quote:'Peking Express' wordt gepresenteerd door Ernst-Paul Hasselbach en Roos van Acker. Zij beleefden het avontuur van de acht koppels van dichtbij. Ernst-Paul over 'Peking Express': "Halverwege de reis van Moskou naar Peking stuurde ik een smsje naar een vriend: "De hel heeft een naam: Peking Express."
PE bleek niet alleen een avontuur voor de deelnemers, maar zeker ook voor de makers. Met een reizend circus trokken we in een moordend tempo van stad naar stad, met de trein, met (mini) busjes en met vierwiel aangedreven terreinwagens. Want als de produktie de volgende etappe niet haalde, stopte alles. Zoveel indrukken dat pas nu, tijdens de montage van de afleveringen, duizend-en-een herinneringen naar boven komen.
Wat maakte de meeste indruk
Irkoetsk, prachtige oude stad aan de rand van het diepste meer ter wereld: het Baikalmeer. Het bevat een vijfde van al het zoetwater op aarde. Als je 'm leeg zou pompen en alle rivieren op aarde ernaartoe zouden vloeien duurt het een jaar voordat ie weer vol is.
Een prachtig 17de eeuws Boeddhistisch klooster in the middle of nowhere, ergens op de steppes van Mongolie.
Peking oftwel Beijing, de hoofdstad van China. 20 miljoen inwoners (!) En een wonderlijke mix van oud - de verborgen stad, de Grote Muur en de traditionele 'hutong' woonwijken met - en nieuw: torenhoge wolkenkrabbers en alle mogelijke Westerse winkels. De voorspelling dat China de volgende grote wereldmacht wordt is in Peking al tastbaar.
Ik denk dat Peking Express een grote indruk gaat maken op het televisiepubliek. De acht koppels zijn allemaal op hun eigen manier sympathiek en de kijker zal snel zijn of haar favoriet kiezen. De deelnemers worden door de race gedwongen om actief om te gaan met de lokale bevolking. Samen met de deelnemers is de kijker te gast bij arme Russische boerengezinnen, Mongoolse tentnomaden en traditionele Chinese families die nog in de oude volkswijken wonen
Er waren 13 pagina's vol en een topic sluit bij 301 reacties.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:11 schreef knuppelhout het volgende:
waarom werd het vorige topic gesloten terwijl er nauwelijks 7 pagina's vol waren?
Ja, tot nu toe gaat het met de exits goed. Ik vond die Frederic maar een vervelende man -> exit. En nu ook die duikers -> exit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:38 schreef BVO het volgende:
Die twee duikers vond ik echt verschrikkelijk, wat een ontzettende zeikerds zeg.
Zie het pas vanaf de 3e aflevering, maar vond die duikers gelijk al niks. Gisteren ook weer met dat softe gedoe.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe gaat het met de exits goed. Ik vond die Frederic maar een vervelende man -> exit. En nu ook die duikers -> exit.
je hoopt gewoon dat het een filmpje isquote:
Je kunt onder opties instellen hoeveel posts per pagina je wilt zien.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:17 schreef knuppelhout het volgende:
13? naja, dan was ik blind.
Hopelijk Elias en Reinierquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben heel nieuwsgierig als ze de teams gaan mixen , wie dan bij wie komt....
gaan de dat doen dan???????? nee toch...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben heel nieuwsgierig als ze de teams gaan mixen , wie dan bij wie komt....
neequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:38 schreef Svensational het volgende:
Heeft niemand gister bij de herhaling een shotje gemaakt van Rani?????
Dan valt er weinig te zien denk ik.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:13 schreef YPPY het volgende:
maar ben al erg benieuwd naar komende zaterdag.
O ja, zondag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef static het volgende:
[..]
Dan valt er weinig te zien denk ik.
Fleurquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bart en wie?
Nee das een hééél andere doelgroepquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef Adelante het volgende:
volgens mij zijn bijna alle kijkers van puur froger langzaam aan het omschakelen
Niet door mijquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:43 schreef knuppelhout het volgende:
die reinier heeft nu echt geen leven meer denk ik. iedereen herkent m van tv... zal wel vaak uitgescholden worden op straat.
De mijne ook. Ze zijn eerlijk: ze gaan voor de winst. En dat gaan alle teams natuurlijk, alleen doen de anderen er nogal schijnheilig over. Het is een race!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet door mij.
Reinier is geweldig! Mijn favoriet
.
nee hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
en ook nu lijk ik weer alleen te staan in mn mening.
Reinier past ook in dat rijtje, maar die mag er van mij nog wel inblijvenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, tot nu toe gaat het met de exits goed. Ik vond die Frederic maar een vervelende man -> exit. En nu ook die duikers -> exit.
nee dat istie nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:05 schreef NewLife het volgende:
[..]
Reinier past ook in dat rijtje, maar die mag er van mij nog wel inblijven. Al vind ik het wel sneu voor Clarinca...
. Maarja is ze nou echt zo dom?? Ik bedoel die vent is toch zo debiel als t maar kan??
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik heb onze held als Icoon vanaf vandaag![]()
No fucking way. Dan laat ik je bannen uit IDO. Je houdt Hind en Irma.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
Ik ga hem ook nemen denk ik.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:29 schreef BVO het volgende:
Ik ga hem ook nemen denk ik.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
No fucking way. Dan laat ik je bannen uit IDO. Je houdt Hind en Irma..
Fantastische foto is dat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:41 schreef keijz het volgende:
die van mij is beter
Jaquote:
hahahaha, dat is echt zóóó'n geniale opmerking!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:48 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En bedenk altijd, al zit het nog zo tegen in het leven.... buikje eerst!![]()
dat heb ik dat toch ff gemist zondagquote:Op woensdag 7 april 2004 10:15 schreef starbuck het volgende:
t'was even zoeken,....
[afbeelding]
met dank mokkels!
Idd, Die mogen winnenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jeske en Elias, dus.
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:41 schreef gfree het volgende:
Mentalcoach Reinier kijkt verslagen toe wanneer zijn partner Clarinca er in haar eentje vandoor gaat.
[afbeelding]
Precies, Reinier geeft nooit op, Reinier is mijn heldquote:Op donderdag 8 april 2004 17:29 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen namen, maar hoe het gedaan wordtHet antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
't is weer ff reclame.
De aflevering is weer erg leuk, en ik verklap er niets mee als'k zeg dat Reinier weer zichzelf is met alle gevolgen ....
Hoe het mixen van de koppels in z'n werk gaat - voor wie het wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen namen, maar hoe het gedaan wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:06 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik begin sinds de afgelopen aflevering me nogal te ergeren aan dat pseudo-intellectuele van Elias. Hij voelt zich echt wel stukken beter, eerlijker, sportiever en slimmer dan de andere deelnemers en dan met name Reinier. Maar dan wel bij het passeren van een liftende Reinier stiekem de middelvingertjes omhoog. Uiteraard buiten zicht onder het raam want filosoof Elias maakt geen ruzie. En aan ouwehoeren doet ie ook niet, behalve als ie op de achterbank Reinier voorbijzoeft en gottegot wat is tattooman dan een fijne kerel. Nee... ik geloof niet dat ik Elias en Jeske nog erg de overwinning gun...
Idd. Elias legt z'n "sportiviteit" er wel erg dik bovenop.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:06 schreef Pitbulleke het volgende:
Ik begin sinds de afgelopen aflevering me nogal te ergeren aan dat pseudo-intellectuele van Elias. Hij voelt zich echt wel stukken beter, eerlijker, sportiever en slimmer dan de andere deelnemers en dan met name Reinier. Maar dan wel bij het passeren van een liftende Reinier stiekem de middelvingertjes omhoog. Uiteraard buiten zicht onder het raam want filosoof Elias maakt geen ruzie. En aan ouwehoeren doet ie ook niet, behalve als ie op de achterbank Reinier voorbijzoeft en gottegot wat is tattooman dan een fijne kerel. Nee... ik geloof niet dat ik Elias en Jeske nog erg de overwinning gun...
kijk daar ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 april 2004 23:06 schreef Pitbulleke het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:40 schreef NewLife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:19 schreef GSEmma het volgende:
nog meer spoilers!!!
WIL/ KAN NIET WACHTEN TOT ZONDAG!!!
Belgische vrienden laat ff weten hoe het de ´gemixte´ koppels vergaat...PLEASE!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
haha idd toen zat ik ook ff van uuh rightquote:Op donderdag 8 april 2004 23:45 schreef keijz het volgende:
[..]
kijk daar ben ik het nou helemaal mee eens
En met z'n "ik heb een goede smaak wat vrouwen betreft..." ehm... NEE!!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:33 schreef NewLife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:49 schreef GSEmma het volgende:
MEER... MEER!!! vt4 geeft niet genoeg info over mijn favo´s ,de zussen...! vertel, vertel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het sowieso een leuke aflevering weer....
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:41 schreef sweek het volgende:Das goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het sowieso een leuke aflevering weer....
![]()
Bij mij was er de eerste 2 zondagen ook bezoekquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:49 schreef amaranta het volgende:
ik heb het nou 2 zondagen achtereenvolgens gemist
ofja de eerste heb ik gezien, maar omdat we bij iemand op bezoek waren stond het geluid uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik helemaal mee eensquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:35 schreef yohan.nl het volgende:
Ik ga die spoilers niet lezen hoor... zonde toch?
kZal ze nooit begrijpenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:37 schreef Flamey het volgende:
Daarom zijn het ook spoilers, je HOEFT ze niet te lezen. Is voor de mensen die het nu allemaal al willen weten en die zijn er genoeg!
ja idd, maar ik moet met toch echt heel erg inhouden om niet ff ctrl+a te drukkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:35 schreef yohan.nl het volgende:
Ik ga die spoilers niet lezen hoor... zonde toch?
hoezo? je moet er iets voor doen om het te lezen en als je dat doet is het je eigen schuld....quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef NewLife het volgende:
Flamey haal ff die spoilers weg, is voor niemand leuk.
Je hebt er toch geen last van zo?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef NewLife het volgende:
Je hoeft ze niet te lezen, waarom denk je dat die tag er is?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef NewLife het volgende:
Er staat toch SPOILER of niet dan? Je hoeft het echt niet te selecteren hoor... Ik plaats ze alleen maar omdat er mensen zijn die ze wél graag willen lezen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef NewLife het volgende:
die spoilers staat daar toch bestquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:09 schreef NewLife het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 12:24 schreef cptmarco het volgende:
Vanavond mogen we weer
quote:Op zondag 11 april 2004 13:38 schreef NewLife het volgende:
Oke jullie hebben gelijk, maar ik kon het niet laten om die spoiler te lezen....
Maar het wordt toch wel leuk vanavond![]()
![]()
.
Wat klinkt dat foutquote:Op zondag 11 april 2004 13:49 schreef keijz het volgende:
[..]ik heb mezelf wel in de hand
![]()
importeren uit belgië, voor weinigquote:Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Valar het volgende:
hoe komt iedereen aan die verrekte spoilers ?
Gelukkig voor jou is er morgenavond een herhalingquote:Op zondag 11 april 2004 16:24 schreef Lula het volgende:
ik baal als een stekker. Ik moet uit eten en ben vast niet op tijd terug. Ga gelijk de video klaarzetten, dan ga ik het op mijn werk kijken vannacht. Wat erg ben in staat om voor dit programma thuis te blijven
quote:Op zondag 11 april 2004 20:22 schreef melonovy het volgende:
nog 5 minuten en dan hang ik weer voor de TV....
.... en achter internet.....quote:Op zondag 11 april 2004 20:22 schreef melonovy het volgende:
nog 5 minuten en dan hang ik weer voor de TV....
Uitleg volgt nuquote:Op zondag 11 april 2004 20:35 schreef cptmarco het volgende:
hoe zit dat nou met dat blok aan het been.... ??
quote:Op zondag 11 april 2004 20:36 schreef misterDre het volgende:
[..]
Uitleg volgt nu
Reinier is cool, maar ik heb het gevoel dat ie zich een beetje inhoudt tegen Lotte.quote:Op zondag 11 april 2004 20:50 schreef yohan.nl het volgende:
Heel erg zielig, dat complot. Elias is een vette eikel, schijnheilig als de pest.
Lach me wel weer dood om Reinier, de dronkelap
Ze zijn er nog niet......quote:Op zondag 11 april 2004 20:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Reinier is cool, maar ik heb het gevoel dat ie zich een beetje inhoudt tegen Lotte.
ja ik moest even kijken als wie ik ingelogd stond...quote:Op zondag 11 april 2004 20:52 schreef misterDre het volgende:
[..]
??
Hebbie een kloon danquote:Op zondag 11 april 2004 20:53 schreef Scope het volgende:
[..]
ja ik moest even kijken als wie ik ingelogd stond...
inderdaad.... auto weer wegwuiven.....quote:Op zondag 11 april 2004 20:53 schreef Svensational het volgende:
Leuke aflevering tot nu toe. Vooral die 1/2 van de tweeling met Clarinca
Tientallenquote:Op zondag 11 april 2004 20:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hebbie een kloon dan![]()
Vind je?quote:Op zondag 11 april 2004 20:57 schreef misterDre het volgende:
Wesley begint leuk te worden
jaquote:Op zondag 11 april 2004 20:58 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind dit eignelijk helemaal niet zo leuk... zeker niet voor die arme Russen die ze een lift geven.
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 11 april 2004 20:58 schreef Scope het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind dit eignelijk helemaal niet zo leuk... zeker niet voor die arme Russen die ze een lift geven.
Ja...een dreamcast nog wel.quote:Op zondag 11 april 2004 21:03 schreef cptmarco het volgende:
een spelcomputer in een hutje
Lotte heeft Reinier omgelegdquote:Op zondag 11 april 2004 21:16 schreef cptmarco het volgende:
Was dat nou politie
Lotte heeft Reinier wat aangedaan en wordt daarom weggevoerdquote:Op zondag 11 april 2004 21:17 schreef misterDre het volgende:
Dramatisch weerzien van de zusjes
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 11 april 2004 21:16 schreef cptmarco het volgende:
Was dat nou politie
Voor straks!quote:Op zondag 11 april 2004 21:19 schreef static het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?Of was dat een voorstukje van straks?
van Reinierquote:Op zondag 11 april 2004 21:35 schreef Bayswater het volgende:
Haha zeker ook zwanger de expeditie Robinsontruc
nee, die andere voelde zich niet goed, met wie was die op stap?quote:Op zondag 11 april 2004 21:35 schreef cptmarco het volgende:
[..]
van Reinier![]()
ach ja... is waar ook. Zij was met Jenskequote:Op zondag 11 april 2004 21:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
nee, die andere voelde zich niet goed, met wie was die op stap?
Met Jeskequote:Op zondag 11 april 2004 21:36 schreef Bayswater het volgende:
[..]
nee, die andere voelde zich niet goed, met wie was die op stap?
Denk ik ook!quote:Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Svensational het volgende:
Volgende week twee duo's eruit!!!
Fleur en Bart en Sanne en lotte vrees ik
Bis völgende wöche!quote:Op zondag 11 april 2004 21:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Denk ik ook!
Tot volgende week
Zo is et exactly!!!quote:Op zondag 11 april 2004 21:40 schreef Bayswater het volgende:
Reinier begint me held te worden, want zonder Reinier zou er eigenlijk geen moer aan zijn.
quote:Op zondag 11 april 2004 21:41 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Zo is et exactly!!!
Bullshitquote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
- Reinier en Clarinca, zelfs Clarinca begint Reinier te haten geloof ik.
Ze zei het anders met een hartelijke glimlach. En dat terwijl ik haar vaak zie staan bij Reinier met een kop en een houding die krijsen "nog een irritant kut-geluid uit jouw bolle kop en ik ram deze tas zo godsgruwelijk diep in je aars dat je over 10 jaar nog de inhoud uitschijt!"quote:Op zondag 11 april 2004 21:55 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
BullshitVandaag zei ze nog: 'Ik ben niks zonder Reinier'. Dat koppel krijg je niet uit elkaar.
Idd. Wat dat betreft heeft Reinier ook wel een beetje gelijk, niet zo aanstellen.quote:Op zondag 11 april 2004 21:38 schreef Bayswater het volgende:
zusjes, wat vielen die door de mand zeg. Aanstellertje die Lotte.
quote:Op zondag 11 april 2004 22:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat stukje dat Sanne Reinier aan een touw meesleepte was leuk
quote:Op zondag 11 april 2004 22:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat stukje dat Sanne Reinier aan een touw meesleepte was leuk
Reinier is oke ole ole!![]()
het was al zielig genoeg voor haarquote:Op zondag 11 april 2004 22:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Reinier zei geen "buikje eerst" toen hij deze keer in bed stapte![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 22:11 schreef Svensational het volgende:
en BVo gaat weer eens tegen de algemene Fok-opinie in
quote:Op zondag 11 april 2004 22:11 schreef Svensational het volgende:
en BVo gaat weer eens tegen de algemene Fok-opinie in
kwamquote:Op zondag 11 april 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
. Ik zat net het topic van Giovanni tijdens Expeditie Robinson te lezen. Hij was echt mijn grote favoriet, jullie waren het alleen niet zo met me eens
.
Nu vind ik die Elias echt een waanzinnige kwal, samen met dat wijf van hem en die tweeling. Die Hans en Rani gaan nog wel, zij spelen het ook nog wel fanatiek. Van die Bart en Fleur zie ik niet veel en die zusjes gaan ook wel. Zien er iiguit.
Reinier en Clarinca spelen het spel gewoon leuk en verstoppen zich niet achter zo'n flauw complot als Elias.
Heb het al verbeterdquote:Op zondag 11 april 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
kwam
Je bent volgens mij ook de enige JK fan hier op Fok
quote:Op zondag 11 april 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
kwam
Hé da's eng. Dat was ook mijn favoriet bij ER. Ik ben 't met BVO eens? In wat voor alternatief universum ben ik terechtgekomen?quote:Op zondag 11 april 2004 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
. Ik zat net het topic van Giovanni tijdens Expeditie Robinson te lezen. Hij was echt mijn grote favoriet, jullie waren het alleen niet zo met me eens
.
Marlies en Maud blijven natuurlijk veel leukerquote:Op zondag 11 april 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
kwam
hoe Wesley ook bij die Playstation zatquote:Op zondag 11 april 2004 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Super aflevering weer. Erg gelachen, en de Domme Tweeling bleek niet zo dom te zijn. Tenminste, de helft niet. Erg slimme trucs van Wesley om Clarinca te vertragen. En Elias die bij Yoeri een tattoo met ballpoint op z'n arm mocht krabbelen. Lekker Belgje-bekladden.
Elias ergerde zich doodquote:Op zondag 11 april 2004 22:29 schreef keijz het volgende:
[..]
hoe Wesley ook bij die Playstation zat
als een soort vaderfiguur ofzoquote:Op zondag 11 april 2004 22:30 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Elias ergerde zich dood
Ik zie niet in hoe ze hem daarmee geraakt kan hebbenquote:Op zondag 11 april 2004 22:34 schreef GSEmma het volgende:
wat een gelul over lotte...Vond het juist meesterlijk dat ze zogenaamd opgaf,en blijkbaar heeft ze reinier op zijn zwakke plek weten te raken, nml zijn ontzettende onevenredige fanatisme
maar zelf had ze er natuurlijk HELEMAAL niets aan... alleen dat Reinier nog irritanter voor haar werdquote:Op zondag 11 april 2004 22:34 schreef GSEmma het volgende:
wat een gelul over lotte...Vond het juist meesterlijk dat ze zogenaamd opgaf,en blijkbaar heeft ze reinier op zijn zwakke plek weten te raken, nml zijn ontzettende onevenredige fanatisme(als ze ECHT een zwakkeling zou zijn had ze niet meegedaan aan peking express denk ik...!)
Dat moet ie ook niet zo zeiken.quote:Op zondag 11 april 2004 22:35 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe ze hem daarmee geraakt kan hebben
Het druist tegen Reinier's natuur in om bij de pakken neer te gaan zitten. Maar hij heeft er verder geen overlast van ondervonden. Het was juist zijn werk om Lotte te vertragen, en als zij daarin zelf meewerkte: alleen maar beter
tja, ze is gewoon totaal niet fanatiek, en vindt het maar een spelletje... totaal het tegenovergestelde van Reinier, en dat maakt het juist zo leukquote:Op zondag 11 april 2004 22:37 schreef Svensational het volgende:
Lotte isHet was gewoon grappig dat ze in dat bushokje ging zitten
hoe oud is ze eigelijk??quote:Op zondag 11 april 2004 22:41 schreef Bayswater het volgende:
Lotte is gewoon geen spelletjesmens (als ze verliest)![]()
23. Sanne 22.quote:Op zondag 11 april 2004 22:42 schreef keijz het volgende:
[..]
hoe oud is ze eigelijk??
Dat zit er dik in ja... En welk team nog meer?quote:Op zondag 11 april 2004 22:45 schreef keijz het volgende:
nou over een weekje mogen ze weer lekker naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |