Feestjes zijn tof!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:54 schreef Inquistor87 het volgende:
Lekker feesten hier de laatste tijd.
Stuur je em nog door naar Zeeland?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* Da_Sandman heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
Rondje op kosten van de Paashaas, die was vandaag in de klas.
nog leuke??quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* pfaf heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great Highwayquote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
nog leuke??
Welke taart hebben we trouwens?
Die laatste ken ik niet. Rest is inderdaad wel leuk.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great Highway
Now It's Overhead - Fall Back Open
Timesbold - Eye Eye
Blue Highways 2004 Sampler
pssst...mich......hij is de nieuwe ass trainer bij psvquote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* Bjoro heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
heb je nog eitjes over danquote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* pascalheister heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
Genoeg er iSCH net gelegdquote:Op woensdag 7 april 2004 16:14 schreef pascalheister het volgende:
heb je nog eitjes over dan
Ik bevrucht ze nou even niet, morgen misschienquote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Genoeg er iSCH net gelegd
er zijn al heel wat cd's gekocht door de Hools hierquote:Op woensdag 7 april 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Leuk als jullie mijn / me quoten, komt jullie naam in de quote.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef SCH het volgende:
Leuke topictitel --> 2 x ouwe taart
En bosjes bloemen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
er zijn al heel wat cd's gekocht door de Hools hier
"Houston, do you copy"quote:Op woensdag 7 april 2004 16:30 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft weer verbinding. Goedemiddag allerzijds.
Bluezz feli
Van ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
"Houston, we have a drinking problem"
Mooie cd.
Naive - Post Alcoholic Anxieties, ook leukquote:Op woensdag 7 april 2004 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van ?
Dinsdag om 9 uur,quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer moe tje poseren voor een foto?
Auto start.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dinsdag om 9 uur,.
Moet je wel erg snel zijn, het is ongeveer 300 meter van m'n huis,quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef DIGGER het volgende:
ff een auto verhuur bedrijf bellen en alvast een treinkaartje voor de terugweg kopen.
Ach, van de week nog ff een overvaller in Spanje van z'n motorfiets gereden.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Moet je wel erg snel zijn, het is ongeveer 300 meter van m'n huis,,
Gefeliciteerd en γεια μας !quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rondje Ouzo van mij.. De nieuwste werknemer bij Elsevier Science..
Ja, wat zag dat er bruut uit zeg,quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach, van de week nog ff een overvaller in Spanje van z'n motorfiets gereden.![]()
Oppa.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en γεια μας !
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
* golfer gaat even "koken". Chinees halen.
Houston, koppie dit ook maar ff danquote:Op woensdag 7 april 2004 17:13 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd en γεια μας !
'Draai het deksel van de pot'quote:Op woensdag 7 april 2004 17:20 schreef methodmich het volgende:
* tong80 gaat even "koken".
en de gebakken uienquote:Op woensdag 7 april 2004 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Draai het deksel van de pot'
'Doe de bruine bonen in een pan'
'Warm de bruine bonen op tot het water bubbelt'
'Maak van het aardappel-overschot van gisteren gebakken aardappelen'
'Seveer het geheel met Remia frietsaus'
'Vergeet het zout niet.'
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:38 schreef just me het volgende:
aardappels, bietjes en een balletje geakt
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:39 schreef pfaf het volgende:
[..]Ik las Biertjes
ik ben er niet bang voorquote:Op woensdag 7 april 2004 17:41 schreef just me het volgende:ik heb wel een naam hè..
vanavond wel even biertjes drinke op de club hoor
Jammie calimaresquote:Op woensdag 7 april 2004 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik eet inktvis en tzatziki,.
.
Hehequote:Op woensdag 7 april 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Met het volgende bericht wat zogenaamd op psv.nl zou staan, heb ik een kameraad van me 10 minuten bezig gehouden!
Ajax brengt bod uit op Mark van Bommel
Amsterdam - Ajax heeft zich vanmorgen officeel gemeld voor Mark van Bommel. De middenvelder van PSV die o.a. door Tottenham, Dortmund en Schalke begeerd wordt reageerde enthousiast op de interesse: "Hoewel mijn hart bij PSV ligt zou ik een overgang naar Ajax best bespreekbaar vinden". PSV vraagt echter 15 miljoen voor de middenvelder wiens contract volgend seizoen afloopt. Ajax wil echter slechts 10 miljoen betalen voor van Bommel.
Hij zo: "WHTFCK!" en "maar waar staat dat dan op de site, ik kan het niet vinden!"quote:Op woensdag 7 april 2004 18:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Hehe.
Welkom bij het rijtje kanslozen der leven.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, ik zie nu ineens dat ik reeds de 10.000 posts gepasseerd ben!
Doe maar een rondje dan!
Yeah!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
Welkom bij het rijtje kanslozen der leven.
Dag tuindwerg en zusquote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef tuindwerg het volgende:
* Da_Sandman komt ook weer binnenvallen.
M'n zusje zit nu naast me, mijn enkel in te tapen, ik snap alleen niet waarom.![]()
Agh dan is het verstuiken al lastigerquote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef tuindwerg het volgende:
* Inquistor87 komt ook weer binnenvallen.
M'n zusje zit nu naast me, mijn enkel in te tapen, ik snap alleen niet waarom.![]()
Dag Sandmannetje!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dag tuindwerg en zus
Wil ze doktertje spelen ofzo?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef tuindwerg het volgende:
Ze lacht naar je.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:dag zusje dan
Bedankt,quote:Op woensdag 7 april 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Met het volgende bericht wat zogenaamd op psv.nl zou staan, heb ik een kameraad van me 10 minuten bezig gehouden!
Ajax brengt bod uit op Mark van Bommel
Amsterdam - Ajax heeft zich vanmorgen officeel gemeld voor Mark van Bommel. De middenvelder van PSV die o.a. door Tottenham, Dortmund en Schalke begeerd wordt reageerde enthousiast op de interesse: "Hoewel mijn hart bij PSV ligt zou ik een overgang naar Ajax best bespreekbaar vinden". PSV vraagt echter 15 miljoen voor de middenvelder wiens contract volgend seizoen afloopt. Ajax wil echter slechts 10 miljoen betalen voor van Bommel.
Hehe, ze is inderdaad iets te jong voor je denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
maaar....
als het zusJE is...
NP!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bedankt,!
Leraren hebben morgen studiedag (ik dacht dat dat alleen op de basisschool wasquote:Op woensdag 7 april 2004 18:58 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Hehe, ze is inderdaad iets te jong voor je denk ik.![]()
Heerlijk trouwens, pasen... nog maar 1 dag naar school en dan al weekend!![]()
Dus jij hebt gewoon nu al weekend, tot volgende week dinsdag?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:59 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Leraren hebben morgen studiedag (ik dacht dat dat alleen op de basisschool was) Maar ik heb er geen probleem mee
.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:01 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dus jij hebt gewoon nu al weekend, tot volgende week dinsdag?* Inquistor87 is jaloers!
Wheee, voet is weer uit het verband... Maar nu wil ze m'n hoofd intapen, dat gaat dus niet door.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:05 schreef tong80 het volgende:
Tuindwerg heeft mazzel. Die slikt haar tong af en toe in.
Tong moet hem af en toe met de plantensproeier met water besprenkelen.
Huh? Wat doe ik met m'n tong?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:05 schreef tong80 het volgende:
Tuindwerg heeft mazzel. Die slikt haar tong af en toe in.
Tong moet hem af en toe met de plantensproeier met water besprenkelen.
Leer je nog wel, is tongiaansquote:Op woensdag 7 april 2004 19:16 schreef tuindwerg het volgende:
Huh? Wat doe ik met m'n tong?
Enne... Tong, je kunt ook iets drinken, helpt misschien ook.
Nee, ik snap er niets van... ik voel me blondt
Er is nog hoop. Echte blondienes zeggen blont.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:16 schreef tuindwerg het volgende:
Nee, ik snap er niets van... ik voel me blondt
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leer je nog wel, is tongiaans
Beste blondje. Weet je wat een webicon is ?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:18 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nouhou...![]()
Over een maandje heb je het wel doorquote:Op woensdag 7 april 2004 19:18 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nouhou...![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:21 schreef tong80 het volgende:
Beste blondje. Weet je wat een webicon is ?
Beste Tong, ik ben nog niet zo blondt. Ja, ik weet best dat je dat zonder t schrijft, maar ik moet toch het imago van blondtjes hoog houdenquote:Op woensdag 7 april 2004 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste blondje. Weet je wat een webicon is ?
Ik moest ff opzoeken hoe dat ding heetttequote:Op woensdag 7 april 2004 19:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij?
Die smiley in je avatar => je plaatje bij je naam. Let is op die tong en op de tong in tong's plaatje.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:22 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Beste Tong, ik ben nog niet zo blondt. Ja, ik weet best dat je dat zonder t schrijft, maar ik moet toch het imago van blondtjes hoog houden
Maar toch snap ik het niet.
Aargh, ik ga nu op verkeerde knopjes drukken enzo.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Over een maandje heb je het wel door.
Tong80, the master of webicons en andere nerdige zaken.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:22 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Jij?
Alle tags kan hij uit zn hoofdquote:Op woensdag 7 april 2004 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong80, the master of webicons en andere nerdige zaken.
Niemand die zo cool z'n PC aan en uit zet.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong80, the master of webicons en andere nerdige zaken.
Precies! Als ie althans niet vergeten is dat eerst de stekker in het stopcontact moet.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
Niemand die zo cool z'n PC aan en uit zet.
Over voetbal heb je het maar in andere topics...quote:Op woensdag 7 april 2004 19:22 schreef jpzegthallo het volgende:
Speelt die N'Kufo kerel binnenkort weer mee? Anders moet ik hem toch echt verkopen in de vbl manager..
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Aargh, ik ga nu op verkeerde knopjes drukken enzo.
Maar ik snap het nu... half in ieder geval. Bedankt voor de uitleg Inquistor, was al helemaal verontwaardigd dat JIJ het me zelfs niet wilde uitleggen.![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:28 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]. Zo ben ik niet
.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Gaat nu aan de slagroomtaart...![]()
Dahaaaaaaaaaaaaag!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:30 schreef Inquistor87 het volgende:
* tuindwerg is even weg
Mag bezorg dienst spelen.
Ben ik weerquote:Op woensdag 7 april 2004 19:31 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dahaaaaaaaaaaaaag!![]()
Nog 2 nachtjes slapen....
Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ga je met tuindwerg op stap Inquistor?
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 7 april 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ga je met tuindwerg op stap Inquistor?
Ik schrok al.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Tsja, ik weet natuurlijk van niets, straks sta jij zomaar ergens op mij te wachten, voor niets... dat wilde ik jou natuurlijk niet aandoen.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Nou ja.
Glaasje melk - en wilt u die tuindwerg van mijn schoot halenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:39 schreef Suijk het volgende:
Jahoor, wat wil je drinken?
Ah okquote:Op woensdag 7 april 2004 20:39 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tsja, ik weet natuurlijk van niets, straks sta jij zomaar ergens op mij te wachten, voor niets... dat wilde ik jou natuurlijk niet aandoen.
En SCH, het is helemaal niet leuk hier!
Glaasje melk voor u. Met een rietje?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Glaasje melk - en wilt u die tuindwerg van mijn schoot halen
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Glaasje melk voor u. Met een rietje?
Die tuindwerg is niet te temmen helaas.
Giet het er zomaar inquote:Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Glaasje melk voor u. Met een rietje?
U heeft toch een kelder?quote:Die tuindwerg is niet te temmen helaas.
Ik ga niet de kelder in... Ik vind m'n bedje veel aantrekkelijker! Met als enig gezelschap mijn teddybeerquote:Op woensdag 7 april 2004 20:57 schreef SCH het volgende:
U heeft toch een kelder?
Das vroeg.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:06 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik ga niet de kelder in... Ik vind m'n bedje veel aantrekkelijker! Met als enig gezelschap mijn teddybeer
Weltrusten alvast allemaal, daahaaag!![]()
Morgen gaat om half 6 de wekker weer... Kranten bezorgen is pas leuk als ik m'n salaris weer binnen heb. Heb nog een groot slaaptekort, en druk weekend...quote:Op woensdag 7 april 2004 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Das vroeg.
Ik heb er geen problemen met om 6:30 wakker te worden. (en dan nog een half uur in bed te liggen met Radio M op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:08 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Morgen gaat om half 6 de wekker weer... Kranten bezorgen is pas leuk als ik m'n salaris weer binnen heb. Heb nog een groot slaaptekort, en druk weekend...
K heb morgen vrijquote:Op woensdag 7 april 2004 21:08 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Morgen gaat om half 6 de wekker weer... Kranten bezorgen is pas leuk als ik m'n salaris weer binnen heb. Heb nog een groot slaaptekort, en druk weekend...
Ik overmorgen pas.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:12 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
K heb morgen vrij. Welterusten dan maar
.
T verschil moet er zijnquote:Op woensdag 7 april 2004 21:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik overmorgen pas.
meneer is weer vrij hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 21:12 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
K heb morgen vrij. Welterusten dan maar
.
Ga iemand anders stalken!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meneer is weer vrij hoor
stalkenquote:Op woensdag 7 april 2004 21:25 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ga iemand anders stalken!
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stalken![]()
wou je net vragen of je een biertje wou maar als je zo reageerd
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:46 schreef Inquistor87 het volgende:
[..].
.
Sorry.
je moet er maar van houdenquote:Op woensdag 7 april 2004 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, net 40 minuten met m'n been omhoog gezeten.
Cassis svp.
Terwijl m'n moeder en ik probeerde om m'n gaasje van m'n knie te krijgen, het was, zeg maar, versmolten met m'n wond.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet er maar van houden
*tapt biertje voor inq en schenkt cassis in voor lasje
Losweken met oliequote:Op woensdag 7 april 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Terwijl m'n moeder en ik probeerde om m'n gaasje van m'n knie te krijgen, het was, zeg maar, versmolten met m'n wond.
Wij probeerden water.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Losweken met olie
Dankquote:Op woensdag 7 april 2004 21:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet er maar van houden
*tapt biertje voor inq en schenkt cassis in voor lasje
Zegt de expert.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Of.. hoe arrogantie wordt afgestraft?
doe mij maar een Grolsch Beugelquote:Op woensdag 7 april 2004 22:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er gaat niks boven een lekker glas Killkenny en nagenieten van briljant voetbal
hattrick kezman en 1 van von Bommelquote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als het morgen eenzelfde soort wedstrijd met dezelfde uitslag wordt, ben ik happy
Gejat is oké ole olequote:Op woensdag 7 april 2004 22:55 schreef tong80 het volgende:
=
Zegt de expert.
Trusteh jochie.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:50 schreef Eilanden het volgende:
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzze
Lois Lanequote:Op woensdag 7 april 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Hoew heet die kut band ook alweer van de zusjes Kleeman ?
Kijk, en daar heeft ze dan wel weer verstand van.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Lois Lane
Eén ervan is lesbienne.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, en daar heeft ze dan wel weer verstand van.
Muziek en mannen en sex, Bluezz is uw vraagbaak.
Tong en ik zouden ons nog eens opgeven daarvoor, maar we hebben nog ruzie over wie de meeste parate kennis in huis heeft en wie het beste is in opzoeken.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:10 schreef Bluezz het volgende:
2 voor 12 vraagje
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:26 schreef golfer het volgende:
Tong en ik zouden ons nog eens opgeven daarvoor, maar we hebben nog ruzie over wie de meeste parate kennis in huis heeft en wie het beste is in opzoeken.
Jij bent snel met je vingers.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong en ik zouden ons nog eens opgeven daarvoor, maar we hebben nog ruzie over wie de meeste parate kennis in huis heeft en wie het beste is in opzoeken.
dat wil je niet weten!!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent snel met je vingers.
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef just me het volgende:
dat wil je niet weten!!
I Dare bij de volgende 2 voor 12 daag ik je uit.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar mijn hersentjes en mijjn geheugen werken, ondanks de Korzakov, ook nog prima bij 2voor12.
gemiddeld van de 24 vragen wel 18 uit het blote hooffie goed, vraag maar aan Bluezz
Is goed.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
I Dare bij de volgende 2 voor 12 daag ik je uit.
Mietjuhquote:Op donderdag 8 april 2004 00:45 schreef golfer het volgende:
* DutchGooner gaat trouwens nog even naar videootje van AbFab kijken en dan mandje opzoeken.
Trusteh allemaal.
bij deze danquote:Op donderdag 8 april 2004 00:57 schreef tong80 het volgende:
Is er nog iemand die Tong trusten wenst ?
Absolute aanrader - maar het is wel een eigenzinnige film - er gebeurt niks maar toch heel veel, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:45 schreef ErikT het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar die film. Als ik binnenkort naar de film ga wordt het die. Aanrader? Behlave dan dat het niet stemmingsopwekkend is natuurlijk...
Als ik ergens van houd is het wel van eigenzinnige films (naast leuke meisjesquote:Op donderdag 8 april 2004 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Absolute aanrader - maar het is wel een eigenzinnige film - er gebeurt niks maar toch heel veel, als je begrijpt wat ik bedoel.
Voor jou altijd - bak met paaseitjes er naast zetquote:Op donderdag 8 april 2004 09:59 schreef zjroentje het volgende:
Bakkie koffie graag.
Chocolade?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jou altijd - bak met paaseitjes er naast zet
Witte en crispiesquote:Op donderdag 8 april 2004 10:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Chocolade?
Okay dan - tweede bakkie gratis - ik ben ff aan het werk - er komt zo wel een vrouwtje die het overneemt.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:07 schreef Doc het volgende:
Môgge.
Effe een bakkie koffie doen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Witte en crispies
toch niet op kopje koffie.tk ?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:07 schreef Doc het volgende:
Môgge.
Effe een bakkie koffie doen.
mijn vent !!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Witte en crispies
Feest vanavond? Ga je geen PSV kijken?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:34 schreef ErikT het volgende:
Ik vroeg me net af: wie zou in deze Hools 302 de 302e post maken?
Ik ga naar de uni. Een beetje om te leren, een beetje meer om kaartjes te kopen voor het feest van vanavond
De Olsen twins.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Full House vfeest?
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Feest vanavond? Ga je geen PSV kijken?.
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:20 schreef ErikT het volgende:
Goeie morgen. Veel te vroeg weer. Gisteren genoten van Deportivo (hoewel ze mijn geliefde Milan uitschakelden). Wat een klasse lieten die zien, niet te zuinig.
Mooie dag voor de boeg: beetje leren, bagagedrager zoeken en monteren op een fiets, naar Eindhoven voor PSV - Newcastle, terug naar Utrecht voor het enige echte Full House feest. Lekker kapot gaan zal het wel wordenHelemaal na die 2-0 van vanavond
![]()
Dat zijn die lekkere jongens toch?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Olsen twins.![]()
Voor jou zijn het die aimabele Denen.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn die lekkere jongens toch?
Feest van 5 studieverenigingen.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een Full House vfeest?
Heej in Utrecht... Heb daar iets van gehoord, maar dat zou nog groter zijn...quote:Op donderdag 8 april 2004 11:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Feest van 5 studieverenigingen.
1000 man (meer vrouw dan man), 7 zalen in een toko in de oude werfkelders aan de oude gracht die is omgebouwd tot 4 sterren knaltent
Of Bob Saget.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
en toch kan ik daar niet naar kijken zonder het gevoel te krijgen dat ze elk moment om Oom Jesse kunnen gaan schreeuwen...
mogen ze al gepaald worden??quote:Op donderdag 8 april 2004 11:42 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Oh deze - best lieve meiskes hoor.
Zijn 16/17quote:Op donderdag 8 april 2004 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
mogen ze al gepaald worden??
count me inquote:Op donderdag 8 april 2004 11:55 schreef Eilanden het volgende:
Geloof dat een van de stand-up comedians zei dat een groot deel van mannelijk Amerika met smart wacht op het moment dat ze 18 worden![]()
Dat zijn nou niet de woorden die je graag leest als je je favoriete virtuele kroeg binnen wandeltquote:Op donderdag 8 april 2004 11:46 schreef zjroentje het volgende:
Bob Saget.
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet de woorden die je graag leest als je je favoriete virtuele kroeg binnen wandelt
hoezo....Bob is toch onwijs leukquote:Op donderdag 8 april 2004 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:inderdaad niet
jij ook 4 bier ?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:13 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik ooook.
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Mijn Engelse collega was vandaag weer in Nederland!
Hij had me een Guinness thuisvat meegenomen!
Hij zit me al de hele dag aan mijn kop te zeuren dat we naar Eindhoven naar de Pub moeten!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:19 schreef Bjoro het volgende:
wishfull thinking
1 is genoeg, rest komt straks welquote:Op donderdag 8 april 2004 13:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij ook 4 bier ?
maar franky bestelde bier, bier, bier, bier da's toch 4quote:Op donderdag 8 april 2004 13:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
1 is genoeg, rest komt straks wel.
Komt zo welquote:Op donderdag 8 april 2004 13:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar franky bestelde bier, bier, bier, bier da's toch 4
we moeten ook om de omzet denken !!
Kijk dat horen we graag !quote:Op donderdag 8 april 2004 13:31 schreef Inquistor87 het volgende:
Komt zo wel
Ja heerlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Kijk dat horen we graag !![]()
gebakje van Bluezz erbij ???
met of zonder Bluezz gebakje ??quote:Op donderdag 8 april 2004 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook bierrr!!!
*neerzet*quote:Op donderdag 8 april 2004 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
met Bluezz
ow uhhhh met gebak ja
Had ik al sinds gister 12:00quote:Op donderdag 8 april 2004 13:52 schreef mitt het volgende:vakantie
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
met Bluezz
sterkte...met een hoop stilte en heel weinig licht toegewenst !quote:Op donderdag 8 april 2004 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]Doet ff nergens aan mee vandaag, f*cking migraine al vanaf half 5 vannacht
![]()
Bluezz duikt bedje weer in
* golfer geeft Bluezz even een virtuele beterschapsknuffel.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:16 schreef Bluezz het volgende:Doet ff nergens aan mee vandaag, f*cking migraine al vanaf half 5 vannacht
![]()
Bluezz duikt bedje weer in
*hmmmmmmmmmmmm*quote:Op donderdag 8 april 2004 14:27 schreef SCH het volgende:
Haalt werkgroepje Bidden voor Bluezz weer bij elkaar
als het een leuke collega is wil ik wel voor je gaanquote:Op donderdag 8 april 2004 13:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij zit me al de hele dag aan mijn kop te zeuren dat we naar Eindhoven naar de Pub moeten!
*present*quote:Op donderdag 8 april 2004 14:27 schreef SCH het volgende:
Haalt werkgroepje Bidden voor Bluezz weer bij elkaar
50+ typische Engelsman!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:38 schreef just me het volgende:
als het een leuke collega is wil ik wel voor je gaan
Jammer is te jong voor JustMenopauzequote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
50+ typische Engelsman!
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer is te jong voor JustMenopauze
hoiquote:Op donderdag 8 april 2004 15:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Hoi.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi
* Bjoro begint te schreeuwen: STU-DIE-BOL, STU-DIE-BOL !!!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een 8 voor wiskunde. (Kan d'r mee door, zeker na die 3.5 2 toetsen terug.Vorige toets was ook een 8)
En voor die leestoets van duits. (Waar ik dus 2 maanden geen les in had gehad, nu weer wel) Had ik een 9.5
Niets mis mee hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 16:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Doc begint te schreeuwen: STU-DIE-BOL, STU-DIE-BOL !!!
*Legolas_Greenleaf zet Metallica-Master Of Puppets op, en en harder dan Bjoro schreeuwt.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro begint te schreeuwen: STU-DIE-BOL, STU-DIE-BOL !!!
sssttt!!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:23 schreef Bjoro het volgende:
* Bluezz begint te schreeuwen: STU-DIE-BOL, STU-DIE-BOL !!!
Lief bedoelt dat welquote:Op donderdag 8 april 2004 16:34 schreef Bjoro het volgende:
*zet cd op van dionne warwick - that's we're friends are for - speciaal voor Bluezz !!!!!!
Niet te hard natuurlijk !
Have fun.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:51 schreef just me het volgende:ik ga sociaal doen
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:00 schreef DIGGER het volgende:
Ik wens iedereen alvast een goed paasweekend want ik ben morgen vrij, lekker m'n nieuwe voiture ophalen en er een lang weekend tussenuit, geen TV in de buurt, zal het ouderwets met de radio moeten doen, heerlijk.
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben niet achterdochting, maar volgens mij houden die blauwen me in de gaten
beste van seizoen 95-96 in de eerste divisie ???quote:Op donderdag 8 april 2004 17:10 schreef pascalheister het volgende:
middag
PH heeft de dvd van The Eagles binnen
Is wel een goede DVD, mn pa heeft em ookquote:Op donderdag 8 april 2004 17:10 schreef pascalheister het volgende:
middag
* Inquistor87 heeft de dvd van The Eagles binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |