhovenaar.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee hoor, IRL is ze veel geiler.
Je bent veel geiler IRLquote:Op donderdag 8 april 2004 08:46 schreef Silmarwen het volgende:
Willen jullie niet over mij in derde persoon spreken als ik er ook bij ben
Met je brommertje?quote:Op donderdag 8 april 2004 08:51 schreef RichardQuest het volgende:
Maar ik ga even van *vroem vroem
Lift hebben?quote:Op donderdag 8 april 2004 08:55 schreef Silmarwen het volgende:
Tjo![]()
ik ga zo ook maar
Als je opschiet moet half 10 op mn werk zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 08:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Lift hebben?![]()
Vroem vroem, vroaaaaaaaaar.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je opschiet moet half 10 op mn werk zijn
nieuws.nlquote:'Vredesakkoord in zuiden van Sudan zeer nabij' 08-04-2004
Een vredesakkoord tussen de Sudanese regering en de rebellen van het zuidelijke Sudanese Volksbevrijdingsfront SPLA is zeer nabij, heeft de Amerikaanse bemiddelaar Charles Snyder woensdag gezegd.
Het akkoord zou in het komende weekeinde kunnen worden beklonken. Een einde aan de 21 jaar oude oorlog tussen het islamitische noorden en het christelijke en animistische zuiden kan ook helpen bij het vinden van een oplossing voor het conflict in Darfur in het westen van Sudan. Daar voeren moslimmilities volgens medewerkers van hulporganisaties en de Verenigde Naties al dan niet met steun van de Sudanese autoriteiten een etnische zuiveringscampagne tegen Afrikanen.
Snyder zei dat de onderhandelingen tussen de Sudanese regering en het SPLA in Kenia goed zijn opgeschoten. De Sudanese vice-president Ali Osman Mohammed Taha en SPLA-leider John Garang zijn het voor 90 procent eens over deling van de macht tijdens een zes jaar durende overgangsperiode. Ook over drie gebieden in het noorden bestaat vrijwel overeenstemming. SPLA-woordvoerder Yasir Arman zei te verwachten dat uiterlijk zaterdag een overeenkomst kan worden ondertekend. De partijen maakten al eerder afspraken over de demobilisatie van hun strijdkrachten en de verdeling van de opbrengsten van de oliewinning in Sudan.
De Sudanese regering onderhandelt sinds dinsdag in de Tsjadische hoofdstad N'Djamena rechtstreeks met vertegenwoordigers van rebellen uit Darfur. Tsjaad en de Afrikaanse Unie bemiddelen bij het vredesberaad.
In Darfur zijn sinds het uitbreken van de vijandelijkheden in februari 2003 meer dan 800.000 mensen op de vlucht geslagen. Ruim 110.000 van hen zitten in Tsjaad. Hulporganisaties en journalisten kunnen het gebied niet of nauwelijks in. Volgens mensenrechtenorganisaties worden burgers op grote schaal gedood.
De Amerikaanse president George Bush zei woensdag dat de Sudanese regering tegen de milities moet optreden en hulporganisaties toegang moet geven tot het gebied. Ook secretaris-generaal Kofi Annan van de Verenigde Naties sprak zijn ongerustheid uit over de situatie in Darfur.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Ja hoor zeker asielzoekers zijn hier van harte welkomquote:Op donderdag 8 april 2004 08:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee hoor, de Drentenaren willen het graag.
Zolang de autochtone Hagenezen het maar niet overleven vind ik het bestquote:Op donderdag 8 april 2004 07:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goeie topictitel, maar ik stel voor om de Ranstad tijdelijk te laten overstromen, dan rennen de moslims vanzelf naar Drente.
Kut-autochtonenquote:Op donderdag 8 april 2004 10:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang de autochtone Hagenezen het maar niet overleven vind ik het best.
Juist laat ze gezellig samen met Frans Bauer, de Tros en de LPF afzinken in de noordzeequote:Op donderdag 8 april 2004 11:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kut-autochtonen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist laat ze gezellig samen met Frans Bauer, de Tros en de LPF afzinken in de noordzee.
Je zit nog op school? Wil je me dan nooit meer tegenspreken ?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:13 schreef RichardQuest het volgende:
Denk dat ik maar 's naar school vertrek om m'n mondeling voor te bereiden.
Jij zit niet meer op school? Wil je dan even werk gaan zoekenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zit nog op school? Wil je me dan nooit meer tegenspreken ?
Studenten...quote:Op donderdag 8 april 2004 11:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zit nog op school? Wil je me dan nooit meer tegenspreken ?
Da's toch ook school? Of moet ik heel stoer campus zeggenquote:Op donderdag 8 april 2004 11:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Studenten...
Ik hen net de post bij jullie bezorgd.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij zit niet meer op school? Wil je dan even werk gaan zoeken
A - C - A - D - E - M - I - E.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Da's toch ook school? Of moet ik heel stoer campus zeggen
Bestaan die nog (in willekeurige volgorde)?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist laat ze gezellig samen met Frans Bauer, de Tros en de LPF afzinken in de noordzee.
Je ne parle pas francais ofzoquote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb ik met mijn hautain-elitaire air van importantie nu iedereen weggepolemiseerd ?
Nee hoor, ik werk en schijt op luie studenten!quote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb ik met mijn hautain-elitaire air van importantie nu iedereen weggepolemiseerd ?
Mooi, nu weet ik welk bedrijf ik eerst moet aanschaffen.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk en schijt op luie studenten!
Aandelen kopen?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mooi, nu weet ik welk bedrijf ik eerst moet aanschaffen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:17 schreef Tuana het volgende:
Hallo allemaal
Hoi Johan!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:24 schreef WillemIII het volgende:
[..]
Willemquote:Op donderdag 8 april 2004 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoi Johan!
Nieuw leven begonnen?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:36 schreef WillemIII het volgende:
[..]
Willem
Johan is typisch iets voor parvenu's
ik tenminste welquote:Op donderdag 8 april 2004 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nieuw leven begonnen?
Zielig voor je avatar, die zal niet meer lang leven. Hij valt of uit elkaar van dementie of zijn auto krijgt op ludieke wijze raketmotorbekrachtiging.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:41 schreef WillemIII het volgende:
[..]
ik tenminste wel
Zionist.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zielig voor je avatar, die zal niet meer lang leven. Hij valt of uit elkaar van dementie of zijn auto krijgt op ludieke wijze raketmotorbekrachtiging.![]()
Als dat het gerommel daar oplost.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Zionist.
Sharon zal het als premier ook niet overleven, en zal als gevangene ergens in de krochten van Israel iig voortlevenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zielig voor je avatar, die zal niet meer lang leven. Hij valt of uit elkaar van dementie of zijn auto krijgt op ludieke wijze raketmotorbekrachtiging.![]()
Als gevangene? Onder de rok van Gretta?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:54 schreef WillemIII het volgende:
[..]
Sharon zal het als premier ook niet overleven, en zal als gevangene ergens in de krochten van Israel iig voortleven
dat zou idd. een passende straf zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als gevangene? Onder de rok van Gretta?
Dat is onmenselijk, barbaar!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:07 schreef WillemIII het volgende:
[..]
dat zou idd. een passende straf zijn
heb ik enige clementie betoond, is het weer niet goedquote:Op donderdag 8 april 2004 13:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is onmenselijk, barbaar!![]()
![]()
Dat zeg ik, barbaar!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:14 schreef WillemIII het volgende:
[..]
heb ik enige clementie betoond, is het weer niet goed
hoiquote:Op donderdag 8 april 2004 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht ik kom even gedag zeggen.
Hallo
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik dacht ik kom even gedag zeggen.
Hallo
onze Heer, die mij oa het koningsschap van Engeland heeft verleend weet wel een goede oplossing voor dit, laten we biddenquote:Op donderdag 8 april 2004 13:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zeg ik, barbaar!![]()
Waar bid je voor?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:20 schreef WillemIII het volgende:
[..]
onze Heer, die mij oa het koningsschap van Engeland heeft verleend weet wel een goede oplossing voor dit, laten we bidden
voor mijn PC, fuck Applequote:Op donderdag 8 april 2004 13:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar bid je voor?
Oh, die Willem III. Ik dacht dat je je naar Koning Gorilla vernoemd had.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:20 schreef WillemIII het volgende:
[..]
onze Heer, die mij oa het koningsschap van Engeland heeft verleend weet wel een goede oplossing voor dit, laten we bidden
tijd om mijn oude avatar dan maar te reloaden dusquote:Op donderdag 8 april 2004 13:26 schreef freako het volgende:
[..]
Oh, die Willem III. Ik dacht dat je je naar Koning Gorilla vernoemd had.
Dictator.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:28 schreef WillemIII het volgende:
[..]
tijd om mijn oude avatar dan maar te reloaden dus
De pc van Allah?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:26 schreef WillemIII het volgende:
[..]
voor mijn PC, fuck Apple
kijk naar jezelfquote:Op donderdag 8 april 2004 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dictator.
whateverquote:Op donderdag 8 april 2004 13:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De pc van Allah?
Alles Pro Patria.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kijk naar jezelf
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
whatever
dat zeggen ze allemaal, wmb niet meer dan uitschotquote:Op donderdag 8 april 2004 13:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alles Pro Patria.
Hoe kom je daar nu bij ?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Johan = Willem = Zakjapannertje.
waar heb jij het overquote:Op donderdag 8 april 2004 13:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
JIJ!!!
![]()
wie denk je wel dat je bent?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Johan = Willem = Zakjapannertje.
Dat vermoed ik, cookie en zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij ?
Ik kan je vertellen, het is niet zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vermoed ik, cookie en zo.
Kutcookies.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, het is niet zo.
Ik ben een toffe gozer.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:49 schreef WillemIII het volgende:
[..]
wie denk je wel dat je bent?
Ik kan je verzekeren dat het niet zo is.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vermoed ik, cookie en zo.
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben een toffe gozer.
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Wat snap je niet, peroxide-kop ?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Whehehequote:Op donderdag 8 april 2004 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat snap je niet, peroxide-kop ?
Bek houden, snor.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Hehehe, ik snap die homohater niet, en gelijk weer wel, want hij is een persoon met identiteitscrisis.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat snap je niet, peroxide-kop ?
Whehehequote:Op donderdag 8 april 2004 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bek houden, snor.
Maare, het is weer niet gelukt bij Sil begrijp ik?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Whehehe
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maare, het is weer niet gelukt bij Sil begrijp ik?
Ja, denken Marokkanen echt dat een snor leuk staat of lijkt het maar zo?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maare, het is weer niet gelukt bij Sil begrijp ik?
Niet zonder sik.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, denken Marokkanen echt dat een snor leuk staat of lijkt het maar zo?
nu.nlquote:Justitie wil porno en voetbal op tv in cel weren
Uitgegeven: 8 april 2004 11:37
DEN HAAG - In een poging de kosten van gevangenissen te beperken overweegt het Ministerie van Justitie abonnementen op betaalzenders op te zeggen. Dat zou betekenen dat gevangenen in hun cel niet langer naar Canal+ zouden kunnen kijken.
Een woordvoerder van het ministerie liet donderdag weten dat nog geen beslissing is genomen. Het ministerie heeft een contract als grootverbruiker met de betaalzender. Gedetineerden kunnen tegen betaling de beschikking krijgen over de diensten van de betaalzender, die veel sport, speelfilms en porno biedt.
Het gaat goed fout daar.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:07 schreef pberends het volgende:
LOL @ toesprekenede Iraqi tegen demonstranten:
"We komen met zwaarden... en zullen al die Amerikanen verdrijven!!!!"
"Allah is groot!!!"
edit: RTLZ nieuws: 3 Japanse soldaten zijn gegijzeld door Irakezen.
Nee, het is de schuld van de zionistenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het gaat goed fout daar.
Schuld van Allah en Bush.
De nieuwe seculiere ordequote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Novus ordo seclorum
http://www.pharo.com/inte(...)%20dollar%20bill.jpg
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:29 schreef pberends het volgende:
Veel onvrede over scholen.
Hail to the onderwijsking, motherfuckers
Ik luister tenminste naar het volk.
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:29 schreef pberends het volgende:
Veel onvrede over scholen.
Hail to the onderwijsking, motherfuckers
Ik luister tenminste naar het volk.
En het volk is het tot nu toe roerend met me eens.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]Polls
Jammer dat de huidige partijen niet verder komen dan "Meer leraren of spijbelen aanpakken".quote:Op donderdag 8 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
En het volk is het tot nu toe roerend met me eens.
You know I'm a fucking genius
Kijk je uit met die hoogmoed?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:37 schreef pberends het volgende:
[..]
En het volk is het tot nu toe roerend met me eens.
You know I'm a fucking genius
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk je uit met die hoogmoed?![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb ik met mijn hautain-elitaire air van impotentie nu iedereen weggepolemiseerd ?
Beterbed heet bij jullie Hunebed?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:44 schreef Fruitbasket het volgende:
Het is "DRENTHE"
en ik heb in m'n hele leven dat ik daar woon, 1x een hunebed gezien....![]()
Na dat moment alleen nog de Noordzee.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bestaan die nog (in willekeurige volgorde)?
Wat valt er nou precies te halen in Rusland? Behalve olie in het verre oostenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef pberends het volgende:
NAVO-leider probeert Russen te kalmeren
Valt me toch tegen van Poetin, hij's toch een beetje naief.
De westerse wereld heeft niets aan een oorlog met Rusland.
Slechts een verwilderde baard omdat scheren in de Jungle lastig is kan in geval van nood toegestaan worden.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet zonder sik.
Kijk grondstoffen genoeg, maar om daar nou een kernoorlog voor te ontketenen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat valt er nou precies te halen in Rusland? Behalve olie in het verre oosten
Ja, was pas nog een rapportage op Discovery. Hoogstwaarschijnlijk waren er 2 snipers en niet alleen Oswald.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die had te veel hoogmoed door in een open auto te gaan touren
Door baggeronderwijs hebben veel mensen een minder leven, en om daartegen te strijden wil ik best een stukje van m'n leven opofferen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
pberends, heb je naast een FOK account ook een leven![]()
een goede buurquote:Op donderdag 8 april 2004 14:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ach Drenthe, Drente daat maakt ook niet bijster veel uitquote:Op donderdag 8 april 2004 14:44 schreef Fruitbasket het volgende:
Het is "DRENTHE"
en ik heb in m'n hele leven dat ik daar woon, 1x een hunebed gezien....![]()
Een martelaar van de nederlands democratiequote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Door baggeronderwijs hebben veel mensen een minder leven, en om daartegen te strijden wil ik best een stukje van m'n leven opofferen.
Die is heengegaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Tuana het volgende:
Weet iemand waar conservatieven.nl heen is?????
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een martelaar vanvoor de nederlands democratie
Gas, goud, uranium etc etc. Er is een heel groot deel van de wereldwijde gas- en olievoorraad te vinden. En zolas Silmarwen al zei een goede buur.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zakjapanner == Silmarwenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gas, goud, uranium etc etc. Er is een heel groot deel van de wereldwijde gas- en olievoorraad te vinden. En zolas Silmarwen al zei een goede buur.
Net of Rusland die voor zichzelf wil houden. Die willen ze graag kwijt aan de westerse wereld.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gas, goud, uranium etc etc. Er is een heel groot deel van de wereldwijde gas- en olievoorraad te vinden. En zolas Silmarwen al zei een goede buur.
De ene helft (Smit) is NieuwRechts geworden de andere helft (De Jong) zit zich in een hoekje diep te schamen.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Tuana het volgende:
Weet iemand waar conservatieven.nl heen is?????
Oepsquote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zakjapanner == Silmarwen
Ja maar als ze het met ons niet meer zo goed kunnen vinden raken ze het aan china ook wel kwijt hoor. Rusland is een van de grote Europese broeders dus vriendschap lijkt me niet onverstandig.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of Rusland die voor zichzelf wil houden. Die willen ze graag kwijt aan de westerse wereld.
Ik weet op welke partij PB gaat stemmen...quote:D66: 'Legaliseer sofdrugs' 08-04-2004
D66 wil dat het huidige softdrugsbeleid wordt voortgezet en dat softdrugs uiteindelijk volledig gelegaliseerd worden. "Dan kunnen we de gezondheidsrisico's nog beter beperken en blijft de softdrugsmarkt controleerbaar", aldus het D66-Kamerlid Boris van der Ham.
Inderdaad.. Ik zag hem met die vrouw bij Jensen... was echt triest om te zienquote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef pberends het volgende:
Clown Bassie stopt nieuwe show
En terecht.
Grote aanslag in Madrid voorkomenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar als ze het met ons niet meer zo goed kunnen vinden raken ze het aan china ook wel kwijt hoor. Rusland is een van de grote Europese broeders dus vriendschap lijkt me niet onverstandig.
Dat kan je niet weten. D66 zeker niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet op welke partij PB gaat stemmen...
Ik vond het zielig voor iedereen. Adriaan zit met kanker thuis weg te rotten terwijl Bassie vrolijk vergaat met een of andere niet grappige doos. Ik zat de hele tijd aan Adriaan te denkenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik zag hem met die vrouw bij Jensen... was echt triest om te zien![]()
Bloedbad in wording...quote:Najaf en Al-Kut in handen aanhangers Muqtada al-Sadr
Uitgegeven: 8 april 2004 14:15
Laatst gewijzigd: 8 april 2004 14:26
BAGDAD - De Zuid-Iraakse steden Najaf en Al-Kut zijn in handen van de militie (Mahdi Leger) van de radicale geestelijke Muqtada al-Sadr. Dat zei de Amerikaanse generaal Ricardo Sanchez donderdag.
Hij benadrukte dat de Spanjaarden nog steeds in twee basiskampen in Najaf zijn, maar dat aanhangers van Al-Sadr de binnenstad hebben bezet. Sanchez kondigde aan dat de coalitietroepen Al-Kut spoedig zullen bevrijden.
Daarbij was de kwaliteit van de show zo vreselijk laag, dat kun je de mensen niet aan doen.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor iedereen. Adriaan zit met kanker thuis weg te rotten terwijl Bassie vrolijk vergaat met een of andere niet grappige doos. Ik zat de hele tijd aan Adriaan te denken
Laat D66 trouwens z'n KUTKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik weet op welke partij PB gaat stemmen...
Jammer dat het niks is geworden met die show, maar ja... het duo Bassie en Adriaan kan je ook niet vervangen.... Maar kan me voorstellen dat Bassie er niet mee wil stoppen, want zoals hij het zelf ook zei: " Een clown stopt niet, die gaat gewoon het hoekie om"quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor iedereen. Adriaan zit met kanker thuis weg te rotten terwijl Bassie vrolijk vergaat met een of andere niet grappige doos. Ik zat de hele tijd aan Adriaan te denken
Winny de Jong is actief in de Johan van Oldebarnevelddenktank. Een soort van 'wetenschappelijk' bureau van NieuwRechts.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ene helft (Smit) is NieuwRechts geworden de andere helft (De Jong) zit zich in een hoekje diep te schamen.
Ik wil Winny terug in de kamer; dat was nog eens entertainment!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ene helft (Smit) is NieuwRechts geworden de andere helft (De Jong) zit zich in een hoekje diep te schamen.
Ik vind jou ook lief hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 15:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Grote aanslag in Madrid voorkomen
Volgens klootzak du_ke had dit dus helemaal niet voorkomen hoeven worden.
Ik heb dat NON-nieuws gesubmit op de frontpage maar dan met een andere bedoeling:quote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat D66 trouwens z'n KUTKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.
Waarom is dit trouwens in het nieuws. Het is al veel langer bekend dat D66 softdrugs wil legaliseren (zie vorige stemwijzers). Stelletje achterlopende malloten. Dit nieuwsbericht is puur populisme.
En waarom staan er de andere partijen ook niet bij die DIT ook willen? LPF, SP, PvdA en GroenLinks zijn voor het legaliseren van softdrugs. Waarom moet D66 dan met de eer strijken?? Omdat ze een betere media-hoer hebben?D66
quote:Deze submit is eigenlijk niet als een nieuwssubmit bedoeld. Ik vraag jullie expliciet dit nieuwsbericht niet te posten. Waarom?
Hierom (mijn 'ongenuanceerde' reactie op het forum):
------
Laat D66 trouwens z'n KUTKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.
Waarom is dit trouwens in het nieuws. Het is al veel langer bekend dat D66 softdrugs wil legaliseren (zie vorige stemwijzers). Stelletje achterlopende malloten. Dit nieuwsbericht is puur populisme.
En waarom staan er de andere partijen ook niet bij die DIT ook willen? LPF, SP, PvdA en GroenLinks zijn voor het legaliseren van softdrugs. Waarom moet D66 dan met de eer strijken?? Omdat ze een betere media-hoer hebben?
---
Beetje hard, maar het is wel de waarheid. Dus niet plaatsen deze nieuwsubmit en submits van dit nieuwsbericht van andere users. Dit is gewoon totaal NON-nieuws. Alvast bedankt
Toeval?quote:Laat D66 trouwens z'n HOEREKOPPEN houden. Eerst een paar dagen geleden een onderzoek naar THC gehalte pleiten (en dus ook impliciet insinueren dat als dat te hoog is dat het verboden moeten worden) en nu opeens legaliseren.
Waarom is dit trouwens in het nieuws. Het is al veel langer bekend dat D66 softdrugs wil legaliseren (zie vorige stemwijzers). Stelletje achterlopende malloten. Dit nieuwsbericht is puur populisme. Belachelijk!
En waarom staan er de andere partijen ook niet bij die DIT ook willen? LPF, SP, PvdA en GroenLinks zijn voor het legaliseren van softdrugs. Waarom moet D66 dan met de eer strijken?? Omdat ze een betere media-hoer hebben? Hoeren! Hoeren!![]()
Tussen Zwolle en Groningen. De eerste afslag na Staphorst dan moet het lukken.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Drente. Waar ligt dat ook alweer
Maar wie ben jij? R@b van de frontpage of niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:16 schreef robh het volgende:
LOL @ pberends![]()
![]()
![]()
Dit had ik gesubmit :
[..]
Toeval?
Aaah, ik zie in de submit dat je de eerste bent die dit bericht heeft ingediend. Ik zal er even een mooi artikeltje van maken. 'Met dank aan pberends die dit bericht submitte'.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb dat NON-nieuws gesubmit op de frontpage maar dan met een andere bedoeling:
Is dat ver vanuit de Randstad?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tussen Zwolle en Groningen. De eerste afslag na Staphorst dan moet het lukken.
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Aaah, ik zie in de submit dat je de eerste bent die dit bericht heeft ingediend. Ik zal er even een mooi artikeltje van maken. 'Met dank aan pberends die dit bericht submitte'.
Tussen Heerenveen en Duitsland.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Drente. Waar ligt dat ook alweer
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Aaah, ik zie in de submit dat je de eerste bent die dit bericht heeft ingediend. Ik zal er even een mooi artikeltje van maken. 'Met dank aan pberends die dit bericht submitte'.
Ja zeker met de trein ben ik van huis tot Amsterdam CS toch zeker anderhalf uur onderwegquote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is dat ver vanuit de Randstad?
Of andere partijen reageren gewoon te laat. Als je als partij je mening niet mag verkondigen, omdat het 4 jaar geleden al in je verkiezingsprogramma stond, maak je elke partij monddood.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef pberends het volgende:
Maar het is toch totaal non-nieuws? Of heb ik het mis. Ik vind D66 gewoon voor de volle 100% schijnheilig dat ze met de eer gaan strijken.
Zoveel politiek nieuws is non-nieuws. Verzin een politiek standpunt, schrijf er een persberichtje over en de pers neemt het klakkeloos over. It's so simple.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef pberends het volgende:
Maar het is toch totaal non-nieuws? Of heb ik het mis. Ik vind D66 gewoon voor de volle 100% schijnheilig dat ze met de eer gaan strijken.
Gebruik is normaal Nederlands, natte pijplijster van een D66-Ham.quote:In plaats daarvan stelt het Kamerlid voor dat de Keuringsdienst van Waren in de toekomst de bevoegdheid krijgt om hasj en wiet te keuren. "Als er kaf tussen het koren zit, moeten zij dat signaleren en uit de coffeeshop halen", aldus Van der Ham. "Maar de oplossing mag in geen geval zijn dat we softdrugs criminaliseren en coffeeshops sluiten. Want dan gooien we het kind, het badwater èn het bad weg".
Niet alleen politiek nieuws hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zoveel politiek nieuws is non-nieuws. Verzin een politiek standpunt, schrijf er een persberichtje over en de pers neemt het klakkeloos over. It's so simple.
Ik snap het wel, maar dit is geen verzonnen standpunt, maar een standpunt dat allang bestaat. Bij verandering is het pas nieuws, niet als ze hetzelfde gaan verkondigen. What's next? "GroenLinks wil meer ruimte voor natuur"?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Zoveel politiek nieuws is non-nieuws. Verzin een politiek standpunt, schrijf er een persberichtje over en de pers neemt het klakkeloos over. It's so simple.
Je bedoeld Fok of het ANP bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet alleen politiek nieuws hoor. Journalisten zijn gewoon lui en doen niet graag meer dan knippen en plakken. Ik heb eens een persberichtje geschreven dat integraal met de spelfout erin werd geplaatst
.
Ik vind het wel een mooie zin eigenlijk .quote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik is eens normaal Nederlands, natte pijplijster van een D66-Ham.
Bij D'66 wordt het omhoogneuken van een geheel andere inhoud voorzien.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik is normaal Nederlands, natte pijplijster van een D66-Ham.
Het zal je maar gebeuren zeg...quote:Vijf Griekse soldaten geëlektrocuteerd 08-04-2004
Vijf Griekse soldaten zijn donderdag geëlektrocuteerd toen de metalen vlaggenmast die ze vasthielden elektriciteitsdraden raakte. Het ongeluk gebeurde op een legerbasis bij de grens met Turkije. De opperbevelhebber is meteen naar de plek van het ongeluk gegaan om de leiding te nemen over het onderzoek. Het leger heeft twee dagen van nationale rouw afgekondigd. Alle paasvieringen in kazernes zijn afgelast.
Idd maar wat je ook maar zal gebeurenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het zal je maar gebeuren zeg...
Gebruik is normaal Nederlands is normaler Nederlands dan 'eens'. De meeste mensen zeggen het namelijk zo.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:25 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie zin eigenlijk .
spreek·taal (de ~)quote:Op donderdag 8 april 2004 15:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Gebruik is normaal Nederlands is normaler Nederlands dan 'eens'. De meeste mensen zeggen het namelijk zo.
Terug naar de basisschool pberendsquote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef kLowJow het volgende:
spreek·taal (de ~)
1 taal die men bij het gewone spreken gebruikt => koine, omgangstaal
schrijf·taal (de ~)
1 taal die men bij het schrijven pleegt te gebruiken, in zinsbouw en woordkeus min of meer afwijkend van de spreektaal => boekentaal
nieuws.nlquote:Britse vrouwen verdienen minder dan mannen 08-04-2004
Vrouwen in Groot-Brittannië verdienen veel minder dan hun mannelijke collega's. Een vrouw met een volledige baan krijgt gemiddeld 18 procent minder betaald dan een man die hetzelfde werk doet. Voor deeltijders loopt dat verschil op tot 40 procent. De commissie voor gelijke berechting heeft dat donderdag gemeld. De onafhankelijke commissie vindt dat werkgevers moeten worden gedwongen vrouwen en mannen voor hetzelfde werk gelijk te betalen.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Joh, het failliet van het Nederlandse onderwijs is al tientallen jaren in gang.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Terug naar de basisschool pberends
Ik heb het zo slecht gedaan dat ik weer terug ga naar groep 3.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:44 schreef pberends het volgende:
Joh, het failliet van het Nederlandse onderwijs is al tientallen jaren in gang.
Alle kamerleden naar groep 2.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb het zo slecht gedaan dat ik weer terug ga naar groep 3.
Dat soort programma's kunnen alleen maar afkraken.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:45 schreef sizzler het volgende:
Vanavond in Zembla: Rotterdam na Fortuyn! Met de vraag of de mensen weer vertrouwen hebben in de politiek en of de partij van Fortuyn gedaan heeft wat zij twee jaar geleden beloofde.
Wat een onzin. Het gaat niet om Leefbaar Rotterdam maar om Fortuyn. Om het nou nog Fortuyn's partij te noemenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat soort programma's kunnen alleen maar afkraken.Ik ga daarom ook niet kijken.
Ah je geloofd nog steeds in het aureool van Pim.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit gedaan. Alleen sommige programma's verdoen hun tijd door het nog dieper maken van zijn grafquote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah je geloofd nog steeds in het aureool van Pim.
Gazet van Antwerpenquote:08/04 Slechts vijf procent van Russische jeugd is kerngezond
Slechts vijf procent van de Russische studenten en schoolkinderen is helemaal gezond, zo heeft directeur Aleksander Razoemov van een Russisch medisch onderzoekscentrum bekendgemaakt.
De gezondheid van 65 procent van de Russische jeugd is slecht. Bij dertig procent is het "medium", aldus Razoemov.
Hij ziet economische oorzaken maar ook het feit dat de Russische samenleving "te weinig aandacht schenkt aan gezondheidscultuur. Veel westerse landen hebben al lang geleden een systeem geïntroduceerd van stimuli voor burgers die om hun gezondheid geven".
Het begint wel één van de betere naamtopics te worden...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Leuk, in mijn nadagen als forumcrew nog een paarnaamtopics
erbij!
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
A - C - A - D - E - M - I - E.
Ja, pas maar op dat je eens wat anders hoort dan je eigen mening. Dadelijk leer je nog ietsquote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Same thoughtsquote:Op donderdag 8 april 2004 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, pas maar op dat je eens wat anders hoort dan je eigen mening. Dadelijk leer je nog iets![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat stelletje hoeren [centraal] Vloek-er-hier-lekker-op-los topic
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Same thoughts
Als ik sommige reacties lees zou ik dat haast gaan denkenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
jij bent namelijk wijzer
Ja, leuk johquote:Op donderdag 8 april 2004 16:14 schreef pberends het volgende:
Metro Vandaag, PDF, een MB of 4
LOL @ SiegHeil foto pagina 2.
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, leuk joh
Het is een foto van Paul van Buitenen met een vinger onder z'n neus.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
Geen zin om kut-Acrobatte installeren
[dora]quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
quote:TPG: postbode moet in Staphorst te ver lopen
Uitgegeven: 8 april 2004 14:28
Laatst gewijzigd: 8 april 2004 14:28
STAPHORST - TPG Post dreigt de bezorging van poststukken in grote delen van Staphorst te staken. Volgens het postbedrijf moeten de brievenbussen langs de openbare weg staan, wat bij veel huizen in het dorp niet het geval is. Hierdoor dreigen duizenden inwoners van post verstoken te blijven, meldde de gemeente Staphorst donderdag.
Door de lintbebouwing in Staphorst moeten postbodes nu de vele lange lanen afgaan om de post te bezorgen. Enkele inwoners in het dorp hebben inmiddels een brief ontvangen dat TPG de bezorging staakt, meldde het postbedrijf.
"Een oplossing zou zijn als bewoners gezamenlijke brievenbussen langs de weg zetten. Maar dat wordt niet fraai in een beeldbepalende streek", zei wethouder W. Bron. Als inwoners van het dorp naar de rechter stappen, krijgen ze juridische ondersteuning van de gemeente.
Post in sloot flikkeren, drijft het vanzelf naar de deur.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:22 schreef du_ke het volgende:
Wereldnieuws uit Staphorst.
[..]komt door de regering , het kan al tientallen jaren maar nu zeker niet meer
.
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet niks over Den Haag, wel over Rotterdam.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:30 schreef RichardQuest het volgende:
Hebben we het nog niet over allochtonen gehad?
whehehequote:Op donderdag 8 april 2004 16:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
(picserver doet het misschien sloom)
Is toch zo, duurt een uur om op te starten, en meteen je halve geheugen volquote:Op donderdag 8 april 2004 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
In Rotterdam wonen de beste allochtonenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh...
Klopt. En toch ben ik wel een klein beetje fan van PDFquote:Op donderdag 8 april 2004 16:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is toch zo, duurt een uur om op te starten, en meteen je halve geheugen vol
ook over eindhoven. Stad van de boeren en allochtoonse woenselnaren.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh...
Oh? welke wijk is er in aanbouw?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In Rotterdam wonen de beste allochtonen
Moet je ook geen 486 met 32 MB ram van de kringloop afhalen.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is toch zo, duurt een uur om op te starten, en meteen je halve geheugen vol
Je weet wat m'n plannen zijn om dat te verbeterenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Moet je ook geen 486 met 32 MB ram van de kringloop afhalen.
Eindelijk een fan van PDF. Jammer dat hij even debiel is als het formaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt. En toch ben ik wel een klein beetje fan van PDF
Och jee, ik ben een n00b....quote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Moet je ook geen 486 met 32 MB ram van de kringloop afhalen.
Parkstad, tussen de Laan op Zuid en de Afrikaanderwijk.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh? welke wijk is er in aanbouw?![]()
Wat ben ik?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ook over eindhoven. Stad van de boeren en allochtoonse woenselnaren.![]()
Een onuitstaanbare Amerikaan met lange tanden.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat ben ik?
Ja, dicht bij de rechtbank.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Parkstad, tussen de Laan op Zuid en de Afrikaanderwijk.
Een mof. Van problemenmoffelaar.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat ben ik?
't Is een Brit, eikelquote:Op donderdag 8 april 2004 16:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een onuitstaanbare Amerikaan met lange tanden.
Alles is relatiefquote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is een Brit, eikel
Schoffelaarquote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een mof. Van problemenmoffelaar.
Betaalt je vader dat? Want ik doe het niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
SchoffelaarDat zou ik later, als ik groot ben, wel willen doen
Beetje de plansoentjes bijharken, en als het warm of koud wordt, of er is neerslag, dan ga je weer lekker je truck in
Een jaartje werken, en dan, linea recta de WW in. Hemel op aarde![]()
Ik vind PDF's best makkelijk, als ik wetenschappelijke artikelen download van internet. Dan is het tenminste hetzelfde als hoe het in het tijdschrift verschenen is.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eindelijk een fan van PDF. Jammer dat hij even debiel is als het formaat.
Heb je trouwens al op hem gestemd?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oké, een relatieve Brit dan
Het ziet er gladjes uit, is qua bestandformaat kleiner dan bijvoorbeeld Word, alleen het copy pasten gaat wat minder. En jammer dat je een speciaal programma voor nodig hebt.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:43 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vind PDF's best makkelijk, als ik wetenschappelijke artikelen download van internet. Dan is het tenminste hetzelfde als hoe het in het tijdschrift verschenen is.
Jij bent Hell's Angel/Kampert? Je zult mee moeten betalen aan mijn paradijsje, vriend.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Betaalt je vader dat? Want ik doe het niet.
Al lang johquote:Op donderdag 8 april 2004 16:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb je trouwens al op hem gestemd?
http://www.gogomag.com/rq/
Maar dat geldt voor .doc-bestanden ookquote:Op donderdag 8 april 2004 16:44 schreef pberends het volgende:
En jammer dat je een speciaal programma voor nodig hebt.
Ik had ooit de echte Acrobat, da's nog kutterquote:Op donderdag 8 april 2004 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ziet er gladjes uit, is qua bestandformaat kleiner dan bijvoorbeeld Word, alleen het copy pasten gaat wat minder. En jammer dat je een speciaal programma voor nodig hebt.
Die vermomming heb ik niet nodig, met een jaartje werken krijg je geen ww.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij bent Hell's Angel/Kampert? Je zult mee moeten betalen aan mijn paradijsje, vriend.
Zo stond op het bonnetje van m'n laatste Stufi dat de afzender deze keer ene Peter Berends was
heeft hij een hersentumor of is het een wiskundeknobbel?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Son of evil-pioneer pberends
De vuilak is gesoept.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
heeft hij een hersentumor of is het een wiskundeknobbel?
Van al dat schoffelen krijg je pijn in je rugquote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die vermomming heb ik niet nodig, met een jaartje werken krijg je geen ww.![]()
Moet je toch 4 jaar aan de bak.![]()
Nee, ik verplicht je niet tot schoffelen en wie zegt dat je daar geschikt voor bent.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Van al dat schoffelen krijg je pijn in je rug
70%, betalen, hond!
Allebei.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
heeft hij een hersentumor of is het een wiskundeknobbel?
70% van het minimumloon dat haalt aanquote:Op donderdag 8 april 2004 16:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Van al dat schoffelen krijg je pijn in je rug
70%, betalen, hond!
Of heeft een paint-job gekregen.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:50 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja?
Ik praatte vanmiddag met iemand die dat bedrijf AO-geanaliseerd heeft, schijn je makkelijk te kunnen frauderenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik verplicht je niet tot schoffelen en wie zegt dat je daar geschikt voor bent.
Het is een leuke aanvulling op de inkomsten van je kwekerijtje op zolderquote:Op donderdag 8 april 2004 16:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
70% van het minimumloon dat haalt aan.
Vakkenvullen schiet ook niet echt opquote:Op donderdag 8 april 2004 16:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Beter dan 70 euro stufi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |