alleen maarquote:Op maandag 13 september 2004 16:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
, van dat soort programmas download je toch geen films
.
als je de goede versie hebt is dat zo. hij is iig al uit (zie www.nforce.nl)quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:50 schreef Omega het volgende:
Troy DVD supreme
Spiderman 2
Calcium Kid
Envy
Allemaal op DVD, alleen bij Spiderman 2 moet ik even afwachten of dat inderdaad zo is.
Ja volgens mij heb ik de goede, was alleen niet zeker of de DVD al uit was, maar heb even op nforce gekeken en klopt. Bedanktquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:48 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
als je de goede versie hebt is dat zo. hij is iig al uit (zie www.nforce.nl)
Misschien een domme vraag, maar wat is PDVD?quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:42 schreef Byte_Me het volgende:
ff I, robot (PDVD) gecancelled en de DVDscr aangezet
quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is PDVD?
quote:PDVD
PDVDs are usually sold by movie bootleggers. A PDVD is usually an asian silver or, telesync copy of a movie, that has been encoded to DVD. Quality varies of course. PDVDs are widely availible throughout some countries at an extremely low price.
TYquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:25 schreef Snok het volgende:
[..]
[..]
Ik bent op het moment aan het downloaden:quote:Op zondag 19 september 2004 21:16 schreef Femckx het volgende:
Ik heb ontzettend veel films op mn computer staan waaronder The Virgin Suicides, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Mystic River, The Butterfly Effect en Girl With A Pearl Earring. Op het moment ben ik echter Kill Bill 2 aan het downloaden
Ik ga niets verklappen over de inhoud: maar die film is best aardig (John Travolta speelt er een kleine rol in).quote:Op maandag 20 september 2004 11:47 schreef Yankee het volgende:
The Punisher; geen idee of het wat is, maar het downloaden gaat wel lekker snel
Ontzettend veel?quote:Op zondag 19 september 2004 21:16 schreef Femckx het volgende:
Ik heb ontzettend veel films op mn computer staan waaronder The Virgin Suicides, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Mystic River, The Butterfly Effect en Girl With A Pearl Earring. Op het moment ben ik echter Kill Bill 2 aan het downloaden
Doet me beetje denken aan Southpark episode 7 "Canceled" .quote:Op donderdag 23 september 2004 21:23 schreef jimjim1983 het volgende:
Gay Niggers from outer space
Ik hoop voor je dat je degene hebt met subs..quote:Op woensdag 29 september 2004 13:51 schreef Haanibal het volgende:
gegen die wand 2 cd
Kutfilm, zie o.a. Film: The Punisherquote:Op maandag 20 september 2004 11:47 schreef Yankee het volgende:
The Punisher; geen idee of het wat is, maar het downloaden gaat wel lekker snel
Ook net binnen. Lijkt me wel een leuke film.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:01 schreef bob1234 het volgende:
The Corpse Bride WS DVDRiP XViD-DEiTY
Mja altijd leuk naar een lelijke poepscreener kijkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Cheaper by the dozen 2
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja altijd leuk naar een lelijke poepscreener kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |