Kuthoer!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Een taalfout OMG ik zie een taalfout!
Het is lets niet let is get it on
Hoe lang nog voordat de gevechten zich uitbreiden naar de door Nederlanders gecontroleerde gebieden?quote:Al-Sadr: Irak wordt tweede Vietnam 07-04-2004
De radicale Iraakse geestelijke Muqtada al-Sadr heeft woensdag een beroep gedaan op de bevolking van de Verenigde Staten. Als de Amerikanen zich niet achter hun broeders, het Iraakse volk scharen en zorgen dat de macht in Irak wordt overgedragen aan eerlijke Irakezen, wordt Irak een tweede Vietnam, zei Al-Sadr in een schriftelijke verklaring.
Eind volgende week.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat de gevechten zich uitbreiden naar de door Nederlanders gecontroleerde gebieden?
ruwe schatting
Kut je hebt gewoon nog gelijk ook...quote:Op woensdag 7 april 2004 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kuthoer!![]()
![]()
is het niet van let us get it on?
WOEHAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kut je hebt gewoon nog gelijk ook...zeldzaam moment ik gee mijn ongelijk toe
Eikel
je bent toch bi, ja lekker!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
trio?![]()
Merkwaardig.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:20 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Oorzaak Tornado Hiroshima nog steeds niet achterhaald"
Geef ik toe lach je me uit. Dassss niet lief. Ik zeg voortaan niets meerquote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
WOEHAAAAAAAAAA!![]()
![]()
Oh, ik heb wel een beetje medelijden.![]()
![]()
![]()
neh, daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Geef ik toe lach je me uit. Dassss niet lief. Ik zeg voortaan niets meer
PBerends met jou wordt het dus een quartet. Volgende meet een gangbang?
Nee, ik lachte je toe, niet uit, ik liet je toe in mijn armen, ik ben zeer ruimhartig.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:23 schreef Silmarwen het volgende:
Geef ik toe lach je me uit. Dassss niet lief. Ik zeg voortaan niets meer
quote:PBerends met jou wordt het dus een quartet. Volgende meet een gangbang?
uhuhquote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik lachte je toe, niet uit, ik liet je toe in mijn armen, ik ben zeer ruimhartig.
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
uhuh
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga weer eens socializen![]()
aaah tot zo he
Ik zie je zo, vroem vroem!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga weer eens socializen![]()
aaah tot zo he
Nou, lache!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Situatie in Irak escaleert in hoog tempo
Gaat lekker. Bush gaat dik verliezen de komende maanden in de polls.
Als ik mijn zonnebril op en mijn sokken aan mag houdenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
trio?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |