quote:Inzaghi evenaart Raúl
AMSTERDAM - Filippo Inzaghi van AC Milan schoot woensdagavond weer eens raak in het UEFA Cupduel tegen Werder Bremen. Het was zijn 66e doelpunt in Europees verband. Daarmee kwam Inzaghi op gelijk hoogte met de Raúl van Real Madrid. Ruud van Nistelrooy staat vijfde in de topschutterstand van de Europese competities. Hij scoorde tot nu toe zestig keer.
Topscorers Europese competities:
1. Raúl 66 doelpunten
3. Filippo Inzaghi 66
3. Gerd Müller 62
4. Andrei Shevchenko 61
5. Ruud Van Nistelrooy 60
6. Eusebio 56
Henrik Larsson 56
8. Thierry Henry 55
9. Alfredo Di Stefano 50
Alessandro Del Piero 50
telegraaf
quote:Nieuwe UEFA-regels treffen oud Milan in het hart
Het heeft even geduurd, maar AC Milan is van plan zijn selectie deze zomer flink te verjongen. De Rossoneri zijn van plan enkele jonge Italiaanse talenten aan hun spelersgroep toe te voegen.
Aanleiding voor de plotselinge verjongingsdrang zijn de nieuwe regels van de UEFA. Vanaf volgend seizoen moeten de clubs die Europees actief zijn voldoen aan een minimaal aantal zelfopgeleide spelers in hun selectie.
Momenteel voldoet Milan niet aan die eis, waardoor er werk aan de winkel is voor trainer Carlo Ancelotti. De oefenmeester heeft nu zijn zinnen gezet op het terughalen van enkele (deels) verkochte jongelingen, weet La Gazzetta Dello Sport.
De trainer wil Alberto Paloschi en Romano Perticone losweken bij respectievelijk Parma en Livorno. De talenten werden afgelopen zomer nog voor vijftig procent verkocht aan de Serie B-clubs. Daarnaast wil Milan de aan Reggina verhuurde Ignazio Abate en Davide Di Gennaro weer naar het San Siro halen.
Daarnaast is Milan van plan enkele gevestigde namen uit zijn selectie weg te snijden. De contracten van Giuseppe Favalli, Dida en Zeljko Kalac zullen sowieso niet verlengd worden. Verder is ook de positie van Emerson onzeker.
Bovendien keert Andriy Shevchenko waarschijnlijk weer terug naar Chelsea, terwijl Paolo Maldini zijn kicksen aan de wilgen zal hangen. Tot slot bestaat er onzekerheid over het aanblijven van Alessandro Nesta; door blessureleed moet de mandekker wellicht stoppen met voetbal.
quote:Ancelotti stapt op bij AC Milan
Carlo Ancelotti heeft na afloop van het duel van AC Milan met Fiorentina (2-0 winst) laten weten te vertrekken uit Milaan. De coach zet zijn carričre naar alle waarschijnlijkheid voort bij Chelsea.
Ancelotti stond de afgelopen acht seizoenen aan het roer bij AC Milan, maar had het dit seizoen regelmatig aan de stok met de clubleiding. Bovendien wil Chelsea de Italiaan maar wat graag strikken als opvolger van Guus Hiddink, wat mogelijk ook heeft meegewogen in de beslissing om te vertrekken.
Na afloop van het duel met Fiorentina, waar Milan deelname aan de groepsfase van de Champions League veilig stelde, bevestigde Ancelotti zijn naderende vertrek. Hij wilde echter nog niet bevestigen naar Chelsea over te stappen. "Ik heb nog geen overeenstemming bereikt met een andere club."
De 49-jarige Ancelotti gaat de boeken is als één van de meest succesvolle Milan-coaches ooit. Zo won hij onder meer de Coppa Italia, de Italiaanse Supercup, het landskampioenschap, de Champions League (twee keer), de Europese Supercup (twee keer) en de Wereldbeker voor clubs.
Zeker, ben ook benieuwd wat Rijkaard nu gaat doenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Verrassende keus Leonardo. Was een groot voetballer, hoop dat hij het ook als coach gaat laten zien.
Niet echt hoor, als je de media in Italie de afgelopen weken gevolgd hebt.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
Verrassende keus Leonardo.
En nu?quote:'Kaká voor 65 miljoen van Milan naar Real Madrid'
02/06/2009 21:00
'Ik zeg het voor de laatste keer. Ik wil niet weg bij Milan. Laat me alsjeblieft met rust', verzuchtte Kaká maandagochtend nog in La Gazzetta dello Sport. Enkele uren later zijn AC Milan en Real Madrid het eens over een transfer van de Braziliaan. Alleen enkele details zouden nog resteren.
Voor 64,5 miljoen euro verhuist Kaká naar Real. De 27-jarige aanvallende middenvelder tekent voor vijf jaar en zal bij De Koninklijke negen miljoen euro netto per jaar gaan verdienen, meldt Cadena Ser. Maandagavond zouden Real-voorzitter Florentino Pérez en Milans vice-preses Adriano Galliani tot een akkoord zijn gekomen.
Pérez had tijdens zijn verkiezingscampagne steevast aangegeven Kaká naar Real te willen halen. Net als eerdere beloften zoals het aanstellen van coach Manuel Pellegrini en algemeen directeur Jorge Valdano, blijkt de nieuwe preses er dus ook in geslaagd te zijn deze toezegging na te komen. Volgende week zou Pérez Kaká willen presenteren.
De transfer lijkt in een razendtempo te zijn voltooid. Kaká's vader én zaakwaarnemer Bruno Leite was maandagmiddag in Bernabéu, waar hij in gezelschap van Galliani en Pérez de overgang van de voormalig Wereldvoetballer van het Jaar besprak. Galliani bevestigde tegenover La Gazzetta dello Sport in de Spaanse hoofdstad te zijn, maar voor een andere reden. 'Ik ben uitgenodigd voor een diner door mijn vriend Florentino, omdat hij is gekozen tot voorzitter van Real.' Milan meldde zelfs op de eigen website dat Galliani alleen vanwege het diner in Madrid verblijft.
As had echter een bevestiging van Diego Kotscho, de woordvoerder van Kaká die met de international in Brazilië verblijft ter voorbereiding op naderende WK-kwalificatieduels met Uruguay en Paraguay. 'Kaká wil niets zeggen zolang er geen akkoord is tussen Real en Milan. Dit is een verhaal zonder einde. Als er een overeenkomst is, dan zal hij beslissen wat hij doet. De aanbieding van Madrid is geweldig, maar minder dan wat Manchester City te bieden had. Het zal moeilijk worden', zou Kotscho hebben gezegd tegen As.
quote:
quote:Alexandre Pato is mogelijk de volgende speler die AC Milan verlaat. De Braziliaanse aanvaller zou weleens in het kielzog van trainer Carlo Ancelotti naar Chelsea kunnen vertrekken. Pato bevestigde dinsdag tegen Sky Sports dat hij in gesprek gaat met de Italiaanse trainer. Ancelotti verruilde Milan onlangs voor Chelsea.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef Gabbylicious het volgende:
Is Diego al naar Juve?
quote:'Milan richt pijlen op Fabregas bij vertrek Kaka'
Wanneer de Braziliaan Kaká van AC Milan naar Real Madrid vertrekt, wil de Italiaanse club zijn lege plek invullen door Cesc Fabregas aan te trekken. Dit meldt La Gazzetta Dello Sport.
Milan houdt veel geld over aan de deal met Real Madrid. Naar verwachting komt deze maandag rond. Het geld dat Milan overhoudt aan de deal van Kaká zal worden gestoken in het aantrekken van Arsenal-spelmaker Fabregas.
Fabregas speelde het afgelopen seizoen voor het zesde jaar in Londen en zou op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Naar verluidt hebben zijn oud-ploeggenoten Mathieu Flamini en Philippe Senderos hem in een eerder stadium al proberen over te halen om naar Milan te komen.
Het vastleggen van Fabregas gaat niet eenvoudig worden voor Milan. Arsenal wil hun sleutelspeler liever niet kwijtraken. Eerder gaf Fabregas zelf ook al aan dat hij Arsenal alleen zou verlaten voor FC Barcelona.
Pato moet naar verluid 45 miljoen pond gaan kosten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel moet Pato kosten? Miljoentje of 20?
Dan heeft MIlan al snel 80+ miljoen weten op te strijken. Lekker hoor. 65 miljoen hiervan gaat de kas in, van de overige 15 miljoen worden weer 30-plussers gehaald zeker.
quote:Pato legt toekomst in handen van Ancelotti
Alexandre Pato wil pas een besluit over zijn toekomst nemen nadat hij heeft gesproken met Carlo Ancelotti. De trainer, die komend seizoen aan de slag gaat bij Chelsea, zou de jonge aanvaller graag mee willen nemen naar Londen.
De negentienjarige spits van AC Milan twijfelt over waar hij zijn carričre zal voortzetten. Hoewel de Braziliaan nog een langdurig contract heeft in Italië, trekt de kans om bij Chelsea aan de slag te gaan hem ook. Binnenkort zal Pato dan ook een besluit over zijn toekomst nemen.
"Het is een grote eer om in verband te worden gebracht met een club als Chelsea", zegt Pato in gesprek met Gazzetta dello Sport. "Maar ik zal eerst met Ancelotti spreken, pas daarna ga ik om tafel met het bestuur van AC Milan. Ik hoop eind juni op meer duidelijkheid over mijn toekomst."
"Op dit moment is er nog niets beslist", reageert Pato op berichten dat hij reeds getekend zou hebben bij de Londense club. "Ik wil eerst met Ancelotti praten omdat hij voor mij heel veel betekent. Hij is een sensationale man, ik heb veel aan hem te danken. Voordat ik een beslissing neem praat ik eerst met hem."
BWHAHAHA. Raap me op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef NickyvN het volgende:
[..]
Pato moet naar verluid 45 miljoen pond gaan kosten...
Galliani is listening.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:07 schreef NickyvN het volgende:
Kaka' is weg...Laten we nu iig Dzeko halen...
Volgens een eerdere bericht zou Dzeko zelf morgen een persconferentie houden. Dan zal er wel het een en andere duidelijk worden.quote:Galliani bevestigt gesprek met kamp-Dzeko
Geschreven op dinsdag, 9 juni om 16:59
Adriano Galliani, vice-president van AC Milan, heeft dinsdag bevestigd dat de Italianen in gesprek zijn met Edin Dzeko over een overgang naar de Italiaanse grootmacht. De 23-jarige aanvaller van VfL Wolfsburg moet één van de versterkingen zijn, die het vertrek van Kaká gaat opvangen.
Galliani was afgelopen zaterdag in Bosnië om te praten met de vader van de topschutter. “Ik was in Sarajevo voor Dzeko”, zo liet de kale beleidsbepaler van de Rossoneri weten. “We vinden het een goede speler, maar nu moeten we wachten op Wolfsburg.”
Dzeko moest met 26 doelpunten alleen zijn ploeggenoot Grafite voor laten gaan op de topschutterslijst van de Duitse competitie. De Braziliaan maakte twee doelpunten meer maar wel acht vanaf de strafschopstip. De Oost-Europeaan liet eerder weten in onderhandeling te zijn over een nieuw contract bij de Duitse kampioen. “Als ik datgene krijg wat ik wil, dan zal ik naar waarschijnlijkheid nog minimaal een jaar aanblijven”, liet Dzeko toen weten.
Hij zou toch eerst na de Confederations Cup met Ancelotti gaan praten over zijn toekomstquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef NickyvN het volgende:
Overigens heeft Pato bekend gemaakt bij Milan te blijven
quote:Alexandre Pato has pledged his future to AC Milan just weeks after it looked possible that he could be joining former boss Carlo Ancelotti at Chelsea.
The 19-year-old shocked Rossoneri officials when he stated last week that he would talk with Ancelotti before deciding whether to stay at San Siro next season.
With Milan determined not to lose another one of their stars, following Kaka's move to Real Madrid, it seems that Pato has been persuaded to stick it out in Serie A.
The Brazil international insists that he will now respect his contract and try and help Milan win some long awaited silverware.
"I am happy to stay at Milan," he said after he had come off the bench to help Brazil to a 4-3 win over Egypt in the Confederations Cup in South Africa on Monday.
"I do not care what they say and I have a contract with Milan that I will respect.
"I want to win everything with Milan."
quote:De transfer van Aly Cissokho richting AC Milan staat op losse schroeven. Diverse Italiaanse media melden dat de Franse linksback zijn medische keuring bij de Rossoneri niet met verve doorstond, omdat er een probleem met zijn gebit zou zijn. Voor Milan is dat voldoende reden om de speler nog niet definitief van FC Porto over te nemen.
Afgelopen zondag bereikte Milan met Porto een akkoord om Cissokho over te nemen. Het probleem met zijn gebit zou nu te veel invloed op de testen van zijn medische keuring hebben. De 21-jarige verdediger heeft Milaan inmiddels verlaten.
gebit kan dan ook heel belangrijk zijn ivm blessures.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Fortitudo het volgende:
gebit?
wtf
een echte vleeskeuring van een slaaf lijkt het wel. toen trokken ze ook altijd zijn mond open om zijn gebit te inspecteren
Lullig voor die jongen.quote:Cissokho kan transfer naar AC Milan vergeten
Geschreven op donderdag, 18 juni om 16:13
De overgang van Porto-verdediger Aly Cissokho naar AC Milan is definitief van de baan. Bij de Fransman werd woensdag een tandprobleem ontdekt dat op latere leeftijd kan uitmonden in pubalgie, waardoor de Italianen besloten hebben het gereserveerde bedrag van vijftien miljoen euro in de eigen zak te houden.
AC Milan had in een eerder stadium overeenstemming bereikt over de transfers van de 21-jarige back. Ook Olympique Lyon had belangstelling voor Cissokho, die een stormachtige ontwikkeling doormaakt. Een jaar geleden maakte hij de overstap van Guegnon naar Vitória Setúbal, en een half jaar later klopte Porto aan.
Woensdag, vlak nadat het medische probleem aan het licht kwam, liet de speler nog weten vol vertrouwen te zijn over de doorgang van de transfer. ”Later op de dag ben ik aan een andere medische keuring onderworpen. Die verliep uitstekend. Ik verwacht geen verdere problemen. Het voorcontract is reeds ondertekend en ik ga nu op vakantie."
AC Milan acht het echter niet verantwoord om in zee te gaan met een speler die niet voldoet aan de medische voorwaarden, en heeft de deal daarom alsnog afgeblazen. De Rossoneri zullen hun zoektocht naar een nieuwe verdedigende kracht nu elders voor moeten zetten.
quote:Aly Cissokho lijkt alsnog zijn transfer naar AC Milan te krijgen. De verdediger van FC Porto doorstond niet de medische keuring vanwege een tandprobleem, en de club uit Oporto was geen voorstander van het daaropvolgende voorstel om Cissokho eerst een seizoen te huren. De clubs hebben nu een akkoord bereikt over een bedrag van tien miljoen euro, vijf miljoen minder dan aanvankelijk. (La Gazzetta dello Sport)
quote:AC Milan have turned down a 'monumental' offer for Alexandre Pato and have again stressed they have received no offers for Andrea Pirlo.
Chelsea have been strongly linked with an interest in both the young Brazilian forward and Italy's World Cup-winning playmaker.
With former Rossoneri boss Carlo Ancelotti now in charge at Stamford Bridge there has been inevitable speculation that the Italian coach is keen to bring some of his former charges to the Premier League.
Milan did not identify the side who made an offer for Pato, who they are keen to keep at the San Siro to fill the void left by the departure of fellow countryman Kaka to Real Madrid.
"Milan this year has resisted a monumental offer for Pato," said Milan managing director Adriano Galliani.
"But I will not say which club made the offer."
Iedere club moet toch vanaf nu van de UEFA een bepaald aantal jeugdspelers in de selectie hebben of zoiets?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft overigens Abate terug gehaald van Torino. Vroeger een talent, nu 22 en naar mijn mening het weinig waargemaakt, niet bij Napoli en niet bij Torino.
Beetje vreemde actie dus mijns inziens.
quote:Wolfsburg blokkeert transfer Dzeko naar Milan
MILAAN - Edin Dzeko moet een droomtransfer naar AC Milan uit zijn hoofd zetten. VfL Wolfsburg, de werkgever van de Bosnische spits, wil hem niet verkopen. Dat zei Dzeko zondag tegen de Italiaanse televisiezender Sky.
„Wolfsburg wil me niet laten gaan. Iedereen weet dat Milan mijn droomclub is, maar ik kan niets doen”, sprak de teleurgestelde Dzeko, die afgelopen seizoen met Wolfsburg kampioen van Duitsland werd.
quote:AC Milan geeft de hoop op Edin Dzeko nog niet op. Nochtans verklaarde de Bosniër zelf al bij Wolfsburg te zullen blijven. Milan geeft het nog 48 uur de tijd.
"De speler is duidelijk geweest. Hij wil naar Milaan komen en dat weet Wolfsburg ook. Edin heeft een contract tot 2011 en het is aan Wolfsburg om te besluiten of zij hem willen verkopen", aldus vice-voorzitter Adriano Galliani in Gazzetta dello Sport.
"Ze zeggen dat ze dat niet zullen doen, maar ik heb geduld voordat ik overstap op alternatieven", vervolgt Galliani. "Op de transfermarkt is geduld een hele schone zaak. Vanaf vandaag (maandag, red.) zal ik nog 48 uur wachten. Pas vanaf donderdag zal ik aan andere mogelijkheden gaan denken."
Beter Adebayorquote:Op maandag 29 juni 2009 17:49 schreef NickyvN het volgende:
Overigens zijn de 'targets' na Dzeko Adebayor en Luis Fabiano.
En op de laatste plaats Klaas Jan Huntelaar die ik persoonlijk liever niet zie komen..
Dat denk ik al een aantal jaar jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik zou Adebayor geheel niet het type voor Milan vinden. En laat ze nou eens een goeie 1e doelman neerzetten, lijkt me nog steeds prioriteit 1.
Gallianiquote:'Bod Milan op Luis Fabiano was voor Sevilla B-speler'
José Maria del Nido verwacht niet dat Luis Fabiano komend seizoen het tricot van AC Milan om de schouders draagt. Op een persconferentie had de voorzitter van Sevilla woensdag duidelijk schik in het bedrag dat de Italiaanse topclub over had voor de topscorer van de Confederations Cup, die nog een twee jaar doorlopend contract heeft.
"Er was maar één woord voor: lachwekkend", benadrukte Del Nido. "Ik moest het bod wel weigeren. Het was waarschijnlijk bestemd voor een speler van Sevilla B. Milan heeft niet genoeg geld om Luis Fabiano te contracteren. Tot dusver is er geen enkel bod meer gedaan op Luis Fabiano. Hij moet zich op 21 juli weer in Sevilla melden."
"Luis blijft nog twee seizoenen bij ons. Daar ben ik van overtuigd. Bovendien heeft de speler ons ook nooit op het hart gedrukt dat hij weg wilde. Hij heeft alleen gevraagd of wij de aanbiedingen wilden bestuderen. En dat hebben wij gedaan." De 28-jarige spits speelde in het verleden voor Săo Paulo, FC Porto en sinds 2005 voor Sevilla.
Het is nog onduidelijk of Milan naar een andere aanvaller op zoek gaat. Adriano Galliani, vice-president van de Rossoneri, liet openlijk blijken dat Luis Fabiano de voorkeur genoot boven Klaas-Jan Huntelaar. De vraagprijs voor de Nederlander is echter hoger, en bovendien is VfB Stuttgart zeer concreet. Edin Dzeko (VfL Wolfsburg) lijkt geen optie meer.
Geen Champions League vorig jaar, crisis, berlusconi die niet veel zin heeft geld te investeren, hoge salarissen.... iets in die richting denk ikquote:
Zei het jochie wiens club net Verhoeven heeft gekochtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijkbaar hebben ze het geld van Kaka grotendeels in een onlangs, speciaal voor Dinho (en dus naar zijn wensen), geopende afvalkliniek gepompt.
Dat is tenminste iemand nog, desondanks zijn overgewicht, wel serieus en intensief bezig is met zijn vak inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zei het jochie wiens club net Verhoeven heeft gekocht
Natuurlijk heeft Milan wel geld, maar het beseft ook dat er andere alternatieven zijn dan de volle pond voor Fabiano, leer mij de zakenmannen kennen bij Milaan.quote:
Meer dan de helft van zijn buitenkantschoen-balletjes komen niet aan man.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef NickyvN het volgende:
Ondanks alle kritiek een genot om naar te kijken...
Bij Ajax op de tribune gaan cashenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is tenminste iemand nog, desondanks zijn overgewicht, wel serieus en intensief bezig is met zijn vak inderdaad.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef NickyvN het volgende:
Ondanks alle kritiek een genot om naar te kijken...
True... we hopen dus ook dat hij blijft 'groeien' in de voorbereiding... dit was pas de 2de wedstrijd van dit seizoen, tis al bijzonder dat hij 90 minuten heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Meer dan de helft van zijn buitenkantschoen-balletjes komen niet aan man.
Ik vind dat Boriello er uit gelaten kan worden, stel Huntelaar standaard op en al scoort hij 5 wedstrijden niet. Hij gaat het echt wel maken, als hij de kans maar krijgt. Boriello is al 30 dacht ik zo uit mijn hoofd. In Huntelaar kan je goed investeren.quote:Tot op heden is zijn inbreng bij AC Milan op z’n zachtst gezegd marginaal te noemen, maar Klaas Jan Huntelaar denkt nog altijd niet aan een vertrek uit de Italiaanse modestad. Zaterdagavond, na afloop van de 0-0 remise tegen Italië, liet de spits weten voor zijn kans te willen blijven vechten.
“Ik heb mijn kansen gehad aan het begin van het seizoen, maar op dat moment was ik niet goed genoeg om te imponeren”, vertelde Huntelaar desgevraagd tegenover het Italiaanse TV-kanaal Sky Sport Italia. “Er komt een moment dat het beter gaat. Ik ga dan zeker mijn kans pakken bij AC Milan”, liet hij weten.
De Achterhoeker werd zaterdag na een kwartier spelen binnen de lijnen gebracht voor de geblesseerd uitgevallen Robin van Persie, maar wist nauwelijks te imponeren. Ook bij zijn club is dat tot op heden het geval. The Hunter scoorde nog geen één keer voor de club die hem afgelopen zomer overnam van Real Madrid.
Ik vind het vrij terecht als iemand Boriello 30 noemtquote:Op maandag 16 november 2009 13:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
- Ik denk dat je je commentaar beter voor je kan houden -
Borriello: 18 juni 1982 om Huntelaar: 12 augustus 1983 toch?quote:
Het ligt er natuurlijk wel aan of en wie ze terughalen. Zeker Zlatan is goed maar lijkt me op te vangen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
In 1 klap de 2 beste spelers van Milan verkocht, in een klap is alle perspectief op een titel komende seizoenen verdwenen, is al het perspectief op een CL verdwenen en belangrijker is alle perspectief op fatsoenlijk voetbal eveneens verdwenen. Toppers als Carroll of Dzeko moeten Zlatan doen vergeten, laat me niet lachen. Milan is dood, dankzij de gezwellen die de club hebben groot gemaakt en vervolgens financieel hebben verneukt. Milan is de komende jaren NIKS meer in het internationale voetbal.
Juventus timmert aardig aan de weg met haar selectie. Inter en Milan zijn passieve teams die geloven in grote namen, consistentie en zijn vooral erg conservatief. Daarom weet ik dat de namen die nu gaan komen afdankers zijn van andere clubs en geen grote talenten, immers is er geen geld volgens Berlusconi om goede vervangers te halen. Treurnis troef en de definitieve doodsteek van Milan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan of en wie ze terughalen. Zeker Zlatan is goed maar lijkt me op te vangen.
En niets in het internationale voetbal, is dat niet zo met heel Italië?
Als we Berlusconi jr. mogen geloven komt Candy Arroll de gelederen versterken pfffquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef BramKVO het volgende:
Laat ons eerst maar even afwachten wie er in de plaats komt . Het is wel een feit dat Milan, en bij uitbreiding Italië, financieel niet meer op kan tornen tegen de Spaanse en Engelse clubs en de vele oliesjeiks. Dat is jammer genoeg de realiteit.
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:37 schreef kilozout het volgende:
Wat een kut transfer, je kan nu met zekerheid zeggen dat die 2 achter het geld aan zitten..
Balotelli gaat hem niet worden, die kost een vermogen... RvP zou eerder een optie zijn, gezien hij nog maar een jaarcontract heeft en graag weg wil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef BramKVO het volgende:
Ik voorzie een comeback van Kaka alvast. En misschien Balotelli . Balzaretti zou ook leuk zijn voor op de linksachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |