Alleen zwemdiploma A & B ; dus is dit wel te overzien hè?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:39 schreef HenriPaul het volgende:
mijn
Zijn 19"inch velgen van de nieuwe A8quote:Op woensdag 7 april 2004 12:40 schreef qntal het volgende:
Wat een verschrikkelijke velgen
idd! Ik hoop voor je dat die nog eraf mogen!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:40 schreef qntal het volgende:
Wat een verschrikkelijke velgen
Ow ja ik heb de specs ff van een site gehaald, heb ik over het hoofd gezienquote:Op woensdag 7 april 2004 12:40 schreef Joene het volgende:
Onderhoudsboekjes aanwezig ... dus het is geen nieuwe ? hoezo dan eindelijk binnen ?
Sorry ik vond ze echt vet en wou ze er persee onder hebbenquote:Op woensdag 7 april 2004 12:42 schreef Luke_SuperDude het volgende:
[..]
idd! Ik hoop voor je dat die nog eraf mogen!
Idd, weet iemand misschien nog een dvd speler met tft-scherm voor in de auto van een goed merk?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef hifonics het volgende:
velgens zijn wel strak
ieder zijn eigen smaak toch
Ligt aan jezelf heurquote:Op woensdag 7 april 2004 12:48 schreef Edge het volgende:
Mooi kruisje![]()
mm k, nu doet ie het welquote:Op woensdag 7 april 2004 12:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf heur
dan ben je ook een peen als je ermee gaat scheuren en zoveel als maar kan omdat het een leasebak isquote:Op woensdag 7 april 2004 13:19 schreef CybPraetorian het volgende:
netjes hoor, aparte velgen maar daar is wel aan te wennen...
mine mine mine mine mine mine mine mine...
btw leasebakje, of uit de eigen bundel??
lease: ok jammer, maar scheur er dan zoveel als mogelijk mee
eigen: Hulde en wees er extreem zuinig op...
Het is idd een lease, ik rij em gewoon netjes warm en op de snelweg trap ik em meestal wel in. Thnx ik ga eens even bij pioneer kijken.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:30 schreef hifonics het volgende:
[..]
dan ben je ook een peen als je ermee gaat scheuren en zoveel als maar kan omdat het een leasebak is
denk je dat je daarna nog een keer een leasebak van je baas krijgt als je je nieuwe a3 helemaal de tering in hebt geholpen
btw pioneer dvd met klapscherm is natuurlijk gewoon goed
http://www.rondevries.nl/(...)27_51&products_id=60quote:Op woensdag 7 april 2004 12:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Idd, weet iemand misschien nog een dvd speler met tft-scherm voor in de auto van een goed merk?
Hartstikke bedankt, deze zijn zeer naar mijn smaak ik zal ze eens goed gaan vergelijken, ik bedoel wat is nou leuker dan in de file een filmpje kijkenquote:Op woensdag 7 april 2004 14:26 schreef Bigs het volgende:
[..]
http://www.rondevries.nl/(...)27_51&products_id=60
http://www.rondevries.nl/(...)7_51&products_id=696
Niet goedkoop, maar dan heb je ook watOverigens zijn die van Pioneer ook niet slecht, maar ik ben zelf meer fan van deze 2 merken.
Fijn voor je, hou nu je smoel even dicht.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:39 schreef japis het volgende:
Waarom maar 140 PK...
Nu trekt iedere 5 cilinder diesel je er zonder problemen uit.
Daarom heb ik mn 156 laten chiptunen...
Dat hoor ik nog precies ligt tussen de 80 en 130 euroquote:Op woensdag 7 april 2004 14:45 schreef rvdboomen het volgende:
Mooie auto die ook op mijn verlanglijstje staat als leasebak.
Velgen zijn mooi, alleen had 18"voldoende geweest.
Wil je kwijt wat voor bedrag je baas moet betalen pm?
Rob
mmm even laten tunen naar de 210 Pktjes kijken of dan nog sneller bentquote:Op woensdag 7 april 2004 14:39 schreef japis het volgende:
Waarom maar 140 PK...
Nu trekt iedere 5 cilinder diesel je er zonder problemen uit.
Daarom heb ik mn 156 laten chiptunen...
Chippen is nog wel iets wat ik zou willen laten, het is dan alleen mogenlijk met fabrieksgarantie dat moet ik nog uitzoeken dus.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef GiSH het volgende:
[..]
mmm even laten tunen naar de 210 Pktjes kijken of dan nog sneller bent
ps vette velgen, ik heb ze ook als eens onder een beetle cabrio gezien
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:44 schreef manny het volgende:
die van ons komt in week 19 !
Stoere bak Houzerquote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat hoor ik nog precies ligt tussen de 80 en 130 euro
Thnx, nieuwe Cherokee is ook zeer okeej. Alleen ik ben verder toch alleen dus ik heb hier genoeg aan. Als ik ga stappen dan passen er nog wel 4 mensen opgepropt inquote:Op woensdag 7 april 2004 15:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stoere bak Houzer![]()
Ik ben nog aan het sparen voor een Grand Cherokee Jeep, maar ik zal het nog wel even met me Rovertje moeten doen ben ik bang![]()
Audi A3 1.9TDI Ambition Limousinequote:Op woensdag 7 april 2004 15:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Welke uitvoering en alles....
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:49 schreef manny het volgende:
[..]
Audi A3 1.9TDI Ambition Limousine
lava grijs
pro line sport
bose installatie
bekerhouders (!!)
bekleding..zwart/grijs
zonder type aanduiding
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef MrX1982 het volgende:
wow zeer mooie auto![]()
Begin een steeds grotere liefhebber van audi te worden, de laatste design stijl kan ik zeer waarderen.
audi a3, audi a4, audi a8 en de nieuwe audi a6. Goed bezig daar in Ingolstadt![]()
Verkeerde smiley in vorige post, sorryquote:Op woensdag 7 april 2004 15:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Thnx, nieuwe Cherokee is ook zeer okeej. Alleen ik ben verder toch alleen dus ik heb hier genoeg aan. Als ik ga stappen dan passen er nog wel 4 mensen opgepropt in
Klopt ik heb nog geen foto ervan, maar ik heb precies dezelfdequote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef GWD het volgende:
[afbeelding]
dat plaatje is gewoon van autotraderof ziet die van jou er net zo uit maar is het hem niet
Ik moest nog werken, gelukkig mag ik nu naar huis grote omweg neemtquote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef DeBastaardo het volgende:
uuuuh
het is toch 3uur geweest he? wat doe je dan online? ga pimpen met je vette vehicle man !
Hij mag pas om 5 uur "los" van de baas I guessquote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef DeBastaardo het volgende:
uuuuh
het is toch 3uur geweest he? wat doe je dan online? ga pimpen met je vette vehicle man !
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:40 schreef qntal het volgende:
Wat een verschrikkelijke MOOIE velgen
Ik bedoel wat jou de maandelijkse kosten zijn. Rond de 800 euro bij 4jaar/35000 km?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Piro is een eikel.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:19 schreef Piro het volgende:
[..]
Fijn voor je, hou nu je smoel even dicht.
Ik vind hem wel okay, alleen de velgen zijn disproportioneel en teveel spaken, maarja, het zijn in elk geval geen stijlloze riceboy velgen.
Clarion VRX928 RVDquote:Op woensdag 7 april 2004 12:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Idd, weet iemand misschien nog een dvd speler met tft-scherm voor in de auto van een goed merk?
Zelfde reden als dat men dikke (en dan letterlijk en figuurlijk) zegelringen draagt; om mee te patsen, want voordeel heeft het niet, eerder nadeel. (denk bij zo'n dvd systeem aan diefstalgevoeligheid, ook ondanks de mooie opbergsledes)quote:Op donderdag 8 april 2004 10:42 schreef ddx het volgende:
vraag ik me toch echt af waarom je een dvd video speler zou inbouwen
misschien leuk voor de bijrijder onderweg, maarja die kan voor dat geld ook een laptop kopen (als je die al niet hebt en divx afspelen
of zitten jullie zo graag in je auto dat je 's avonds in de auto ?
Wie is Houser? ........Houzerquote:Op donderdag 8 april 2004 13:19 schreef CybPraetorian het volgende:
en en en Houser hoe is ie???
Zal me niets verbazen.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:31 schreef SeeS het volgende:
Zal houzer zich niet een ietsiepietsie hebben overdreven met zijn leasebak ?![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Houzer ik zie dat je van 83 bent. Ik ben 4 jaar ouder en zit nog op school. En jij zit al in bakken van 50.000 euri's. Wat doe je voor werk en wat voor opleiding heb je gedaan. :')
duidelijk, op MBO of hij is net klaar met HBO...?!quote:Accountmanager
hij staat te koop: http://zoek.autotrader.nl(...)600d0aeb&did=1002057quote:Op donderdag 8 april 2004 16:33 schreef Steve-O het volgende:
Die velgen
Gaaf man .
Hmm mijn saldo rijkt niet zoverquote:Op donderdag 8 april 2004 16:37 schreef more het volgende:
[..]
hij staat te koop: http://zoek.autotrader.nl(...)7
Ding heeft slechts 6000 km geredenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:50 schreef Xtreem het volgende:
sorry, maar 43k voor een 2e handsje?
Voor de studenten biedt de Audidealer 18" replica's van deze velg aan zoals op deze A3.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:46 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Die band/velg combinatie is oorspronkelijk van een A8, daar staat 'ie in de optielijst voor ¤ 4.535,-
Dat is ruim anderhalf jaar studiefinanciering* ! Tyfus!
* Uitwonende beurs dan hè
Ooooh dat vind ik nog wel te doen! Iets minder dan een jaartje collegegeld.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:15 schreef Yakult het volgende:
[..]
Voor de studenten biedt de Audidealer 18" replica's van deze velg aan zoals op deze A3.
(meerprijs ¤1400)
[afbeelding]
Zonder de auto te verlagen vind ik het wel leijk.
en 2 deuren te veelquote:Op donderdag 8 april 2004 20:04 schreef Kentaro het volgende:
zeer vet, die A3maar niet in te rijden, geen comfort meer over met 18".
ik ga volgende week deze bestellen, 180 pk (chipped) TDI Topsport, schaduw grijs, zwart leer.
[afbeelding]
Alfa heeft een mooi oplossing voor 5 deurs uitvoeringen..ik had vel verwacht dat in altea dit ook zal zijn toegepast.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:44 schreef Kentaro het volgende:
en geen vaasje voor je bloemen
Standaard op die uitvoering van de A3 17"quote:Op donderdag 8 april 2004 21:40 schreef StefanP het volgende:
Wat voor maat banden zit er op? Lijkt me niet echt comfortabel rijden meer...
19" zelfsquote:Op donderdag 8 april 2004 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Standaard op die uitvoering van de A3 17"
maar hij heeft geloof ik 18" erop.
Zeker wetenquote:Op woensdag 7 april 2004 15:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Audi roeleert
Foto's volgen nog wel een x als ik een nieuwe digicam heb, rij indruk is echtquote:Op donderdag 8 april 2004 23:25 schreef more het volgende:
Nou Houzer waar blijven die foto's en de eerste indruk?
ik vind de velgen tof!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sorry ik vond ze echt vet en wou ze er persee onder hebben
http://www.autowereld.com/nieuws.asp?artikel=526&pa=1&fr=1quote:Op donderdag 8 april 2004 23:15 schreef FlowDesign het volgende:
Heb ik iets gemist? Altea?
Foto's met een oude digicam mogen ook hoor, of is die zo slecht dat je de auto niet kunt zienquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Foto's volgen nog wel een x als ik een nieuwe digicam heb
***warning*** offtopicquote:Op donderdag 8 april 2004 23:14 schreef Threepio het volgende:
[..]
19" zelfs
Het prototype van de altea had trouwens wel van dat soort handgreepjes maar dat zag er lang zo mooi niet uit als bij de Alfa 147/156, het is echt mooier met de gewone handgrepen erin..
*nog ff offtopic*quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:39 schreef GiSH het volgende:
[..]
***warning*** offtopic
[afbeelding]
dit is toch mooier als wat ze er nu op zetten....gemiste kans of heeft alfa hier een stokje voor gestoken..
Je vergeet de bijtelling nog.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stoere bak Houzer![]()
Niet duur ook, 80 tot 130 euro per maand...
[
Vast wel maar ook daarbij verschijnt de auto niet op de foto!quote:Op zondag 11 april 2004 19:38 schreef more het volgende:
Heeft één van je vrienden geen digicam om even een echte foto te maken?
Goh.. waarom denk je dat?quote:Op maandag 12 april 2004 10:31 schreef Infantus het volgende:
[..]
Vast wel maar ook daarbij verschijnt de auto niet op de foto!
Voel het aan m'n water... (en ik ben niet eens een vrouw!)quote:Op maandag 12 april 2004 11:07 schreef SIGMA-X10 het volgende:
[..]
Goh.. waarom denk je dat?![]()
Ik heb er ook een hard hoofd in.quote:Op maandag 12 april 2004 10:31 schreef Infantus het volgende:
[..]
Vast wel maar ook daarbij verschijnt de auto niet op de foto!
Och zover wil ik nog niet gaan, ben alleen wel erg nieuwsgierig welk bedrijf in deze tijd een accountmanager (en wrsch nog een junior ook) in een lease auto van 1250/1300 eurie p/m stopt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:22 schreef more het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hard hoofd in.
Yeah right. Minstens 1000 (één duizend) Euro zal zo'n bak in de lease kosten per maand.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:41 schreef Houzer het volgende:
Wil je kwijt wat voor bedrag je baas moet betalen pm?
Zolang er geen foto komt geloof ik er geen moer van. Alleen al het feit dat hij denkt dat zijn baas per maand maar tussen de 80 en 130 euro aan leasekosten kwijt is voor de A3.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:23 schreef deff het volgende:
[..]
Och zover wil ik nog niet gaan, ben alleen wel erg nieuwsgierig welk bedrijf in deze tijd een accountmanager (en wrsch nog een junior ook) in een lease auto van 1250/1300 eurie p/m stopt.
Dan weet ik wel welke aandelen ik moet verpatsen voordat die toko op de fles gaat
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 7 april 2004 12:38 schreef Houzer het volgende:
Na 3 maanden wachten is mijn nieuwe Audi A3 2.0 TDI 140 Pk ambition proline exclusive binnen.
Hij ziet er echt zo vet uit al zeg ik zelf
[afbeelding]
3 Deurs, Handgeschakeld 6-versnellingen. 5 Hoofdsteunen, ABS, airbag dubbel + zijkant, alarmsysteem klasse III, boardcomputer, buitentemperatuurmeter, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met ab, climate control, cruise control, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor, getint glas, GSM voorbereiding, in hoogte verstelbaar stuur, schuifkanteldak elecktrisch, in hoogte verstelbare stoel(en), leder - alcantara bekleding, lichtmetalen velgen 19`, middenarmsteun, mistlampen, bose audio concert systeem, radio/CD, spoiler achterkant, sportonderstel, sportstoelen, stoelverwarming, stuurbekrachtiging, toerenteller, traction control, verlaagd, xenon verlichting. armsteun achter, ski luik, nieuwe 19` audi A8 velgen en banden,
Ik kan echt niet wachten tot het 3 uur is
Moet je ook even een foto van internet plukken, en jezelf toeeigenen.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:29 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Nog even wachten en dat mag ik als enige Nederlander mijn Ford GT ophalen... err wat? het is al 1 april geweest? Damn.. te laat
Hoezo als enige Nederlander? Zelf twijfel ik nog of ik er nog een gele of een groene bij zou nemenquote:Op donderdag 15 april 2004 20:29 schreef SIGMA-X10 het volgende:
Nog even wachten en dat mag ik als enige Nederlander mijn Ford GT ophalen...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ben net ff weze rije met me nieuwe Ferrari (de duurste natuurlijk).
Nieuwe digicam (ook de allerduurste trouwens) op dak laten liggen; sorry guys, no pics.
Echt waar???? WOW!!! mag ik je aanraken ?quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ben net ff weze rije met me nieuwe Ferrari (de duurste natuurlijk).
Nieuwe digicam (ook de allerduurste trouwens) op dak laten liggen; sorry guys, no pics.
quote:Op maandag 19 april 2004 20:47 schreef Kentaro het volgende:
nee we wachten nog op de foto's en die zijn minder snel dan zijn auto
Dan wachten we gewoon totdat hij dat toegeeft.quote:Op maandag 19 april 2004 21:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
op die foto's kan je lang wachten, hij heeft de auto namelijk niet
ik werk ook bij centric! ik wil er ook zo 1quote:Op woensdag 7 april 2004 12:38 schreef Houzer het volgende:
Na 3 maanden wachten is mijn nieuwe Audi A3 2.0 TDI 140 Pk ambition proline exclusive binnen.
Hij ziet er echt zo vet uit al zeg ik zelf
[afbeelding]
3 Deurs, Handgeschakeld 6-versnellingen. 5 Hoofdsteunen, ABS, airbag dubbel + zijkant, alarmsysteem klasse III, boardcomputer, buitentemperatuurmeter, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met ab, climate control, cruise control, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor, getint glas, GSM voorbereiding, in hoogte verstelbaar stuur, schuifkanteldak elecktrisch, in hoogte verstelbare stoel(en), leder - alcantara bekleding, lichtmetalen velgen 19`, middenarmsteun, mistlampen, bose audio concert systeem, radio/CD, spoiler achterkant, sportonderstel, sportstoelen, stoelverwarming, stuurbekrachtiging, toerenteller, traction control, verlaagd, xenon verlichting. armsteun achter, ski luik, nieuwe 19` audi A8 velgen en banden,
Ik kan echt niet wachten tot het 3 uur is
heb je nu nog niet door??quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE KUT FOTO's![]()
HOUZER laatste bezoek: 1 dagen, 18 uur, 10 minuten geleden
Die clown ontwijkt al hele tijd dit topic.
Waar zijn de 19 inchquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:31 schreef more het volgende:
Misschien bedoeld hij deze [afbeelding]
schaal 1:40
Waar is de auto?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waar zijn de 19 inch![]()
![]()
volgens mij ook jahquote:Op donderdag 29 april 2004 10:17 schreef itsontoday het volgende:
De eerste keer dat ik dit topic zie, maar volgens mij worden er foto's verwacht...
Tjonge, houzer, probeer je soms te ontproppen als een smerige Fararo-wannabe?quote:Op donderdag 15 april 2004 07:24 schreef more het volgende:
http://zoek.autotrader.nl(...)600d0aeb&did=1002057 hier komt de foto vandaan en zelfs de tekst heeft die letterlijk gekopieerd van de autotrader. Alleen "onderhoudsboekje aanwezig" heeft die naar een tijdje verwijderd.
je doet maar alsof,quote:Op donderdag 29 april 2004 10:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
volgens mij ook jah
Ach als je me niet gelooft moet je lekker zelf weten en alles... Ik had namelijk al uitgelegt dat ik idd de tekst van Autotrader had gebruikt omdat dat dat hetzelfde model was vandaarquote:Op donderdag 29 april 2004 10:26 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Tjonge, houzer, probeer je soms te ontproppen als een smerige Fararo-wannabe?
als je geen A3 hebt, ga dan ook niet proberen te pimpen alsof je een audi A3 hebt. smerige ego-huichelaar.
Wat jij wil jognen..quote:Op donderdag 29 april 2004 10:28 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
je doet maar alsof,
ga toch weg, zielepoot
Ik heb al gezgd zodra ik een keer tijd heb en een digicam...ik ga geen nieuwe digicam kopen omdat een paar mensen op het internet me niet geloven. Ik zal heus wel een x foto's maken en da gooi ik ze gelijk onlinequote:Op donderdag 29 april 2004 11:18 schreef Mugen_Honda het volgende:
He, kun je foto's posten van je A3??
Zo nee? Dan geloof ik je ook niet.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 11:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat jij wil jognen..
Wat is dan eigenlijk de nut van dit topic?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb al gezgd zodra ik een keer tijd heb en een digicam...ik ga geen nieuwe digicam kopen omdat een paar mensen op het internet me niet geloven. Ik zal heus wel een x foto's maken en da gooi ik ze gelijk online
Om ermee te pimpen. althans, dat denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:28 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk de nut van dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |