Ik vind dat Boriello er uit gelaten kan worden, stel Huntelaar standaard op en al scoort hij 5 wedstrijden niet. Hij gaat het echt wel maken, als hij de kans maar krijgt. Boriello is al 30 dacht ik zo uit mijn hoofd. In Huntelaar kan je goed investeren.quote:Tot op heden is zijn inbreng bij AC Milan op z’n zachtst gezegd marginaal te noemen, maar Klaas Jan Huntelaar denkt nog altijd niet aan een vertrek uit de Italiaanse modestad. Zaterdagavond, na afloop van de 0-0 remise tegen Italië, liet de spits weten voor zijn kans te willen blijven vechten.
“Ik heb mijn kansen gehad aan het begin van het seizoen, maar op dat moment was ik niet goed genoeg om te imponeren”, vertelde Huntelaar desgevraagd tegenover het Italiaanse TV-kanaal Sky Sport Italia. “Er komt een moment dat het beter gaat. Ik ga dan zeker mijn kans pakken bij AC Milan”, liet hij weten.
De Achterhoeker werd zaterdag na een kwartier spelen binnen de lijnen gebracht voor de geblesseerd uitgevallen Robin van Persie, maar wist nauwelijks te imponeren. Ook bij zijn club is dat tot op heden het geval. The Hunter scoorde nog geen één keer voor de club die hem afgelopen zomer overnam van Real Madrid.
Ik vind het vrij terecht als iemand Boriello 30 noemtquote:Op maandag 16 november 2009 13:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
- Ik denk dat je je commentaar beter voor je kan houden -
Borriello: 18 juni 1982 om Huntelaar: 12 augustus 1983 toch?quote:
Het ligt er natuurlijk wel aan of en wie ze terughalen. Zeker Zlatan is goed maar lijkt me op te vangen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
In 1 klap de 2 beste spelers van Milan verkocht, in een klap is alle perspectief op een titel komende seizoenen verdwenen, is al het perspectief op een CL verdwenen en belangrijker is alle perspectief op fatsoenlijk voetbal eveneens verdwenen. Toppers als Carroll of Dzeko moeten Zlatan doen vergeten, laat me niet lachen. Milan is dood, dankzij de gezwellen die de club hebben groot gemaakt en vervolgens financieel hebben verneukt. Milan is de komende jaren NIKS meer in het internationale voetbal.
Juventus timmert aardig aan de weg met haar selectie. Inter en Milan zijn passieve teams die geloven in grote namen, consistentie en zijn vooral erg conservatief. Daarom weet ik dat de namen die nu gaan komen afdankers zijn van andere clubs en geen grote talenten, immers is er geen geld volgens Berlusconi om goede vervangers te halen. Treurnis troef en de definitieve doodsteek van Milan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk wel aan of en wie ze terughalen. Zeker Zlatan is goed maar lijkt me op te vangen.
En niets in het internationale voetbal, is dat niet zo met heel Italië?
Als we Berlusconi jr. mogen geloven komt Candy Arroll de gelederen versterken pfffquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef BramKVO het volgende:
Laat ons eerst maar even afwachten wie er in de plaats komt . Het is wel een feit dat Milan, en bij uitbreiding Italië, financieel niet meer op kan tornen tegen de Spaanse en Engelse clubs en de vele oliesjeiks. Dat is jammer genoeg de realiteit.
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 07:37 schreef kilozout het volgende:
Wat een kut transfer, je kan nu met zekerheid zeggen dat die 2 achter het geld aan zitten..
Balotelli gaat hem niet worden, die kost een vermogen... RvP zou eerder een optie zijn, gezien hij nog maar een jaarcontract heeft en graag weg wil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef BramKVO het volgende:
Ik voorzie een comeback van Kaka alvast. En misschien Balotelli . Balzaretti zou ook leuk zijn voor op de linksachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |