abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71967088
Alweer tegen Juve

Vrijdag ook al.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 16 november 2009 @ 13:13:50 #277
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74745712
Even een kick! Ik heb net zelf geprobeerd een OP in elkaar te flansen omdat ik dit topic niet kon vinden. Meer Rossoneri hier

Huntelaar: 'Ik ga zeker mijn kans pakken bij AC Milan'

Zondag, 15 november 2009 om 13:47
quote:
Tot op heden is zijn inbreng bij AC Milan op z’n zachtst gezegd marginaal te noemen, maar Klaas Jan Huntelaar denkt nog altijd niet aan een vertrek uit de Italiaanse modestad. Zaterdagavond, na afloop van de 0-0 remise tegen Italië, liet de spits weten voor zijn kans te willen blijven vechten.

“Ik heb mijn kansen gehad aan het begin van het seizoen, maar op dat moment was ik niet goed genoeg om te imponeren”, vertelde Huntelaar desgevraagd tegenover het Italiaanse TV-kanaal Sky Sport Italia. “Er komt een moment dat het beter gaat. Ik ga dan zeker mijn kans pakken bij AC Milan”, liet hij weten.

De Achterhoeker werd zaterdag na een kwartier spelen binnen de lijnen gebracht voor de geblesseerd uitgevallen Robin van Persie, maar wist nauwelijks te imponeren. Ook bij zijn club is dat tot op heden het geval. The Hunter scoorde nog geen één keer voor de club die hem afgelopen zomer overnam van Real Madrid.
Ik vind dat Boriello er uit gelaten kan worden, stel Huntelaar standaard op en al scoort hij 5 wedstrijden niet. Hij gaat het echt wel maken, als hij de kans maar krijgt. Boriello is al 30 dacht ik zo uit mijn hoofd. In Huntelaar kan je goed investeren.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74745798
- Ik denk dat je je commentaar beter voor je kan houden -

[ Bericht 70% gewijzigd door Happel op 16-11-2009 13:24:03 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 november 2009 @ 14:02:55 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74747199
Boriello is volgens mij maar 1 jaar ouder dan Huntelaar. 27 om 26 voor Huntelaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74747743
2 jaar jonger

Fok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_74747761
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
- Ik denk dat je je commentaar beter voor je kan houden -
Ik vind het vrij terecht als iemand Boriello 30 noemt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 november 2009 @ 14:33:40 #282
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74747971
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 jaar jonger

Fok
Borriello: 18 juni 1982 om Huntelaar: 12 augustus 1983 toch?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 21:16:23 #283
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114126437
In 1 klap de 2 beste spelers van Milan verkocht, in een klap is alle perspectief op een titel komende seizoenen verdwenen, is al het perspectief op een CL verdwenen en belangrijker is alle perspectief op fatsoenlijk voetbal eveneens verdwenen. Toppers als Carroll of Dzeko moeten Zlatan doen vergeten, laat me niet lachen. Milan is dood, dankzij de gezwellen die de club hebben groot gemaakt en vervolgens financieel hebben verneukt. Milan is de komende jaren NIKS meer in het internationale voetbal.
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:39:11 #284
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_114127601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
In 1 klap de 2 beste spelers van Milan verkocht, in een klap is alle perspectief op een titel komende seizoenen verdwenen, is al het perspectief op een CL verdwenen en belangrijker is alle perspectief op fatsoenlijk voetbal eveneens verdwenen. Toppers als Carroll of Dzeko moeten Zlatan doen vergeten, laat me niet lachen. Milan is dood, dankzij de gezwellen die de club hebben groot gemaakt en vervolgens financieel hebben verneukt. Milan is de komende jaren NIKS meer in het internationale voetbal.
Het ligt er natuurlijk wel aan of en wie ze terughalen. Zeker Zlatan is goed maar lijkt me op te vangen.

En niets in het internationale voetbal, is dat niet zo met heel Italië?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 21:44:02 #285
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114127851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 21:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk wel aan of en wie ze terughalen. Zeker Zlatan is goed maar lijkt me op te vangen.

En niets in het internationale voetbal, is dat niet zo met heel Italië?
Juventus timmert aardig aan de weg met haar selectie. Inter en Milan zijn passieve teams die geloven in grote namen, consistentie en zijn vooral erg conservatief. Daarom weet ik dat de namen die nu gaan komen afdankers zijn van andere clubs en geen grote talenten, immers is er geen geld volgens Berlusconi om goede vervangers te halen. Treurnis troef en de definitieve doodsteek van Milan.
  donderdag 12 juli 2012 @ 21:51:38 #286
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114128251
2 beste spelers weg, heel heel slecht team heeft Milan nu.
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 21:58:38 #287
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114128595
Het ergste van alles is gewoon dat Milan weigert om te anticiperen op mogelijk vertrekkende spelers. Waarom hebben ze Vertonghen niet gekocht? Waarom ruil je Silva niet voor Sakho die weg wil? Waarom pik je Sahin niet op? Wat denken ze nu, dat ze voor een appel en een ei spelers kunnen kopen nu elke club weet dat je net 61 miljoen hebt gevangen? Wat een amateurisme, verschirkkelijk en dat speelt nu al jaren lang. Ozil had opgepikt moeten worden, van der Vaart en Sneijder idem, Suarez voor 21 miljoen, Modric voor 20 miljoen. Maar nee hoor, in plaats daarvan worden er letterlijk honderden miljoenen vergeven aan over-the-hill spelers als Nesta, Ambrosini, van Bommel, Gatusso en al die andere opa's.
pi_114129195
Laat ons eerst maar even afwachten wie er in de plaats komt . Het is wel een feit dat Milan, en bij uitbreiding Italië, financieel niet meer op kan tornen tegen de Spaanse en Engelse clubs en de vele oliesjeiks. Dat is jammer genoeg de realiteit.
pi_114129761
Ik snap het eigenlijk wel..

Die twee slurpten samen een groot deel van het salarishuis op. Natuurlijk, ze zijn goed maar ik denk zeker niet onvervangbaar.

Milan wil verjongen, en als je dan een spits van over de 30 en een verdediger van tegen de 30 voor zulke bedragen kwijt kan, is het niet gek om op zo'n aanbod in te gaan..

Ik hoop wel dat ze nu echt doorgaan met hun hervorming, en dan ook echt het hele team flink op de schop nemen, zoals Real Madrid deed in 2009. Het is natuurlijk niet gezegd dat het bespaarde geld niet opnieuw wordt geinvesteerd, maar waarschijnlijk in jongere spelers met minder hoge salarissen..

Hopelijk gooien ze ook ambrosini, abbiati, bonera, yepes, robinho eruit... Wie weet wat ze ervoor terughalen. Misschien Balotelli als Rvp naar City gaat?

Edit : TSilva was pas 27 :') In dat geval begrijp ik er echt geen zak van.. Ben bang dat de verschuivingen binnen de topclubs nu echt niet meer tegen te houden zijn.. Dag clubs als inter, AC, arsenal, welkom City en PSG..
  Moderator donderdag 12 juli 2012 @ 22:19:25 #290
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114129837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:09 schreef BramKVO het volgende:
Laat ons eerst maar even afwachten wie er in de plaats komt . Het is wel een feit dat Milan, en bij uitbreiding Italië, financieel niet meer op kan tornen tegen de Spaanse en Engelse clubs en de vele oliesjeiks. Dat is jammer genoeg de realiteit.
Als we Berlusconi jr. mogen geloven komt Candy Arroll de gelederen versterken pfff
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:23:12 #291
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_114130087
Wellicht kopen ze: RvP en Kaka (mag weg bij Real) en dan heb je misschien nog wat geld over voor een verdediger (een jong talent bijv)
pi_114130503
Ik vind het spijtig dat Vertonghen niet via een Bosman transfer werd opgepikt.
pi_114132675
Zou leuk zijn als ze Ronaldinho weer halen, en een enorme schop onder zijn kont geven, zodat hij weer eens goed gaat voetballen :P

Verder is dit natuurlijk doodzonde en ik kijk 'met angst toe' hoe AC Milan dit gaat opvangen.
pi_114134053
Ik voorzie een comeback van Kaka alvast. En misschien Balotelli . Balzaretti zou ook leuk zijn voor op de linksachter.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 juli 2012 @ 03:49:18 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_114140585
Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva komen volgend seizoen uit voor Paris Saint-Germain. Silvio Berlusconi, clubeigenaar van AC Milan, heeft gezegd een akkoord te hebben bereikt met de Franse topclub.

De Italiaanse grootmacht heeft een formeel bod op de spits en verdediger geaccepteerd van, naar verluidt, 62 miljoen euro. "Ja, we hebben Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva verkocht aan Paris Saint-Germain", vertelde Berlusconi aan La Gazzetta dello Sport.

Het tweetal ontving jaarlijks enorme salarissen. Volgens Italiaanse media verdiende Ibrahimovic twaalf milljoen euro en Thiago Silva zes miljoen, plus bonussen. Alvorens de transfer officieel kan worden beklonken moet zaakwaarnemer Mino Raiola met PSG nog een akkoord bereiken over de persoonlijke voorwaarden van Ibra. Thiago Silva is naar verluidt al rond met de steenrijke club.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_114141079
Wat een kut transfer, je kan nu met zekerheid zeggen dat die 2 achter het geld aan zitten..
pi_114141676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 07:37 schreef kilozout het volgende:
Wat een kut transfer, je kan nu met zekerheid zeggen dat die 2 achter het geld aan zitten..
Dit vind ik altijd zo'n dooddoener..

Wat is daar erg aan als je al bij Juve, Inter, Barcelona en AC milan hebt gevoetbald?

Als je faalt bij PSG kun je altijd nog zeggen dat het niveau van de rest van het team te laag was. (Zie Eto'o die ook Jammerlijk faalt bij anzi)

Die kerel strijkt 21 miljoen per seizoen op, is lekker uit de publiciteit. Of je alleen je leven helemaal zeker bent als negert in Dagestan vraag ik me af, maar dat is weer een andere discussie..

Ik weet trouwens niet wat Kaka moet gaan kosten, maar als dat rond de 20 mijloen is en hij ook bereid is in te leveren op zijn salaris kan het nog best een leuke transfer worden. Halen ze meteen RvP erbij voor nog eens 25 miljoen. Dan hou je nog aardig wat centen over..
pi_114143667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 23:30 schreef BramKVO het volgende:
Ik voorzie een comeback van Kaka alvast. En misschien Balotelli . Balzaretti zou ook leuk zijn voor op de linksachter.
Balotelli gaat hem niet worden, die kost een vermogen... RvP zou eerder een optie zijn, gezien hij nog maar een jaarcontract heeft en graag weg wil.

Vraag mij alleen af of hij daar past?

edit: Op VI lees ik dat ze voor Tévez willen gaan.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:19:01 #299
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_114148232
Tevez en Kaka gok ik.
pi_114156893
Ik zou graag enkele (jonge) Italiaanse spelers zien komen : Destro, Rossi, Astori, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')