Iedere club moet toch vanaf nu van de UEFA een bepaald aantal jeugdspelers in de selectie hebben of zoiets?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:45 schreef DIGGER het volgende:
Milan heeft overigens Abate terug gehaald van Torino. Vroeger een talent, nu 22 en naar mijn mening het weinig waargemaakt, niet bij Napoli en niet bij Torino.
Beetje vreemde actie dus mijns inziens.
quote:Wolfsburg blokkeert transfer Dzeko naar Milan
MILAAN - Edin Dzeko moet een droomtransfer naar AC Milan uit zijn hoofd zetten. VfL Wolfsburg, de werkgever van de Bosnische spits, wil hem niet verkopen. Dat zei Dzeko zondag tegen de Italiaanse televisiezender Sky.
„Wolfsburg wil me niet laten gaan. Iedereen weet dat Milan mijn droomclub is, maar ik kan niets doen”, sprak de teleurgestelde Dzeko, die afgelopen seizoen met Wolfsburg kampioen van Duitsland werd.
quote:AC Milan geeft de hoop op Edin Dzeko nog niet op. Nochtans verklaarde de Bosniër zelf al bij Wolfsburg te zullen blijven. Milan geeft het nog 48 uur de tijd.
"De speler is duidelijk geweest. Hij wil naar Milaan komen en dat weet Wolfsburg ook. Edin heeft een contract tot 2011 en het is aan Wolfsburg om te besluiten of zij hem willen verkopen", aldus vice-voorzitter Adriano Galliani in Gazzetta dello Sport.
"Ze zeggen dat ze dat niet zullen doen, maar ik heb geduld voordat ik overstap op alternatieven", vervolgt Galliani. "Op de transfermarkt is geduld een hele schone zaak. Vanaf vandaag (maandag, red.) zal ik nog 48 uur wachten. Pas vanaf donderdag zal ik aan andere mogelijkheden gaan denken."
Beter Adebayorquote:Op maandag 29 juni 2009 17:49 schreef NickyvN het volgende:
Overigens zijn de 'targets' na Dzeko Adebayor en Luis Fabiano.
En op de laatste plaats Klaas Jan Huntelaar die ik persoonlijk liever niet zie komen..
Dat denk ik al een aantal jaar jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:58 schreef DIGGER het volgende:
Ik zou Adebayor geheel niet het type voor Milan vinden. En laat ze nou eens een goeie 1e doelman neerzetten, lijkt me nog steeds prioriteit 1.
Gallianiquote:'Bod Milan op Luis Fabiano was voor Sevilla B-speler'
José Maria del Nido verwacht niet dat Luis Fabiano komend seizoen het tricot van AC Milan om de schouders draagt. Op een persconferentie had de voorzitter van Sevilla woensdag duidelijk schik in het bedrag dat de Italiaanse topclub over had voor de topscorer van de Confederations Cup, die nog een twee jaar doorlopend contract heeft.
"Er was maar één woord voor: lachwekkend", benadrukte Del Nido. "Ik moest het bod wel weigeren. Het was waarschijnlijk bestemd voor een speler van Sevilla B. Milan heeft niet genoeg geld om Luis Fabiano te contracteren. Tot dusver is er geen enkel bod meer gedaan op Luis Fabiano. Hij moet zich op 21 juli weer in Sevilla melden."
"Luis blijft nog twee seizoenen bij ons. Daar ben ik van overtuigd. Bovendien heeft de speler ons ook nooit op het hart gedrukt dat hij weg wilde. Hij heeft alleen gevraagd of wij de aanbiedingen wilden bestuderen. En dat hebben wij gedaan." De 28-jarige spits speelde in het verleden voor São Paulo, FC Porto en sinds 2005 voor Sevilla.
Het is nog onduidelijk of Milan naar een andere aanvaller op zoek gaat. Adriano Galliani, vice-president van de Rossoneri, liet openlijk blijken dat Luis Fabiano de voorkeur genoot boven Klaas-Jan Huntelaar. De vraagprijs voor de Nederlander is echter hoger, en bovendien is VfB Stuttgart zeer concreet. Edin Dzeko (VfL Wolfsburg) lijkt geen optie meer.
Geen Champions League vorig jaar, crisis, berlusconi die niet veel zin heeft geld te investeren, hoge salarissen.... iets in die richting denk ikquote:
Zei het jochie wiens club net Verhoeven heeft gekochtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijkbaar hebben ze het geld van Kaka grotendeels in een onlangs, speciaal voor Dinho (en dus naar zijn wensen), geopende afvalkliniek gepompt.
Dat is tenminste iemand nog, desondanks zijn overgewicht, wel serieus en intensief bezig is met zijn vak inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zei het jochie wiens club net Verhoeven heeft gekocht
Natuurlijk heeft Milan wel geld, maar het beseft ook dat er andere alternatieven zijn dan de volle pond voor Fabiano, leer mij de zakenmannen kennen bij Milaan.quote:
Meer dan de helft van zijn buitenkantschoen-balletjes komen niet aan man.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef NickyvN het volgende:
Ondanks alle kritiek een genot om naar te kijken...
Bij Ajax op de tribune gaan cashenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is tenminste iemand nog, desondanks zijn overgewicht, wel serieus en intensief bezig is met zijn vak inderdaad.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:01 schreef NickyvN het volgende:
Ondanks alle kritiek een genot om naar te kijken...
True... we hopen dus ook dat hij blijft 'groeien' in de voorbereiding... dit was pas de 2de wedstrijd van dit seizoen, tis al bijzonder dat hij 90 minuten heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:28 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Meer dan de helft van zijn buitenkantschoen-balletjes komen niet aan man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |