OMG het laatste stukje van dit filmpje, die suup met die onwijs hoge spoiler, dat commentaar er bijquote:Op woensdag 12 mei 2004 13:01 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Leuk street/dragrace filmpje (39MB)
ook geweldig?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat wijf wat je ziet zitten ook.. eigenaresse van die Suup..
hardstikke gaaf natuurlijk zo'n gallardo maar wel een saai filmpjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:34 schreef _GdR_ het volgende:
_GdR_ in lambo galaraddo. (of hoe je het ook schrijft.)
36Mb
kwaliteit is behoorlijk zuigend mja het is ook best lastig om de camera stil te houden.
nja was leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:43 schreef Joostve het volgende:
[..]
hardstikke gaaf natuurlijk zo'n gallardo maar wel een saai filmpje![]()
Ik kan niet over verzoeken beginnen, dan wordt dit draadje een zooitje, maar laten we zeggen dat ik ruim 80GB aan videos heb.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:29 schreef BazzoS het volgende:
Roadster kennende, zitten er ook gave driftfilmpjes bij
ik bedoelde of in bovenstaande rijtje ook driftfilmpjes stonden?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:41 schreef Roadster het volgende:
[..]
Ik kan niet over verzoeken beginnen, dan wordt dit draadje een zooitje, maar laten we zeggen dat ik ruim 80GB aan videos heb.
- drift
- race/circuit
- burnout
- roadtests (topgear/5thgear/motorvision)
- trackdays
- etc etc.
Probeer elke nacht een zooitje te uppen, gaat slechts met 33KB/sec.
Downloaden en kijken he.. het zijn BMW's.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik bedoelde of in bovenstaande rijtje ook driftfilmpjes stonden?
al bezig met downloadenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:44 schreef Roadster het volgende:
[..]
Downloaden en kijken he.. het zijn BMW's.
Hehe, ik wilde deze 3 net gaan posten...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:53 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[
Ownage aan ene Draak666, die ze host. Nog 57 te gaan, dan zijn we al bij deel 5, dus hup-hup, posten die filmpjes!
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:27 schreef Roadster het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde deze 3 net gaan posten...
Als aKra terug is van het strand dan moet ie wat rechten uitdelen op zn server en kan ik een stuk of 100 Topgear filmpjes posten, die heb ik de afgelopen week reeds geupload.
tvp!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:27 schreef Roadster het volgende:
[..]
Als aKra terug is van het strand dan moet ie wat rechten uitdelen op zn server en kan ik een stuk of 100 Topgear filmpjes posten, die heb ik de afgelopen week reeds geupload.
wow dat zou echt te stoer zijn. Ik hou deze thread in de gatenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:27 schreef Roadster het volgende:
[..]
het is een prelude ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
OMG het laatste stukje van dit filmpje, die suup met die onwijs hoge spoiler, dat commentaar er bij![]()
![]()
geweldig
En van wie was die Gallardo als ik vragen mag? Van jouquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja was leuk om mee te maken.
maar op t filmpje is niet echt boeiend.
mja we gingen wel ff hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |