Ik ben voor een kwart belgisch.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:31 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb wel een leven.Af en toe
Ik mag lekekr naar het allochtonen bos (ik mis een lekker puh smiley wie maakt hem?) Volgende meet alleen voor allochtonen in het knuffelbos
emule legt hier echt het netwerk plat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
nee, emule staat even uit en ik kan bandbreedte per applicatie afknijpen, kinda handy.
Naar dit model:quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:31 schreef Silmarwen het volgende:
(ik mis een lekker puh smiley wie maakt hem?
how cum?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
emule legt hier echt het netwerk plat.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kozzmic stopt als mod, Sidekick nieuwe duomod op POL@ Sidekick, voor wat het waard is.
meets waren toch voor nerdsquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben voor een kwart belgisch.![]()
beetje extreem... Dacht meer aan een duim op neus en wapperend handje met tong uitsteek smileyquote:
Ja, maar niet als we de bloemetjes gaan plukken in het bos.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
meets waren toch voor nerds
Je hebt gelijk. Dit is veel minder extreem:quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
beetje extreem... Dacht meer aan een duim op neus en wapperend handje met tong uitsteek smiley
quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:43 schreef Silmarwen het volgende:
Weetje dat die reclame spot voor blinde geleiden honden erg politiek onverantwoord is. Ze dreigen met misdaad als je niet betaald. Dat is een no win situation. Als je niet betaald word je gerolt en als je wel betaald ook!
Aan een blinde geleidehond heb je als blinde weinig.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:43 schreef Silmarwen het volgende:
Weetje dat die reclame spot voor blinde geleiden honden erg politiek onverantwoord is.
Boeien, dat heet nu humor. Waarom moet alles politiek correct zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:43 schreef Silmarwen het volgende:
Weetje dat die reclame spot voor blinde geleiden honden erg politiek onverantwoord is. Ze dreigen met misdaad als je niet betaald. Dat is een no win situation. Als je niet betaald word je gerolt en als je wel betaald ook!
Schande
Klopt, maar ik vind 'm geniaal gevonden, dat ie van mij wel uitgezonden mag worden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:43 schreef Silmarwen het volgende:
Schande
Jezus wat een klote avatar heb jijquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jezus wat een klote avatar heb jij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |