Net als een nieuwe schoolmeester. gezag uitstralen aan het begin en dan later eventueel de teugels laten vieren en steekpenningen aannemen.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:13 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Een beetje serieus?
Ja, het is ook onderdeel van : "Hoe word ik Nederlander in 10 stappen"quote:Op woensdag 7 april 2004 18:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je komt dan tenminste in aanraking met onze cultuur.
Stap 1: Klaag over het feit dat 10 stappen véél te veel zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:17 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ja, het is ook onderdeel van : "Hoe word ik Nederlander in 10 stappen"
Alleen heeft Sidekick hier al een zekere "reputatie" opgebouwd. Dus er moeten eerst een paar lui gebanned worden voordat hij ook serieus word genomen.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net als een nieuwe schoolmeester. gezag uitstralen aan het begin en dan later eventueel de teugels laten vieren en steekpenningen aannemen.
.. en vraag subsidie aanquote:Op woensdag 7 april 2004 18:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Stap 1: Klaag over het feit dat 10 stappen véél te veel zijn.
Dude, niet zomaar stap 2 t/m 10 ineens doen.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:36 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
.. en vraag subsidie aan![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Dude, niet zomaar stap 2 t/m 10 ineens doen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Dude, niet zomaar stap 2 t/m 10 ineens doen.
Doen Nederlanders dat dan standaard?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
![]()
Maar "roep racisme ten alle tijde" is toch al stap2?
staat je goed dat blauw ....quote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
![]()
Maar "roep racisme ten alle tijde" is toch al stap2?
Wat een onzin, fok is geen militaristische zone. Wie zouden er gebanned moeten worden dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Alleen heeft Sidekick hier al een zekere "reputatie" opgebouwd. Dus er moeten eerst een paar lui gebanned worden voordat hij ook serieus word genomen.
Waren 2 zeer interessante onderwerpen. Hoe naief reageerde de PvdA en GL ook op dat afluisteren, my god. Die denken echt nog dat de wereld peace en vree is. Opmerkelijk dat Delaere in het topic erna zegt dat de voelhoorns zo belangrijk zijn...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef pberends het volgende:
Interessant was 2Vandaag denet. Over Nederland als afluisterland-handelsnatie en Irak:
Martijn Delaere: "Als er een paar Nederlanders omkomen, dan zijn we weg uit Irak".![]()
![]()
Haal ze dan nu ook al weg.
Dora. Om mee te beginnen. Daarna zijn de topic starters aan de beurt.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een onzin, fok is geen militaristische zone. Wie zouden er gebanned moeten worden dan?
Ik vind het prachtig dat Nederland eindelijk weer internationale status krijgt als afluisterland. En waarom zouden er terroristische aanslagen op moeten komen, zet er dan gewoon wat extra verdediging op.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waren 2 zeer interessante onderwerpen. Hoe naief reageerde de PvdA en GL ook op dat afluisteren, my god. Die denken echt nog dat de wereld peace en vree is. Opmerkelijk dat Delaere in het topic erna zegt dat de voelhoorns zo belangrijk zijn...
die pberends lijkt mij behoorlijk gevaarlijk voor de Fok samenleving...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een onzin, fok is geen militaristische zone. Wie zouden er gebanned moeten worden dan?
Klopt, ik ben een groot gevaar voor de huidige politiek.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:55 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
die pberends lijkt mij behoorlijk gevaarlijk voor de Fok samenleving...![]()
It's just a matter of time.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een groot gevaar voor de huidige politiek.
Wat heb je eigenlijk tegen Dora? Jullie denken over veel hetzelfde, voel je je gedemoniseerd?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dora. Om mee te beginnen. Daarna zijn de topic starters aan de beurt.
Nou, tuurlijk moet zo'n informatiestation goed beveiligd zijn, maar waar die bewoners zich druk om maken? Zijn ze bang dat ze gegijzeld worden of zo? Dat is teveel eer.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat Nederland eindelijk weer internationale status krijgt als afluisterland. En waarom zouden er terroristische aanslagen op moeten komen, zet er dan gewoon wat extra verdediging op.
Joh lijkt me ook. Maar ik zie niet in waarom er een aanslag gepleegd zou worden in een fucking dorp met 2 allochtonen.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, tuurlijk moet zo'n informatiestation goed beveiligd zijn, maar waar die bewoners zich druk om maken? Zijn ze bang dat ze gegijzeld worden of zo? Dat is teveel eer.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:00 schreef Silmarwen het volgende:![]()
En daarw as ik weer.
Wat is dat nou allemaal voor geroddel (de goh moet sil niet mod worden aan de hand van Sidekicks opmerking was wel erg te verwachtten maar goed) Wahaha bedenk me nu ineens wat. Sidekick zou nu headkick moeten heette ok hijs wel flauw ja en nee het is geen doodsverwensing
Waar was ik, ik was werken, doen mensen wel eens enzo.
Ben ik rechts, nee ik ben een centrist. Rechts op immigratie beleid, links op zorg en onderwijs. Etc etc. Ik ben geen SP lid meer en stem ook geen SP meer, ik ga wel stemmen op een partij maar welke is nog even in uhm staatsgeheim...
Geen gekke dingen denken over mij en PBerends svp.
Aaah wat een ubergeile avatar heb je!!!!Audi
je bent me toch niet aan het manipuleren he met dat audi tekentje?
Heb Duritz ook al een tijd niet meer op msn gezien trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |