moet je eens zeggen tegen diverse mensen die over elke (semi)racistische opmerking op de FP een topic openenquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:57 schreef Lemmeb het volgende:
Joh laat hem lekker
Daar vliegen ze bovenop.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
moet je eens zeggen tegen diverse mensen die over elke (semi)racistische opmerking op de FP een topic openen
.. iddquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik zat er ook al gefronst naar te kijken.
Een domme uitspraak van een dom iemand.
Die laat ik ook lekker, reageer ik niet eens op. Als die mensen ook maar enige invloed zouden hebben, was ik al 100 keer geband op POL en NWS, maar helaas voor hen is dat nog nooit gebeurd. Volgens mij letten de mods er niet eens meer op.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:00 schreef MikeyMo het volgende:
moet je eens zeggen tegen diverse mensen die over elke (semi)racistische opmerking op de FP een topic openen
Niet per se een ban, misschien een opfrissend geschiedkundig lesje.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:03 schreef Fearlezz het volgende:
Aangezien moslims en hitler allebei het zelfde doel voor ogen hadden/hebben: uitroeien van alle joden...
Of krijg ik dan wel een ban, als ik dat zeg?
Dat is het nieuwe Random Forum.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
Wat heeft dit met politiek te maken?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe Random Forum.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef Monidique het volgende:
Overigens is anti-moslim wel anti-liberaal, maar dat terzijde.
Hitler zat in de politiekquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef kLowJow het volgende:
Wat heeft dit met politiek te maken?
* RM-rf gaat straks een discussietopic over Cicciolina opstarten, met foto's natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hitler zat in de politiek
Moslims willen graag vertegenwoordigd zijn in de politiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |