Het is de schuld vd joden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef sizzler het volgende:
KUT.![]()
Je was me voor.
De belofte vervuld. POL heeft haar messias verloren. Kozzmic wordt zwart.
Hoezo? Alle FA's hebben mogen stemmen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[...]
Lekker democratisch gegaan.
Democratie?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het knipoogje zegt genoeg.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoezo? Alle FA's hebben mogen stemmen.
Word je gechanteerd?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Democratie?Op Fok!?
![]()
Gefeliciteerd, Sidekick!
Vanaf vandaag is het wijlen Kozzmic ja.quote:
Ik mag hopen dat dit sarcastisch isquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora the brown-nosed reindeer.
Gefeliticiteerd, braafste jongen van de klas.
Beetje leren wapperen met die pompoms hoor, Sizzler!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:41 schreef sizzler het volgende:
Hoe toepasselijk deze week, de Kurt Cobain-smiley.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:40 schreef Kozzmic het volgende:
Wie zou het tegen hem op durven nemen ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Heb je die award voor meest crewlikkende user eigenlijk nog gewonnen?
Voor zolang het duurtquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:44 schreef Sidekick het volgende:
You love me, you really love me.
De vraag is nu wie zijn langharige konthaartjes gaat uitvreten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie zou het tegen hem op durven nemen ?
We houden van je, lieve Sidekick.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:44 schreef Sidekick het volgende:
You love me, you really love me.
Wie niet?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef mat_herben het volgende:
ik heb het goed geraden
Nee. Maar ik weet ook niet meer wie wel eigenlijk. Calvobbes?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:43 schreef dwerg het volgende:
Heb je die award voor meest crewlikkende user eigenlijk nog gewonnen?
De vraag is waarom jij daar belangstelling voor hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De vraag is nu wie zijn langharige konthaartjes gaat uitvreten.![]()
![]()
![]()
ow, was het zo makkelijk danquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wie niet?
LOL, hoe verzin je het!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
We houden van je, lieve Sidekick.
[afbeelding]
En Silmarwen als hij zijn uniform aandoet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
volgende meet zijn de eertse tien rondjes op de kosten van jou he, Sidekick??
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was jouw knuffel die de doorslag gaf, denk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:23 schreef No Nick het volgende:
Sterkte Sidekick
Moet je nagaan dat Sizzler die knuffel alleen maar viavia heeft gehad van mequote:Op dinsdag 6 april 2004 21:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het was jouw knuffel die de doorslag gaf, denk ik.
Et tu Dora?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding]
Huillie,quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ej dude wat gebeurt er je bent nognie blauwquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:28 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik gelijk mijn eerste mod-actie doen.
"Typo" uit de topictitel gehaald.
Wanneer wordt je blauw?quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:28 schreef Sidekick het volgende:
Laat ik gelijk mijn eerste mod-actie doen.
"Typo" uit de topictitel gehaald.
Nieet, de dwaas doet niet aan alcoholquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer wordt je blauw?
Is Cynix weer vergetenquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer wordt je blauw?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nieet, de dwaas doet niet aan alcohol.
Morgen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wanneer wordt je blauw?
Zeikwijf.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Huillie,.
Succes SK, veel plezier met de rechtse kliek..
) hou je goed in de gaten!
lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:44 schreef Lithion het volgende:
Kut.
Fok is trouwens ook een straat in Heerenveen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:57 schreef SCH het volgende:
Fan harte lokwinske Seitkik
Verrek - nu je het zegt - wie was nou de kip en wie het ei?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Fok is trouwens ook een straat in Heerenveen.
Wat deed jij daar?quote:zag ik laatst
Een advocaat zoeken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat deed jij daar?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zeg SCH, heb je je e-mail al gecheckt?
Je hebt me nieuwschiereig gemaakt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een advocaat zoeken.
leg ik nog wel een keer uit...
TAALFOUT.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwschiereig gemaakt.
Minstens 2 zelfs.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
TAALFOUT.
Nee echt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
TAALFOUT.
Is er achter de schermen ook een poll van hoelang Sidekick het hier uit gaat houden?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Minstens 2 zelfs.
Jij hebt echt wat tegen mij he?quote:Op woensdag 7 april 2004 00:02 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, wel hoe lang Dora nog post.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee echt?
quote:nieuws·gie·rig (bn.)
1 verlangend om iets te weten of waar te nemen => benieuwd, curieus, weetgraag
Als je me mod-rechten geeft kan ik zelf kijkenquote:Op woensdag 7 april 2004 00:02 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, wel hoe lang Dora nog post.
Jij denkt dat ik niet weet hoe nieuwsgierig gespeld moet worden?quote:Op woensdag 7 april 2004 00:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
[..]
Toch maar even opgezocht, gekke allochtoon?quote:Op woensdag 7 april 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik niet weet hoe nieuwsgierig gespeld moet worden?
Nieuwscheirieg.
Dat heb ik niet eens nodig, gekke Hagenees.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Toch maar even opgezocht, gekke allochtoon?
Cynix, ik heb een leuke "vrouw" voor je uitgezocht.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
Grapje hoor.
quote:Op woensdag 7 april 2004 00:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Cynix, ik heb een leuke "vrouw" voor je uitgezocht.
Mirna Godett Ik schat zo in dat een tweede 48 uur ban niet lang op zich laat wachten![]()
Cynix kan er wel tegen hoor.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat een tweede 48 uur ban niet lang op zich laat wachten
Kennelijk niet; hij is namelijk doorgedraait: http://www.gearresteerd.c(...)ix%20®&a=&g=m&p=&d=5quote:Op woensdag 7 april 2004 00:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Cynix kan er wel tegen hoor.
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je weet dat het overigens een goede gewoonte is om als nieuwe mod de topicstarter van een feliciteer-topic moet bannen voor een week?
Ik ben geen Hageneesquote:Op woensdag 7 april 2004 00:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens nodig, gekke Hagenees.
Ik ben dringend toe aan een nieuw toetsenbord.
quote:Op woensdag 7 april 2004 09:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gefeliciteerd SideKick.
Je weet dat het overigens een goede gewoonte is om als nieuwe mod de topicstarter van een feliciteer-topic te bannen voor een week? Een soort ontgroening zeg maar.
Ik hoop het ook, want hoewel ik natuurlijk mijn best ga doen (net zoals sizzler) om het wat in de gaten te houden, bepalen de users uiteindelijk of POL leuk blijft.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:31 schreef Elgigante het volgende:
Ik hoop dat je niet al te vaak in actie moet komen in je nieuwe 'functie'. klinkt tegenstrijdig, maar het lijkt me wel het beste.
FOK is links. Kijk maar naar de rode kleur van de FA en A'squote:Op woensdag 7 april 2004 18:58 schreef sizzler het volgende:
Hij is mooiliberaal
blauw!!
Groen, dat zijn de grootste bazen dacht ik.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
FOK is links. Kijk maar naar de rode kleur van de FA en A'sNatuurlijk is kleurloos zoals d66 of het cda ook geen optie.
Bruin Sidekick, bruin.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef Sidekick het volgende:
LPF zwart is ook niets.
Groen bestaat niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Groen, dat zijn de grootste bazen dacht ik.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Groen bestaat niet meer.
De Admins zijn rood.
Eigenlijk zouden POL-mods eenPaarse
kleur moeten krijgen.
Ja Sidekick. Misschien kun je je neus als ezelsbruggetje gebruiken.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bruin Sidekick, bruin.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Groen bestaat niet meer.
De Admins zijn rood.
kleur moeten krijgen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bruin Sidekick, bruin.
Zeg, kan je misschien een andere avatar nemen? Hier blijf ik naar staren!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ja Sidekick. Misschien kun je je neus als ezelsbruggetje gebruiken.![]()
Nee, dan blijft van FOK! slechts puinhopen over.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
kleur moeten krijgen.
Zeg eeeh.. jij zit je toch niet af te fopsen op mijn snol-atar he?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zeg, kan je misschien een andere avatar nemen? Hier blijf ik naar staren!![]()
Krystal Steal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |