LOL, daarna pizza, of hou je niet van pizza?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ok 8 uur doe maar 5 mei plein ik wil rijden![]()
![]()
![]()
Ik heb net al gegetenquote:Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, daarna pizza, of hou je niet van pizza?![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
LOL @ puinhoop NWS
Hadden ze mij maar moeten aanstellen.
Dat bedoel ik, je kent de uitdrukking toch wel he?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb net al gegeten
wat gebeurt er?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
Irak is uberveilig in vergelijking met NWS.
Nee maar is het in de trant van beschuitje eten?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je kent de uitdrukking toch wel he?![]()
![]()
Totaal geen actie van de MODsquote:Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
wat gebeurt er?
Bulls eye!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee maar is het in de trant van beschuitje eten?
Waar precies?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Totaal geen actie van de MODsMisschien moet Sidekick erna toe.
Dan moet je als het erop aankomt zeggen dat je hoofdpijn hebt dat is ook een dergelijke opmerking.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee maar is het in de trant van beschuitje eten?
Je kunt beter de vraag stellen "waar is er WEL actie van de MODs"quote:Op woensdag 7 april 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar precies?
Als je een A8 W12 had gehad misschien... MAar voor een A6.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bulls eye!![]()
![]()
Ben ongesteld, heb hoofdpijn, voel me niet zo lekker, ben moe, zere rugquote:Op woensdag 7 april 2004 19:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan moet je als het erop aankomt zeggen dat je hoofdpijn hebt dat is ook een dergelijke opmerking.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je een A8 W12 had gehad misschien... MAar voor een A6.
Dat is net zo'n opmerking van "ik vind best wat je hebt, ik wil toch altijd beter".quote:Op woensdag 7 april 2004 19:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je een A8 W12 had gehad misschien... MAar voor een A6.
quote:kastanova - woensdag 7 april 2004 @ 17:25
Nu alle moslims nog in de verbrandingsovens en we leven weer een stuk ruimer en veiliger .
Die bansheeboy kan er anders ook wat van met zijn opruien.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:41 schreef Silmarwen het volgende:
Damn je mag idd wel veel zeggen in NWS zonder op je flikker te krijgen
[..]
Nou kijke en Audi is geil, maar een A8 is toch geiler dan een A6 dus een pizza eten gaat gewoon niet lukken. Sorry aahh. HAd je graag willen zien, volgende keer beterquote:Op woensdag 7 april 2004 19:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is net zo'n opmerking van "ik vind best wat je hebt, ik wil toch altijd beter".
Dat zeg ik NorthernStar, Dagonet en Kozzmic kunnen hun taken niet meer aan.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:41 schreef Silmarwen het volgende:
Damn je mag idd wel veel zeggen in NWS zonder op je flikker te krijgen
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou kijke en Audi is geil, maar een A8 is toch geiler dan een A6 dus een pizza eten gaat gewoon niet lukken. Sorry aahh. HAd je graag willen zien, volgende keer beter
Mijn vader zegt altijd, If you can't take the heat stay out of the kitchen!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bitch!![]()
![]()
Dat is pas Rotterdams realismequote:Op woensdag 7 april 2004 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die bansheeboy kan er anders ook wat van met zijn opruien.![]()
Jij bent misschien meer een meisje voor loverboys...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd, If you can't take the heat stay out of the kitchen!
Dus bij deze.
Ik ben iig een bitch met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |