RIP, maar leuk jou weer eens te zien!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:13 schreef Jumparound het volgende:
Verdrietig, trekdrop is dood
Blij, jump leeft weer (als ik me login niet weer verkloot)
Monologen van bazen zijn altijd c00l, wel goed opletetn anders mis je wat belangrijks!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
RIP, maar leuk jou weer eens te zien!
OT: verrassend goed na een 2 uur durende staff meeting. Pff, was totale monoloog van onze nieuwe baas.
Sterkte voor de komende periode....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef Lauwie- het volgende:
Vreselijk, ben sinds gisteravond na een jaar en 2 maanden weer vrijgezel![]()
![]()
Hee, waar ken ik dat van! Ik word op dit moment nog steeds gestraft voor het feit dat ik van het weekend een nacht slaap heb overgeslagen.... Ik weet dat ik daar dagenlang door ontregeld ben, maar denk je dat ik het daarom laat, ben je gek....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:53 schreef Xilantof het volgende:
ik weet nu dat ik een aantal dingen juist Niet moet doen, omdat ik me er rot door ga voelen, maar ik doe het toch.
waarom?
Wie was de gelukkige?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:49 schreef gekke_sandra het volgende:
Geil... én bedankt, lieverd [afbeelding]
vind jou ook bijzonder hoor, maar ik ben al bezetquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:37 schreef Whistler112 het volgende:
blaat, ik wil nou (na een week of 2 3) alweer een vriendin, maarjah dat zal wel weer een jaar ofwat duren :/
*sigh* gelukkig ff niet zo druk met school
samengevat: echt goed gaat het niet dus
najah er is wel iemand die ik wel bijzonder vind, maar dat is denk ik niet wederzijds
kut, wie heeft nou weer zn mond voorbij gepraatquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
vind jou ook bijzonder hoor, maar ik ben al bezet
ot: wel goed.. alleen baal van dit kut weer...
hoezow morgen avond? *is totaal NIET nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:13 schreef yindey het volgende:
Bleh ik wou dat het morgenavond was!
Neuhoor! totaal niet nieuwschierigquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:18 schreef Lost_Dream het volgende:
[..]
hoezow morgen avond? *is totaal NIET nieuwsgierig*
( kuz winnie)![]()
oehjquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:25 schreef yindey het volgende:
[..]
Neuhoor! totaal niet nieuwschierig![]()
Maarrem morgenavond ga ik weer naar mijn vriendje toe!!![]()
dacht dat jij ouder dan mij was? :Squote:Op dinsdag 6 april 2004 20:24 schreef Faithy het volgende:
hm.. over een paar uurtjes ben ik 19
ik voel me oud![]()
en een uur later voel ik me nog beroerderquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:49 schreef JPM01 het volgende:
kut, om het kortsamentevatten![]()
is dat even een tegenvallerquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:55 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
dacht dat jij ouder dan mij was? :S
ot: verveel me, msn down enzo
ja of nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
is dat even een tegenvaller![]()
Ik wou ook dat het morgen avond wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:13 schreef yindey het volgende:
Bleh ik wou dat het morgenavond was!
O, bah, ik leef met je mee.........links of rechts?quote:Op woensdag 7 april 2004 00:12 schreef Sm0keZ het volgende:
niet lekker, verstandskiezen zijn gisteren getrokken
aaaaaaaaaahhhhhhhhhquote:Op woensdag 7 april 2004 00:12 schreef Sm0keZ het volgende:
niet lekker, verstandskiezen zijn gisteren getrokken
Hij de gelukkige?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:31 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Wie was de gelukkige?
details woman!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:47 schreef Noayla_ het volgende:
Ach ja, soms denk je wel eens een bijzonder mens tegen het lijf te lopen.
Valt het toch best wel tegen......
Such is life![]()
zo zit ik op me werk... maar dat vind ik toch wel wat minder relaxedquote:Op woensdag 7 april 2004 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Rustig, lekker thuis aan het werk, geen telefoon, collega's of wat dan ook.
Valt me niks tegen. Nog een beetje lichtgevoelig, maar verder heb ik er geen last van. Komt vast door de goede wodkaverdoving van gisteravondquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:41 schreef Peregrijn het volgende:
Mijn verstandskies is vanmiddag getrokken.De tandarts wist te melden dat hij nog nooit zo'n lange verstandskies gezien had. Vandaar dat hij aan het breken was alsof z'n leven er van afhing
Weet nog niet precies hoe ik me voel, aangezien de verdoving nog niet is uitgewerkt
En terechtquote:Op woensdag 7 april 2004 11:27 schreef DuchessX het volgende:
Lekker aan het werk, het gaat goed!*trots op zichzelf*
Ja, doei! Je blijft maar lekker zitten. Nu Zwaaibaai weg is kunnen we het niet hebben dat jij je weer terugtrekt op je berg hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 11:48 schreef Frenkie het volgende:
ik wil terug!!!!
Nou, ik wou dus een vergelijkende reactie neerplanten, maar DuchessX je was me weer voorquote:Op woensdag 7 april 2004 12:27 schreef DuchessX het volgende:
Oeh Peregrijn, ik zie het nu pas van je kies!!(Ik lees tegenwoordig niet alles meer
) Maar goed dat je jezelf verdoofd hebt
Beterschap toch nog!
Zo te lezen gaat het allemaal de goede kant op met 7 sollicitaties nou daar moet toch wel iets positiefs uit naar voren komen toch? Ik zal voor je duimen
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:52 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik voel me confronterend....Goede gesprekken doen de mensch altijd goed.
Daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:55 schreef Lady-essent het volgende:
Alleen ben ik nogal lui vandaag
ja lastig he al die knopjes?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:53 schreef cos-micV het volgende:
[..]
OT in de war..![]()
Gelukkig zijn er leukere dingen om van in de war te rakenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja lastig he al die knopjes?![]()
Gezonde spanning is altijd leuk! Zeker in de lente!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:04 schreef cos-micV het volgende:
OT: voel een gezonde spanning opkomen.![]()
eet smakelijk..quote:Op woensdag 7 april 2004 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ow, en er gaat natuurlijk niets boven een lekkere donkerbruine boterham met kaas!
Voel me helemaal happy dus. En nu weer gauw aan het werk.
Ik had zin om een collega te schoppen (die ik dus niet hebquote:
Heb ik een keer gedaan... daarna ben ik gelijk 4 jaar gestopt met voetballenquote:Op woensdag 7 april 2004 15:26 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk je dan wel uit dat je jezelf niet per ongeluk een keer schopt bij gebrek aan beter?
Chill dude, anders kan je morgen alleen maarquote:Op woensdag 7 april 2004 16:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Héél erg druk, ik ben met alles tegelijk bezig
Ckv werkstukjes maken incl verslag, broek passen, maatschappijleer leren, wiskunde, geschiedenis leren én maken, msn-en met Roman, mama zo helpen met eten, economie strakjes leren, Nederlands betoog/uiteenzetting voor n meneertje in elkaar flansen
En ben me onderwijl aant bedenken hoe ik alles morgen aan ga pakken. Ga ik naar school en de lessen volgen óf ga ik snel ff alles inleveren en vragen en pak ik zo vroeg mogelijk de trein naar Den Haag
pfff...
Thnx for your concernquote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Chill dude, anders kan je morgen alleen maar![]()
als je ver moet reizen zou ik vroeg gaan, als het dichtbij is nietquote:Op woensdag 7 april 2004 16:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Ga ik naar school en de lessen volgen óf ga ik snel ff alles inleveren en vragen en pak ik zo vroeg mogelijk de trein naar Den Haagpfff...
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:35 schreef Subterranean het volgende:
Net, na het zien van de Kill Bill vol.2 trailer, maar even Kill Bill vol.1gekeken. Hij blijft fijn.
De tentamen gingen wel okide. Straks nog even wat leren voor morgen.
Ik voel me dus wel okide.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ezel --> steen enzoquote:Op woensdag 7 april 2004 19:08 schreef ConQuestador het volgende:
kut..... voor 2e keer afgewezen door 1 en dezelfde persoon
eeehmmm hoe ik dat voor elkaar krijg: leuk meisje ontmoeten, mee daten, toegeven dat je haar toch wel erg ziet zitten, en dan verteld zij dat ze niet verliefd is, omdat het vriend van vriend is blijf je haar vervolgens zien, klikt weer goed, je ziet haar nog een keer, je stuurt een stuk of 1000 smsjesquote:Op woensdag 7 april 2004 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ezel --> steen enzo...
OT: koppijn, keelpijn, het zal toch zeker niet ....![]()
' T betrof een misverstandje, met name te wijten aan mijn ongeduld; persoon in kwestie lijkt nog steeds 'n bijzonder type.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
details woman!!
ot: pff weer eens drukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdrukdruk
Ik wil ook ff rust...
Het was lang geleden dat ik een dergelijke positieve ervaring hadquote:Op woensdag 7 april 2004 13:19 schreef DarkElf het volgende:
Nou zo vreemd dat de tijd zo hopsakee voorbij gaat als je met iets nuttigs bezig bent, zou dat een goed teken zijn?![]()
Ik was een beetje snel met invoerenquote:Op woensdag 7 april 2004 22:56 schreef DarkElf het volgende:
voel me een politieagent![]()
Loei!
Niet doen.
Pol, eikel.
Nou!! Kappen!
Loei etterbak!!!
Pohoooollll
Ohoo sukkel!!!
leuk he katten?
Dank je, Duchessquote:Op woensdag 7 april 2004 21:36 schreef DuchessX het volgende:
Wolkje, beterschap!!!
Thanksquote:Op donderdag 8 april 2004 11:52 schreef BeF_Aviko het volgende:
Succes Sandra
Hihi, wat een grappig konijntje...Het lijkt wel of je mij hebt nagetekendquote:Op donderdag 8 april 2004 12:33 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]Alvast fijne pasen [afbeelding] iedereen!!!! [afbeelding] [afbeelding]
Hier ook 4 dagen vrij... alleen geen dubble-datequote:Op donderdag 8 april 2004 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ben bezig me door de laatste paar uurtjes van de dag heen te worstelen.
Vanavond leuke 'dubbel date' met 2 'mysterieuze' mannen en dan lekker 4 dagen vrij.
Alleen jammer dat mijn vriendinnetje die vanavond bij mij blijft slapen morgenochtend om 6 uur al weer weg. Zij moet wel werken...
Pssst, het was half drie 's middagsquote:Op donderdag 8 april 2004 14:25 schreef DarkElf het volgende:
erg moe na een zeer intensieve en emotioneel zware dag...........
pssst dat klopt, ik kan al jaren klokkijkenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
Pssst, het was half drie 's middags
Ik voel me prima!
Is minder spannend dan het klinkt hoor. 4 oud klasgenoten praten bij na 10 jaar m-m-v-v.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hier ook 4 dagen vrij... alleen geen dubble-date :'(
Leg uit?quote:2) problemen met vast voedsel(nee, ben niet in een agressieve bui omdat mijn baas vroeg weg "moest")
Hmmm, zonder tanden (die ik er dus uitslaquote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is minder spannend dan het klinkt hoor. 4 oud klasgenoten praten bij na 10 jaar m-m-v-v.
Maar wel leuk.
[..]
Leg uit?
OT: Heerlijk. Zonnetje schijnt, Ska-D-Lite uit de boxjes hier en nog 3 kwartier te gaan!
Voel me
tis Ganz Geil..quote:Op donderdag 8 april 2004 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
Ganz toll.
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:16 schreef Jumparound het volgende:
WE
E
K
E
N
D
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:42 schreef DarkElf het volgende:
zoveel verdriet, zoveel boosheid...zoveel onrecht.....zoveel pijn om kind DE....zoveel woede om mijn herinneringen en mijn oude voelen........omg ik voel me zo kwaad!!!!!
Hier ook eenquote:Op donderdag 8 april 2004 19:42 schreef DarkElf het volgende:
zoveel verdriet, zoveel boosheid...zoveel onrecht.....zoveel pijn om kind DE....zoveel woede om mijn herinneringen en mijn oude voelen........omg ik voel me zo kwaad!!!!!
`quote:Op donderdag 8 april 2004 20:13 schreef Noayla_ het volgende:
Pischagrijnig word ik van die berichtjes over extra lange weekenden.
Ik zit net als anders gewoon op mijn werk morgen!!!![]()
Lul!quote:Op donderdag 8 april 2004 20:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
`
EX
T
R
A
L
A
N
G
W
E
E
K
E
N
D
![]()
en jij gaat daar al van janken?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:01 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik voel me kut... snik, me vriendin morgen niet vrij........
Klote zooi...
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:42 schreef DarkElf het volgende:
Ga dan lekker slapen vrouwke. Lees misschien nog even een paar bladzijden in je nieuwste boek of ga lekker even in bad ter ontspanning. Dat zal je goed doen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:36 schreef DarkElf het volgende:
bokszakken zijn echt niet genoeg vrees ik.....
maar iig wel Liev van jullie...
ben ontzettend blij met de steun die ik krijg................
maar ik ben zo moe.......
Ik heb lekker een bel wijn ingeschonken, de verwarming aan, lekker bij mannetje hangen zometeen en daarna lekker maffen ....quote:Op donderdag 8 april 2004 21:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen vrouwke. Lees misschien nog even een paar bladzijden in je nieuwste boek of ga lekker even in bad ter ontspanning. Dat zal je goed doen.
What the lady said.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef Lady-essent het volgende:
Gelukkig, blij en verliefd
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:48 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Lul!
Awww..niet huilen hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
* trekt argwanend een wenkbrauw omhoog...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:35 schreef shmoopy het volgende:
Ook een argwanende wenkbrauw... is het lente of zoquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nog steeds beetje brakjes, douche helpt wel. Nog steeds met een glimlach om mijn mond...
* zwaaibaai gaat proberen de hele dag verder wakker te blijven. Iemand tips?
*wijst onschuldig naar de post van DE*quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
* trekt argwanend een wenkbrauw omhoog...
brighteyes is gewoon op stap geweest Zwaaitje, dat snap je toch welquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ook een argwanende wenkbrauw... is het lente of zo![]()
coke snuivenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nog steeds beetje brakjes, douche helpt wel. Nog steeds met een glimlach om mijn mond...
* Jumparound gaat proberen de hele dag verder wakker te blijven. Iemand tips?
Het lijkt er wel op. Alleen is het bij mij een lente die voorlopig maar een keer in de 10 jaar voor komt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ook een argwanende wenkbrauw... is het lente of zo![]()
Nou dat moesten we maar niet doen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
coke snuiven
En? Is 't nog wat geworden?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:57 schreef Jumparound het volgende:
alsof ik zo naar de kapper moet
Hmm, ik hoor de vraag nu al.... "hoe wilt u het geknipt hebben....
Maak er maar wat moois van, het is jou dag!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En? Is 't nog wat geworden?
Dan ben je een van de weinigequote:Op vrijdag 9 april 2004 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat baartje ook wel eh...staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |